![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Corsa VS Citroen C3
Last Updated: Dec 14 2004 23:34, Started by
empaler2
, Dec 11 2004 19:46
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 11 December 2004 - 19:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
So, problema este in felul urmatori. Dupa lupte seculare am reusit sa-mi vand vechiul Fiat Punto care mi-a mancat sufletul, banii, si jumatate de par din cap. Asa ca am strans cureaua si am in jur de 8000-8300 Euro.
Am vazut ofertele de sarbatori si dintre toate, doua m-au atras> Citroen ofera discount de 800 Euro la C3 , si astfel un C3 X, ajunge la 8556 euro cu totul. In care intra un motor de 1.1, 61 CP, consum de 7.8/5/6 si o serie luunga de dotari din care mai importante sunt airbag dublu, computer de bord, inchidere centralizata, servodirectie scaun si voaln reglabilsamd. Oferta e pe stoc, asa ca poti sa afli ca masina pe o vrei nu e, sau iti ofera una mai scumpa Pe de alta parte Opel Di Bas ofera acum pana pe 20 reducere de 600 euro sau AC gratuit la Opel Corsa. Astfel un Corsa Essentia de 3 usi ajunge la 8120 Euro cu toate taxele. Ce ai de banii astia> un motor de 998 cmc. 60 Cp, consum de 6.9/4.4/5.3 si o f.f. putine dotari> imobilizator, rezerva de dimensiuni normale, dispaly triplu, sistem follow me home, si in ca cateva chestii neimportante. Poti, desigur sa iti pui tot ce are C3 dar te duce mai mult. De ex> servodirectie electronica> 468 Euro, inchidere centralizata, 224 euro etc. Totul e pe comanda si dureaza 45 de zile lucratoare. Voi ce spuneti? Mai ales ca ofertele nu dureaza mult? Pe mine ma trage inima la Opel insa C3 are mai multe gadgeturi. Insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea. Orice productie autohtona nu ma incanta. Mai ales Loganul pe care l-am condus si am ramas cu o impresie amara. Alte variante? |
#2
Posted 12 December 2004 - 00:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am urmarit mult din ce s-a scris pe post. Mai ales sfaturile lui Tyby, dk nu era el cadeam in capcana Kalos, asa ca mi-am luat un Classsic II.. So., stiu ca uneori dureaza sa primesti un raspuns.
Thing is, treaba este destul de grabita, luni-marti vreau sa ma duc sa duc avansul, asa ca daca aveti timp si un pic de inspiratie scrieti! @Tyby, stiu ca te pricepi la Opeluri, ce parere de micul Corsa? |
#3
Posted 12 December 2004 - 01:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai daca ai Classic 2, ce-ti trebe Corsa?!
![]() Ca ma pricep la opeluri, e cam mult spus ... am avut vreo doua, si am fost multumit de ele ... Plus cele ale prietenilor. Momentan conduc batranul Ascona care face venerabila varsta de 19 ani si se apropie de 515.000 KM (cu ~ 465.000 motorul, neumblat de cand l-am schimbat). Cam gafaie, dar oricum consuma mai putin decat Honda, care ma cam face sa plang la pompa ![]() Sa revenim ... Cand am fost sa vad Classic II, am intrat prima data intr-un Corsa Cosmo 1.3 DTi (70CP), si am ramas profund (si placut) impresionat de interiorul masinii. Nu am mers cu ea, dar stiu ca motorul diesel 1.3 e mai mult decat suficient pentru ea (deja cu 1.7 faci furori ![]() In schimb motorul de 1 L mi se pare cam micut pentru ea. Totusi, e o masina destul de grea. C3 - nu stiu prea multe, imi place, are alta fata, insa parca platforma e mai grea decat cea de la Corsa (nu stiu exact dimensiuni / mase la ambele), asa ca - practic - se (cam) anuleaza diferenta de cilindree. E greu sa spun mai multe despre C3 ... e o aparitie interesanta, daca iti place design, e ok. Daca ar fi sa aleg strict din ce ai spus tu, as merge pe C3 cred, ca raport dotari / pret. Intr-adevar, Corsa e de neinteles de scumpa (se apropie mult de Astra Classic II cam in toate variantele!). Stiu insa ca, dpdv al calitatii / fiabilitatii, sunt OK corsele, dar despre C3 nu stiu mai nimic. Greu de spus ... Totusi, C3? PS: de ce nu faci un leasing / credit, daca tot ai banii astia ?! Sau te tine Astra din spate?! ![]() |
#4
Posted 12 December 2004 - 02:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hmmm nush ce sa spun...eu nu prea am o parere buna despre Opel...sunt cam "sensibile"...parerea mea!!
![]() P.S. de bani aia iti poti cumpare o masina second hand destul de recenta...un astra 1.7dti... ![]() |
#6
Posted 12 December 2004 - 15:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@Tyby Asa e, ma tine leasingul Astrei din scurt. Nu ca ar fi cine stie ce mult, dar dk fac doua leasinguri nu o sa mai am bani nici de benzina....
![]() ![]() Masina romaneasca este o investiitie care nu se merita pt. mine, nu am nevoie de o masina mare cu un consum exorbitant, gen Logan, ci de ceva mic si cu un consum redus. M-am gandit la Matiz, insa o vizita pe forumul daewoo club m-a linistit definitiv. Mult prea multe probleme majore. Nu ma intereseaza prea mult optionalele, am condus si masini accesorizate si variante de baza. Ce am observat, e ca in afara de servo si oglinzi electrice, pe restul nu prea le-am folosit. Cel putin AC, a stat 99% din timp nefolosit. Ce nu imi dau seama, motorul de 1.0 al Corsei, pare ceva mai evoluat tehnologic> 12 valve, 3 cilindri si 60 CP fata de C3 cu 1.1, 4 cilindri si 61 CP+ consum mai mare. Dar este oare mai fiabil in timp.? Fiind mai mic, normal ca este turat mai mult si se uzeaza mai repede.. Despre C3 am auzit si bune si rele. Duceti-va pe www.carsurvey.org la sectiunea C3. Sunt acolo niste povesti de groaza, de-ti ridica parul din cap. Am o amica ce si-a luat un C3 si ea e multumita, insa, a fost de 3 ori cu ea in service din cauza electronicii...Nu e prea incurajator. Corsa e cam scumputa la ce ofera, chiar nu stiu inca. ![]() PS> Varianta SH nu-mi surade. Doresc o masina pe care sa o tin 7-8 ani si pe care sa o intretin eu de la inceput, chiar dk e o motorizare mai slaba. Ce ziceti, merita 280 Euro pt. vopseaua metalizata? |
#7
Posted 12 December 2004 - 18:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, imi inchipuiam ca te cam "trage" astra ...
Nu, nu am propus o masina autohtona, Doamne-Fereste! Nu m-au convins pana acum sub nici o forma (fie ca a fost coreeana, frantuzeasca sau neaosa), din pacate ![]() Opel sta foarte bine la motoare pe benzina ... gurile rele spun ca si cu noul CDTI au dat lovitura ![]() Citroen beneficiaza de experientele comune ale grupului PSA, Opel trage un pic de traditia GM. Chestia cu fiabilitatea ... e diferenta prea mica intre cele 2 si, in plus, se anuleaza pe plusul de masa pe platforma ... Si cred ca C3 consuma un pic mai mult, dar nu sensibil. Ca accesorizare, din ce ai spus, sta mai bine C3 ... Iar ACul conteaza, e pacat ca in 2005 sa nu iti iei masina cu AC ... gandeste-te ca totusi, incalzirea globala avanseaza ![]() Sincer, la target-ul pe care il ai, mai bine bagi aia 280 de euro in ceva mai util ... lasa vopseaua pe ultimile locuri ... E mai frumoasa metalizata, dar sunt de mai mare ajutor utilitatile. Apropo', pune o lista comparativa cu cele 2 modele (dotari standard) si eventual ceva optionale (care ti se par tie) importante ... Spor! |
#8
Posted 13 December 2004 - 02:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu as lua in vedere si calitatea lucraturii neamtului. C3 este orice s-ar zice o masina frantuzeasca, si francezii au o reputatie proasta la capitolul fiabilitate.
La Corsa as renunta la vopseaua metalizata, sa fiu in locul tau, in special pentru ideea de masina de oras, datorita faptului ca e mai pretentioasa la intretinere. |
#9
Posted 13 December 2004 - 11:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ Tyby> Stiu si eu despre Ac? In principiu ai dreptate, insa eu nu prea l-am folosit cand l-am avut. Oricum, uite lista comparativa:
Opel Corsa 1,0 12V Essentia Dotari standard> Pregatire radio> 6 difuzoare si antena Rezerva de dimnesiune normala Tetiere fata-spate Airbag sofer Display triplu: ora, temp ext.., data Sistem ventilatie 4 trepte Filtru polen Lumini Follow me home ( ce sunt astea?) Bare in culoarea caroseriei> Imobilizator motor Spalator luneta Reglaj electric al farurilor H7 cu halogen Optionale (o parte, ca lista este interminabila) ABS: 456 Euro ESP: 464 E Geamuri electrice> 230 E Servodirectie electronica> 468 E AC: 1263 E Alarma> 207 E Inchidere centralizata cu telecomanda> 209 E Proiectoare> 137 Scaun reglabil pe inaltime> 47 Volan reglabil inaltime si adancime> 87 Radio CD>400 Citroen C3, 1.1 X Dotari standard> Airbag sofer Airbag pasager VBancheta fractionabila 1/3 Ceas digital Caroserie galvanizata Computer de bord Faruri cu geamclar Iluminare habitaclu si portbagaj Intrerupere alimentare in caz de accident Oglinzi reglabile din interior Luneta incalzita Avertizor sonor lumini/usi deschise Servodirectie Faruri reglabil electric pe inaltime Inchidere centralizata Optionale: ABS+EBD: 298 E AC: 885 E Geamuri electrice fata: 268 Radio Cd> 372 |
#10
Posted 13 December 2004 - 21:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
de aprox. 2 saptamani caut sa-mi cumpar masina... si am pornit de la un buget de aprox. 6 mii euro, cu gandul de a lua ceva sh. am gasit o Hyundai getz din 2003 dar cu 62.000 km parcursi... mult prea mult dupa parerea mea, era forjata rau, plus ca interiorul era ff imbacsit - denota lipsa de orice grija fata de masina aia. apoi am zis ca merita un getz nou - 7100 CIP cu destule dotari, etc. am cautat cam toate modelele mici de pe piata, care imi spuneau ceva: Fiat punto, albea, Opel corsa, Ford fiesta, Peugeot 206 (daewoo, chevrolet, etc. exclus) si Citroen.
ca raport calitate-pret-dotari mi se pare cea mai potrivita alegere modelul C3. sincer m-am hotarat la varianta 1.4 HDi SX, cu toate dotarile (pentru 600 eur in plus am si ABS+EBD, airbaguri laterale, proiectoare ceata, etc), si sper sa fac o alegere buna. Daca cineva stie mai bine il rog sa-si spuna parerea, inca nu am semnat contractul de leasing :-)) empaler2, parerea mea este ca daca poti sa mai faci rost de niste bani sa-ti iei varianta pe motorina, motorul 1.4 HDi se pare ca este ff fiabil si bun, nu are vibratii, nu e zgomotos si in plus consuma fff putin (5.1 in oras si 3.8 in afara zic ei). Motorul pe benzina desi este mic consuma destul de mult, 7-8 in oras. In schimb se pare ca este ff fiabil, si este un model vechi de motor care si-a aratat calitatile in aprox. 15 ani de exploatare (modelul AX are acelasi motor si exista exemplare care merg de 400-450.000 km). Calitatea masinilor germane este un mit fals, dupa parerea mea, in afara masinilor scumpe (Mercedes, BMW, Audi - modelel de varf). Eu am un VW Passat 1.6i din 1996, cumparata la 0 km, singurul proprietar, etc. Am ajus sa schimb motorul pe la 90.000 km datorita unor suruburi care au cazut in motor (defect de design si fabricatie, galeria de admisie fiind sigilata). Asta nu inseamna ca toate masinile germane sau in special VW ar fi proaste, dar nici ca se intoarce soarele dupa ele... astept si alte pareri si parerea ta, poate ne ajutam sa facem cea mai buna alegere. Edited by padrino, 13 December 2004 - 21:40. |
|
#11
Posted 13 December 2004 - 22:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@padrino Nu stiam de treaba cu motorul C3-ului. Sincer, nu prea imi vine sa dau banii pe un motor cu o conceptie veche, cand pot sa am noul motor de la Corsa de 1.0 12V care are o putere (60 CP) egala cu cea a Citroen-ului insa cu un consum mult mai bun: 6.9 in oras fata de 7.9-8.
De fapt, azi am fost si pe la o reprezentanta Citroen de pe langa liceul Sincai si am vazut masina de aproape. DIn pacate, masina nu m-a convins. Are intr-adevar multe chestii cu care iti ia ochii, insa eu m-am uitat mai mult la calitatea constructiei. Fata de Corsa, pe care l-am intors pe toate partile, mie mi se pare ca are o calitate a finisarii materialelor mai slaba. De asemenea, eu nu sunt un mare fan al bordurilor exclusiv electronice, ori C3 dispune de asa ceva. Desi dealerul spunea ca nu au avut probleme, unei amice de-a mele i-a cazut intr-o zi bordul cu totul> a ramas displayul negru... ![]() ![]() Cireasa de pe tort cu C3 este ca masinile le au pe stoc (dk vrei sa beneficiezi de reducere) si nu prea poti sa-ti configurezi masina dorita. Iar ce au este mult mai scump decat pretul de baza. Din pacate, fondurile sunt limitate, asa ca nu pot sa investesc intr-un motor mai mare.. oricat mi-as dori. Alegerea mea este in proportie de 80% facuta. Maine ma mai duc odata la Dibas si sper sa dau si un avans dk nu intervine altceva.. So.. eu zic sa te mai gandesti la C3.. si intra pe www.carsurvey.org la sectiunea C3 si apoi la Opel Corsa, pt. comparatie. O sa vezi ca C3 este o masina, hai sa spunem ,mai "gingasa" decat Corsa. De acord cu ce spui despre mitul masinilor germane, insa mie imi place sa discut fiecare masina in parte, nu sa pornesc cu prejudecati la drum. De ex., cand o sa vad un VW nu o zic ca e proasta deoarece acesta e zvonul curent. Bine...Dacia e alta poveste ![]() Tine-ma la curent.. Ce te hotarasti sa iei pana la urma? |
#12
Posted 14 December 2004 - 01:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
da, de acord cu empaler2 ... iar daca esti la a doua masina de la ei, forteaza-le un pic mana, poate obtii un bonus (de ex: servodirectie).
Oricum, scumpe in DRACI optionalele ... fata de Classic II, unde - de ex - ACul luat separat era ~ 800 Euro, aici e cu mai mult de 50% in plus! Nu se justifica ... ceva pute, prea mare diferenta. La motor - conceptia la C3 e cam veche pentru benzinarul ala! Totusi, 15 ani?! com'on! Cat despre nemti si calitate - sa-mi fie cu iertare, dar au convins mai mult pana acum decat francezii si italienii ... Ii iau doar asiaticii la partea asta, cel putin in ultima perioada. Oricum, alte masini se faceau pe vremuri taica! Cu simtul raspunderii! ![]() |
#13
Posted 14 December 2004 - 10:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
chestia cu motorul de 15 ani mi-a spus-o vanzatorul ca sa-mi dea exemplu de fiabilitate... bineinteles ca motorul a mai suferit ceva modificari, dar conceptia... adevarul e ca nu e o mare filozofie sa faci un motor mic si bun, nu? Dacia a avut acelasi motor cred ca 20 de ani... apoi s-a mai modificat cate ceva, dar conceptia de baza a fost aceeasi.
nici pe mine nu ma incanta bordul full electronic, si scaunele masinii sunt chiar naspa, desi nu sunt chiar asa incomode pe cat par. si intr-adevar arata a masina de dama, dar asta nu ma deranjeaza. adevarul e ca mie imi place si mai ales ma incanta motorul 1.4 HDi... consum 5.1 in oras si 3.8 afara... ma rog, mai punem peste cifrele astea 1 litru acolo de bun simt si tot avem un consum super. si mie asta imi trebuie, o masina care sa consume f putin si pe care s-o trambalez prin oras si 100 de km distanta de bucuresti pe dn1, la viteze decente de 100-120 km/h. de asemenea, Citroen, desi nu are o imagine de marca deosebita in romania, se pare ca e destul de fiabila. apoi 3 ani garantie (extinsa, costa 150 euro prelungirea de la 2 la 3 ani) mi se pare o durata rezonabila. avand in vedere ca la 10.134 euro CIP are toate dotarile posibile pentru clasa mica, eu cred ca e buna alegerea. am depus deja dosarul pentru leasing, dar nu am inca raspunsul si deci nu am semnat inca respectivul contract, asa ca am timp sa ma mai razgandesc. ![]() apoi cred ca in ultimii ani citroen a castigat f mult la capitolul performante si calitate, modelul xsara fiind o reusita totala. ca sa nu mai spun acum de c5 si noul c4 care sunt marfa de tot. deci deocamdata alegerea mea este C3 1.4 HDi SX, 10.134 CIP. Daca aveti alte propuneri la banii astia si cu ceva dotari, totusi, le astept cu placere. |
#14
Posted 14 December 2004 - 20:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Padrino :"adevarul e ca nu e o mare filozofie sa faci un motor mic si bun, nu? Dacia a avut acelasi motor cred ca 20 de ani... apoi s-a mai modificat cate ceva, dar conceptia de baza a fost aceeasi."
Nu sunt de acord ce ai spus cu motorul mic si bun, chiar este destul de dificil de realizat asa ceva, gandeste-te ca Matizul are un motor mic dar cu un consum exorbitant. De fapt, Corsa are un motor nou nout facut pe o tehnologie Twinport, care-i permite obtinerea unei puteri mai mari si scaderea consumului! E ceva. Iar comparatia cu Dacia....daca si ala poate fi numit motor "economic" sau fiabil...... ![]() Am fost azi la Dibas, m-am targuit cu d-soara de acolo vreo 2 ore, (danke Tyby, le-am spus ca am mai luat una de la ei si au devenit brusc mai amabili) si o sa primesc de la ei geamuri electrice si inchidere centralizata. Cool. Pana la urma masina m-a dus la 8500 E. Partea proasta e ca dureaza cam multisor pana o aduc. 75 de zile lucratoare ![]() O sa va tin la curent cu evolutia, si o sa fac un thread nou despre ea cand o sa mi-o aduca! @padrino: Iti iei pana la urma C3? |
#15
Posted 14 December 2004 - 20:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
motorul daciei de pe vremuri sa stii ca a reprezentat o realizare tehnica destul de buna, gandeste-te ca vorbim de o perioada de acum 30 de ani, cred. ma rog, am vrut sa spun ceva dar m-am exprimat fix aiurea, deh, oboseala... si ce scrie in semnatura
![]() azi am fost la Opel erebus sa vad corsa si astra classic 2. ce sa zic, astra e model din 98, deci tehnologic are o vechime de 6 ani. naspa. corsa e chiar draguta, imi face impresia ca ar fi mai mica decat C3 (daca nu ma insel chiar e, dar diferentele sunt de ordinul centrimetrilor). am "compus"urmatoarea varianta: corsa Essentia 1.3 CDTI, 70 CP, airbag-uri frontale, aer conditionat, ABS - 9.265 CIP / 11.025 DDP. Tu ce varianta ai? Mi se pare mai ieftin, desigur, in varianta asta decat 12.000 DDP pentru C3, dar lista de accesorii este mult mai mica decat la C3. Am fost si la Renault, un Megane 2 Pack Authentique (care contine toate care ma intereseaza pe mine) costa 10.633 CIP. Asa ca alegerea a devenit fff complicata acum. La Megane as avea o rata de 210 euro pe 3 ani, cu avans 50%. Mi se pare cam mult, cred ca ma intind mai mult decat trebuie. Deocamdata C3 ramane in pole position, mai vedem pana semnez contractul. Raman la impresia ca raportul calitate-pret-dotari e favorabil pt C3. Acum a aparut si Corsa un pic mai ieftina, dar se asteapta mult pt ea. Zi-mi si mie ce varianta ai ales tu si cat costa (dotari, pret, etc. ). Cineva cu pareri despre C3 nu se gaseste? |
|
#16
Posted 14 December 2004 - 22:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ padrino Opel Eresbus este cel mai bun concesionar Opel din Bucuresti, dpdv al meu. Insa daca vrei Corsa, iti recomand acum DiBas deoarece iti ofera AC gratuit la orice model sau 600 Euro discount. E ceva, insa oferta e valabila numai pana pe 20, asa ca grabeste-te daca te intereseaza.
Despre Classic II pot sa-ti spun ca e o masina foarte robusta, incercata, si cu o calitate a fabricarii foarte buna si economica. Gandeste-te ca orice model Opel are caroserie dublu galvanizata si garantie de 12 ani contra coroziunii!! De acord, nu este ultimul model, insa intr-o suma foarte rezonabila poti sa ai absolut toate dotarile, ceea ce nu gasesti la nici o alta masina. Eu nu am avut atat de multi bani ca tine, asa ca uite ce mi-am configurat> Opel Corsa 1.0 12V Twinport, 60 CP, Essentia Caroserie 3 usi dublu galvanizata Imoblizator motor Preechipare radio: 6 difuzoare +antena Airbag fullsize sofer Oglinzi reglabile manual Faruri H7 cu halogen Lumini Follow me home REglarea inaltimii farurilor electric Scaun sofer reglabil pe inaltime Inchidere centralizata Geamuri electrice Bandouri de protectie laterale negre Parasolare Tetiere fata-spata Centuri de siguranta Filtru de polen, recircularea aerului Ventilatie cu 4 trepte de viteze Geamuri atermice Jante de otel R13, cu capace Opel Rezerva normala de otel Display electronic cu afisare data, temp ext, ceas Sistem integrat de intretinere bazat pe stilul de conducere( adica iti indica la bord cand sa te duci la service bazat pe stilul tau de conducere) Pret final 8500 Euro Alegerea pe diesel e super OK, ai vazut ce consum fantastic de redus au? Mai ales ca ceea ce primesti este noul Corsa cu un face lift si cu motoare noi. Ti-am zis, sunt atat de noi, ca nici nu au omologarea de tip. Dk as fi in locul tau, as merge pe Corsa, este o masina poate cu nu atatea optiuni, insa extrem de fiabila si de inchegata. Si mai ales, ceea ce te intereseaza, cu un consum si cu costuri de intretinere f.ff. mici. Ai fost pe adresa de web care tii-am aratat-o? |
#17
Posted 14 December 2004 - 22:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Meganul se duce cam mult ... e comparabil cu modelele mai scumpe din clasa compacta ( Astra Nou, Golf, 306 etc). Plus ca - la banii aia - e benzina, daca nu ma insel, in nici un caz 1.5 dCi.
Despre tehnologia "veche" de pe classic II - nu comentez decat ca NU e veche, ci matura. Iar la banii aia e mai greu sa ai si o masina spatioasa, si calitate si tehnologie de racheta! Sa nu zic ca motorul cDTI e nou-nout ( http://diesel.opel.ro/ ![]() Lista dotari standard la Classic II: Quote ABS AIRBAG-uri frontale pentru ambele locuri fata Servodirectie electrohidraulica Filtru de polen Recircularea aerului din habitaclu Sistem de ventilatie cu patru trepte Immobilizator motor a 3-a generatie Reglarea inaltimii farurilor - electric Avertizor sonor pentru faruri aprinse Sistem de franare cu discuri ventilate fata si tambur spate Faruri cu halogen Semnalizatoare laterale aditionale Oglinzi cu reglare manuala din interior si rabatabile Centuri de siguranta pentru toate cele 5 locuri - cele fata pretensionate Jante de otel 6Jx15", anvelope 195/60 R15 si capace integrale din material plastic Preechipare pentru sistemul audio: - doua difuzoare - display (ora, temperatura exterioara, data sau afisajul radio-ului) - antena si toate astea la 12.300 DDP (10.183 CIP) pentru 1.7 cDTi sau 10.650 DDP (8.950 CIP) pentru 1.4i 16v. Astea sunt motivele pentru care ti-am recomandat Astra Classic II in threadul celalalt. Cam la aceeasi bani cu C3 iti (300 euro diferenta practic !!! ) iti iei masina, nu trotineta! ![]() ![]() |
#18
Posted 14 December 2004 - 23:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din pacate Opel nu are in ochii mei o reputatie prea buna. Despre C3 nu stiu mare lucru... cam astea ar fi 2 dezavantaje.
Voi merge maine, cred, in limita timpului disponibil, si la Di-Bas, sa vedem ce si cum. Oricum 75 de zile lucratoare pentru livrare inseamna enorm... adica aproape 4 luni!!! La naiba, cum de reusesc asemenea performante negative? Macar la Erebus au zis 2 luni pentru masina comanda, sau daca imi aleg ceva din stoc, cat mai repede. stau si ma gandesc profund la Megane 2 Bicorp 1.5 dci 80 CP, Pack Authentique, 10633 euro CIP... are reducere 1200 euro, fir-ar sa fie. e scumpa insa, nu cred ca ma pot intinde la asa ceva, desi masina merita. Merci pentru sugestii,Tyby, Astra Clasic II cu discount ajunge chiar si mai ieftin. Am configurat-o astfel: ABS, airbag-uri fata, imobilizator, servo directie electro-hidraulica, bla bla bancheta rabatabila etc... inchidere centralizata si aer conditionat: 9798 CIP si 11834 DDP, Doar ca livrarea in 2 luni... Cu tot respectul pentru Opel si masinile nemtesti, nici Citroen nu e trotineta, totusi... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users