Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...

Unde pot asculta muzica anilor 90...

Nu cred ca voi mai plati pentru a...

Cumparare masina
 cum influenteaza numarul ETF-uril...

roADN.ro Ce medicamente sunt bune...

Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...
 Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?
 Burete dur pentru perna scaun rul...

RCA firma

Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard
 

Masini durabile

- - - - -
  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#19
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007
toate studiile ne spun acelasi lucru ca asiaticele sunt mai fiabile decat europenele si americanele, dar noi prin vocea lui basarab consideram aceste sondaje a fii facaturi.


basarab ar merita un premiu pentru cele mai obiective posturi. :thumbdown:

#20
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003

View PostMaterium, on Sep 9 2007, 11:08, said:

Sunt convins ca un tanc din 45 face fata cu brio oricarui SUV din 2007.

nu prea cred ca un tanc din 45 e superior din majoritatea puntelor de vedere unui SUV 07.
Ce portbagaj si spatiu interior are tancul?
Ce demaraj si viteza maxima?
Cum se comporta in curbe?
Ce echipament interior are?
Cat de confortabil e la viteze de croaziera si in oras?
Cum sunt materialele si finisajele?
mai continui?




PS:sper ca te-ai prins ca ti-am inteles ironia, insa o gasesc ridicola. Esti probabil posesor de vre-un Econobox nou si ai impresia ca masina ta fiind noua e mai buna decat un veche indiferent de masina respectiva.

#21
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Btw... de pe partea ailalta a baltii, Logan MCV pare sau nu econobox? Dar Loganu normal? :lol: Ca euroboxuri sigur is.

#22
AndreiRN

AndreiRN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,338
  • Înscris: 30.04.2007

View PostBasarab, on Sep 8 2007, 07:49, said:

Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu.
Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS.
Daca taceai ...... tot pietroi ramaneai.
Daca citesti un pic iti vei da seama ca statistica nu are nimic de a face cu japonezi.
Dar ....... cititul este greu.
Si orgoliul romanest .... irational.

#23
calin_85

calin_85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 10.09.2007
La motociclete , Honda e cuoscuta ca fiind cea mai fiabila. Nu m`ar mira sa fie tot prima si in domeniul auto.

#24
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007

View Postcalin_85, on Sep 10 2007, 18:19, said:

La motociclete , Honda e cuoscuta ca fiind cea mai fiabila. Nu m`ar mira sa fie tot prima si in domeniul auto.
pai in toate topurile de fiabilitate este printre primele 3

#25
puntagorda

puntagorda

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.05.2008
Inainte societatea nu era de consum. Cand se facea un lucru se facea ca, consumatoru sa fie multumit si sa se foloseasca de acel lucru cat mai mult timp. Tatal meu are un Aro de prin "88 si inca merge si are cam 400.000 km. Oricum masiniile noi sunt facute sa reziste cativa anii si apoi trebuie sa iei alta. Doar nu cumva credeti ca mai se fac masinii sa tina 20 de anii? De unde isi fac banii firmele? din vanzare asa ca  aspectul conteaza mult astazi si multe optionale.

#26
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,017
  • Înscris: 01.11.2005
Aro e cel mai prost exemplu pe care l-ai dat.A avut si taiamiu unul si nu mai stia cum sa scape de el.Nu trecea saptamana fara sa se strice cate ceva.
Apropo de fiabilitate,am mai avut un papuc cu vreo 550k facuti,dintre care 50% incarcat cu 1400+ iar 10% pe drumuri foarte accidentate.Bineinteles ca s-au schimbat aproape toate piesele posibile,cu segmentare la fievare 100-110k

Edited by bolo, 21 May 2008 - 09:42.


#27
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
ati uitat sa mentionati de seria 200 de la Volvo care s-a fabricat timp de 19 ani. 74-93. sunt foarte multe in circulatie si azi!

#28
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
un underdog la genul asta de comparatii, pug 206 diesel fara turbo vreo 300.000. inca se tine bine. masina de serviciu!

prima masina a lui taica-miu, traby '80 peste 150.000 km. nu mai merge de vreo 3 ani. niciodata in service.
la ce a umblat la ea:
i-a schimbat aprinderea. a pus apr electronica clona Honda pe timpul lui ceasca   :P  . facuta de el. si instalati 12V
a schimbat de 2 ori motorul (la trabant e consumabil si se schimba foarte simplu) la 40.000 si la 100.000.
ARCUL :D fata sau spate nu mai stiu exact si directia, ambele la peste 100.000.
de cateva ori cauciucuri.

#29
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Am si eu doua exemple mai "slabute":
- Logan 160.000km - benzina
- Iveco Daily (1998)- 330.000km
ambele fara probleme

#30
mishu88

mishu88

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 79
  • Înscris: 29.01.2007
Mie îmi place la nebunie Honda Accord. Plus că a luat locul I în acest top de fiabilitate!

Attached File  honda_accord.jpg   80.79K   161 downloads

LOCURILE 1-10

1 Honda Accord
2 Subaru Forester
3 Mazda MX-5
4 Mitsubishi Carisma
5 Toyota Yaris
6 Honda Civic
7 Nissan Almera
8 Honda CR-V
9 Toyota RAV4
10 Nissan Micra

#31
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
durabilitatea tine intr-adevar si de fiabilitatea nativa a unui model dar tine mai mult de disponibilitatea proprietarului de a baga la timp bani in piese, consumabile si combustibil de calitate si de a nu cere mai mult de la masina decat stie ea sa faca.

atat ca in unele masini merita sa bagi bani chiar daca sunt mai vechi (cele premium de obicei) iar in altele nu prea mai e rentabil tinand cont de valoare scazuta pe care o au dupa niste ani. parca nu prea iti convine sa dublezi valoarea masinii la fiecare 2 ani asa ca tragi de ea cat duce, ii faci un "detailing" (inclusiv la km) si o pasezi la gushterul amator de chilipiruri.

#32
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Eu am la firma un ISUZU imbracat in haine de Chevrolet LUV (adica numai emblemele sunt de Chevy, masina e ISUZU 110%). Are in bord in momentul asta 390.000 km si nu stie ce e ala service (in afara de ulei, filtre, placute de frana, bujii). Motor Diesel aspirat de 2.5 litri. Tractiune spate. Fabricat prin anii 80.

Edited by Dragon Warrior, 23 May 2008 - 07:04.


#33
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Aici s-ar incadra cu succes camioanele,stiu un actros cu 1,2 mil km din 1998, si cand a fost la revizie anu trecut avea compresia 99% .

#34
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,707
  • Înscris: 27.06.2007
Un alt exemplu, Dacia Papuc 1.9D 370.000 km si doar consumabile schimbate. In acelasi loc un Renault Kangoo tot 1.9D 480. 000 km fara interventii. Deci si masini mai normale pot atinge kilometraje mari. Un prieten are Fiat Bravo 1.4 cu 440. 000 km si e foarte multumit de el ( cam troncane si zdrangane dar inca mai tine), am condus un Seat Toledo 1.9 Tdi din 2001 cu 330. 000 km si nu avea nici pe naiba. Si creasa de pe tort un Suzuki Alto din 97 cu 550 000 km condus tot de mine care e pe post de maisina de distributie si care chiar nu s-a schimbat decat ceea ce inseamna consumabile( de vreo 2 ori amortizoarele). Mecanicul meu spune ca reteta fiabilitatii e ca masina sa fie manata nu stata. :D

#35
boom87

boom87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.06.2004
Un coleg de munca a avut un Opel Omega 2.3D din 1989 cu care a ajuns la 740.000 km. Motorul inca tragea bine insa scotea fum. Dar oricum, sunt 740 de mii.

#36
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
eu am Bora din 2001, 1.9 tdi  si am acum 317.000 km !!! si merge bine bine bine! am schimbat consumabile, discuri, nu stiu ce senzor si acum trebuie sa schimb macaraua de la geam dreapta fata ( a cedat, motorasul merge bine)!

- dar de la 317.000 ai mei pana la 740.000 e drum lung :lol: :lol: :lol:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate