Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pentru cei care injura UPC-ul
Last Updated: Jul 22 2008 00:28, Started by
CheekyCoo
, Nov 16 2007 14:19
·
0
#19
Posted 08 December 2007 - 20:23
dreaQ, on Nov 20 2007, 17:54, said: MA uit la titlul threadului si ma gandesc la varmeu care are UPC. Vorbim de televiziune de la upc. Si ii injura in dracii aia mari. Si ii dau dreptate la upc costa 34 RON iar la RDS 21 RON. La UPCdigital pe luna dai 35 RON la rdsdigital (cablu) 29 ron. Le dau dreptate celor care ii injura. Dupa toate astea la un prieten in bloc a venit UPC cu oferta speciala de iarna. Chiar dupa 1 saptamana dupa ce RDS le trasese la usa cablurile. Oferta suna cam asa: 45 programe (small) 15 RON/luna, 101 programe 21 RON/luna si 3pay la 50 RON/luna cu conditia sa faci contract pe 2 ani. |
#20
Posted 08 December 2007 - 21:41
dreaQ, on Dec 8 2007, 20:23, said: Dupa toate astea la un prieten in bloc a venit UPC cu oferta speciala de iarna. Chiar dupa 1 saptamana dupa ce RDS le trasese la usa cablurile. Oferta suna cam asa: 45 programe (small) 15 RON/luna, 101 programe 21 RON/luna si 3pay la 50 RON/luna cu conditia sa faci contract pe 2 ani. asta chiar e o gluma buna......sunt curios daca la mine in bloc o sa vina cu aceasta oferta tinind cont ca ieri rds si-au instalat cablurile....... |
#21
Posted 09 December 2007 - 09:30
#22
Posted 09 December 2007 - 09:39
#23
Posted 09 December 2007 - 10:50
E cel mai bine sa suni. E aproape imposibil sa prinzi pe cineva la upc dar merita incercat.Spunele ca reziliezi daca nu iti dau "oferta de sarbatori" si le spui ca tocmai au tras cablurile cei de la rds. Vor percuta imediat cred. Daca ajung sa scanez sau sa fac o poza la respectiva oferta. Ideea e ca au dat acea hartie celor care depasisera termenul contractului si puteau rezilia adica la majoritatea din bloc.
|
#24
Posted 10 December 2007 - 15:04
uite, de asta seara ma mut in fata la casieria UPC cu balutele scurgandu-mi-se pe la colturile gurii dupa noua oferta… NOT. La cat m-au chinuit, le doresc sa falimenteze cat mai curand.
|
#25
Posted 10 December 2007 - 18:26
atit cit timp isi permita sa scada abonamentu la 15 lei......insemana ca timp de multi ani ne-au furat de nu au mai putut.....si sunt disperati.
sincer nu ma mai intereseaza upc indiferent cit scad pretu.... |
#26
Posted 24 December 2007 - 19:06
Tocmai mi s-a intrerupt CATV-ul de 2 ore.
Idiotii aia de la deranjamente nu raspund. Tocmai acum de sarbatori. Praf si pulbere sa se aleaga de UPC-ul asta, ca e cel mai de kkt provider si cel mai scump. Dupa sarbatori renunt la ei definitiv, fi-le-ar mama lor a dr.... |
#27
Posted 24 December 2007 - 19:16
sabian, on Dec 24 2007, 19:06, said: Tocmai mi s-a intrerupt CATV-ul de 2 ore. Idiotii aia de la deranjamente nu raspund. Tocmai acum de sarbatori. Praf si pulbere sa se aleaga de UPC-ul asta, ca e cel mai de kkt provider si cel mai scump. Dupa sarbatori renunt la ei definitiv, fi-le-ar mama lor a dr.... Exact la fel am patit eu anul trecut pe vremea asta. A picat si PICAT a ramas pana pe 5 ianuarie 2007. Drept pentru care le-am dat cu flit, reziliat contract si acum am Dolce si este foarte bine ! In plus la cca. 16 RON pe luna abonamentul fata de 34 RON cat era pe vremea aia UPC-ul....mama lor...ce nervi mi-am facut ! |
#28
Posted 27 December 2007 - 15:01
In 2007 (aproape 2008 ) romanii inca mai stau la coada sa plateasca factura la Asstral.
Attached Files |
|
#29
Posted 28 December 2007 - 01:19
Asta din două motive.
Unul e că ți-e frică să plătești prin bancă, pentru că banii ajung la UPC, dar nu figurează în sistem. Eu puteam de exemplu să plătesc liniștit prin online banking, că de aia îl am. La alți furnizori merge să plătești fără probleme. La UPC nu, banii se duc dar în sistemul lor prost nu apare că ai achitat factura. Și trebuie să vii cu extras de cont de la bancă să dovedești că s-a făcut transferul, pe banii și timpul tău. Așa că dacă tot e 90% sigur că o să trebuiască să te plimbi pe la casierie, mai bine plătești naibii direct acolo, cash. Al doilea motiv este că serviciile lor proaste înseamnă că oricînd te poți trezi cu probleme. Și atunci nu mai ai nici un chef să plătești în avans. Deci toată lumea se duce să plătească după sfîrșitul lunii, deci în prima săptămînă a lunii sînt cozi. Edited by wirespot, 28 December 2007 - 01:22. |
#30
Posted 28 December 2007 - 01:27
servicii proaste.....inclusiv la facturari. degeaba am platit la caserie pt ca la ei in sistem figureaza altceva.....
degeaba am facut reclamatii si copii dupa factura depuse la ei....sistemul tot aia zice. mam saturat de atitea probleme iar miine le spun la revedere de tot...dupa ce acum un an am renuntat la telefon, in primavara la internet....acum a venit timpul pt reziliere totala. pa upc sa te odihnesti in pace! |
#31
Posted 28 December 2007 - 20:04
Dar e aiurea, nu ți-au dat bon cînd ai plătit la casierie? Dacă ai bon pe care scrie că ai plătit ce mai vor? Cum pot pretinde că n-ai plătit?
|
#32
Posted 28 December 2007 - 22:40
asta ma intreb si eu....
le-am aratat bonul.....mi-au cerut si copie dupa el...si tot degeaba. concluzia mea este ca au ramas niste angajati absolut prosti.....dar saracii nu au nici o vina.....asa sunt ei. oricum azi la caseria din muncii era coada si multi reziliau...... sper doar ca sa rezolvat cu factura si foarte curind voi fi fost abonat UPC..... si cum am zis si in postul precedent....odihneasca-se in pace. amen. |
#33
Posted 28 December 2007 - 22:54
wirespot, on Dec 28 2007, 01:19, said: Asta din două motive. Unul e că ți-e frică să plătești prin bancă, pentru că banii ajung la UPC, dar nu figurează în sistem. Eu puteam de exemplu să plătesc liniștit prin online banking, că de aia îl am. La alți furnizori merge să plătești fără probleme. La UPC nu, banii se duc dar în sistemul lor prost nu apare că ai achitat factura. Și trebuie să vii cu extras de cont de la bancă să dovedești că s-a făcut transferul, pe banii și timpul tău. Așa că dacă tot e 90% sigur că o să trebuiască să te plimbi pe la casierie, mai bine plătești naibii direct acolo, cash. Al doilea motiv este că serviciile lor proaste înseamnă că oricînd te poți trezi cu probleme. Și atunci nu mai ai nici un chef să plătești în avans. Deci toată lumea se duce să plătească după sfîrșitul lunii, deci în prima săptămînă a lunii sînt cozi. Eu platesc Internetul si Catv-ul UPC prin Internet Banking de un an si ceva. Urasc statul la cozi. |
|
#34
Posted 29 December 2007 - 13:25
Păi și eu aș prefera să plătesc prin bancă, dar după ce ți se întîmplă 1 dată sau de 2 ori ce-am zis mai sus îți bagi picioarele.
Ca să nu mai zic că pentru a plăti prin bancă ai nevoie de factură, ori mie factura nu mi-a venit decît de 2 ori în tot timpul în care am fost abonat UPC. |
#35
Posted 30 April 2008 - 16:45
CheekyCoo, on Nov 16 2007, 15:19, said: Acum cateva zile a picat reteaua....Nu am fost de loc ingaduitoare in a mea "letter of complaint", drept pentru care cei de la Amsterdam m-au contactat si au luat masuri imediate. Last edit: Fara date de contact reale!!! Dar se pot publica datele de contact pt UPC Amsterdam si Londra? |
#36
Posted 13 May 2008 - 20:41
Focus Sat parca este o companie UPC daca nu ma insel
proasta firma focus satul ala am vazut undeva cum dau doua picaturi de ploaie cum se blocheaza imaginea sau alte chestii de genu asta eu am Digi Tv am criticat si rdsul de N ori dar ce e al lor e al lor ploua cu galeata dar nu am astfel de probleme cu Digi Tv voi cei care folositi Focus aveti probleme de genu asta cand pica bruma? ca si la bruma cred ca e sensibil |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users