Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan Break
Last Updated: May 08 2007 16:06, Started by
FireEyes
, Oct 27 2004 09:04
·
0
#56
Posted 09 February 2006 - 22:01
[ http://upload2.postimage.org/129406/normal2havjc1121971592loganbre.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://upload2.postimage.org/129407/normallogan29ea3io.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://upload2.postimage.org/63895/61251532114_logan.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://upload2.postimage.org/63896/61251533158_logan.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://upload2.postimage.org/63899/612515334171_logan.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ultimile poze fiind fotografiile loganului utilitara de transport marfuri. Edited by i0nutzb, 10 February 2006 - 09:38. |
#57
Posted 02 March 2006 - 01:03
[ http://img.wall-street.ro/article_pictures/11688_articol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Versiunea de strada a modelului break, care va fi lansata oficial la Salonul Auto de la Paris, va prelua 80% din show-car-ul Steppe, expus in premiera mondiala acum doua zile la Salonul de la Geneva. Aurelien Subsol, ofiter de presa in cadrul Renault, vorbeste in „Cotidianul“ despre viitorul noului model. Mai multe detalii aici show-car-ul Steppe seamana cu Volvo cross-country sau Audi allroad quatro |
#58
Posted 02 March 2006 - 13:42
imblinzitoruldelei
Quote Nu stiu cum stai cu aprecierea frumosului in viata dar la masini sa ajungi sa vezi atat de stramb inseamna sa nu vrei sa vezi adevarul. Este foarte adevarat ca Loganul este o masina inca mai ieftina decat concurenta,ca are un spatiu interior spatios si un portbagaj incapator,ca are costuri de intretinere mai reduse dar nu o faceti altceva decat e: o masina la care costurile au fost reduse prin tot felul de metode care nu se practica la alte marci.Pe parte de design sta insa la coada clasamentului nu e o masina pe care o cumperi pentru design ci pentru raportul spatiu/pret. Varianta prezentata la Geneva e interesanta dar nu prin forma si performantele masinii ci prin faptul ca au aratat ca se poate face si un Logan care sa se compare cu masinile de afara doar ca modelul prezentat ar ajunge la preturi de 10-15.000 euro,asa ca nu e pentru romani,cel putin nu pentru cei cu venituri normale ci doar pentru alde Tariceanu.Daca ar fi prezentat modelul ce va fi lansat in toamna,interesul pentru aceasta lansare ar fi fost foarte mic,sunt sanse mari ca breakul sa arate ca un sifonier pe roti. In momentul in care va aparea Loganul Break in octombrie,balonul entuziasmului se va desumfla din nou asa cum a fost si la aparitia sedanului,se va constata ca Renault vrea sa castige cat mai mult si va oferi din nou o masina cu lipsuri la ergonomie si aspect interior si exterior dar cu un pret ceva mai mic decat concurenta. |
#60
Posted 03 March 2006 - 16:27
imaginile astea au aparut de ieri. Si vad ca cei de la gsp au scos sigla site-ului care a publicat fotografiile alea.
|
#61
Posted 03 March 2006 - 16:46
catalinmariescu, on Mar 2 2006, 13:42, said: imblinzitoruldelei Nu stiu cum stai cu aprecierea frumosului in viata dar la masini sa ajungi sa vezi atat de stramb inseamna sa nu vrei sa vezi adevarul. Este foarte adevarat ca Loganul este o masina inca mai ieftina decat concurenta,ca are un spatiu interior spatios si un portbagaj incapator,ca are costuri de intretinere mai reduse dar nu o faceti altceva decat e: o masina la care costurile au fost reduse prin tot felul de metode care nu se practica la alte marci.Pe parte de design sta insa la coada clasamentului nu e o masina pe care o cumperi pentru design ci pentru raportul spatiu/pret. Varianta prezentata la Geneva e interesanta dar nu prin forma si performantele masinii ci prin faptul ca au aratat ca se poate face si un Logan care sa se compare cu masinile de afara doar ca modelul prezentat ar ajunge la preturi de 10-15.000 euro,asa ca nu e pentru romani,cel putin nu pentru cei cu venituri normale ci doar pentru alde Tariceanu.Daca ar fi prezentat modelul ce va fi lansat in toamna,interesul pentru aceasta lansare ar fi fost foarte mic,sunt sanse mari ca breakul sa arate ca un sifonier pe roti. In momentul in care va aparea Loganul Break in octombrie,balonul entuziasmului se va desumfla din nou asa cum a fost si la aparitia sedanului,se va constata ca Renault vrea sa castige cat mai mult si va oferi din nou o masina cu lipsuri la ergonomie si aspect interior si exterior dar cu un pret ceva mai mic decat concurenta. Si daca tot suntem la gama asta de preturi, de spatii spatioase si altele, de ce e o problema daca omului ii place Logan-ul mai tare decat cele enumerate mai sus? Mie mi se pare mult mai masina decat Kalos 3 volume si Albea. Fabia Sedan e cva mia inchegata, dar pierde la oferta de spatiu. Am mai spus-o si o voi mai spune: Logan e o masina ce a cazut fix pe target, a cumparat-o cine e a trebuit. Si o vor mai cumpara in continuare milioane din intreaga lume, pana cand o vor scoate de pe piata. |
#62
Posted 03 March 2006 - 19:18
Am vazut greseala de exprimare dar se mai intampla fara a fi obicei.
Apreciez spiritul tau de observatie dar esenta era ca cine are Logan sa nu dea cu pietre in altele care repet,stau mai bine ....si la design.Oricum partea cu aprecierea designului e atat de diferita de la om la om incat e important sa ne placa in primul rand doar noua. Adevarat ce spui cu targetul Loganului,el se va vinde foarte bine in continuare,dar sa nu o facem ce nu este,"cea mai frumoasa si cea mai desteapta". |
#64
Posted 10 April 2007 - 22:03
de ce te miri? de exemplu in .de cel mai ieftin Opel combo costa 14.570 euro. http://www.opel.de/r...0D_06_price.pdf. la noi e 13.300
|
|
#65
Posted 10 April 2007 - 22:20
romaximusro, on Apr 10 2007, 23:03, said: de ce te miri? de exemplu in .de cel mai ieftin Opel combo costa 14.570 euro. http://www.opel.de/r...0D_06_price.pdf. la noi e 13.300 asa ... si? Ti se pare normal? La noi meceveu' sifonier cel mai scump e 11.800 cu tot cu taxe (dCi), pe cand cel mai ieftin Opel Combo DIESEL este 14.200 cu tot cu taxe (cu motor de 1.3 / 75 CP). Nu vad de ce ar da neamtu' 3.500 pe un Reno / Logan MCV?! Evident, am uitat sa precizez (desi nu am crezut ca e nevoie) ca nu cumpara nimeni MCV in .de! Probabil pe ideea asta au si mers .... scumpe, ca oricum nu vindem! |
#66
Posted 10 April 2007 - 22:24
intr-adevar tyby nu le cumpara nimeni http://www.autobild....artikel_seite=1 , uita-te la pozitia 55 si la cresterea fata de anul trecut. crezi ca se cumpara mai multe sedanuri acum decat anul trecut, sau.. e mcv-ul de vina?
Edited by romaximusro, 10 April 2007 - 22:25. |
#67
Posted 10 April 2007 - 23:09
romaximusro, on Apr 10 2007, 23:24, said: intr-adevar tyby nu le cumpara nimeni http://www.autobild....artikel_seite=1 , uita-te la pozitia 55 si la cresterea fata de anul trecut. crezi ca se cumpara mai multe sedanuri acum decat anul trecut, sau.. e mcv-ul de vina? romaxime, iar scrii doar ca sa te afli in treaba! Zice ceva de MCV acolo?! Sau de integrare in CE? C'mon, nu mai fi copil, gata sa sari de cur in sus cu ambitie si dedicatie pentru un cacat de masina! |
#68
Posted 10 April 2007 - 23:17
parerea ta da nu-mi spune ca nemtii au devenit brusc fani Logan sedan cand se stie ca ei nu prea apreciaza sedanurile de clasa mica. Eu vad cresteri acolo si cum loganul mcv a fost lansat in ianuarie in .de si cum cresterile astea au aparut dupa aparitia mcv-ului, care e concluzia logica pe care o poti trage? si culmea se vinde mai bine ca fusion aceasta masina de cacat vorba ta
|
#70
Posted 10 April 2007 - 23:31
intr-adevar vanzari foarte mici daca ne gandim ca practic Dacia nu are un nume de marca foarte pronunat in germania . da uite ca se vinde mai bine decat masini mai cu mot ca Ford fusion, Hyundai accent , hyundai getz , chevrolet aveo etc. loganul are succes zic eu si cred ca inca nu s-a vazut tot, sa vedem ce va fi la sfarsitul anului cand vor lansa van-ul in europa, va fi (zic eu)inca o crestere buna a vanzarilor dacia
Edited by romaximusro, 10 April 2007 - 23:31. |
#71
Posted 10 April 2007 - 23:38
din partea mea sa vanda cat vor, ca nu le platesc eu. ma surprinde ca isi dau aia banii pe ceva asa prost executat. si daca ai cunoaste nemti ai intelege de ce zic asta. oricum, le-or trebui si lor masinute de hei rup.
|
#72
Posted 10 April 2007 - 23:41
intr-adevar sunt prostii nemtii ca cumpara asemenea masini. se vinde bine pentru ca (probabil ) la ei are pret competitiv pentru ceea ce ofera (banui ca pretul ala maxim de care zicea tyby e pentru loganul mcv full cu 7 locuri cu motor 1.6 16v 105 cp sau cu motorul diesel) , pentru ca e destul de sigura, pentru ca e mare , destul de polivalenta si tot asa. Fii sigur ca nemtii nu cumparau loganul daca era asa de prost cum zic unii pe acest topic, sau daca era prea scump.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users