Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cat e taxa de reziliere la UPC?
Last Updated: Apr 11 2008 10:01, Started by
Icefirealchemy
, Apr 09 2008 17:09
·
0
#1
Posted 09 April 2008 - 17:09
Cat e taxa de reziliere inainte de termen la UPC. Parintii au contract de internet + cablu pe 1 an si vor sa treaca pe RDS pentru ca e mai ieftin. Li s-a zis ca pentru cele 6 luni ale contractului de internet trebuie sa platesca 200 ron??
Edited by Icefirealchemy, 09 April 2008 - 17:10. |
#2
Posted 09 April 2008 - 17:16
Se specifica in contract taxa asta? Au semnat vreo oferta "speciala" ce implica reduceri sau echipamente gratis? Atunci e praf in ochi replica aruncata la caserie.
Cauta posturile lui wirespot daca mai vrei lamuriri |
#4
Posted 09 April 2008 - 20:40
Eu am ' pus botul" pe o asa zisa promotie (mi-au dat ai dracu un telefon de 2 lei) dar ma eliberez in septembrie.
|
#5
Posted 09 April 2008 - 21:13
Daca n-ai timp/chef sa te certi cu ei cu codul consumatorului in mana etc etc... suspenda abonamentul. Motiv: plecare in strainatate. Un fel de suspendare definitiva(n-o sa te bata nimeni la cap din partea UPC). Daca esti asa hotarat, dupa suspendare poti scoate firele tale.
|
#6
Posted 10 April 2008 - 15:40
Dacă-mi aduc eu bine minte din contract, nu există suspendare definitivă. E limitată în timp și devine reziliere dacă expiră timpul. Caz în care tot or să vină să ceară taxe de reziliere etc.
Dacă vrei să-i ignori poți s-o faci și fără să te complici cu suspendare. Dar oricum trebuie să te asiguri cum stai în raportul față de ei. Ignorarea lor este o soluție doar în anumite cazuri, cînd ești sigur că nu le mai datorezi nimic dpdv legal (nu cf. contractelor lor). Și poate avea consecințe neplăcute dacă decizi vreodată (tu sau altcineva) să reia relațiile cu ei la aceeași adresă. Deci sînt doar soluții de ultimă instanță. În mod normal nici n-ar trebui să se ajungă la asemenea tîmpenii, dar politica UPC, ilegalitățile din contractele lor și incompetența în ținerea evidențelor ne obligă la tot felul de artificii. Gîndiți-vă și voi de cîte ori se aude "OPC" pe aici. Ce ziceți, e normal pentru un business ca atît de mulți dintre abonați să vorbească despre OPC? Edited by wirespot, 10 April 2008 - 15:41. |
#7
Posted 10 April 2008 - 17:45
Poate cineva sa puna un contract UPC scanat ca sa putem sa discutam pe text?
|
#8
Posted 11 April 2008 - 09:31
Contractele nu-s la fel la toți abonații. Pune-l pe-al tău și discutăm pe el.
|
#9
Posted 11 April 2008 - 09:44
Eu unul am suspendat pe bune un contract si dupa 2 luni cand am vrut sa-l reactivez m-am trezit ca il reziliasera cu toate ca in micul formular era precizat ca daca suspendarea va fi mai mica de 3 luni nu platesti reconectarea bla bla. Astia de la UPC nu dau doi bani pe ce scrie in contracte asa ca noi de ce am da?
Pt cei ce au abonament business: Art. 25 Obligatiile prestatorilor de servicii: c) sa respecte conditiile prescrise sau declarate, precum si clauzele prevazute in contracte; e) sa raspunda pentru prejudiciul actual si cel viitor cauzat de serviciul defectuos prestat. Quote UPC asigura disponibilitatea minima a serviciului de 97% Deci daca puteti dovedi cu loguri ca serviciile lor au fost indisponibile mai mult de 22,32 ore/luna aveti o arma, chiar daca contractul e nou si ati beneficiat de x oferta. E complet neinteresant in fata legii ca au facut ei vreo lucrare. Daca tot era programata de ce n-au redus din factura cota-parte reprezentand timpul cand serviciul nu a fost disponibil? |
#10
Posted 11 April 2008 - 10:01
Eu am stipulat clar în contract:
Plătesc reducerile de care am beneficiat de la reînoirea contractului (1 decembrie 2007) + 50 lei ca taxă de reziliere. Menționez că am 25% reducere la CATV, ca ofertă că mi-am reînnoit abonamentul la net, iar contractul are o valabilitate de "...minim 12 luni". Poți scăpa de orice cheltuială dacă poți dovedi că UPC-ul nu și-a onorat obligațiile contractuale. Din ce mi-am dat seama până acum, regulamentul UPC-ului diferă de casierie la casierie. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users