Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme internet

Pozitionare aer conditionat. Ar f...

Logare site erovinieta.ro

Facultatea de geologie - ingineri...
 Pot sa conduc o masina electrica ...

Sursa led 25-36W ?

Prosumatori - cat aveti de primit...

Film cautare
 EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...

Disparitie body-spray AXE din Rom...

Penurie de Inka?

Receptionerele de la centrele de ...
 Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 

Masini sigure

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#73
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 Mig VWFan, on Jun 13 2008, 14:34, said:

ce Audi frate ca era intr-un passat
Eu nu am vazut poza, l-am citat pe dragon warrior si atata...si mi se pare si mie ca ala e un Passat, parca... :lol:  :lol:  :lol:

#74
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 14.11.2012
Warrior:

Hai sa-ti dau un exemplu banal. Forta asupra unei mingi, cand este mai mare ? Cand ea sta pe loc si o lovesti sau cand ea vine spre tine si o lovesti ?

O alta chestie: EU NU AM ATINSI AIRBAG-UL ! Centura m-a tinut perfect ! Airbag-ul doar mi-a impins mana care o tineam pe volan (stanga) in usa ! Asta a fost singurul contact cu airbag-ul.



P.S.: Sanddy, Passat era :)

Edited by sor|nn, 13 June 2008 - 14:11.


#75
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 sor|nn, on Jun 13 2008, 15:09, said:

P.S.: Sanddy, Passat era :)
Nu se vede prea bine, oricum...nu prea le deosebesc,,,mai ales ca am avut TREI passaturi pana acuma! :lol:  :lol: Si 3 audi!

#76
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
considerand situatia in care 2 masini absolut identice se lovesc perfect frontal la 40 km/h, impactul ar trebui sa fie echivalent cu 40 km/h in zid.
In rest intervin alte sute de circumstante, greutatea, unghiul , inaltimea structurii de rezistenta...etc, functie de care poti iesi mai rau sau mai bine.

#77
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 14.11.2012
Aveam stopurile schimbate si poate asta te-a indus in erroare :)

#78
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
pai nu pa mine m-a indus in eroare ca eu nici macar nu vazusem poza...eu daca vad un coltisor de Passat stiu ce masina este...cei care-si doresc masina asta si nu o pot avea gresesc deobicei...din frustrare,,,la fel si pt Audi...
VAG ruleezzzz,asta e,,nu ai ce sa faci....eu nu inteleg cum de cumpara lumea BMW la preturile alea cand Audi e cu o clasa peste.
exemplu:
La Bavaria; cauciuc care in germania costa 400 si pe e-bay 330,,,iar pe net il gasesti cu 450euro,,ei binel ei il dau cu 22500RON !!
Sicera m.....celor dela Bavaria si sa dea D-zeu sa vanda masini cate le doresc eu...

Edited by sanddy1964, 13 June 2008 - 21:04.


#79
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 sanddy1964, on Jun 13 2008, 13:18, said:

Reformuland:
E mai nasol sa lovesti la 100km/h o masina care stationeaza sau una care vine cu 100km/h spre tine?
Cand te faci mai PRAF, cand ala sta sau cand ala are si el 100km.h si al dreaq VINE DIRECT FRONTAL SI HOTARAT spre tine.
Hint: cred ca al doilea caz e mai nasol. :naughty: Nu de pe forumuri, ci din realitate.Cateodata fizica nu se pune! :kisstogether:
Nu ma convinge nimeni ca nu conteazacu ce viteza vine ala spre tine, la un impact frontal.Vorbesc de masini identice si cuplare pefect bot in bot,,,(nu bot in fund cum zicea spare-me) :lol:  :lol:

cand 2 masini (similare) se lovesc frontal vitezele nu se aduna.

impactul resimtit de fiecare va fi ca si cand cele 2 masini au lovit un zid cu o medie a vitezelor celor 2 masini.
deci una sta pe loc si una vine cu 100 km/h echivalent impact cu zidul la 50 km/h.
amandoua vin cu 100 la ora echivalent cu lovit zid la 100 km/h.
indiferent de ce viteza are fiecare (chiar si 0km/h) in masini identice sau de mase cat de cat egale, socul va fi resimtit la fel si de cel care loveste si de cel care e lovit.

cand se lovesc 2 masini care merg in aceeasi directie viteza de impact este egala cu jumatate din diferenta de viteza. deci vii cu 100 la ora si il lovesti in spate pe unul care merge cu 70 impactul este ca si cand ati dat cu 15 km/h in zid. unul cu fata unul cu spatele.

foarte grav este cand o masina mica se loveste cu una mare.  masina mica poate fi distrusa ca si cand ar fi lovit un zid cu o viteza de cateva ori mai mare decat media vitezelor pt ca deceleratia nu se opreste in momentul in care masina ajunge in repaos ci continua pt ca este impinsa spre spate.
e ca atunci cand arunci o minge in sus. asupra ei actioneaza atractia gravitationala (g) care o incetineste. o incetineste pana se opreste pt o fractiune de secunda in aer dupa care incepe sa accelereze (dar cu semn schimbat) in jos.

cand se lovesc 2 masini similare, e ca atunci cand mingea ar ajunge sus in aer si  s-ar opri.
cand se loveste o masina mica de una mare e ca atunci cand mingea se intoarce.
ai deceleratia de inceput pana ajungi la viteza zero care te impinge inspre bord dupa care masina este impinsa inspre spate de inertia masinii mari. acceleratia asta te impinge tot inspre bord si se aduna primei.

am vazut dupa,

 Mig VWFan, on Jun 13 2008, 15:31, said:

considerand situatia in care 2 masini absolut identice se lovesc perfect frontal la 40 km/h, impactul ar trebui sa fie echivalent cu 40 km/h in zid.
In rest intervin alte sute de circumstante, greutatea, unghiul , inaltimea structurii de rezistenta...etc, functie de care poti iesi mai rau sau mai bine.

Edited by undercoverbrother, 13 June 2008 - 21:03.


#80
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
ideeea era alta,,,
adica tu vii cu 100 si ala sta pe loc...nu te isbesti cu 50 ci cu 100!
iar daca ala vine si el spre tine cu suta,e jale....daca statea pe loc era perfect...
Asa nu se aduna vitezele,,ci se insumeaza impacturile...
chestia cu insumarea vitezelor e o gaselnita a politailor pt a ilustra UN FAPT REAL-CA E MAI NASOL SA DAI IN ALA DIN FATA DACA AI ACEEASI VITEZA CA SI EL DECAT DACA EL STATEA PE LOC SAU MERGEA CU VITEZA F MICA..
BROTHER, PE BUNE, CE PREFERI: SA DAI CU SUTA INTR-O MASINA CARE STA PE LOC SAU SA DAI INTR-UNA CARE VINE SPRE TINE CU 100KM.H B) . Lasa zidul ca il stim.

#81
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006
buturuga mica rastoarna carul mare:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_sgN-zSdays?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k3ygYUYia9I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GEBC9PbjPv4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2fLg8eQaPyE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



ce parere aveti?

Edited by dacadrean, 13 June 2008 - 23:43.


#82
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Interesante testele.Totusi si ei zic despre SUV ca "e de evitat" un contact cu asemenea monstri, mai ales de catre masini mai "subtirele" la NCAP.Din lateral, oricum, impactul e devastator, SUV-berlina.

#83
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 sanddy1964, on Jun 13 2008, 22:22, said:

ideeea era alta,,,
adica tu vii cu 100 si ala sta pe loc...nu te isbesti cu 50 ci cu 100!
iar daca ala vine si el spre tine cu suta,e jale....daca statea pe loc era perfect...
Asa nu se aduna vitezele,,ci se insumeaza impacturile...
chestia cu insumarea vitezelor e o gaselnita a politailor pt a ilustra UN FAPT REAL-CA E MAI NASOL SA DAI IN ALA DIN FATA DACA AI ACEEASI VITEZA CA SI EL DECAT DACA EL STATEA PE LOC SAU MERGEA CU VITEZA F MICA..
BROTHER, PE BUNE, CE PREFERI: SA DAI CU SUTA INTR-O MASINA CARE STA PE LOC SAU SA DAI INTR-UNA CARE VINE SPRE TINE CU 100KM.H B) . Lasa zidul ca il stim.

pai zidul e imaginar si e fix intre masini. cum am scris si sus daca vin amandoua cu 100 lovesc zidul ala imaginar cu 100.
daca vine una cu 100 si una sta pe loc e ca si cand fiecare ar veni cu 50 una spre cealalta.
deci lovesc "zidul" cu 50.
daca sunt masini asemanatoare.

#84
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 undercoverbrother, on Jun 15 2008, 00:09, said:

pai zidul e imaginar si e fix intre masini. cum am scris si sus daca vin amandoua cu 100 lovesc zidul ala imaginar cu 100.
daca vine una cu 100 si una sta pe loc e ca si cand fiecare ar veni cu 50 una spre cealalta.
deci lovesc "zidul" cu 50.
daca sunt masini asemanatoare.

p`asta n-am mai auzit-o pana acum . Eu stiam ca intr-o simulare se iau ca prime ipoteze ,un accident cu zid-bariera (punct tare ) sau accident masina vs masina.(punct deformabil)

pe cine interseaza cu cat a atins `zidul imaginar`?! Practic ma interseaza viteza la care v-oi resimti o anumita forta de impact si capabilitatea masinii a o absorbii ...sa stiu daca mai imi ramane inima in `habitaclu` sau nu :w00t:
Ce rost are sa stiu daca lovesc un zid imaginar cu 100km/h daca dincolo de zid e un tico sau un tir necompatibil cu masina mea ! Ma interseaza ca cei 100km/h sa-i raportez la accidente(cunostinte) similare sa stiu ce am de ales ....in ce intru ?! in masina de 3 stele, in masina de 4-5 stele , in autoturism / suv / tir parcat sau in stalp/zid ?!


P.S. viteza adunata a 2 vehicule care intra in coliziune frontala....nu este niciodata media lor(deci 100 cu 100 nu este egal cu 100 ). Ci peste medie cu cel putin 15- 20 %(raportat la coliziunea cu un zid) depinzand foarte mult de autovehicule si gradul lor de absortie a fortei de impact ! Astfel conform Euroncap viteza de 64km/h la care se face testul cu un zid-bariera este defapt 55km/h pentru 2 masini identice care intra in coliziune frontala !

L.E. despre ce vorbiti voi aici SUV vs sedan/masina mica , cred ca spuneti de compatibilitate sau incompatibilitate. Plecand de la asta XC90 este primul SUV compatibil cu masinile mici , urmand ca celelalte SUV-uri sa-i urmeze aplicatia : `lowered front bumper gives the XC90 'compatibility'

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CitdqC5gHpM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (mai erau inca niste filmulete cu mondeo inaltat vs mondeo lasat...unde se vede diferenta ,dar nu le gasesc )

Edited by cosmin_miu, 15 June 2008 - 20:39.


#85
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Impactul a doua vehicole de mase egale care se ciognesc la 100 de km/h e echivalent cu acelas impact in care una dintre masini e stationara iar cealalata vine cu 141 de km pe ora. Energia cinetica care trebuie disipata e aceiasi in ambele situatii.

#86
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
ai dreptate cu radicalul ca e viteza la patrat. eu am zis-o dupa ureche dar in lipsa de altceva mai exact... :D

Edited by undercoverbrother, 16 June 2008 - 08:11.


#87
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 trident, on Jun 16 2008, 00:34, said:

Impactul a doua vehicole de mase egale care se ciognesc la 100 de km/h e echivalent cu acelas impact in care una dintre masini e stationara iar cealalata vine cu 141 de km pe ora. Energia cinetica care trebuie disipata e aceiasi in ambele situatii.
:peacefingers:
vezi ca unii nu sunt de acord, fii mai explicit...

#88
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
noi toti discutam de forte dar e mai corect cu zicea el cu energia.
si ar fi 141km/h pt Ec=(masa x patratul vitezei)/2

radical din 2 e 1.41 desi radical din 200 cat ar fi viteza cumulata a celor 2 nu e 141 dar nu conteaza

#89
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Sa presupunem ca avem o masina de masa m care circula cu viteza de 100 de km/h, energia cinetica a masinii este de EC=(m*100^2)/2, in momentul in care se buseste de ceva toata aceasta energie trebuie sa fie absorbita intr-un fel s-au altu ( in general este absorbita de caroseria masinii care se deformeaza ),

Daca avem 2 masini care se busesc frontal amandoua cu mase egala la 100 de km/h avem de 2 ori mai multe energie cinetica care trebuie absorbita, iar 2*EC = (m*141^2)/2, iar impactul este asemanator cu unul in care una dintre masini este stationata ( si fixata bine ) iar cealalta vine cu 141 de km/h in ea ( insa daca masina stationata se poate deplasa in timpul impactului viteaza echivalentul poate creste destul de mult - o parte din energie este absorbita de deplasarea masinii stationate ).

Alt exemplu, impactul frontal intre 2 masini la 200 de km/h e echivalentul cu impactul cu o masina stationara la 282 km/h

#90
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006

 trident, on Jun 22 2008, 19:25, said:

Sa presupunem ca avem o masina de masa m care circula cu viteza de 100 de km/h, energia cinetica a masinii este de EC=(m*100^2)/2, in momentul in care se buseste de ceva toata aceasta energie trebuie sa fie absorbita intr-un fel s-au altu ( in general este absorbita de caroseria masinii care se deformeaza ),

Daca avem 2 masini care se busesc frontal amandoua cu mase egala la 100 de km/h avem de 2 ori mai multe energie cinetica care trebuie absorbita, iar 2*EC = (m*141^2)/2, iar impactul este asemanator cu unul in care una dintre masini este stationata ( si fixata bine ) iar cealalta vine cu 141 de km/h in ea ( insa daca masina stationata se poate deplasa in timpul impactului viteaza echivalentul poate creste destul de mult - o parte din energie este absorbita de deplasarea masinii stationate ).

Alt exemplu, impactul frontal intre 2 masini la 200 de km/h e echivalentul cu impactul cu o masina stationara la 282 km/h


1. Pai demonstreaza de unde ai scos 141 in ecuatia aia. Pentru ca in nici un caz asta nu este o axioma.
2. Exemplul in general este o demonstratie practica sau o ilustrare sau un model. Un exemplu nu poate contine un lucru ce la randul lui trebuie demonstrat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate