Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare camera monitorizare i...

Recomandare aparat de sudura cu s...

Publicarea unor sondaje de opinie...

Reparatie interfon
 Consum ridicat ulei honda 9 1.8 v...

Ce este Rotary si la ce serveste?...

Internship in RO - student la dre...

Buletin de Bucuresti
 Explozie la Dedeman Botoșani...

Cat consuma un AC ?

La mulți ani @Tyby!

Reprogramare examen auto prin pro...
 Are cineva instructiunile de conf...

Pareri scule INCGO

Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...
 

Honda Civic Type-R

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
Ahitofel

Ahitofel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 27.10.2003

 xfil3s, on Aug 17 2007, 17:03, said:

exact ce vroiam si eu sa zic , de ce un vtec aspirat , mai bine un turbo , oricum mi se pare mai hot hach mi se pare R32 m-am dat cu el si mi se pare destul de power ;)

Pai si nu te contrazici putin ? R32 e tot aspirat, e drept, un motor "comun" ca sa zic asa, dar nu e turbo. Deci, cum ramane cu placerea de a conduce zi de zi un turbo  :P

#56
scat

scat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 21.04.2004
Hmmm....
am condus un Civic SI care e la fel numai ca nu e hatchback (dar nu e mare diferenta la aspect). Are aceleasi performante tehnice.
Am cautat Type R, dar aici nu se gaseste.
Cel mai mult m-a impresionat  aspectul exterior si interior. Dupa parerea mea nu exista hatchback mai frumos decat HCTR. Acel vitezometru digital asezat deasupra celorlalte (si care are cifrele mari) este demential.
Motorul suna extraordinar la turatii mari, dar la relanti nici nu se aude si nici nu se simte. Chiar am crezut ca mi s-a oprit motorul.
Scaunele sunt ft. ergonomice.
Ma deranjeaza faptul ca nu are 4 usi ...

Nu vreau sa intru in conflict cu domnul moderator, dar am citit mai sus tot ce ati scris si 2 persoane au zis ca  CTR e "cel mai tare hatch" si ca "nu are rival".
Hmmm .... :rolleyes:
S-ar putea sa nu fi auzit si nici sa  fi condus vreunul dintre ei Mazda 3 MPS (Speed 3) ....
Eu am condus-o si .... CTR acum nu-mi mai spune nimic.
De fapt, am condus cam toate hot-hatch-urile din aceasta clasa care exista prin Nord-America (VW GTI, Subaru Impreza WRX, Mazda Speed 3, Volvo C30 T5, Mini Cooper) si toate sunt umilite de Mazda.
Aia e avion de vanatoare si restul ... avioane de calatori ...
O sa mi-o cumpar cat de curand si o sa ne intalnim la o discutie pe alt topic. ;)

#57
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
Da mai americane , in Sua SI este cea mai tare Honda Civic. Modelul american si mie imi place mai mult la design exterior. Bordul in schimb este mai mult decat oribil. Mazdaspeed 3 e si mai puternica , e si cocosata , e si mai aratoasa la interior dar am citit undeva ca ar avea probleme la cutia de viteza dupa ceva timp.Acum nu pot sa bag mana in foc , dar in Europa cred ca Seat leon Cupra este peste Civic type R si cam la egalitate cu MPS 3(mazdaspeed 3).
Sa nu uitam totusi de G5 r32 care in Sua e serie limitata la 5 mii masini. Cred ca este cam peste toate la hatch

#58
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
VS, in alta parte
http://forum.softped...t...81833&st=90

#59
IN0X

IN0X

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 02.01.2007
Civic Type R a fost, este si va ramane intotdeauna pe primul loc in topul hot hatch-urilor, cu cel putin o clasa peste Mazda 3 MPS, Leon si restul tigailor, la absolut toate capitolele, excluzand design-ul, care ramane o chestie de gust si preferinte.

#60
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
din pacate in europa nu se vinde si sedan.
asa ceva as fi incercat si eu

#61
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,775
  • Înscris: 22.11.2007

 IN0X, on 7th September 2009, 20:43, said:

Civic Type R a fost, este si va ramane intotdeauna pe primul loc in topul hot hatch-urilor, cu cel putin o clasa peste Mazda 3 MPS, Leon si restul tigailor, la absolut toate capitolele, excluzand design-ul, care ramane o chestie de gust si preferinte.

Eu as zice fix invers, designul e cam singurul loc unde se bate cu restul. In rest, ca performante ai dreptate...nu se compara cu tigaile de leon cupra, sau mazda mps care au 240 si 265 cp, nu? :D

Edited by bossake, 08 September 2009 - 03:34.


#62
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^Eu as zice e mai degraba o chestiune de filosofie a marcii.

La fel cum Porsche de exemplu produce masini deosebite desi foloseste arhitectura cu motor amplasat in spate, asa si Honda produce masini puternice si nici nu vrea sa auda de supraalimentare.

Acum, acceleratiile nu sunt punctul forte al CTR-ului insa modelele mentionate de tine nu sunt chiar stralucite la manevrabilitate.

@Inox exagerezi.

#63
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Type R nou e mai slab pe circuit decat cel vechi ( a fost la Top Gear - it must be true!! :P) Parca nu mai are suspensie independenta pe spate si te si omoara la rinichi de rigida ce e.

#64
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Da, CTR EP3 e ceva mai dinamic decat FN2 si intr-adevar FN2-ul are punte semirigida pe spate. Nu trebuie sa ne luam dupa miturile urbane, FN2 e foarte civilizata la utilizare zilnica iar consumul e chiar rezonabil.

Totusi multe modele, odata cu cresterea popularitatii lor in Europa, au suferit ceva cresteri de rafinament si consecinta se pare ca este scaderea sensibila a performantelor, vezi si Evo VIII/IX vs. Evo X sau Scooby STI 06 vs. STI 08.

Edited by fastcarjunkie, 08 September 2009 - 16:10.


#65
shadowolf

shadowolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 09.05.2008

 IN0X, on 7th September 2009, 20:43, said:

Civic Type R a fost, este si va ramane intotdeauna pe primul loc in topul hot hatch-urilor, cu cel putin o clasa peste Mazda 3 MPS, Leon si restul tigailor, la absolut toate capitolele, excluzand design-ul, care ramane o chestie de gust si preferinte.

Se vede ca habar nu ai ce specificatii tehnice are o mazdaspeed3 , ca sa nu mai zic ca sigur nu ai condus vreo una. Daca poti sa emiti asa ceva. Singurul lucru cu care poti veni si sa zici ca e mai "hot" e designul la Honda. Care, izact cum ai zis e chestie de gusturi. Acolo puteam fi de acord. Dar mazda e aproape dubla la putere si tu vii si zici ca e sub ??? Cam care ar fi alea "absolut toate capitolele" ???

#66
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
260 cp reprezinta cumva "aproape dublul" lui 200? Asta apropo de exagerari...

Fact: MPS-ul sufera de torque steer..apropo de puterea aia "dubla"..

Edited by closchkutza, 09 September 2009 - 09:07.


#67
shadowolf

shadowolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 09.05.2008
Ma refeream mai mult asa :
Mazda - HP  263 @ 5500 RPM / Torque (lb-ft) 280 @ 3000 RPM
Honda - HP  198 @ 7800 RPM / Torque (lb-ft) 142 @ 5600 RPM .

Sigur ca am exagerat, pentru ca nu pot sa vad in afara de design, care sunt capitolele alea in care e clar "peste" . Honda Civic Type R e o masina frumoasa, imi place...e chiar reusita si in interior..n-am ce sa zic. Dar de la asta, la exagerari din cauza ca altceva n-a vazut sau n-a condus...mi se pare cam aiurea..

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Aha, deci la tine putere dupla reprezinta de fapt cuplu dublu...am inteles.
Diferenta pe 0-100 este este de numai 0.5 secunde, cu toate ca are 60 de cai in plus. De asemenea(din toate review-urile citite pe oriunde pana acum) Mazda 3 este penalizata ca nu tranzmite nimic, nici cand te uiti la ea si nici cand mergi sportiv, spre deosebire de type r care chiar daca are CUPLUL la jumatate, ofera mult mai multe senzatii si te face sa te simti legat de masina, asa cum ar trebui sa o faca un hot hatch(pana la urma e vorba de senzatii aici).

#69
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
eu nu inteleg de ce comparati mere cu pere!!
o aspirata nu va avea acelasi feeling ca o "turbata" niciodata.
mai aproape de adevar ar fi o coparatie cu o cupra.
ctr-u e pentru oameni mai "cuminti" si educati care nu vor sa epateze cu o aceleratie brutala de jos :)
parerea mea!

#70
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Iar ati luat-o pe aratura, pfff.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate