Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
x1650 pro gaming review
#37
Publicat: 25 august 2008 - 21:06
G_DD, pe Aug 25 2008, 18:55, a scris: Eu nu ma oftic, pt. ca nu am de ce. Daca as fi avut anii tai poate. Nu am vrut sa ma intelegi gresit, nu iti invadez topicurile, te-am si felicitat pt. achizitie. de altfel. Cat priveste fps-urile, ma lasa rece...atata timp cat jocul ruleaza decent. Si se pare ca la tine e cazul din moment ce ruleaza Crysis M-am luat de semnatura ta doar dintr-un singur motiv: pt. ca era clar ca unii nu intelegeau de ce placa ta nu e la fel ca a lor, si poate mai erau si altii care au mai citit sau vor mai citi topicurile tale si s-ar fi intrebat acelasi lucru. Acum ca ti-ai modificat semnatura e OK, nu ca te-ar fi interesat parerea mea , si totusi. Toate cele bune si iti spun dinnou: sa stapanesti sanatos placa si numai bine si sanatate celor care ti-au cumparat-o si sa-ti mai ia. Valerys, pe Aug 25 2008, 18:55, a scris: CoD4. Dupa cum era de asteptat framerate-ul este instabil, incepand de la 13fps (in special la misiunea din nava) si ajungand pe la 39 (in medie 26, aproximat de mine), iar placa video se comporta cum era de asteptat, "pe invers", in interior am framerate mai mic decat afara. Imi pare rau ca nu e zi sau nu e afara sau mai stiu eu ce decor, insa am jucat doar putin la inceput, nu am de gand sa termin jocul pentru a 3-a oara Edit: Ceva ciudat s-a intamplat cand mi-a dat crash in AtiTool, valoarea minima/maxima a rezolutiei a fost data peste cap (nu mai corespunde cu cea a monitorului) iar imaginea s-a trecut automat pe 16-bit. Se pare ca in dirt scoti cu 1 fps mai mult ca mine , am sa revin si eu cu poze complete din cod4 . |
#38
Publicat: 25 august 2008 - 21:45
Valerys, pe Aug 25 2008, 19:46, a scris: CoD4. Dupa cum era de asteptat framerate-ul este instabil, incepand de la 13fps (in special la misiunea din nava) si ajungand pe la 39 (in medie 26, aproximat de mine), iar placa video se comporta cum era de asteptat, "pe invers", in interior am framerate mai mic decat afara. Imi pare rau ca nu e zi sau nu e afara sau mai stiu eu ce decor, insa am jucat doar putin la inceput, nu am de gand sa termin jocul pentru a 3-a oara Edit: Ceva ciudat s-a intamplat cand mi-a dat crash in AtiTool, valoarea minima/maxima a rezolutiei a fost data peste cap (nu mai corespunde cu cea a monitorului) iar imaginea s-a trecut automat pe 16-bit. Fișiere atașateEditat de yeeeeman, 25 august 2008 - 22:09. |
#39
Publicat: 25 august 2008 - 22:14
yeeeeman, pe Aug 25 2008, 22:45, a scris: Se pare ca ai un x1650xt pe agp.Super, n-am ce zice..Oricum x1650xt pe PCI-e e mai buna decat 7600GT. |
#40
Publicat: 25 august 2008 - 22:17
ilie predator, pe Aug 25 2008, 23:14, a scris: Pai da dar performantele nu sunt cu mult peste ale mele , adica scoate cu 2-3 fps-uri in plus si poate 5 , am sa revin maine cu poze din cod 4 sa ce iese caci chiar sunt curios . ilie predator, pe Aug 25 2008, 23:14, a scris: Pai da dar performantele nu sunt cu mult peste ale mele , adica scoate cu 2-3 fps-uri in plus si poate 5 , am sa revin maine cu poze din cod 4 sa ce iese caci chiar sunt curios . |
#41
Publicat: 25 august 2008 - 22:42
yeeeeman, pe Aug 25 2008, 23:17, a scris: Fa poza exact unde am facut si noi doi, sa vedem cate fps-uri obtii tu. Fa poza exact unde am facut si noi doi, sa vedem cate fps-uri obtii tu.Nu uita, 1280x1024, setari maxime(ca in screenshot pus de mine). |
#43
Publicat: 26 august 2008 - 20:17
ilie predator, pe Aug 26 2008, 16:32, a scris: Acuma am revenit cu poze complete din COD4 , cu setarile pe care ai spus sa le pun , sa imi spui ce parere ai yeeeman .Si scuzati ca am pus atatea poze , dar facusem multe cu Fraps. Maine o sa revin, de aceasta data cu Assassin's Creed (poate si Bioshock sau Alone in the Dark daca am timp) La mine stalker este nejucabil, adica are un efect de stuttering foarte accentuat, de parca l-as juca cu 256mb ram chiar cu toate patchurile instalate. La FEAR a existat de asemenea o astfel de problema insa nu il facea imposibil de jucat, doar ceva mai dificil in combaturi (cum placa mea e "pe invers", jocul a mers cel putin la fel de bine dupa ce am activat optiunea Soft Shadows, fata de setari la maxim fara aceasta optiune activata desi am fost avertizat ca ar putea grav performanta) PS: Atunci cand am facut testele am avut optiunea High Quality AF din drivere activata fiindca am observat ca imbunatateste simtitor "expresivitatea" texturilor in jocuri (cel mai bun exemplu ar fi Halo 2). Editat de Valerys, 26 august 2008 - 20:41. |
#44
Publicat: 26 august 2008 - 20:20
Valerys, pe Aug 26 2008, 21:17, a scris: Sugestie: Nu mai folosi VSync, iti mananca din fps degeaba, trebuie folosit doar cand fps trece peste 70-80. Maine o sa revin, de aceasta data cu Assassin's Creed (poate si Bioshock daca am timp) |
#45
Publicat: 26 august 2008 - 20:50
Ati zice asa:
"Anisotropic texture filtering Game developers usually use textures (bitmaps) to depict the surfaces of objects in computer games. These textures are then layered on top of the object, for example a walls or floors. However, the farther away the viewer is from the texture, the fewer pixels are available to draw it. As a result, the texture becomes blurred and less detailed. Modern graphics cards use a technique called anisotropic filtering to counter this effect. With anisotropic filtering, even textures that are farther off from the viewer can be displayed crisply and correctly. Since anisotropic filtering requires a great deal of computing power, intelligent methods are used to limit its performance impact. As a result, the filter is only fully applied to those objects and textures that are viewed at certain angles. Not so with ATI: All Radeon X1300, X1600 and X1800 graphics cards possess a special "High Quality AF" mode that applies optimal filtering to all objects and textures regardless of viewing angle. The result: extremely realistic and highly detailed depiction of textures and objects offered only by ATI." Sper doar ca optiunea asta nu a afectat prea mult performanta din teste Scuze de double post, a disparut Edit-ul Editat de Valerys, 26 august 2008 - 20:53. |
#46
Publicat: 26 august 2008 - 21:18
Valerys, pe Aug 26 2008, 21:50, a scris: Ati zice asa: "Anisotropic texture filtering Game developers usually use textures (bitmaps) to depict the surfaces of objects in computer games. These textures are then layered on top of the object, for example a walls or floors. However, the farther away the viewer is from the texture, the fewer pixels are available to draw it. As a result, the texture becomes blurred and less detailed. Modern graphics cards use a technique called anisotropic filtering to counter this effect. With anisotropic filtering, even textures that are farther off from the viewer can be displayed crisply and correctly. Since anisotropic filtering requires a great deal of computing power, intelligent methods are used to limit its performance impact. As a result, the filter is only fully applied to those objects and textures that are viewed at certain angles. Not so with ATI: All Radeon X1300, X1600 and X1800 graphics cards possess a special "High Quality AF" mode that applies optimal filtering to all objects and textures regardless of viewing angle. The result: extremely realistic and highly detailed depiction of textures and objects offered only by ATI." Sper doar ca optiunea asta nu a afectat prea mult performanta din teste Scuze de double post, a disparut Edit-ul |
|
#48
Publicat: 27 august 2008 - 00:13
Ma bag si eu, sperand sa fac lumina la faza cu diferenta dintre cele 2 placi x1650.
Placa lui Valerys nu are cum sa fie XT pt ca XT-ul are 24 de unitati pixel shader, restul nu stiu, dar stiu sigur ca are 24 pixel shadere ceea ce o situeaza undeva intre 7600gt si 7800gt. Ilie, iti recomand sincer sa iti pui ultimele drivere, e spre binele tau (pana la proba contrarie), ca posesor de ATI iti spun asta. Apoi descarca ultimul GPU-Z (0.2.7 parca) si vezi ce iti arata. Dar, este gresit sa va bazati doar pe ce declara acest GPU-Z. Greseste destul, si pe langa asta isi ia informatia doar din drivere. Incercati sa il rulati fara driver instalat, vedeti ce zice; un program adevarat de informatie hardware nu are nevoie de drivere ca sa iti zica ce ai in calculator. Mai bine se foloseste rivatuner, modulul graphics subsystem diagnostic report, si se bifeaza vga bios information acolo la report categories, dupa care se da capture current report de jos (butonul ala cu iconita de aparat foto). Chiar si cu versiuni diferite ale gpu-z folosite de catre ilie si valerys, se vede ca nu este acelasi gpu, valerys are rv535 (care nu e altceva decat rv530 micsorat pe 80nm) iar ilie are rv530 (90nm), exact acelasi gpu folosit la x1600. Doar frecventele le diferentiaza. Si acum ca am ajuns la frecvente, placa lui valerys nu are cum sa aiba peste 1 GHz la memorii, am vazut in everest ca la memory type e ddr2 care nu merge numai pana in 1000 (500x2). Iti raporteaza gresit, ramane sa vezi daca si in rivatuner iti arata la fel, daca da ori e un bug al biosului placii ori ai memorie ddr3. Uita-te la memoriile placii (cand ai chef) si vezi ce scrie pe ele, vezi ce timp de acces au, cifra aia separata de obicei cu liniuta de restul codului scris pe chip. La 797 real cat iti arata in gpu-z, ar trebui sa ai pe ea cipuri ddr3 de 1.2 ns in cel mai rau caz, orice peste 1.2 reprezinta rulaj peste specificatii deci OC. Orice diferente intre performantele acestor 2 placi vin numai de la CPU, e diferenta mare intre un a64 pe 939 la 2.2 GHz si un sempron pe 754 la 1.6 GHz, nu numai frecventa ci si magistrala, cache-ul si dual-channel-ul, toate in favoarea athlonului. Referitor la review, am citit si, va rog sa nu ma intelegeti gresit, dar m-am amuzat cand am vazut valorile afisate de Fraps in screen-urile din jocuri. Cum puteti sa va jucati la valori din alea ? Ilie acuma stim ca placa asta e la ani lumina de 9250 si vrei sa vezi si tu grafica, dar mai renunta la AA/AF, mai scade detaliile macar pe medium la toate jocurile (texturile le poti lasa high ca ai 512M memorie video), sau mai scade rezolutia si sub 1024, nu numai la Crysis, la toate jocurile, incearca sa te mentii peste 30, hai nu 30, hai 20 FPS in scenele grele ca sa poti juca asa cum trebuie. Sau i-ai dat in gura numai pt review ? Daca da, ignora ce am zis mai devreme. Si nu stiu in ce masura ar merge placile de nivelul asta mai bine pe un dual-core, dar in nici un caz nu si-ar dubla performanta. Scorul 3dmark03 pus de ilie mi se pare corect pt nivelul acestei placi, nu pare limitat de sistem, iar orice grafica de nivelul 03-ului sau mai mare va intra in limitare de pl video inainte sa intre in limitare de sistem. In 3dmark01 e clar ca sistemul limiteaza; tin minte cat scoteam cu 6600GT pe 3200+ socket 939: ~8100 pe 3dm03, si ~18000 pe 3dm01, x1600/1650 sunt mai bune decat 6600GT dar nu cu foarte mult, de aceea ziceam ca mi se pare corect scorul din '03. Sa-ti traiasca placa. P.S: Pana la urma e Pro sau nu ? Pe cutie ce scrie ? |
#49
Publicat: 27 august 2008 - 06:31
bleh, pe Aug 27 2008, 01:13, a scris: Ma bag si eu, sperand sa fac lumina la faza cu diferenta dintre cele 2 placi x1650. Placa lui Valerys nu are cum sa fie XT pt ca XT-ul are 24 de unitati pixel shader, restul nu stiu, dar stiu sigur ca are 24 pixel shadere ceea ce o situeaza undeva intre 7600gt si 7800gt. Ilie, iti recomand sincer sa iti pui ultimele drivere, e spre binele tau (pana la proba contrarie), ca posesor de ATI iti spun asta. Apoi descarca ultimul GPU-Z (0.2.7 parca) si vezi ce iti arata. Dar, este gresit sa va bazati doar pe ce declara acest GPU-Z. Greseste destul, si pe langa asta isi ia informatia doar din drivere. Incercati sa il rulati fara driver instalat, vedeti ce zice; un program adevarat de informatie hardware nu are nevoie de drivere ca sa iti zica ce ai in calculator. Mai bine se foloseste rivatuner, modulul graphics subsystem diagnostic report, si se bifeaza vga bios information acolo la report categories, dupa care se da capture current report de jos (butonul ala cu iconita de aparat foto). Chiar si cu versiuni diferite ale gpu-z folosite de catre ilie si valerys, se vede ca nu este acelasi gpu, valerys are rv535 (care nu e altceva decat rv530 micsorat pe 80nm) iar ilie are rv530 (90nm), exact acelasi gpu folosit la x1600. Doar frecventele le diferentiaza. Si acum ca am ajuns la frecvente, placa lui valerys nu are cum sa aiba peste 1 GHz la memorii, am vazut in everest ca la memory type e ddr2 care nu merge numai pana in 1000 (500x2). Iti raporteaza gresit, ramane sa vezi daca si in rivatuner iti arata la fel, daca da ori e un bug al biosului placii ori ai memorie ddr3. Uita-te la memoriile placii (cand ai chef) si vezi ce scrie pe ele, vezi ce timp de acces au, cifra aia separata de obicei cu liniuta de restul codului scris pe chip. La 797 real cat iti arata in gpu-z, ar trebui sa ai pe ea cipuri ddr3 de 1.2 ns in cel mai rau caz, orice peste 1.2 reprezinta rulaj peste specificatii deci OC. Orice diferente intre performantele acestor 2 placi vin numai de la CPU, e diferenta mare intre un a64 pe 939 la 2.2 GHz si un sempron pe 754 la 1.6 GHz, nu numai frecventa ci si magistrala, cache-ul si dual-channel-ul, toate in favoarea athlonului. Referitor la review, am citit si, va rog sa nu ma intelegeti gresit, dar m-am amuzat cand am vazut valorile afisate de Fraps in screen-urile din jocuri. Cum puteti sa va jucati la valori din alea ? Ilie acuma stim ca placa asta e la ani lumina de 9250 si vrei sa vezi si tu grafica, dar mai renunta la AA/AF, mai scade detaliile macar pe medium la toate jocurile (texturile le poti lasa high ca ai 512M memorie video), sau mai scade rezolutia si sub 1024, nu numai la Crysis, la toate jocurile, incearca sa te mentii peste 30, hai nu 30, hai 20 FPS in scenele grele ca sa poti juca asa cum trebuie. Sau i-ai dat in gura numai pt review ? Daca da, ignora ce am zis mai devreme. Si nu stiu in ce masura ar merge placile de nivelul asta mai bine pe un dual-core, dar in nici un caz nu si-ar dubla performanta. Scorul 3dmark03 pus de ilie mi se pare corect pt nivelul acestei placi, nu pare limitat de sistem, iar orice grafica de nivelul 03-ului sau mai mare va intra in limitare de pl video inainte sa intre in limitare de sistem. In 3dmark01 e clar ca sistemul limiteaza; tin minte cat scoteam cu 6600GT pe 3200+ socket 939: ~8100 pe 3dm03, si ~18000 pe 3dm01, x1600/1650 sunt mai bune decat 6600GT dar nu cu foarte mult, de aceea ziceam ca mi se pare corect scorul din '03. Sa-ti traiasca placa. P.S: Pana la urma e Pro sau nu ? Pe cutie ce scrie ? Fișiere atașate |
#51
Publicat: 27 august 2008 - 09:56
Asta e screen din rivatuner, deci nu ma injura pe mine ca nu stiu ce are, de-aia am intrebat si eu pe altii (Memory Type: unknown , probabil a vrut sa zica DDR2 dar cand i-a vazut frecventa s-a zapacit)
N-am cum sa desfac carcasa, ultima oara de-abia am reusit sa o mai prind la loc PS: yeeeeman, vezi ca eu am facut screenshotul cand venea un val peste nava, deci asa cum l-ai facut tu eu am 1fps in plus fata de ce era in primul Un mic review la Prey, ca tot zicea cineva ca ar trebui puse jocuri care merg bine (din cate stiu engineul din Prey este bazat pe OpenGL 2.0). Framerate instabil, intre 20 si 60fps, la setari maxime, 1024x768 si 2xAA. PS: Va dati seama ca un om normal nu ar juca jocuri la sub 15fps, insa daca ajunge in jur de 20 eu il simt foarte jucabil (am terminat Bioshock si Turok la setari maxime in felul asta, iar acum este in curs Assassin's Creed). In mod normal nu folosesc Fraps ca sa vad ce fps am fiindca m-as amari singur PS2: bleh, nu ai reusit ce ti-ai propus, adica acum nu mai sunt lamurit deloc, decat ca s-ar putea sa am BIOS-ul la placa video varza Fișiere atașateEditat de Valerys, 27 august 2008 - 10:20. |
|
#52
Publicat: 27 august 2008 - 13:36
Deci WTF...
Ce versiune de Riva ai ? GPU-Z zicea ca ai rv535, riva ca ai 530... Incearca si cu GPU caps viewer, vezi ala ce zice. Pai sa stii, ori ti-e buguit bios-ul, ori ai memorii ddr3 rapide pe placa, altfel nu se explica cifra aia la memorii. Sau poate ai ddr5 care este quad-data rate Ilie, updateaza-ti everestul, pt ca greseste grav. Uita-te la pixel si texel rate, n-are x16x0 6000 pana-i lumea, pt ca are doar 4 ROP si 4 TMU, nu 12 cum crede everestul. Are intr-adevar 12 pixel shadere dar alea nu intra in calculul ratei de umplere. |
#53
Publicat: 27 august 2008 - 14:13
bleh, pe Aug 27 2008, 14:36, a scris: Deci WTF... Ce versiune de Riva ai ? GPU-Z zicea ca ai rv535, riva ca ai 530... Incearca si cu GPU caps viewer, vezi ala ce zice. Pai sa stii, ori ti-e buguit bios-ul, ori ai memorii ddr3 rapide pe placa, altfel nu se explica cifra aia la memorii. Sau poate ai ddr5 care este quad-data rate Ilie, updateaza-ti everestul, pt ca greseste grav. Uita-te la pixel si texel rate, n-are x16x0 6000 pana-i lumea, pt ca are doar 4 ROP si 4 TMU, nu 12 cum crede everestul. Are intr-adevar 12 pixel shadere dar alea nu intra in calculul ratei de umplere. Am gasit. BIOS-ul nu este buguit. Uitati ce scriu despre aceasta placa cei de la Sapphire Link Fișiere atașateEditat de Valerys, 27 august 2008 - 14:19. |
#54
Publicat: 27 august 2008 - 15:46
Valerys, pe Aug 27 2008, 15:13, a scris: Riva Tuner e 2.09 (presupun ca ultima). Screenshot cu GPU caps viewer si un mic review la Alone in the Dark (setari max, 1024x768, HDR enabled). Am gasit. BIOS-ul nu este buguit. Uitati ce scriu despre aceasta placa cei de la Sapphire Link |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi