Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo 2 a aparut in Rusia!
Last Updated: Jan 07 2009 18:12, Started by
mishu88
, Apr 04 2008 22:11
·
0
#19
Posted 23 August 2008 - 17:21
Am un Cielo din '96 cu 270.000 km in bord. In tot timpul asta am schimbat la ea o pompa de benzina, un radiator, un contact, si vreo 2,3 ori butoanele care deschid geamurile + consumabilele. Mentionez ca nu am segmentat niciodata motorul. Vreu sa vad si un Logan ca rezista atata.
Nu va mai plangeti ca nu stiu ce si nu stiu cum. Toate masinile au anumite componenete care is proiectat mai prost si care au o predispozitie mai mare de a se strica. Si eu am vazut unele Loganuri care au diferite probleme pe care eu nu le-am avut niciodata ... dar asta nu inseamna ca is per total is proaste. Nu mai ridicati atat de mult Loganul in slavi. Daca o compar cu Cielo singura diferenta majora ii ca ii mai "tanara". PS: Tabla ii mai proasta ca la Cielo. O sa vedeti in curand. |
#21
Posted 23 August 2008 - 17:53
mda.. si se zice ca unii au probleme existentiale cu loganu, cand de fapt tot timpul e adus in discutie de insi care se plictisesc acasa (si nu ma refer la fyzyk)
Edited by romaximusro, 23 August 2008 - 17:53. |
#22
Posted 23 August 2008 - 19:21
Pacat Cielo 1 produs in Coreea chiar a fost o masina frumoasa si buna din toate punctele de vedere.
A avut si tatal meu un Cielo. Ar fi frumos sa fie produs un Cielo 2 dar sa fie contiunarea lui nu in genul modelului lansat de rusi care lasa de dorit. |
#23
Posted 29 August 2008 - 18:39
Si mie mi se pare mai urat decat "originalul"
Am calarit si noi in familie un Cielo din 1995 (coreean), 100mii km fara nici un fel de problema (doar tobe, placute de frana, cauciucuri si distributie) si consuma 7-7,5 afara, nici vorba de 10. Mai circula si acum, s-a vandut cu 3300 eur (cumparat cu 10mii USD in 1995). O afacere exceptionala (si dpdv devalorizare si fiabilitate). |
#24
Posted 30 August 2008 - 15:35
numai rusii puteau sa creeze uratenia asta care nici macar nu e noua...e doar un facelift oribil , rusesc si normal o sa fie de proasta calitate daca se va face la ei.
cielo original (o copie fidela a Opel cadet model 1984 parca) e mult mai reusit si mai stilat , iar cele facute de coreeni foarte fiabile. |
#25
Posted 30 August 2008 - 15:51
FyZyK, on Aug 23 2008, 18:21, said: Am un Cielo din '96 cu 270.000 km in bord. In tot timpul asta am schimbat la ea o pompa de benzina, un radiator, un contact, si vreo 2,3 ori butoanele care deschid geamurile + consumabilele. Mentionez ca nu am segmentat niciodata motorul. Vreu sa vad si un Logan ca rezista atata. Nu va mai plangeti ca nu stiu ce si nu stiu cum. Toate masinile au anumite componenete care is proiectat mai prost si care au o predispozitie mai mare de a se strica. Si eu am vazut unele Loganuri care au diferite probleme pe care eu nu le-am avut niciodata ... dar asta nu inseamna ca is per total is proaste. Nu mai ridicati atat de mult Loganul in slavi. Daca o compar cu Cielo singura diferenta majora ii ca ii mai "tanara". PS: Tabla ii mai proasta ca la Cielo. O sa vedeti in curand. Am vazut Logan cu 300k la bord. S-a schimbat in afara de revizii, deci consumabile, o bieleta cand era in garantie. Masina a fost busita in spate la un stop si pe zona respectiva se decojeste vopseau de pe plastic. In rest apa, paie si bataie. Referitor la topic, Cielo de Romania arata mai bine in opinia mea decat ce au facut astia cu 17 mil de $. In Ro nu cred ca are prea multe sanse. |
#26
Posted 06 January 2009 - 18:43
eu am cielo din 2004 is foarte multumit de el. mie nu mi se pare asa oribil cum ziceti voi, cielo "facelift" . daca ar fi la acelasi pret ca in 2004 si anume 8400Euro, parerea mea ca merita!!
|
#27
Posted 06 January 2009 - 21:04
si eu am un cielo din 96 de coreea si pot sa spun ca merge super, e fiabila si sunt piese ieftine si este rezistenta(am busit-o si eu si tata si sora si pot sa spun ca rezista barile alea fata si spate ) tata are la serviciu un cielo cu 770.000km la bord (serios ) si saraca masina merge de rupe pamantul bine interioru e cum e a mai cazut una alta si nu e segmentat motoru asa am inteles.daca fac astia unu cat de cat bun dpdv al sigurantei adica airbag-uri mai multe si sa arate si bine eu zic ca in romania va avea ceva succes, poate se mai satura omu de loganu actual.
|
#28
Posted 06 January 2009 - 21:10
NU UITA DE PRET, DEGEABA FAC EI TOT CE ZICI TU ACOLO DACA O SA COSTE 12000
LE scuze de caps Edited by C.F.S., 06 January 2009 - 21:10. |
|
#29
Posted 06 January 2009 - 21:29
Fratilor arata ca vechiul cielo !!! Se vede ce imaginatie bogata au rusii. In ce-au investit, in bautura pentru muncitori?
|
#30
Posted 06 January 2009 - 23:55
Hidosica, nimic de zis. Mie imi pare ca astia sunt fani noul Accord Blocurile optice seamana oarescum...
Pe bune, de ce sa faci asa ceva?! Nu mai bine un sh? Orice sh, inclusiv un cielo mai vechi de pilda... |
#31
Posted 07 January 2009 - 09:34
Zicea cineva pe aici ca cielo nu e fiabila. Pai ia spuneti voi ce inseamna ca o masina cu 225k km la bord, nemenajata, chiar chinuita as spune, sa nu ceara in 10 ani decat consumabile, un cap de planetara , 2 randuri de bielete si unul de amortizoare(Romania cu drumurile ei)? Nu haleste gram de ulei.....
O fi fiabila? De cielo vorbesc... Edited by flrflr, 07 January 2009 - 09:35. |
#32
Posted 07 January 2009 - 12:35
Cielo alea originale au fost bune, trăgeai de ele pe rupte. Mai încolo s-a făcut rabat din păcate și nici acum nu cred că se va mai face calitatea aia.
|
#33
Posted 07 January 2009 - 17:50
|
#34
Posted 07 January 2009 - 18:12
Nici fostul meu Espero 1.8 nu consuma 10 in afara....
Una peste alta, Cielo facut in Romania, am unu in familie nefolosit prea mult, este dezastruos, Loganul e lux. Insa Cielo vechi, alea din 96 erau lux pe langa Logan, avea un prieten pana acum 2 ani unu si mergea si mai bine ca ala nou cu 10 km la bord, era si mai confortabil, troncanea si mai putin. Si nu glumesc, cand l-am cumparat, acum vreo 3 ani, m-am intalnit imediat cu prietenul meu sa facem schimb de masini vreo 5 km, aluia nu-i venea sa creada ca e mai naspa ca a lui desi e noua. Si eu m-am cam sgariat pe ochi ca am aruncat banii... modelul asta nou poate o fi mai bun ca cele romanesti, si mai bun ca cele vechi, in cazul asta cam face ceva pe Loganul nostru. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users