Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 recomandare smartwatch copil

Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock
 Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...
 Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...
 

Opel Corsa VS Citroen C3

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
So, problema este in felul urmatori. Dupa lupte seculare am reusit sa-mi vand vechiul Fiat Punto care mi-a mancat sufletul, banii, si jumatate de par din cap. Asa ca am strans cureaua si am in jur de 8000-8300 Euro.
Am vazut ofertele de sarbatori si dintre toate,  doua m-au atras> Citroen ofera discount de 800 Euro la C3 , si astfel un C3 X, ajunge la  8556 euro cu totul. In care intra un motor de 1.1,  61 CP, consum de 7.8/5/6 si o serie luunga de dotari din care mai importante sunt airbag dublu, computer de bord, inchidere centralizata, servodirectie   scaun si voaln reglabilsamd.   Oferta e pe stoc, asa ca poti sa afli ca masina pe o vrei nu e, sau iti ofera una mai scumpa
Pe de alta parte Opel Di Bas ofera acum pana pe 20 reducere de 600 euro sau AC gratuit la Opel Corsa. Astfel un Corsa Essentia de 3 usi ajunge la 8120 Euro cu toate taxele. Ce ai de banii astia> un motor de 998 cmc. 60 Cp, consum de 6.9/4.4/5.3 si o f.f. putine dotari> imobilizator, rezerva de dimensiuni normale, dispaly triplu, sistem follow me home, si in ca cateva chestii neimportante. Poti, desigur sa iti pui tot ce are C3 dar te duce mai mult. De ex> servodirectie electronica> 468 Euro, inchidere centralizata, 224 euro etc. Totul e pe comanda si dureaza 45 de zile lucratoare.
Voi ce spuneti? Mai ales ca ofertele nu dureaza mult? Pe mine ma trage inima la Opel insa C3 are mai multe gadgeturi. Insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.
Orice productie autohtona nu ma incanta. Mai ales Loganul pe care l-am condus si am ramas cu o impresie amara.
Alte variante?

#2
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
Am urmarit mult din ce s-a scris pe post. Mai ales sfaturile lui Tyby, dk nu era el cadeam in capcana Kalos, asa ca mi-am luat un Classsic II.. So., stiu ca uneori dureaza sa primesti un raspuns.
Thing is, treaba este destul de grabita, luni-marti vreau sa ma duc sa duc avansul, asa ca daca aveti timp si un pic de inspiratie scrieti!
@Tyby, stiu ca te pricepi  la Opeluri, ce parere de micul Corsa?

#3
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Pai daca ai Classic 2, ce-ti trebe Corsa?! :P (glumeam).

Ca ma pricep la opeluri, e cam mult spus ... am avut vreo doua, si am fost multumit de ele ... Plus cele ale prietenilor. Momentan conduc batranul Ascona care face venerabila varsta de 19 ani si se apropie de 515.000 KM (cu ~ 465.000 motorul, neumblat de cand l-am schimbat). Cam gafaie, dar oricum consuma mai putin decat Honda, care ma cam face sa plang la pompa :(.

Sa revenim ... Cand am fost sa vad Classic II, am intrat prima data intr-un Corsa Cosmo 1.3 DTi (70CP), si am ramas profund (si placut) impresionat de interiorul masinii. Nu am mers cu ea, dar stiu ca motorul diesel 1.3 e mai mult decat suficient pentru ea (deja cu 1.7 faci furori :D ). Ca o concluzie - daca nu-mi placea Astra, cred ca ma indreptam spre Corsa mai repede decat spre Kalos. Desi masina e ceva mai mica.

In schimb motorul de 1 L mi se pare cam micut pentru ea. Totusi, e o masina destul de grea.

C3 - nu stiu prea multe, imi place, are alta fata, insa parca platforma e mai grea decat cea de la Corsa (nu stiu exact dimensiuni / mase la ambele), asa ca - practic - se (cam) anuleaza diferenta de cilindree.

E greu sa spun mai multe despre C3 ... e o aparitie interesanta, daca iti place design, e ok.

Daca ar fi sa aleg strict din ce ai spus tu, as merge pe C3 cred, ca raport dotari / pret. Intr-adevar, Corsa e de neinteles de scumpa (se apropie mult de Astra Classic II cam in toate variantele!). Stiu insa ca, dpdv al calitatii / fiabilitatii, sunt OK corsele, dar despre C3 nu stiu mai nimic.

Greu de spus ... Totusi, C3?

PS: de ce nu faci un leasing / credit, daca tot ai banii astia ?! Sau te tine Astra din spate?! :(

#4
Ddf_eu

Ddf_eu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 18.11.2004
Hmmm nush ce sa spun...eu nu prea am o parere buna despre Opel...sunt cam "sensibile"...parerea mea!! :D ...dar nici Citroen nu e renumita pt calitate...dar daca ar trebui sa aleg din ce ai spus tu cu siguranta as alege C3...si sincer imi place designul celor de la citroen, mai ales la modelele noi...!!


P.S.  de bani aia iti poti cumpare o masina second hand destul de recenta...un astra 1.7dti... :P

#5
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
ddf_eu, omul vrea masina noua ... si consider ca trebuie respectata decizia asta ... Asa, de banii aia isi ia 2 solnite noi, sau un Logan, sau 2 Cielo relativ noi, si ii mai ramane ceva si de-o bere ...

#6
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
@Tyby  Asa e, ma tine leasingul Astrei din scurt. Nu ca ar fi cine stie ce mult, dar dk fac doua leasinguri nu o sa mai am bani nici de benzina.... :)   Classic II e folosita 90% de ai mei care sunt extraordinar de multumiti de ea. Are aproape 6000km exclusiv in Bucuresti ( neplacut, dar asta e  :angry:   ) si nici cea mai mica problema. Consumul este f. bun, se incadreaza in parametrii fabricii. De ex. in oras ia 10-11, iar ei dau 10. Mai mult decat rezonabill.   Prin urmare nu pot duce financiar inca un leasing.
Masina romaneasca este o investiitie care nu se merita pt. mine, nu am nevoie de o masina mare cu un consum exorbitant, gen Logan, ci de ceva mic si cu un consum redus. M-am gandit la Matiz, insa o vizita pe forumul daewoo club m-a linistit definitiv. Mult prea multe probleme majore. Nu ma intereseaza prea mult optionalele, am condus si masini accesorizate si variante de baza.  Ce am observat, e ca in afara de servo si oglinzi electrice, pe restul nu prea le-am folosit. Cel putin AC, a stat 99% din timp nefolosit.
  Ce nu imi dau seama, motorul de 1.0 al Corsei, pare ceva mai evoluat tehnologic> 12 valve, 3 cilindri si 60 CP fata de C3 cu 1.1, 4 cilindri si 61 CP+ consum mai mare.  Dar este oare mai fiabil in timp.? Fiind mai mic, normal ca este turat mai mult si se uzeaza mai repede..
Despre C3 am auzit si bune si rele. Duceti-va pe www.carsurvey.org la sectiunea C3. Sunt acolo niste povesti de groaza, de-ti ridica parul din cap. Am o amica ce si-a luat un C3 si ea e multumita, insa, a fost de 3 ori cu ea in service din cauza electronicii...Nu  e prea incurajator.
Corsa e cam scumputa la ce ofera,  chiar nu stiu inca. <_<  
PS>  Varianta SH nu-mi surade. Doresc o masina pe care sa o tin 7-8 ani si pe care sa o intretin eu de la inceput, chiar dk e o motorizare mai slaba.
Ce ziceti, merita 280 Euro pt. vopseaua metalizata?

#7
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Da, imi inchipuiam ca te cam "trage" astra ...

Nu, nu am propus o masina autohtona, Doamne-Fereste! Nu m-au convins pana acum sub nici o forma (fie ca a fost coreeana, frantuzeasca sau neaosa), din pacate :(.

Opel sta foarte bine la motoare pe benzina ... gurile rele spun ca si cu noul CDTI au dat lovitura ;) ...

Citroen beneficiaza de experientele comune ale grupului PSA, Opel trage un pic de traditia GM.

Chestia cu fiabilitatea ... e diferenta prea mica intre cele 2 si, in plus, se anuleaza pe plusul de masa pe platforma ... Si cred ca C3 consuma un pic mai mult, dar nu sensibil.

Ca accesorizare, din ce ai spus, sta mai bine C3 ... Iar ACul conteaza, e pacat ca in 2005 sa nu iti iei masina cu AC ... gandeste-te ca totusi, incalzirea globala avanseaza ;). La fel si cu celelalte acesorii (in special cele ce privesc securitatea). Chit ca intentia clara e de masina de oras.

Sincer, la target-ul pe care il ai, mai bine bagi aia 280 de euro in ceva mai util ... lasa vopseaua pe ultimile locuri ... E mai frumoasa metalizata, dar sunt de mai mare ajutor utilitatile.

Apropo', pune o lista comparativa cu cele 2 modele (dotari standard) si eventual ceva optionale (care ti se par tie) importante ...

Spor!

#8
z0z

z0z

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 05.05.2003
Eu as lua in vedere si calitatea lucraturii neamtului. C3 este orice s-ar zice o masina frantuzeasca, si francezii au o reputatie proasta la capitolul fiabilitate.
La Corsa as renunta la vopseaua metalizata, sa fiu in locul tau, in special pentru ideea de masina de oras, datorita faptului ca e mai pretentioasa la intretinere.

#9
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
@ Tyby> Stiu si eu despre Ac? In principiu ai dreptate, insa eu nu prea l-am folosit cand l-am avut.  Oricum, uite lista comparativa:

Opel Corsa 1,0 12V  Essentia

Dotari standard>
Pregatire radio> 6 difuzoare si antena
Rezerva de dimnesiune normala
Tetiere fata-spate
Airbag sofer
Display triplu: ora, temp ext.., data
Sistem ventilatie 4 trepte
Filtru polen
Lumini Follow me home ( ce sunt astea?)
Bare in culoarea caroseriei>
Imobilizator motor
Spalator luneta
Reglaj electric al farurilor H7 cu halogen

Optionale (o parte, ca lista este interminabila)
ABS: 456 Euro
ESP: 464 E
Geamuri electrice> 230 E
Servodirectie electronica> 468 E
AC: 1263 E
Alarma> 207 E
Inchidere centralizata cu telecomanda> 209 E
Proiectoare> 137
Scaun reglabil pe inaltime> 47
Volan reglabil inaltime si adancime> 87
Radio CD>400

Citroen C3, 1.1 X
Dotari standard>
Airbag sofer
Airbag pasager
VBancheta fractionabila 1/3
Ceas digital
Caroserie galvanizata
Computer de bord
Faruri cu geamclar
Iluminare habitaclu si portbagaj
Intrerupere alimentare in caz de accident
Oglinzi reglabile din interior
Luneta incalzita
Avertizor sonor lumini/usi deschise
Servodirectie
Faruri reglabil electric pe inaltime
Inchidere centralizata

Optionale:
ABS+EBD: 298 E
AC: 885 E
Geamuri electrice fata: 268
Radio Cd> 372

#10
padrino

padrino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.12.2004
de aprox. 2 saptamani caut sa-mi cumpar masina... si am pornit de la un buget de aprox. 6 mii euro, cu gandul de a lua ceva sh. am gasit o Hyundai getz din 2003 dar cu 62.000 km parcursi... mult prea mult dupa parerea mea, era forjata rau, plus ca interiorul era ff imbacsit - denota lipsa de orice grija fata de masina aia. apoi am zis ca merita un getz nou - 7100 CIP cu destule dotari, etc. am cautat cam toate modelele mici de pe piata, care imi spuneau ceva: Fiat punto, albea, Opel corsa, Ford fiesta, Peugeot 206 (daewoo, chevrolet, etc. exclus) si Citroen.
ca raport calitate-pret-dotari mi se pare cea mai potrivita alegere modelul C3. sincer m-am hotarat la varianta 1.4 HDi SX, cu toate dotarile (pentru 600 eur in plus am si ABS+EBD, airbaguri laterale, proiectoare ceata, etc), si sper sa fac o alegere buna. Daca cineva stie mai bine il rog sa-si spuna parerea, inca nu am semnat contractul de leasing :-))
empaler2, parerea mea este ca daca poti sa mai faci rost de niste bani sa-ti iei varianta pe motorina, motorul 1.4 HDi se pare ca este ff fiabil si bun, nu are vibratii, nu e zgomotos si in plus consuma fff putin (5.1 in oras si 3.8 in afara zic ei). Motorul pe benzina desi este mic consuma destul de mult, 7-8 in oras. In schimb se pare ca este ff fiabil, si este un model vechi de motor care si-a aratat calitatile in aprox. 15 ani de exploatare (modelul AX are acelasi motor si exista exemplare care merg de 400-450.000 km).
Calitatea masinilor germane este un mit fals, dupa parerea mea, in afara masinilor scumpe (Mercedes, BMW, Audi - modelel de varf). Eu am un VW Passat 1.6i din 1996, cumparata la 0 km, singurul proprietar, etc. Am ajus sa schimb motorul pe la 90.000 km datorita unor suruburi care au cazut in motor (defect de design si fabricatie, galeria de admisie fiind sigilata). Asta nu inseamna ca toate masinile germane sau in special VW ar fi proaste, dar nici ca se intoarce soarele dupa ele...
astept si alte pareri si parerea ta, poate ne ajutam sa facem cea mai buna alegere.

Edited by padrino, 13 December 2004 - 21:40.


#11
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
@padrino  Nu stiam de treaba cu motorul C3-ului. Sincer, nu prea imi vine sa dau banii pe un motor cu o conceptie veche, cand pot sa am noul motor de la Corsa de 1.0  12V care are o  putere (60 CP) egala cu cea a Citroen-ului insa cu un consum mult mai bun: 6.9 in oras fata de 7.9-8.  
  De fapt, azi am fost si pe la o reprezentanta Citroen de pe langa liceul Sincai si am vazut masina de aproape. DIn pacate, masina nu m-a convins. Are intr-adevar multe chestii cu care iti ia ochii, insa eu m-am uitat mai mult la calitatea constructiei. Fata de Corsa, pe care l-am intors pe toate partile, mie mi se pare ca are o calitate a finisarii materialelor mai slaba. De asemenea, eu nu sunt un mare fan al bordurilor exclusiv electronice, ori C3 dispune de asa ceva. Desi dealerul spunea ca nu au avut probleme, unei amice de-a mele i-a cazut intr-o zi bordul cu totul> a ramas displayul negru... :cursing:  Neplacut... Compartimentul motor este foarte inghesuit, de abia poti umbla sa schimbi un bec. In fine, aceasta este o parere subiectiva, nu spun ca C3 nu e o masina buna, insa cred ca este genul de masina de care fie te indragostesti din prima fie o detesti. Mai este un punct in defavoarea -favoarea acestui autovehicul> imaginea de piata este aceea a unei masini pentru femei (vezi reclama: "Designerii nostrii se gandesc numai la femei!" ) ori eu nu intru in categoria respectiva :D   Poate ca este o copilarie sau un orgoliu prostesc, insa imaginea unei masini conteaza pt. mine
Cireasa de pe tort cu C3 este ca masinile le au pe stoc (dk vrei sa beneficiezi de reducere) si nu prea poti sa-ti configurezi masina dorita.  Iar ce au este mult mai scump decat pretul de baza. Din pacate, fondurile sunt limitate, asa ca nu pot sa investesc intr-un motor mai mare.. oricat mi-as dori.
Alegerea mea este in proportie de 80% facuta. Maine ma mai duc odata la Dibas si sper sa dau si un avans dk nu intervine altceva.. So.. eu zic sa te mai gandesti la C3.. si intra pe www.carsurvey.org la sectiunea C3 si apoi la Opel Corsa, pt. comparatie. O sa vezi ca C3 este o masina, hai sa spunem ,mai "gingasa" decat Corsa.
De acord cu ce spui despre mitul masinilor germane, insa mie imi place sa discut fiecare masina in parte, nu sa pornesc cu prejudecati la drum. De ex., cand o sa vad un VW nu o zic ca e proasta deoarece acesta e zvonul curent.  Bine...Dacia e alta poveste :coolspeak:
Tine-ma la curent.. Ce te hotarasti sa iei pana la urma?

#12
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
da, de acord cu empaler2 ... iar daca esti la a doua masina de la ei, forteaza-le un pic mana, poate obtii un bonus (de ex: servodirectie).

Oricum, scumpe in DRACI optionalele ... fata de Classic II, unde - de ex - ACul luat separat era ~ 800 Euro, aici e cu mai mult de 50% in plus! Nu se justifica ... ceva pute, prea mare diferenta.

La motor - conceptia la C3 e cam veche pentru benzinarul ala! Totusi, 15 ani?! com'on!

Cat despre nemti si calitate - sa-mi fie cu iertare, dar au convins mai mult pana acum decat francezii si italienii ... Ii iau doar asiaticii la partea asta, cel putin in ultima perioada.

Oricum, alte masini se faceau pe vremuri taica! Cu simtul raspunderii! :(

#13
padrino

padrino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.12.2004
chestia cu motorul de 15 ani mi-a spus-o vanzatorul ca sa-mi dea exemplu de fiabilitate... bineinteles ca motorul a mai suferit ceva modificari, dar conceptia... adevarul e ca nu e o mare filozofie sa faci un motor mic si bun, nu? Dacia a avut acelasi motor cred ca 20 de ani... apoi s-a mai modificat cate ceva, dar conceptia de baza a fost aceeasi.
nici pe mine nu ma incanta bordul full electronic, si scaunele masinii sunt chiar naspa, desi nu sunt chiar asa incomode pe cat par. si intr-adevar arata a masina de dama, dar asta nu ma deranjeaza. adevarul e ca mie imi place si mai ales ma incanta motorul 1.4 HDi... consum 5.1 in oras si 3.8 afara... ma rog, mai punem peste cifrele astea 1 litru acolo de bun simt si tot avem un consum super. si mie asta imi trebuie, o masina care sa consume f putin si pe care s-o trambalez prin oras si 100 de km distanta de bucuresti pe dn1, la viteze decente de 100-120 km/h.
de asemenea, Citroen, desi nu are o imagine de marca deosebita in romania, se pare ca e destul de fiabila. apoi 3 ani garantie (extinsa, costa 150 euro prelungirea de la 2 la 3 ani) mi se pare o durata rezonabila.
avand in vedere ca la 10.134 euro CIP are toate dotarile posibile pentru clasa mica, eu cred ca e buna alegerea. am depus deja dosarul pentru leasing, dar nu am inca raspunsul si deci nu am semnat inca respectivul contract, asa ca am timp sa ma mai razgandesc.  :deadtongue:
apoi cred ca in ultimii ani citroen a castigat f mult la capitolul performante si calitate, modelul xsara fiind o reusita totala. ca sa nu mai spun acum de c5 si noul c4 care sunt marfa de tot.
deci deocamdata alegerea mea este C3 1.4 HDi SX, 10.134 CIP. Daca aveti alte propuneri la banii astia si cu ceva dotari, totusi, le astept cu placere.

#14
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
Padrino :"adevarul e ca nu e o mare filozofie sa faci un motor mic si bun, nu? Dacia a avut acelasi motor cred ca 20 de ani... apoi s-a mai modificat cate ceva, dar conceptia de baza a fost aceeasi."
   Nu sunt de acord ce ai spus cu motorul mic si bun, chiar este destul de dificil de realizat asa ceva, gandeste-te ca Matizul are un motor mic dar cu un consum exorbitant.  De fapt, Corsa are un motor nou nout facut pe o tehnologie Twinport, care-i permite obtinerea unei puteri mai mari si scaderea consumului! E ceva. Iar comparatia cu Dacia....daca si ala poate fi numit motor "economic" sau fiabil...... :nonobad:

  Am fost azi la Dibas, m-am targuit cu d-soara de acolo vreo 2 ore,  (danke Tyby, le-am spus ca am mai luat una de la ei si au devenit brusc mai amabili)  si o sa primesc de la ei geamuri electrice si  inchidere centralizata. Cool. Pana la urma masina m-a dus la 8500 E.  Partea proasta e ca dureaza cam multisor pana o aduc. 75 de zile lucratoare :cursing:   Ce e interesant e ca motorul Twinport e atat de nou, ca nu are omologarea de tip, o sa i-o faca individual.  Iarasi o chestie care mi-a placut, e ca m-au introdus intr-o baza de date si o sa ma tina la curent cu evloutia productiei: la ce uzina o sa fie fabricata, cand , cum ,cum va fi transportata si poze!  Nu stiu dk la ceilalti dealeri e la fel. CHiar, la voi a fost la fel?
O sa va tin la curent cu evolutia, si o sa fac un thread nou despre ea cand o sa mi-o aduca!
@padrino: Iti iei pana la urma C3?

#15
padrino

padrino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.12.2004
motorul daciei de pe vremuri sa stii ca a reprezentat o realizare tehnica destul de buna, gandeste-te ca vorbim de o perioada de acum 30 de ani, cred. ma rog, am vrut sa spun ceva dar m-am exprimat fix aiurea, deh, oboseala... si ce scrie in semnatura  :cursing:
azi am fost la Opel erebus sa vad corsa si astra classic 2. ce sa zic, astra e model din 98, deci tehnologic are o vechime de 6 ani. naspa.
corsa e chiar draguta, imi face impresia ca ar fi mai mica decat C3 (daca nu ma insel chiar e, dar diferentele sunt de ordinul centrimetrilor). am "compus"urmatoarea varianta: corsa Essentia 1.3 CDTI, 70 CP, airbag-uri frontale, aer conditionat, ABS - 9.265 CIP / 11.025 DDP.
Tu ce varianta ai?  Mi se pare mai ieftin, desigur, in varianta asta decat 12.000 DDP pentru C3, dar lista de accesorii este mult mai mica decat la C3.
Am fost si la Renault, un Megane 2 Pack Authentique (care contine toate care ma intereseaza pe mine) costa 10.633 CIP.
Asa ca alegerea a devenit fff complicata acum. La Megane as avea o rata de 210 euro pe 3 ani, cu avans 50%. Mi se pare cam mult, cred ca ma intind mai mult decat trebuie.
Deocamdata C3 ramane in pole position, mai vedem pana semnez contractul. Raman la impresia ca raportul calitate-pret-dotari e favorabil pt C3. Acum a aparut si Corsa un pic mai ieftina, dar se asteapta mult pt ea.
Zi-mi si mie ce varianta ai ales tu si cat costa (dotari, pret, etc. ).
Cineva cu pareri despre C3 nu se gaseste?

#16
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
@ padrino Opel Eresbus este cel mai bun concesionar Opel din Bucuresti, dpdv al meu. Insa daca vrei Corsa, iti recomand acum DiBas deoarece iti ofera AC gratuit la orice model sau 600 Euro discount. E ceva, insa oferta e valabila numai pana pe 20, asa ca grabeste-te daca te intereseaza.
Despre Classic II pot sa-ti spun ca e o masina foarte robusta, incercata, si cu o calitate a fabricarii foarte buna si economica. Gandeste-te ca orice model Opel are caroserie dublu galvanizata si garantie de 12 ani contra coroziunii!! De acord, nu este ultimul model, insa intr-o suma foarte rezonabila poti sa ai absolut toate dotarile, ceea ce nu gasesti la nici o alta masina.
Eu nu am avut atat de multi bani ca tine, asa ca uite ce mi-am configurat>
Opel Corsa 1.0 12V Twinport, 60 CP, Essentia
Caroserie 3 usi dublu galvanizata
Imoblizator motor
Preechipare radio: 6 difuzoare +antena
Airbag fullsize sofer
Oglinzi reglabile manual
Faruri H7 cu halogen
Lumini Follow me home
REglarea inaltimii farurilor electric
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Inchidere centralizata
Geamuri electrice
Bandouri de protectie laterale negre
Parasolare
Tetiere fata-spata
Centuri de siguranta
Filtru de polen, recircularea aerului
Ventilatie cu 4 trepte de viteze
Geamuri atermice
Jante de otel R13, cu capace Opel
Rezerva normala de otel
Display electronic cu afisare data, temp ext, ceas
Sistem integrat de intretinere bazat pe stilul de conducere( adica iti indica la bord cand sa te duci la service bazat pe stilul tau de conducere)
Pret final 8500 Euro

Alegerea pe diesel e super OK, ai vazut ce consum fantastic de redus au? Mai ales  ca ceea ce primesti este noul Corsa cu un face lift si cu motoare noi. Ti-am zis, sunt atat de noi, ca nici nu au omologarea de tip. Dk as fi in locul tau, as merge pe Corsa,  este o masina poate cu nu atatea optiuni, insa extrem de fiabila si de inchegata.  Si mai ales, ceea ce te intereseaza, cu un consum si cu costuri de intretinere f.ff. mici.
Ai fost pe adresa de web care tii-am aratat-o?

#17
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Meganul se duce cam mult ... e comparabil cu modelele mai scumpe din clasa compacta ( Astra Nou, Golf, 306 etc). Plus ca - la banii aia - e benzina, daca nu ma insel, in nici un caz 1.5 dCi.

Despre tehnologia "veche" de pe classic II - nu comentez decat ca NU e veche, ci matura. Iar la banii aia e mai greu sa ai si o masina spatioasa, si calitate si tehnologie de racheta! Sa nu zic ca motorul cDTI e nou-nout ( http://diesel.opel.ro/  ;) ), ca directia e asistata electro-hidraulic, tetiere active,  etc ... care nu sunt chiar asa vechi. NU e aceeasi masina din 98. ce-i drept, are si downgrade-uri (de ex, pe mine cel mai mult ma oftica ca nu poti pune computer de bord complet - cosum, viteza medie, etc - decat pe wagon).

Lista dotari standard la Classic II:

Quote

ABS
AIRBAG-uri frontale pentru ambele locuri fata   
Servodirectie electrohidraulica   
Filtru de polen
Recircularea aerului din habitaclu   
Sistem de ventilatie cu patru trepte   
Immobilizator motor a 3-a generatie 
Reglarea inaltimii farurilor - electric   
Avertizor sonor pentru faruri aprinse   
Sistem de franare cu discuri ventilate fata si tambur spate 
Faruri cu halogen 
Semnalizatoare laterale aditionale 
Oglinzi cu reglare manuala din interior si rabatabile 
Centuri de siguranta pentru toate cele 5 locuri - cele fata pretensionate 
Jante de otel 6Jx15", anvelope 195/60 R15 si capace integrale din material plastic 

Preechipare pentru sistemul audio:
- doua difuzoare
- display (ora, temperatura exterioara, data sau afisajul radio-ului)
- antena

si toate astea la 12.300 DDP (10.183 CIP) pentru 1.7 cDTi sau 10.650 DDP (8.950 CIP) pentru 1.4i 16v.

Astea sunt motivele pentru care ti-am recomandat Astra Classic II in threadul celalalt. Cam la aceeasi bani cu C3 iti (300 euro diferenta practic !!! ) iti iei masina, nu trotineta! ;)  :notangel:

#18
padrino

padrino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.12.2004
Din pacate Opel nu are in ochii mei o reputatie prea buna. Despre C3 nu stiu mare lucru... cam astea ar fi 2 dezavantaje.
Voi merge maine, cred, in limita timpului disponibil, si la Di-Bas, sa vedem ce si cum. Oricum 75 de zile lucratoare pentru livrare inseamna enorm... adica aproape 4 luni!!! La naiba, cum de reusesc asemenea performante negative? Macar la Erebus au zis 2 luni pentru masina comanda, sau daca imi aleg ceva din stoc, cat mai repede.
stau si ma gandesc profund la Megane 2 Bicorp 1.5 dci 80 CP, Pack Authentique, 10633 euro CIP... are reducere 1200 euro, fir-ar sa fie. e scumpa insa, nu cred ca ma pot intinde la asa ceva, desi masina merita.
Merci pentru sugestii,Tyby, Astra Clasic II cu discount ajunge chiar si mai ieftin.
Am configurat-o astfel:
ABS, airbag-uri fata, imobilizator, servo directie electro-hidraulica, bla bla bancheta rabatabila etc... inchidere centralizata si aer conditionat:
9798 CIP si 11834 DDP,
Doar ca livrarea in 2 luni...
Cu tot respectul pentru Opel si masinile nemtesti, nici Citroen nu e trotineta, totusi...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate