Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina achizitionata din Germania - fara serie motor?
Last Updated: Sep 17 2014 02:00, Started by
raresh3r
, Oct 02 2007 20:01
·
0
#1
Posted 02 October 2007 - 20:01
Povestesc pe scurt:
Persoana juridica cumpara un autoturism de la alta persoana juridica (ambele din Romania). Autoturismul are numere de Germania, deci neinmatriculat in Romania, cand este vandut celei de a doua persoane juridice din Romania. Astazi la RAR la autentificare, nu i se gaseste seria motorului, doar ce a sasiului. O explicatie a inginerului de la RAR: "In Germania motorul este vazut din punct de vedere al unei consumabile, asa ca nu mai are serie". Masina zace acum in curtea RAR-ului, pana primesc ei nu stiu ce raspuns( Interpol, etc...) E posibil asa ceva? Sa nu aiba serie motorul? Mentionez ca este vorba de un Opel Vectra C, 1,9 CDTI, din 2005. Sper ca am postat la sectiunea potrivita, daca nu, rog un moderator sa mute topicul, unde ar fi trebuit postat. Edited by raresh3r, 02 October 2007 - 20:05. |
#2
Posted 03 October 2007 - 05:46
da, e posibil
in germania, motorul este o piesa ca oricare alta, identificarea masinii se face dupa seria sasiului (VIN-ul ala vizibil in 2 locuri). aia nu se intereseaza prea tare de seria motorului, cum fac cei de la noi. in mod normal, seria ar trebui sa fie acolo, dar sunt diverse motive pentru lipsa ei: rugina in zona aia(daca seria e stantata, e posibil sa nu mai poata fi citita) sau caderea placutei cu seria respectiva. o sa dureze mai mult omologarea, pana identifica astia de la rar tipul motorului (pentru incadrarea in norma de poluare si pentru a se asigura ca e un motor acceptat de producator) iar apoi in CIV vei avea trecuta o mentiune cum ca motorul nu are serie. Edited by _Smiley_, 03 October 2007 - 05:47. |
#3
Posted 03 October 2007 - 06:13
Exact asa mi-a zic cel de la RAR. O sa-mi dea cartea de identitate, fara serie motor, in caz in care nu gasesc seria motorului.
Edited by raresh3r, 03 October 2007 - 06:14. |
#4
Posted 03 October 2007 - 16:30
_Smiley_, on Oct 3 2007, 06:46, said: o sa dureze mai mult omologarea, pana identifica astia de la rar tipul motorului (pentru incadrarea in norma de poluare si pentru a se asigura ca e un motor acceptat de producator) iar apoi in CIV vei avea trecuta o mentiune cum ca motorul nu are serie. Edited by raresh3r, 03 October 2007 - 16:30. |
#5
Posted 03 October 2007 - 18:52
lol
pai de obicei omologarea dureaza cateva ore(2-3), d'asta am zis ca va dura mai mult eu ma asteptam sa zici ca ai mers la rar dimineata si ai plecat abia seara in cazul meu, pentru identificarea tipului motorului, au luat seriile de la injectoare, pompa de inalta presiune si alte cateva piese, le-au trimis la bucuresti la rar si au primit telefonic comfirmarea ca motorul e de tipul celui trecut in acte. in final am obtinut tot CIV cu "fara serie" |
#6
Posted 18 December 2009 - 11:24
am si eu o problema similara: o masina cumparata second hand careia nu i s-a gasit seria pe motor. se poate inmatricula? am inteles ca trebuie sa dai o declaratie pe propria raspundere ca motorul nu este furat. vad ca topicul este din 2007 si vreau sa stiu cum e in 2009.
|
#7
Posted 18 December 2009 - 23:22
iulianwizard, on 18th December 2009, 11:24, said: am si eu o problema similara: o masina cumparata second hand careia nu i s-a gasit seria pe motor. se poate inmatricula? am inteles ca trebuie sa dai o declaratie pe propria raspundere ca motorul nu este furat. vad ca topicul este din 2007 si vreau sa stiu cum e in 2009. E mai convenabil sa nu fie trecuta nici o serie de motor in CIV. In caz de nevoie, oricand se poate schimba motorul cu altul fara alte interventii, autorizari si spagi si modifiari la RAR. Motorul e o piesa de schimb ca oricare alta. Am impresia ca in actele de Austria sau de Italia nici nu exista rubrica "serie motor" Attached Files |
#8
Posted 19 December 2009 - 12:51
@iulianwizard, da detalii mai multe.
daca masina a fost deja inmatriculata in Ro si are trecuta in CIV seria motorului, atunci e un pic mai complicat (daca au gasit-o la prima inmatriculare ar trebui sa o gaseasca si la a 2-a). daca totusi nu o gasesc, pot considera ca zona aia a ruginit sau ca tablita cu seria s-a pierdut si in cazul asta ar trebui sa mearga lucrurile ca mai sus (+eventuala declaratie de care spui tu) daca masina n-a mai fost inmatriculata in Ro, e exact situatia de mai sus. @higheaven, nu e chiar cum spui tu. daca schimbi motorul, trebuie ca cel nou sa nu aiba nici el serie (asta daca vrei sa eviti vizita pe la rar) |
#9
Posted 19 December 2009 - 20:49
#10
Posted 20 December 2009 - 04:39
Ii si vezi pe-aia de la ITP asa zelosi. Daca scrie in CIV fara serie o data n-o mai cauta nimeni in vecii vecilor ca tot banii aia ii iau. A mea inca are serie si cand vad ca nu e la indemana tot ma cred pe cuvant si n-o mai cauta ca le e lene.
|
|
#11
Posted 20 December 2009 - 08:28
o sa le spun si celor la care am facut eu itp-ul acum 1-2 luni, sa nu o mai caute data viitoare.
|
#12
Posted 16 September 2014 - 21:14
eu am cumparat o masina lunile trecute, a trecut rarul, am bagatto in service pt niste reparatii si mecanicul a vazut ca seria motorului nu corespunde cu cea scrisa pe CI. e vreo problema?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users