Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masini durabile
Last Updated: May 23 2010 00:31, Started by
AndreiRN
, Sep 07 2007 23:00
·
0
#19
Posted 09 September 2007 - 18:16
toate studiile ne spun acelasi lucru ca asiaticele sunt mai fiabile decat europenele si americanele, dar noi prin vocea lui basarab consideram aceste sondaje a fii facaturi.
basarab ar merita un premiu pentru cele mai obiective posturi. |
#20
Posted 09 September 2007 - 22:24
Materium, on Sep 9 2007, 11:08, said: Sunt convins ca un tanc din 45 face fata cu brio oricarui SUV din 2007. nu prea cred ca un tanc din 45 e superior din majoritatea puntelor de vedere unui SUV 07. Ce portbagaj si spatiu interior are tancul? Ce demaraj si viteza maxima? Cum se comporta in curbe? Ce echipament interior are? Cat de confortabil e la viteze de croaziera si in oras? Cum sunt materialele si finisajele? mai continui? PS:sper ca te-ai prins ca ti-am inteles ironia, insa o gasesc ridicola. Esti probabil posesor de vre-un Econobox nou si ai impresia ca masina ta fiind noua e mai buna decat un veche indiferent de masina respectiva. |
#22
Posted 10 September 2007 - 16:49
Basarab, on Sep 8 2007, 07:49, said: Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. Daca citesti un pic iti vei da seama ca statistica nu are nimic de a face cu japonezi. Dar ....... cititul este greu. Si orgoliul romanest .... irational. |
#25
Posted 21 May 2008 - 04:09
Inainte societatea nu era de consum. Cand se facea un lucru se facea ca, consumatoru sa fie multumit si sa se foloseasca de acel lucru cat mai mult timp. Tatal meu are un Aro de prin "88 si inca merge si are cam 400.000 km. Oricum masiniile noi sunt facute sa reziste cativa anii si apoi trebuie sa iei alta. Doar nu cumva credeti ca mai se fac masinii sa tina 20 de anii? De unde isi fac banii firmele? din vanzare asa ca aspectul conteaza mult astazi si multe optionale.
|
#26
Posted 21 May 2008 - 09:41
Aro e cel mai prost exemplu pe care l-ai dat.A avut si taiamiu unul si nu mai stia cum sa scape de el.Nu trecea saptamana fara sa se strice cate ceva.
Apropo de fiabilitate,am mai avut un papuc cu vreo 550k facuti,dintre care 50% incarcat cu 1400+ iar 10% pe drumuri foarte accidentate.Bineinteles ca s-au schimbat aproape toate piesele posibile,cu segmentare la fievare 100-110k Edited by bolo, 21 May 2008 - 09:42. |
#28
Posted 21 May 2008 - 12:24
un underdog la genul asta de comparatii, pug 206 diesel fara turbo vreo 300.000. inca se tine bine. masina de serviciu!
prima masina a lui taica-miu, traby '80 peste 150.000 km. nu mai merge de vreo 3 ani. niciodata in service. la ce a umblat la ea: i-a schimbat aprinderea. a pus apr electronica clona Honda pe timpul lui ceasca . facuta de el. si instalati 12V a schimbat de 2 ori motorul (la trabant e consumabil si se schimba foarte simplu) la 40.000 si la 100.000. ARCUL fata sau spate nu mai stiu exact si directia, ambele la peste 100.000. de cateva ori cauciucuri. |
|
#30
Posted 22 May 2008 - 14:01
Mie îmi place la nebunie Honda Accord. Plus că a luat locul I în acest top de fiabilitate!
honda_accord.jpg 80.79K 161 downloads LOCURILE 1-10 1 Honda Accord 2 Subaru Forester 3 Mazda MX-5 4 Mitsubishi Carisma 5 Toyota Yaris 6 Honda Civic 7 Nissan Almera 8 Honda CR-V 9 Toyota RAV4 10 Nissan Micra |
#31
Posted 23 May 2008 - 06:53
durabilitatea tine intr-adevar si de fiabilitatea nativa a unui model dar tine mai mult de disponibilitatea proprietarului de a baga la timp bani in piese, consumabile si combustibil de calitate si de a nu cere mai mult de la masina decat stie ea sa faca.
atat ca in unele masini merita sa bagi bani chiar daca sunt mai vechi (cele premium de obicei) iar in altele nu prea mai e rentabil tinand cont de valoare scazuta pe care o au dupa niste ani. parca nu prea iti convine sa dublezi valoarea masinii la fiecare 2 ani asa ca tragi de ea cat duce, ii faci un "detailing" (inclusiv la km) si o pasezi la gushterul amator de chilipiruri. |
#32
Posted 23 May 2008 - 07:03
Eu am la firma un ISUZU imbracat in haine de Chevrolet LUV (adica numai emblemele sunt de Chevy, masina e ISUZU 110%). Are in bord in momentul asta 390.000 km si nu stie ce e ala service (in afara de ulei, filtre, placute de frana, bujii). Motor Diesel aspirat de 2.5 litri. Tractiune spate. Fabricat prin anii 80.
Edited by Dragon Warrior, 23 May 2008 - 07:04. |
#33
Posted 28 May 2008 - 21:01
Aici s-ar incadra cu succes camioanele,stiu un actros cu 1,2 mil km din 1998, si cand a fost la revizie anu trecut avea compresia 99% .
|
|
#34
Posted 28 May 2008 - 22:17
Un alt exemplu, Dacia Papuc 1.9D 370.000 km si doar consumabile schimbate. In acelasi loc un Renault Kangoo tot 1.9D 480. 000 km fara interventii. Deci si masini mai normale pot atinge kilometraje mari. Un prieten are Fiat Bravo 1.4 cu 440. 000 km si e foarte multumit de el ( cam troncane si zdrangane dar inca mai tine), am condus un Seat Toledo 1.9 Tdi din 2001 cu 330. 000 km si nu avea nici pe naiba. Si creasa de pe tort un Suzuki Alto din 97 cu 550 000 km condus tot de mine care e pe post de maisina de distributie si care chiar nu s-a schimbat decat ceea ce inseamna consumabile( de vreo 2 ori amortizoarele). Mecanicul meu spune ca reteta fiabilitatii e ca masina sa fie manata nu stata.
|
#36
Posted 29 May 2008 - 12:19
eu am Bora din 2001, 1.9 tdi si am acum 317.000 km !!! si merge bine bine bine! am schimbat consumabile, discuri, nu stiu ce senzor si acum trebuie sa schimb macaraua de la geam dreapta fata ( a cedat, motorasul merge bine)!
- dar de la 317.000 ai mei pana la 740.000 e drum lung |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users