Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?

recomandare smartwatch copil
 Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...
 Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge
 Caut serviciu serios de captura v...

Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata
 

Accidentul meu

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#19
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View PostNight Elf, on Sep 12 2007, 10:48, said:

Esti sigur?  ;)

Sunt mai mult decat sigur. Ma duc azi pana acolo, daca e cazul sa fac poze mai bune... :D Era marcat tot drumul, doar ca nu se vede in poze. Nu era sters, marcajul era vizibil. Am vrut sa opresc aseara sa fac poze mai bune de ansamblu. Dar am ajuns pe Valea Oltului si am stat 45 de minute si 4 km la un semafor. Pe urma pe Dealul Negru, aceeasi poveste. 30 de minnute si 2 km. Drumul a fost ingrozitor, a plouat torential, a fost mai aglomerat ca niciodata si au fost parca mai multi idioti pe km liniar decat oricand. Dar asta e alta poveste.

#20
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View Postjihadu, on Sep 12 2007, 10:57, said:

[...]
Tu puteai sa bagi claxoane cand depaseai, in mod cert il faceai macar atent.

Nu cred ca e nici practic, nici realist. Cum ar fi cand depasesti - tine cont ca se intampla in localitate - sa claxonezi, ca poate nu se asigura ceva. Cum ramane cu poluarea fonica? Nu cred ca e asta solutia... Claxonul e pentru alte situatii...

Puteam sa-l claxonez cand l-am vazut, in speranta ca va pune totusi piciorul pe frana si va indrepta volanul. Scapam amandoi. Dar n-am putut sa claxonez, fizic. Manevra a fost atat de violenta si totul s-a intamplat in cateva secunde, incat n-am avut timp sa apas claxonul. Probabil ca daca-l apasam era mai grav. A iesit foarte brusc si foarte tarziu.

In plus, sunt fericit ca pe langa ca am evitat sa-l lovesc in plin, nu am intrat in sant. Era un sant de beton mare si destul de adanc. Nu vreau sa ma gandesc ce-ar fi putut insemna pentru mine sa intru in sant.

#21
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View PostMAK, on Sep 12 2007, 11:00, said:

La tine a fost din scurt, am patit si eu asa ceva :
Eram pe un drum EU, in fata o Dacie berlina, care vroia sa faca la stinga pe un drum de pamint facut de carutasi, deci nesemnalizat.
Dar eu am avut noroc ca am reusit sa-l ocolesc prin dreapta, in spatele Daciei nu mai era nimeni.
[...]

La mine era cineva in spatele lui, dar n-aveam oricum optiunea de a vira dreapta ca-l loveam oricum. A iesit foarte brusc si diferenta dintre viteza mea si viteza lui, relativa la axul longitudinal a drumului era viteza mea de pe bord aproape. Presupunand ca aveam loc sa-l ocolesc dreapta, il loveam in portbagaj sau chiar in portiera spate.

#22
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Pai daca politisti nu l-au scos vinovat acum incercam sa-l scoatem noi dupa niste poze? :)
   Probabil faptul ca vorbeai la telefon ti-a distras un pic atentia ca altfel poate anticipai de ce merg incet masiniile din fata si aveai grija la neatentia soferului de pe Dacie.
   La mine a intrat un pic in reflex, daca masiniile din fata incetinesc, sau merg mai incet decat permite drumul, si urmeaza un drum lateral, atunci e clar , vrea sa intre pe drumul lateral, un indiciu in plus e faptul ca cel din spatele Super Novei nu a depasit, astepta probabil sa vada ce face cel din fata.

#23
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,296
  • Înscris: 21.04.2004

Quote

Acum, in fata masinilor astea, era destul loc. Hotarasc sa depasesc. Gasesc zona unde nu venea nimeni din fata si depasirea e permisa. Semnalizez, ma asigur si apas acceleratia puternic. In momentul in care ma angajasem in depasire, probabil aveam 40 km/h. Cei din fata se mosmondeau, nu inteleg ce faceau. Ajung probabil la 70-80 km/h, cu ochii pe vitezometru. E o zona cu radare multe. Imi permit 80 km/h in depasire, niciodata mai mult. Daca ma prinde un radar, asta e.

din cite inteleg ai depasit in localitate, unde limita e 50 la ora, cu 80 la ora, zici tu. nu inteleg de ce zic toti ca n-ai nici o vina, este evident ca daca respectai LEGEA, nu se intimpla nici un accident. dar tu ti-ai zis "daca ma prinde un radar, asta e" si nu te-a prins nici un radar, ai intrat in alt bolovan care n-a semnalizat / nu s-a asigurat.

#24
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Asta cu viteza e "discutabila", vezi topicul cu viteza mica nejustificata.

ps: e cumva depasire in intersectie?

Edited by ozrind, 12 September 2007 - 10:15.


#25
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postdevs.java, on Sep 12 2007, 01:58, said:

Ajung probabil la 70-80 km/h, cu ochii pe vitezometru.
data viitoare sa te uiti la trafic, nu la vitezometru!

#26
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

View Postdevs.java, on Sep 12 2007, 11:04, said:

Nu cred ca e nici practic, nici realist. Cum ar fi cand depasesti - tine cont ca se intampla in localitate - sa claxonezi, ca poate nu se asigura ceva. Cum ramane cu poluarea fonica? Nu cred ca e asta solutia... Claxonul e pentru alte situatii...

Puteam sa-l claxonez cand l-am vazut, in speranta ca va pune totusi piciorul pe frana si va indrepta volanul. Scapam amandoi. Dar n-am putut sa claxonez, fizic. Manevra a fost atat de violenta si totul s-a intamplat in cateva secunde, incat n-am avut timp sa apas claxonul. Probabil ca daca-l apasam era mai grav. A iesit foarte brusc si foarte tarziu.

In plus, sunt fericit ca pe langa ca am evitat sa-l lovesc in plin, nu am intrat in sant. Era un sant de beton mare si destul de adanc. Nu vreau sa ma gandesc ce-ar fi putut insemna pentru mine sa intru in sant.


Pai pune-te in locul lui..
sa vrei sa faci stanga si sa auzi pe unul claxonand langa tine..
macar te opresti, te asiguri.

Nu e ortodoxa solutia cu claxonatul,dar uneori te scoate din rahat

#27
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005

View Postozrind, on Sep 12 2007, 11:10, said:

Pai daca politisti nu l-au scos vinovat acum incercam sa-l scoatem noi dupa niste poze? :)
   Probabil faptul ca vorbeai la telefon ti-a distras un pic atentia ca altfel poate anticipai de ce merg incet masiniile din fata si aveai grija la neatentia soferului de pe Dacie.
   La mine a intrat un pic in reflex, daca masiniile din fata incetinesc, sau merg mai incet decat permite drumul, si urmeaza un drum lateral, atunci e clar , vrea sa intre pe drumul lateral, un indiciu in plus e faptul ca cel din spatele Super Novei nu a depasit, astepta probabil sa vada ce face cel din fata.
Unde ai vazut tu ca am incercat sa-l scot eu vinovat sau altii sa-l scoata vinovat pana la postul tau?
Ai citit toate posturile mele si ale celorlalti atent sau te bagi in seama aiurea?

Am zis inca din primul post ca cel cu SN e vinovat.
Discutiile se poarta nu ca sa gasim un vinovat. Asta e traba politiei.

Discutiile se poarta pe tema daca acel accident putea fi evitat. Asta a fost si motivul pentru care Alex a intrebat daca cel cu SN avea semnal stanga pus sau nu si probabil ca asta a fost si motivul pentru care devz. a deschis acet topic. devz. este un autoperfectionist, un sofer cu experienta, modest, caruia nu-i e rusine sa recunoasca ca oricand mai are ceva de invatat desi are experienta cat jumate din forumistii de aici la un loc.

devz. poate nu a fost atent la drum@marcaj, din poza reiese ca nu exista marcaj acolo. Spun poate ca el stie mai bine ce a fost acolo, sau poate ca a fost doar o bucata unde nu exista marcaj ca se terminase vopseaua si era marcaj doar in zona unde intrase el in depasire. In asemenea momente cand i-a taiat ala fata sunt sigur ca el la marcaj se uita sa vada daca exista sau nu.

Intrebarea pe care am pus-o eu, a fost de ce nu exita linie continua acolo.

Daca ar fi existat linie continua, devz. nu depasea si nu se intamplanimic.  :thumbdown:

Faza cu viteza e relativa. Daca mergea legal cu o berlina mai mult ca sigur nu putea face manevrele de evitare pe acre le-a facut cu masina lui. Sa nu uitam ca a precizat intrarea abs in fuctiune. Pai intreb si eu... daca mergea legal cu un harb fara abs cum pm controla directia? Spun asta ca oricum nu e cazul sa comparam franele unei masini cu discuri fata/spate ventilate si abs cu franele unei relicve care circula legal cu anvelope mai late putin decat cele de bicicleta.  -_-

Edited by Night Elf, 12 September 2007 - 10:35.


#28
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View Postcarman, on Sep 12 2007, 11:15, said:

data viitoare sa te uiti la trafic, nu la vitezometru!

Ai sa razi, dar prin natura tehnica a masinii mele, pot sa ma uit si la trafic si la vitezometru, in acelasi timp. :P

#29
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postdevs.java, on Sep 12 2007, 11:32, said:

Ai sa razi, dar prin natura tehnica a masinii mele, pot sa ma uit si la trafic si la vitezometru, in acelasi timp. :P
am inteles, ai afisajul pe parbriz! :)
eu cred ca mintea ta a fost la alte prostii, Cocosila!  :P
(Morometii)...

#30
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,296
  • Înscris: 21.04.2004
bai, ma lasi cu fazele astea imbecile de genu "daca mergea cu berlina legal nu putea sa evite cum evit io cu masina mea straina ciumega daca merg cu 300 la ora"? e clar ca daca respecta legea si nu depasea viteza legala prin localitate nu s-ar mai fi putut baga in depasire, iar accidentul nu ar mai fi avut loc, chiar daca ala care a facut stinga nu s-a asigurat sau n-a semnalizat. oricum, faptul ca unii merg cu 40 la ora in localitate, sau ma rog, se "mosmondesc", e un semn ca au intentia de a schimba directia de mers, doar nu merg cu 40 la ora pentru ca asa au ei chef.

#31
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Mosotti, bre
1. nu mergea cu 300
2. cu o masina mai masina iesi din kkt si datorita sistemelor de securitate de pe ea. Ca sa-ti zic altfel o masina cu minim ABS e controlabila in timpul franei. Vezi ca e topic despre viteza mare si mica. Propun sa continuam discutiile acolo.

Ca idee daca tu mergi prin sat@carosabil umed cu o berlina cu 60 si eu cu un Passat de exemplu cu 80 si cu anvelope de ploaie. Cine e mai inconstient dintre noi?

Ai incercat vreodata sa franezi la 130 cu berlina si pe urma cu un BMW de ex. sa vezi distantele de franare?
Ai incercat vreodata sa virezi masina in timpul franei cu o berlina?
Ai condus vreodata o masina mai masina?

Merci pentru eventuale raspunsuri.  -_-

Edited by Night Elf, 12 September 2007 - 10:41.


#32
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,296
  • Înscris: 21.04.2004
omule, esti de acord ca daca respectivul devs.java respecta legea, indiferent ce cacat scrie pe nus ce topicuri cu viteza justificata mare sau mica, deci daca respectivul respecta legea, nu avea loc nici un accident? in rest pe mine ma doare in cur de ce sisteme de siguranta are pe masina, se pare ca nu l-au ajutat sa previna accidentul. ca n-a iesit mai rau, de acord, dar putea foarte bine sa nu fie deloc, daca ar fi asteptat sa se "mosmondeasca" ala la stinga

#33
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Nu si o sa-ti explic de ce.

Si la 50 la ora, daca unu iti trage brusc de volan in fata, numai datorita timpului de reactie pana apesi frana, sa zicem chir si o secunda la viteza aia tot mai strabati cativa metrii si intrii in el daca viteza lui e inverioara si nu tragi si tu stanga. Daca nu ai unde sa tragi stanga sau ala nu reintra in banda, dumnezeu cu mila. Zilnic in trafic urban sunt situatii cand si la 30 la ora faci accident daca cel care schimba directia de mers nu se asigura. ;)

De ce crezi ca s-au inventat oglinzile retrovizoare?
Nu cumva ca sa te asiguri la schimbarea directiei de mers?

Edited by Night Elf, 12 September 2007 - 10:55.


#34
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
Mosotti, ai dreptate. Am partea mea de responsabilitate, despre asta e topicul asta. Dar viteza legala, am depasit-o marginal si doar in depasire. Diferenta de la cei 60 km/h pe bord, pentru a respecta cei 50 km/h pe reali, a fost, asa cum am spus, de 10-20 km/h. Eu consider asta acceptabil pentru o depasire, tu s-ar putea sa nu fii de acord, politiei ii va fi greu sa demonstreze contrariul.

Cert este ca viteza mea era mica. Dovada, unde am oprit, 20-25 m de la punctul de franare. Gandeste-te ca daca mai tineam 2 secunde acceleratia in aceeasi pozitie eram la 120-130 km/h. Crede-ma, e greu de dozat in depasire viteza... :D

Dar repet. Omul ala a fost vinovat in fata legii. Topicul asta e despre responsabilitatea mea precum si despre ce am invatat din experienta asta.

Edited by devs.java, 12 September 2007 - 11:07.


#35
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,296
  • Înscris: 21.04.2004

View PostNight Elf, on Sep 12 2007, 10:55, said:

Nu si o sa-ti explic de ce.

Si la 50 la ora, daca unu iti trage brusc de volan in fata, numai datorita timpului de reactie pana apesi frana, sa zicem chir si o secunda la viteza aia tot mai strabati cativa metrii si intrii in el daca viteza lui e inverioara si nu tragi si tu stanga. Daca nu ai unde sa tragi stanga sau ala nu reintra in banda, dumnezeu cu mila. Zilnic in trafic urban sunt situatii cand si la 30 la ora faci accident daca cel care schimba directia de mers nu se asigura. ;)

De ce crezi ca s-au inventat oglinzile retrovizoare?
Nu cumva ca sa te asiguri la schimbarea directiei de mers?

omule, dai in ridicol. acuma imi lauzi masinile straine, acuma imi spui ca nici la 50 la ora nu poate evita. come on... omul a evitat de la 80 si cind a plecat in depasire avea 40, deci jumatatea vitezei. de la 40 la ora n-avea nici o problema sa evite orice din fata, daca ar fi pastrat o distanta corespunzatoare. vina in acest accident e impartita, pentru ca la fel cum ala nu l-a vazut, nici omul nostru nu avea ce sa caute cu 80 la ora prin localitate in situatia respectiva. nu zic sa mearga cu 50 la ora pe drum drept si gol, dar uite ca shit happens. si data viitoare o sa-i omoare pe unii cu masina lui de 1,8 tone, pentru ca se joaca de-a prinsu radarului. asta e. the end

View Postdevs.java, on Sep 12 2007, 11:06, said:

Dar repet. Omul ala a fost vinovat in fata legii. Topicul asta e despre responsabilitatea mea precum si despre ce am invatat din experienta asta.

io nu prea le am cu legile astea, dar e cumva scris acolo ca ai voie sa mergi prin localitate cu 80 daca depasesti? asta nu inteleg, politistii nu s-au intrebat cu ce viteza depaseai?

Edited by Mosotti, 12 September 2007 - 11:10.


#36
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Pai conform legii dupa gravitatea faptelor si sanctiunile.
Cand nu te asiguri la schimbarea benzilor si faci accident sau esti vazut de politist ca ai obligat pe alt conducator sa franeze pierzi permis.
Cand depasesti cu mai mult de 50 de km viteza legala pierzi permis.

80-50=30 km peste viteza legala.

care fapta e mai grava?

Omul nu mergea cu 300 la ora, mergea cu 30 de km peste viteza legala, deci era vizibil nu a aparut brusc pe strada.

Data viitoare poate cei care nu se asigura la schimbarea directiei de mers o sa dea peste un incepator care nu stie sa evite un accident si o sa se lase cu victime.

Au fost multe discutii pe tema vitezei.
Poti sa mergi legal si sa fii periculos sau poti sa adaptezi viteza la conditiile de trafic indiferent daca e in + sau in - si sa fii mai putin periculos. Cand o sa invete toti sa constientizeze ca nu sunt singuri pe strazi ca au niste oglinzi in standard si ca trebuie sa le foloseasca de fiecare data cand schimba directia de mers sau banda o sa fie mai putine evenimente.

Citeste topicurile despre viteza, sunt sigur ca o sa descoperi lucruri interesante acolo.

Iti mai dau un exemplu. Drum cu o banda, merg legal cu 50 si cand ajung indreptul unui autoturism parcat in afara carosabilului asta pleaca brusc fara sa se asigure. Pot sa mai fac eu ceva ca sa evit daca am masina pe contrasens?

P.S. Ce masina ai si de cat timp ai permisul, nu de alta dar vreau sa-ti inteleg atitudinea asta comunista, gen: Daca mergi legal nu se intampla nimic rau, poti evita de fiecare data.
Ps. 2 Nu o lua ca o jignire, nu asta e scopul topicului si nu-mi place sa jignesc oameni. Vreau sa avem o discutie constructiva, nu penibila. ;)

Edited by Night Elf, 12 September 2007 - 11:29.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate