Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania

Ușa exterioara care scar5...

Felicitari Republica Moldova pent...
 Decizie dificila intre doua model...

Orange nu onoreaza premiile din P...

Ungere mecanism usa metalica de a...

Probleme baterie monde 3
 Tipuri de acces Gura Portitei, di...

Crearea unei formule Excel cu div...

Filme ce urmeaza in 2024 - horror

Tarot (2024)
 Prescriere datorii parinti decedati

Utilizare credit cartela Vodafone

La multi ani @Cousteau !

Inlocuire hdd cu ssd la NVR
 

Jurnal de bord TUCSON 2.0 DOHC 2WD STD

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
MAX Bogdan

MAX Bogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.04.2007
Salut

Acum o saptamina am putut sa il ridic. El a venit acum 1 luna , exact cind am plecat in vacanta.

Despre receptia masinii:
Probleme in sensul ca eram programat la 13:00 , eu am venit dar masina nu era gata , se pare ca ii gasisera un defect la casetofon  si a trebuit inlocuit.  Am stat pe acolo cam 3 ore.  Partea super enervanta a fost ca veneau si spuneau in 15 minute e gata, ultima data au spus ca e in drum spre noi, chiar tb sa apara,  dupa care a trecut 1 ora pina am luat-o.
Nu va mai spun ca mai avea urme de grasime si am trimis-o inapoi sa o curtete ca lumea , barem daca am asteptat atit ....

Despre consum:
Pina acum e ok am facut 2 drumuri importante la Sinaia :
1. 4 adulti + 1 copil   316 km (~36km in oras)- 28 litri , viteza max 100 km/h turatie maxima 3000 . Lukoil 95 parca...
2. solo                     306 km (~25km in oras)-  25 litrii , viteza max 130 km/h turatie maxima 4000. Petrom 98

Miine iar Sinaia sa vedem...

Azi i-am montat alarma (era obligatoriu pentru casco) + senzori de parcare.
Preturi:
alarma ~ 450 lei K 9
senzori ~ 600 lei Cobra

Pretul la senzori e cam mare (in carefour e ~50 lei/buc) dar am inteles ca sunt de calitate...
In orice caz am optat pentru instalare autorizata Hyundai pentru ca sa nu pierd garantia in cazul ca se defecteaza ceva pe partea electrica + experienta in montat demontat plasticele specifice.

Despre condus & manipulare in trafic :
Pozitia la volan e ok , scaunele mari (as fi preferat o idee mai strimte la spate ...) dar sunt ok.
Pedalele super moi , schimbatorul precis.
Masina mare , nu atit lunga , cit lata si inalta . Pentru manevre in parcare vizibilitate in spatele lunetei ~0. Dar oglinzile mari sunt super.  
Pe serpentine la un regim de 2000 - 2400 rotatii/min masina nu prea trage spectaculos. Probabil cuplul max e mai sus.
La viteza mare 130 - nu vibreaza nimic, directia e super precisa , fara zgomot , e ok.
Nu o sa ii dau mai mult nici miine ca asa scrie in manual (pina la 2000 km intre 2000 - 4000 ture). N-o fi foc daca respect treaba asta.

Portbagaj super mic , nu mi-am dat seama cind am vazut-o in show room...  Daca ar exista un sistem sa montez roata de rezerva pe un suport afara ar fi beton.
Luminile sunt ok pentru mers noaptea in oras, nu stiu la drum lung cu viteza.
Finisaje ok . Multe prize 12 V.
Are TCS !
Cu toate ca nu e pe lista.... Cineva de pe forum spunea ca il are , dar nu credeam pentru ca inainte cu 1 luna sa vina masina, dealerul m-a sunat si m-a intrebat dc vreau sa am masina mai devreme dar trebuie sa platesc 1000 euro mai mult decit valoarea convenita dar are in plus incalzire in scaune + TCS.
Deci , de vreme ce asta are TCS => incalzire in scaune = 1000 euro?

In fine , am incercat de luni sa fac programare pentru revizia de 1000 km si la tel fix nu raspunde nimeni !!!!!! Anormal pentru o firma care se respecta ! Daca tot am ajuns acolo pentru montarea alarmei am facut si o programare , peste 14 zile.
In ritmul actual (cu proiectul la Sinaia ) probabil ca o sa am 3000 km !! Nu stiu ce o sa fac ... ala de la receptie mi-a spus ca nu e nici o problema dc vin cu mai multi km peste 1000 , dar in cazul asta ma intreb cit de importanta e revizia asta ?????

Presiunea la pneuri era 3 in loc de 2,1 .
Ma intreb ce fel de pregatire de predare fac ei la masini ???????  Apropo nici spalata nu era , in conditiile in care cel care mi-a adus masina mi-a spus ca scuza cind nu mai imi aducea masina ca e la spalatorie ....



Va tin la curent

#2
MAX Bogdan

MAX Bogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.04.2007
Din nou Sinaia

285 km - 28 litrii mers sportiv pe serpentine + mers mai mult cu ~140 km/h (~10 km) + fara aer.
Mi se pare cam mult consumul... Comparativ cu un Fiat Doblo e cam pe acolo ca inaltime si Tucson poate sta mai bine la inclinatia geamului , deci mai aerodinamic. Doblo diesel multijet consuma 8.9 km/h in conditii similare.
In rest e ok , ca doar e masina noua.

#3
MAX Bogdan

MAX Bogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 29.04.2007
Am citit pe un forum despre Forester ca nu merge decit cu benzina de 95. Si consumul creste dc bagi de 98 dupa care computerul pastreaza setarile pentru 98 si consuma ff mult.
Eu am bagat la un moment dat de 98 nestiind de treaba asta (ulterior am bagat numai de 95). In topicul respectiv se specifica ca ar trebuii resetat calculatorul la service , iar cineva sugera ca doar deconectarea bornelor este suficienta...
E adevarat si pentru Tucson ?

#4
angusy

angusy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.09.2008
Salut
S-o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite. Si eu, pe 1 august, am ridicat un Tucson benzinar 4 wd cu aceeasi problema cu presiunea in pneuri. Pentru revizie incearca un service deschis anul asta, am inteles, agreat de hat, dab service il cheama si este pe undeva in sectorul 3, str. Fizicienilor. Eu acolo am facut revizia de 1000 cu programare de pe o zi pe alta.

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 MAX Bogdan, on Sep 22 2007, 15:27, said:

Am citit pe un forum despre Forester ca nu merge decit cu benzina de 95. Si consumul creste dc bagi de 98 dupa care computerul pastreaza setarile pentru 98 si consuma ff mult.
Eu am bagat la un moment dat de 98 nestiind de treaba asta (ulterior am bagat numai de 95). In topicul respectiv se specifica ca ar trebuii resetat calculatorul la service , iar cineva sugera ca doar deconectarea bornelor este suficienta...
E adevarat si pentru Tucson ?

indiferent ce spune unul sau altul nu-i la nici o masina asa. nici macar la forester.
stai linistit.

totata povestea a inceput de la acel "95 only" de pe capacul de la rezervor si dupa un brainstorming intens au ajuns baietii la concluzia in mod sigur calculatorul are 2 harti si nu stie sa jongleze intre ele. personal, nu sunt de acord.

ce au mai toate masinile este un sistem oarecum inteligent de optimizare a consumului si performantelor si care pe baza unor parametri stocati de-a lungul timpului dar si a altora culesi in timp real regleaza avansul si felul in care, atunci cand accelerezi, creste cantitatea de combustibil injectata.

#6
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme!
Problema pneurilor supra-umflate e generala. Pune-le la presiunea care trebuie si totul va fi ok.
Nu cred ca e nevoie sa resestezi ECU. Astea de generatie mai noua, au capacitatea de a "invata", deci un drum de minim 100 de km in afara ar echivala cu un reset.
Am inteles ca ai un consum mixt (majoritatea afara) de aproximativ 10l la suta. Mi se pare ok pentru un motor de 2l si nerodat. Sa ne spui daca se mai lasa dupa 5-10000 de km.
Pe mine m-ar mai interesa si comportamentul pe drumuri cu aderenta proasta (probabil ca o sa vezi asta la iarna) si pe drumuri proaste (denivelari/gropi).
Am vazut ca pe spate geamurile sint negre. E folie sau e sticla "colorata"?

#7
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
daca te incalzeste cu ceva, masina mea mult mai aerodinamica decat un suv cu motor de 1.6 si vreo 1.300 de kg in 5000 de km are consum 9 litri la suta cu mai mult de jumate din km facuti in afara orasului.

#8
GaiusBaltar

GaiusBaltar

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 665
  • Înscris: 20.10.2007
S-o stapanesti sanatos,fara incidente,si sa nu te lasi abatut de comentarii gen" cel mai de jeg masina,ca nu face 2 lei,etc etc" care o sa apara in curand din partea "cunoscatorilor".Am si eu exact aceleasi versiune,luat in mai anul acesta,4500 km la bord pana acum.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate