Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Zilele bune ale jocurilor space-sim
Last Updated: Feb 27 2009 02:15, Started by
DevilDog016
, Feb 27 2009 02:15
·
0
#1
Posted 27 February 2009 - 02:15
Eh, care va mai aduceti aminte zilele bune ale space combat/trade simulators ? Atunci cand nu-ti mai aruncai banii pe gume de mestecat cu abtibilde si pe alte prostii, si ii puneai deoparte sa-i investesti in PC doar prin simpla motivatie de a te putea bucura de cel mai nou space sim? Prima oara cand am dat de un space-sim a fost la un prieten, prin iulie 2002... Omu tocmai isi bagase toti banii in PC si cumparase o copie a lui Tachyon: The Fringe, care era ultimul racnet pe vremea aceea. De la 12 la cat am ajuns, nu a reusit sa ma faca sa ma dezlipesc de ecran decat pe la ora 8, timp in care am jucat Tachyon ca un disperat acela a fost jocul care m-a introdus genului. Peste 3 luni, mi-am luat si eu PC (nu aveam la momentul acela, dar aveam experienta cat-de-cat in a-l folosi) si in drum spre casa m-am oprit la UltraPro Computers, langa Casa Poporului (cel care s-a inchis acum vreo 2 ani, care era la parterul blocului in forma de semicerc - era singurul din zona garii unde stau) si am intrebat de Tachyon. Mai aveau 3 copii, asa ca am cumparat una. Cum probabil v-ati dat deja seama, urmatoarele saptamani au fost pline de ore intregi in fata PC-ului, tot hoinarind prin universul jocului si facand diverse misiuni. Apoi am dat de X1: Beyond the Frontier, care era mult mai bazat pe trading decat TTF. A urmat Freelancer de care mi-a spus frati-miu, si apoi X2: The Threat (in care Kha'ak ma tot speriau, designul navelor Kha'ak pe care acum le ador ma speriau pe-atunci), care avea o grafica excelenta pentru vremea aceea (am mai upgradat PC-ul intre timp). De atunci, nu prea a mai fost nimic nou sau interesant. Toate jocurile space-sim de acum ori sunt prost facute, ori sunt plictiocase si repetitive, ori sunt de-adreptul lipsite de farmec. Darkstar One mi s-a parut mult prea arcade-ish, iar acum ce joc mai mult exte X3: Reunion (frumos jocul, extrem de scenic si uneori foarte greu ca gameplay). Cam aceasta e toata povestea, de la cum am prins gustul seriei la un amic, si pana in ziua de azi cand am jucat tot ce era bun din gen.
Voi cum ati fost introdusi in lumea jocurilor space-sim? Spuneti-va povestile, de dragul vremurilor bune Edited by DevilDog016, 27 February 2009 - 02:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users