Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic Type-R
Last Updated: Sep 13 2009 12:29, Started by
mihai911
, Aug 12 2007 16:49
·
0
#55
Posted 16 September 2007 - 18:20
xfil3s, on Aug 17 2007, 17:03, said: exact ce vroiam si eu sa zic , de ce un vtec aspirat , mai bine un turbo , oricum mi se pare mai hot hach mi se pare R32 m-am dat cu el si mi se pare destul de power Pai si nu te contrazici putin ? R32 e tot aspirat, e drept, un motor "comun" ca sa zic asa, dar nu e turbo. Deci, cum ramane cu placerea de a conduce zi de zi un turbo |
#56
Posted 16 November 2007 - 08:19
Hmmm....
am condus un Civic SI care e la fel numai ca nu e hatchback (dar nu e mare diferenta la aspect). Are aceleasi performante tehnice. Am cautat Type R, dar aici nu se gaseste. Cel mai mult m-a impresionat aspectul exterior si interior. Dupa parerea mea nu exista hatchback mai frumos decat HCTR. Acel vitezometru digital asezat deasupra celorlalte (si care are cifrele mari) este demential. Motorul suna extraordinar la turatii mari, dar la relanti nici nu se aude si nici nu se simte. Chiar am crezut ca mi s-a oprit motorul. Scaunele sunt ft. ergonomice. Ma deranjeaza faptul ca nu are 4 usi ... Nu vreau sa intru in conflict cu domnul moderator, dar am citit mai sus tot ce ati scris si 2 persoane au zis ca CTR e "cel mai tare hatch" si ca "nu are rival". Hmmm .... S-ar putea sa nu fi auzit si nici sa fi condus vreunul dintre ei Mazda 3 MPS (Speed 3) .... Eu am condus-o si .... CTR acum nu-mi mai spune nimic. De fapt, am condus cam toate hot-hatch-urile din aceasta clasa care exista prin Nord-America (VW GTI, Subaru Impreza WRX, Mazda Speed 3, Volvo C30 T5, Mini Cooper) si toate sunt umilite de Mazda. Aia e avion de vanatoare si restul ... avioane de calatori ... O sa mi-o cumpar cat de curand si o sa ne intalnim la o discutie pe alt topic. |
#57
Posted 16 November 2007 - 11:22
Da mai americane , in Sua SI este cea mai tare Honda Civic. Modelul american si mie imi place mai mult la design exterior. Bordul in schimb este mai mult decat oribil. Mazdaspeed 3 e si mai puternica , e si cocosata , e si mai aratoasa la interior dar am citit undeva ca ar avea probleme la cutia de viteza dupa ceva timp.Acum nu pot sa bag mana in foc , dar in Europa cred ca Seat leon Cupra este peste Civic type R si cam la egalitate cu MPS 3(mazdaspeed 3).
Sa nu uitam totusi de G5 r32 care in Sua e serie limitata la 5 mii masini. Cred ca este cam peste toate la hatch |
#58
Posted 16 November 2007 - 11:28
#60
Posted 07 September 2009 - 20:10
din pacate in europa nu se vinde si sedan.
asa ceva as fi incercat si eu |
#61
Posted 08 September 2009 - 03:34
IN0X, on 7th September 2009, 20:43, said: Civic Type R a fost, este si va ramane intotdeauna pe primul loc in topul hot hatch-urilor, cu cel putin o clasa peste Mazda 3 MPS, Leon si restul tigailor, la absolut toate capitolele, excluzand design-ul, care ramane o chestie de gust si preferinte. Eu as zice fix invers, designul e cam singurul loc unde se bate cu restul. In rest, ca performante ai dreptate...nu se compara cu tigaile de leon cupra, sau mazda mps care au 240 si 265 cp, nu? Edited by bossake, 08 September 2009 - 03:34. |
#62
Posted 08 September 2009 - 09:18
^^Eu as zice e mai degraba o chestiune de filosofie a marcii.
La fel cum Porsche de exemplu produce masini deosebite desi foloseste arhitectura cu motor amplasat in spate, asa si Honda produce masini puternice si nici nu vrea sa auda de supraalimentare. Acum, acceleratiile nu sunt punctul forte al CTR-ului insa modelele mentionate de tine nu sunt chiar stralucite la manevrabilitate. @Inox exagerezi. |
#63
Posted 08 September 2009 - 13:20
Type R nou e mai slab pe circuit decat cel vechi ( a fost la Top Gear - it must be true!! ) Parca nu mai are suspensie independenta pe spate si te si omoara la rinichi de rigida ce e.
|
#64
Posted 08 September 2009 - 16:10
Da, CTR EP3 e ceva mai dinamic decat FN2 si intr-adevar FN2-ul are punte semirigida pe spate. Nu trebuie sa ne luam dupa miturile urbane, FN2 e foarte civilizata la utilizare zilnica iar consumul e chiar rezonabil.
Totusi multe modele, odata cu cresterea popularitatii lor in Europa, au suferit ceva cresteri de rafinament si consecinta se pare ca este scaderea sensibila a performantelor, vezi si Evo VIII/IX vs. Evo X sau Scooby STI 06 vs. STI 08. Edited by fastcarjunkie, 08 September 2009 - 16:10. |
|
#65
Posted 09 September 2009 - 01:42
IN0X, on 7th September 2009, 20:43, said: Civic Type R a fost, este si va ramane intotdeauna pe primul loc in topul hot hatch-urilor, cu cel putin o clasa peste Mazda 3 MPS, Leon si restul tigailor, la absolut toate capitolele, excluzand design-ul, care ramane o chestie de gust si preferinte. Se vede ca habar nu ai ce specificatii tehnice are o mazdaspeed3 , ca sa nu mai zic ca sigur nu ai condus vreo una. Daca poti sa emiti asa ceva. Singurul lucru cu care poti veni si sa zici ca e mai "hot" e designul la Honda. Care, izact cum ai zis e chestie de gusturi. Acolo puteam fi de acord. Dar mazda e aproape dubla la putere si tu vii si zici ca e sub ??? Cam care ar fi alea "absolut toate capitolele" ??? |
#66
Posted 09 September 2009 - 09:02
260 cp reprezinta cumva "aproape dublul" lui 200? Asta apropo de exagerari...
Fact: MPS-ul sufera de torque steer..apropo de puterea aia "dubla".. Edited by closchkutza, 09 September 2009 - 09:07. |
#67
Posted 09 September 2009 - 14:06
Ma refeream mai mult asa :
Mazda - HP 263 @ 5500 RPM / Torque (lb-ft) 280 @ 3000 RPM Honda - HP 198 @ 7800 RPM / Torque (lb-ft) 142 @ 5600 RPM . Sigur ca am exagerat, pentru ca nu pot sa vad in afara de design, care sunt capitolele alea in care e clar "peste" . Honda Civic Type R e o masina frumoasa, imi place...e chiar reusita si in interior..n-am ce sa zic. Dar de la asta, la exagerari din cauza ca altceva n-a vazut sau n-a condus...mi se pare cam aiurea.. |
#68
Posted 09 September 2009 - 15:04
Aha, deci la tine putere dupla reprezinta de fapt cuplu dublu...am inteles.
Diferenta pe 0-100 este este de numai 0.5 secunde, cu toate ca are 60 de cai in plus. De asemenea(din toate review-urile citite pe oriunde pana acum) Mazda 3 este penalizata ca nu tranzmite nimic, nici cand te uiti la ea si nici cand mergi sportiv, spre deosebire de type r care chiar daca are CUPLUL la jumatate, ofera mult mai multe senzatii si te face sa te simti legat de masina, asa cum ar trebui sa o faca un hot hatch(pana la urma e vorba de senzatii aici). |
#69
Posted 09 September 2009 - 18:32
eu nu inteleg de ce comparati mere cu pere!!
o aspirata nu va avea acelasi feeling ca o "turbata" niciodata. mai aproape de adevar ar fi o coparatie cu o cupra. ctr-u e pentru oameni mai "cuminti" si educati care nu vor sa epateze cu o aceleratie brutala de jos parerea mea! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users