Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Softuri 3d
Ultima postare: mar 23 2009 07:17, Inițiat de
vcosmin
, mar 07 2005 16:16
·
0
#2
Publicat: 07 martie 2005 - 23:06
offtopic: Iti place sa vorbesti singur? Exista butonul EDIT !!
ontopic: Mama 3D-ului este bineineteles 3DStudioMax care a ajuns la versiunea a 7-a si urmeaza update-ul la 7.5 in curand Apoi urmeaza: Maya 6.5, Lightwave 8.2, Cinema 4D 9.1 , HOUDINI SIDEFX, LUXOLOGY MODO V1.3 si multe altele..dar astea sunt cele mai bune Zbrush 2 e o incercare de a creea grafica 3D din 2D..se lucreaza foarte greu cu el, are un meniu incalcit si, cu toate ca ideea de a creea 3D din 2D e foarte buna, nu e atat de usor pe cat te astepti... Din cate stiu nu exista tutorial pentru 3Dsmax in romana.. Character Studio poti sa-l comanzi online de la www.discreet.com sau sa cauti un partener la Bucuresti al Discreet-ului.. Cu gandul ca ti-am fost de folos iti doresc spor la munca in jungla graficii 3D Toate cele bune |
#7
Publicat: 17 martie 2005 - 17:21
Partea de 3D a forumului exista si lipseste cu desarvarsire..asa ca trimiterea care a facut-o NOZAVI este nefondata..
Multumesc lui VCOSMIN ca a deschis el vorba despre softuri 3D si ar fii bine sa continuam in aceeasi maniera pentru ca eu cred ca este un domeniu foarte important si complex, in plina dezvoltare.. Multumesc |
#9
Publicat: 29 aprilie 2007 - 17:40
Care stie Foarte Bine 3D Studio Max ??? Si care este dispus sa ma invete si pe mine ..... se angajeaza careva ??? (si nu am spus la misto ....... serios vorbind vreau sa invat ... mai ales creare de oameni ...... )
Mentionez ca stiu sa fac animatie si sa pun "oase" la om . .dar nu stiu sal construiesc :D |
#10
Publicat: 30 aprilie 2007 - 09:33
ionutzalau, pe Apr 29 2007, 18:40, a scris: Care stie Foarte Bine 3D Studio Max ??? Si care este dispus sa ma invete si pe mine ..... se angajeaza careva ??? (si nu am spus la misto ....... serios vorbind vreau sa invat ... mai ales creare de oameni ...... ) Mentionez ca stiu sa fac animatie si sa pun "oase" la om . .dar nu stiu sal construiesc :D Salut. Cred ca daca cauti niste tutoriale o sa gasesti si o sa poti invata multe din ele, toata chestia-i sa stii un pic de engleza. aici iti dau un link, e un tutorial foarte bun, l-am facut mai de mult. http://67.15.36.49/f...rc/joanmenu.asp bafta. daniel. |
|
#11
Publicat: 30 aprilie 2007 - 10:10
ionutzalau, pe Apr 29 2007, 18:40, a scris: Care stie Foarte Bine 3D Studio Max ??? Si care este dispus sa ma invete si pe mine ..... se angajeaza careva ??? (si nu am spus la misto ....... serios vorbind vreau sa invat ... mai ales creare de oameni ...... ) Mentionez ca stiu sa fac animatie si sa pun "oase" la om . .dar nu stiu sal construiesc :D Mai bine incerci in maya, mi s-a parut mai cu cap facut decat3dsmax-ul, cineva zicea ca max-ul este mama 3d-ului, este complet fals, maya este... (nu vreau sa pornesc un flame pe acesta tema insa simplul fapt ca max-ul a copiat modul de lucru din maya(gizmo-uri, shortcut-uri de la tastatura etc) est mai mult decat elocvent. Ce-i drept aveau si target-uri diferite (maya in special pentru industria cinematografica, publicitate etc - impreuna cu motorul de randare de la pixar iar max-ul ... ce ramane :D. In legatura cu construirea unui model 3d al unui om - gasesti pe net tutoriale destule. Poti incepe de la "low polygon modelling". In maya faceam un cub apoi taiam noi fete, extrudam, mutam vertexy etc, iar cream noi fete si tot asa. In final aplici in modifier (im max e meshsmooth, im maya era smooth) care va rotunji modelul tau. |
#13
Publicat: 30 aprilie 2007 - 13:28
renderman, pe Apr 30 2007, 11:10, a scris: Mai bine incerci in maya, mi s-a parut mai cu cap facut decat3dsmax-ul, cineva zicea ca max-ul este mama 3d-ului, este complet fals, maya este... (nu vreau sa pornesc un flame pe acesta tema insa simplul fapt ca max-ul a copiat modul de lucru din maya(gizmo-uri, shortcut-uri de la tastatura etc) est mai mult decat elocvent. Ce-i drept aveau si target-uri diferite (maya in special pentru industria cinematografica, publicitate etc - impreuna cu motorul de randare de la pixar iar max-ul ... ce ramane :D. In legatura cu construirea unui model 3d al unui om - gasesti pe net tutoriale destule. Poti incepe de la "low polygon modelling". In maya faceam un cub apoi taiam noi fete, extrudam, mutam vertexy etc, iar cream noi fete si tot asa. In final aplici in modifier (im max e meshsmooth, im maya era smooth) care va rotunji modelul tau. Cred ca e fals sa spui ca maya e mai bun decat max-ul sau invers, sunt ambele niste programe ajunse la maturitate, ori care din ele e o decizie buna, la incept terbuiesc invatate niste principii, box-modeling nu este numa la maya, exact la fel este si la max si la alte programe de grafica 3d.Nu cred ca programul e marea problema , ci tehnica folosita care in putine programe 3d difera. o data ce inveti sa faci un om in max , maya, lightwave sau alt prg 3d ,cu boxmodelig de exemlu, poti sa-l faci si in alt program 3d care suporta tehnica asta. |
#14
Publicat: 23 martie 2009 - 07:17
hehe Maya vs. 3dMax... e exact ca Apple vs. PC
adica: cei care folosesc Maya vor fi intotdeauna usor fanatici in a spune ca Maya e "da shit" (si nu neg c-ar fi), dar nu asta conteaza, ci felul de a o spune, usor brainwashed si cu ochii usor mariti, ca la fanii de Apple. repet, ma amuza teribil genul asta de atitudine, usor extremista, de-a dispretui complet orice altceva decat ce apreciezi tu. @renderman: maya are o sumedenie de puncte forte (scripting-ul, rendering-ul, capacitatea de-a modela obiecte cu un look mult mai organic etc) dar are si dezavantajul ca-ti trebuie certificari de la NASA, MENSA si altele asemenea ca sa poti pretinde ca stii sa-l folosesti macar pe 10% - atat e de complex si de greu de patruns. iti trebuie o mare toleranta la frustrare ca sa poti rezista s-ajungi sa-l cunosti cat de cat, ca program. @danieloizo: complet de acord cu tine, ambele programe sunt niste programe mature, excelente, si a "dispretui" pe unul sau pe celalalt mi se pare doar... evident, imatur (ma opresc aici cu epitetele, discutia e pe alte teme) @talpa iadului: sa inteleg ca se mai gasesc prin romania fellow blenders? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi