Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Surprize- surprize de la relatii cu clientii - Connex

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
unbaiat

unbaiat

    Banned

  • Grup: Banned
  • Posts: 107
  • Înscris: 22.02.2004

Quote

Originally posted by woulfy
Acum doua saptamani am sunat la serviciul de relatii cu clientii Connex pentru a cere schimbarea abonamentului din Connex Start in Connex Ore Favorite de Seara. Tipul de la relatii cu clientii foarte politicos mi-a spus ca e mai bine sa astept pana cand mi se emite noua factura (luna urmatoare) si atunci mi o sa-mi faca schimbarea de abonament. Pana aici, toate bune si frumoase.  
Azi insa, cand sun la cost control vad ca baietii de la Connex mi-au facut o surpriza, in loc de abonamentul Connex Ore favorite, baietii mi-au bagat Connex standard + extraoptiunea ore favorite. Sun iar la ei si le spun pe un ton calm de eroarea facuta la care operatoarea f neincrezatoare imi zice cu jumate de gura ca pe la pranz voi avea abonamentul dorit. La pranz sun a 2-a oara la cost control si.. a 2-a surpriza. Aveam Connex Ore Favorite + Optiunea Ore Favorite. Sun iar la ei, le spun problema si o alta operatoare pe o voce la fel de neincrezatoare spune ca imi va rezolva problema azi sau maine.  
Tin sa precizez ca nici unul din cei doi nici macar nu au incercat sa-si ceara scuze intr-un fel pt problema creata din cauza incompetentei lor.
Acum cand scriu post-ul am tot Connex Ore Favorite + extraoptiunea ore favorite.
Oare de cate ori va mai fi nevoie sa mai sun la ei pt a-mi capata abonamentul dorit???  Faceti pronosticuri? :)
Cunosc f bine oferta si am fost foarte clar de fiecare data cand am sunat si am spus ce vreau (era interesul meu doar). Insa stau sa ma intreb cei care nu acorda prea mare atentie..ce patesc?
Ce pacat ca au bagat niste abonamente mai bune cei de la Connex daca operatorii nu le cunosc!
Am retinut numele operatorilor cu care am vorbit azi. Stie cineva vreo cale prin care as putea sa-i reclam undeva "mai sus"? Cred ca sunteti de acord cu mine ca merita asta.


Am patit exact la fel, din start am vrut connex standard + extraoptiunea ore favorite seara.  Mi-au zis ca nu pot opera schimbarea decat din luna imediat urmatoare emiterii facturii. Insa surpriza a venit a doua zi, cand intr-un mesaj de la cost control am vazut ca de fapt mi-au schimbat ab. Apoi, ei mi-au schimbat in ab. connext ore favorite seara, desi tipa de la tel mi-a repetat clar ceea ce am cerut eu.   :ciocan:

#20
mbm76

mbm76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 15.03.2004
"Surpiza"! Desi fusesem anuntat ca modificarea din Unic in CNX Ore Favorite se va face de la urmatoarea perioada de facturare (2 iun), vad ca inca de pe 16 aveam activat noul abonament. Fara nici o notificare

#21
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Trebuie si ei intelesi, pe 23 aprilie s-a lansat noua grila de abonamente, lumea a dat navala pe ei sa-si schimbe abonamentele, si cel cu care am vorbit eu, pe 23, mi-a spus ca-si cere scuze si ma roaga sa astept putin sa isi noteze ce vreau eu, dupa care va introduce datele in calculator deoarece nu este inca obisnuit cu noul sistem. Dupa 30 de secunde de muzica a revenit si mi-a insirat tot ce am vrut eu si mi-a cerut sa-i confirm. Sunt curios ce imi va veni pe 23 mai la cost control.

Teoretic ar trebui sa vina:
1 ab = Std+20 + opt 15 min + opt seara + intl intensiv + gprs internet
1 ab = Strd+20 + opt15min
1 ab = family neschimbat

#22
noname

noname

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,881
  • Înscris: 02.06.2003
woulfy> daca vrei sa reclami poti sa o faci fie telefonic, fie prin mail ([email protected]), fie prin scrisoare, fie prin fax

#23
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Bine,sunt multi care ziceti ca CNX e the best la relatii cu clientii.Ei bine,tocmai de aia eu ca si client cnx am interesul sa fie perfect,sa ii reprosez chestiile care nu sunt bune ca sa ma asigur ca se vor rari fazele nasoale.Cand au gresit,trebuie macar atentionati.Altfel poate nici nu stiu ca gresesc.

#24
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003
Azi de dimineata am sunat iar la ei pe la 10, le-am mai zis odata de problema mea si pt prima oara si-au cerut scuze si m-au asigurat ca in 2h voi avea abonamentul dorit. Si intr-adevar la 12 si ceva am primit mesaj de la ei ca mi-au schimbat abonamentul in connex ore favorite.
Pentru cei care m-au intrebat daca am fost eu clar, chiar am fost, am precizat de fiecare data ca vreau Connex Ore Favorite de Seara fara nici un fel de extraoptiuni. Cu toate astea l-au nimerit din 3 incercari.  Reclamatie nu cred ca o sa fac la relatii cu clientii pentru ca sincer nu sunt convins ca cine ii va antentiona pe cei 2 cu care am vorbit ieri.
Nu vreau sa par carcotas acum dar trebuie sa le dau o replica celor care spun ca cei de la Connex au cel mai bun serviciu de relatii cu clientii. Vi se pare normal ca un operator sa raspunda nu mai devreme de 10 min de asteptare. In plus m-a rugat un prieten azi sa-i spun noile tarife de la cartela connex. Fiind in oras am sunat de pe telefon sa aflu oferta..si alta surpriza. La 4 zile de la lansare, la meniul de cartele se vorbeste tot despre vechile kamarad si go.
Sfatul meu e ca atunci cand cereti ceva important sa nu va fie teama ca pareti penibili si sa repetati de multe ori ca sa-i INTRE BINE IN CAP si sa sa nu patiti ca mine.

#25
Jaxx

Jaxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 12.08.2003
Eu am patit o alta balarie. Am un abonament de aproape 2 ani pe firma lui taicamiu. Sunand la connex pentru o problema oarecare (legat de redirectionare) tipa incepe sa caute prin baza de date modelul telefonului sa se asigure ca am facut setarile calumea. Dupa vreo 2 minute de asteptat, ma intreaba "Abonamentul este pe numele Dvs?" Eu zic: "Nu, este pe numele tatalui meu"....si de aici a inceput circul...tipa a inceput sa ma "tu-tuiasca" : "Poti sa imi spui ce valoare a avut factura..." "Cu altceva te mai pot ajuta..." etc. Am ramas blocat...eu am vorbit cu ea tot timpul cu Dvs.

Nu e vorba aici de figuri si fitze, dar m-a deranjat rau faza. Nu vorbesti cu nimeni la persoana 2-a fara permisionea acesteia. Ce daca e abonamentul pe numele lui taicamiu? Asta nu inseamna ca eu sunt un pusti cordit care foloseste un telefon platit de taticu...apropo..taicamiu nu mi-a platit in viata lui abonamentul.

Ca idee, am 26 de ani si am in subordine oameni care au 40 de ani si imi vorbesc cu Dvs. cu toate ca eu le-am dat permisiunea sa imi spuna pe numele mic. La un serviciu de relatii cu clientii care se cere a fi un serviciu de 5 stele, asa ceva nu este permis.

#26
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
This SUKS!

Abia astept sa ma tutuiasca si pe mine cineva de la steluta...

Totusi, nu i-ai atras atentia?

#27
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
ei, iata ca azi mi-au bagat noile abonamente, totul e OK! Nu s-a gresit nimic.

#28
moartea

moartea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 18.05.2003
airboy: probabil ca pe angajati ii trateaza mai bine decat pe clienti :)

#29
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
De acord cu voi legat de tutuiala la Serviciul Clienti, Jaxx & Zvastrici, dar pe mine nu ma deranjeaza din moment ce imi rezolva problema si nu se renunta la politete. Nu uitati ca exista si tutuiala politicoasa! ;)

Daca mi-ar spune direct pe prenume si ar renunta la politetea exagerata, eu m-as simti mult mai bine. Ar fi ceva sa infiinteze *22X / 41X pentru Serviciul Clienti Tineri. Multi trecuti de o anumita varsta cred ca ar prefera sa sune la "tineret", sa li se spuna direct pe nume, fara "domnule/doamna". Probabil s-ar si astepta mai putin pe linie, ca tinerii pricep de obicei mai repede.  :D

#30
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
De acord ca ar exista oameni care ar prefera sa nu li se vb prea politicos,ci mai degraba sa fie o conversatie scurta si clara,fara umpluturi.Si eu poate as prefera asa.Dar atat timp cat nu este asa,si porneste conversatia cu Dvs. atunci sa ramana asa pana cand D-l care are problema isi  da acordul pt tutuiala.Si il inteleg pe jaxx ca s-a enervat,si pe mine m-ar fi suparat faza daca mi se intampla.

#31
Jaxx

Jaxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 12.08.2003

Quote

Originally posted by Zvastrici
This SUKS!

Abia astept sa ma tutuiasca si pe mine cineva de la steluta...

Totusi, nu i-ai atras atentia?


Nu i-am atras atentia pentru ca incepusem sa ma balbai...la fiecare intrebare ezitam si vorbeam in continuare cu Dvs. La ultima fraza s-a dat pe brazda...cred ca a simtit din ezitari ca nu sunt de acord cu tutuiala. A incheiat cu "Va dorim o zi cat mai buna".

Data viitoare sper sa nu se mai intample, pentru ca ingros obrazul si le atrag atentia. In orice caz...daca convorbirea a fost inregistrata si o asculta supervisorii la verificarile prin sondaj cred ca fatuca isi ia penalizare.


Mai am un connex go in dotare pe care il tin numai de rezerva. Tin minte ca atunci and am sunat la *222 m-a mai tutuit una, dar atunci chiar nu m-a deranjat. Si mai mult...robotul de la cartele prepay te tutuieste...hai sa zicem...la connex go nu esti chiar asa respectat (cu toate ca nu e chiar in regula) dar la abonamente e alta mancare de peste.

Chiar acum am sunat de verificare la 222 de pe connex go, si robotul tutuieste.

#32
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003

Quote

Originally posted by moartea
airboy: probabil ca pe angajati ii trateaza mai bine decat pe clienti :)


who the hell is from inside?  :confused:  :confused:  :confused:

#33
moartea

moartea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 18.05.2003

Quote

Originally posted by AirBoy
who the hell is from inside?  :confused:  :confused:  :confused:


oamenii care au poze tinandu-se in brate cu masina connex nu prea ar trebui sa aiba pretentii de obiectivitate : http://www.airboy.ro/me/13.jpg

#34
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
hmmm... daca am vazut-o parcata taman pe unde aveam io drum si am avut Ixusul la mine?

#35
moartea

moartea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 18.05.2003
yeah right :)

#36
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
it is the cruel truth!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate