Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Citroen C-Crosser
Ultima postare: sep 08 2014 14:07, Inițiat de
alex63
, oct 15 2008 11:01
·
0
#19
Publicat: 08 martie 2009 - 15:57
Daca s-a consemnat asta in cartea de service sau intern nu cred. Pe de alta parte, ambreiajul e un consumabil, mai mult decat un avertisment ca poate fi avariat la folosirea offroad n-ai sa scoti, si intr-un fel e si corect, pentru ca foarte usor din rautate, neatentie sau necunostinta poate fi stricat un ambreiaj la orice motor cu cuplu mult.
Treaba cu 4x4 si dif lock doar pe asfalt e magarie, doar o incercare de a pune in carca utilizatorului niste costuri. |
#20
Publicat: 09 martie 2009 - 11:11
1.cartea de service se poate inlocui.
mie personal mi-au dat alta pt ca cea veche e pusa bine. altfel nu puteau sa-mi repare claxonul. din cate stiu la c4 se schimba ambreiajul fara probleme pe garantie. nu vad de ce la c-crosser nu s-ar putea. parerea mea este ca ar fi bine sa schimbe serviceul. 2.doar o parere bazata pe experienta, se consemneaza doar reparatiile nu si constatarile. dintre reparatii se scriu doar cele facute pe garantie. la cele platite (tinichigerie de ex) esti intrebat daca vrei sau nu. ------------------------------------------------------------------ ca o parere, neferitul este la prima masina (noua, mai rasarita). nu a stiut nici de ce are nevoie, nu a stiut nici cum sa mearga cu ea si nici ce sa ceara de la ea. nu ne-a spus nimic de ESP ca e chiar "indicat" ca pe de o parte sa ai un cuplu imens iar pe cealalta parte niste frane hotarate iar ambreiajul prins la mijloc. asta atat din modul in care a exploatat masina (vezi ca nu merge, nu o omori) cat si din modul in care a pus problema la garantie. din pacate situatiile in care unii isi aleg masina nepotrivita e frecventa in clasa asta a suvurilor. dau doar 2 exemple-cel care si-a luat Sorento pt fuga pe autostrada si pe cel cu Santa Fe care a ramas suspendati pe o teava, avea doar o rotata fata in aer si nu a putut sa o dea jos. |
#22
Publicat: 16 martie 2009 - 18:37
Nu cunosc masina,dar daca LOOK se refera la blocat diferential,altul decat cel central este interzisa folosirea pe asfalt sau suprafete cu aderenta mare.Cu centralul e alta poveste,de fapt ala nu blocheaza nimic ci doar transfera in mod egal puterea pe puntea fata si spate si permite rulajul la orice viteza(mare)in regim 4x4
Cu stima...Florin |
#23
Publicat: 22 martie 2009 - 12:21
sebulbus, on Mar 8 2009, 15:57, said: Daca s-a consemnat asta in cartea de service sau intern nu cred. Pe de alta parte, ambreiajul e un consumabil, mai mult decat un avertisment ca poate fi avariat la folosirea offroad n-ai sa scoti, si intr-un fel e si corect, pentru ca foarte usor din rautate, neatentie sau necunostinta poate fi stricat un ambreiaj la orice motor cu cuplu mult. Treaba cu 4x4 si dif lock doar pe asfalt e magarie, doar o incercare de a pune in carca utilizatorului niste costuri. MULTUMESC DE sfaturi CU STIMA DOMNILOR ! |
#25
Publicat: 08 septembrie 2014 - 14:07
am un c crosser din 2009.benzina 2,4 super putere ,super consum. impecabila masina!!! caroserie si suspensii impecabil armonizate!!.am vazut ca cineva a avut probleme cu ambreiajul,sigur nu stie sa conduca masina!! eu am forjat muntele,mlastinile si nisipul cu ea.sunt vanator si pescar inrait,deci a vazut tot ce se putea!!!
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi