Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cosmote Info Cost
Last Updated: Feb 05 2010 12:18, Started by
sarighiol
, Jul 07 2007 22:32
·
0
#487
Posted 07 November 2008 - 20:19
cuculea, on Nov 6 2008, 08:29, said: OK...hai sa ne oprim aici cu aceasta discutie care nu duce nicaieri, imi cer scuze, nu am intentionat sa te jignesc, dar tu ai inteles altceva...ma rog, nu conteaza. Cum spui tu, alte companii te fura...da...si de unde stii tu ca nu fac scandal si acolo, la alte companii care ma fura??? De informat m-am informat foarte bine inainte sa imi fac abonamentul, numai ca pe vremea aceea nu se faceau aceste magarii, aceste erori. Tie daca ti se pare ceva normal sa iti ia minute, apoi tu sa faci calcule, api sa dai telefoane sa te certi pe acolo cu toti handicapatii...ma rog, e parerea ta, mie nu mi se pare normal si voi face scandal atata timp cat ma simt furat cu 1 secunda sau 1000 de secunde. Intr-adevar, suntem intr-o tare libera si avem privilegiul sa alegem ce ni se potriveste, eu am ales, la acea vreme Cosmote era alegerea cea mai buna, nu perfecta, dar acum s-a imputit treaba si ma simt revoltat, daca pe tine nu te revolta aceasta situatei, iti invidiez calmul si indiferenta, eu nu suport sa fiu furat sub nici o forma, zic FURAT deoarece deocamdata iau de buna ce imi trimite cost controlul, poate se va rezolva, poate imi vor da blestematul ala de minut inapoi, poate nu.....eu vorbesc de momentul de fata, nu sunt ghicitor in stele sa prevad ce se va intampla. Tu nu ai inteles un lucru, nu este vorba de 1 minut sau o secunda furate....este vorba de ideea de a fi furat in general, de principiu....in fine, nu mai continui ca nu ajungem nicaieri. Inca o data scuze de acele vorbe pe care tu le-ai perceput ca jicniri.... Si inca ceva, sa nu uit....mie nu imi taxeaza traficul de internet, eu am fost corect cu ei si i-am anuntat de doua ori ca nu apare acest cost de trafic de data....mi-au zis ca sa stau linistit ca nu e o probleme, atata timp cat nu apare pe factura, nu e treaba mea sa imi bat capul...de doua ori i-am anuntat....eu macar am constiinta impacata ca nu i-am furat eu pe ei, dar oare ei cum or avea constiinta fata de acest aspect (ma refer la acel minut care l-au furat). sincer, se pare ca am aceleasi probleme ca tine.....cu o mica diferenta, mie mi-au disparut vreo 30 de minute nationale/internationale.....momentan mai astept sa treaca ceva timp poate se actualizeaza corect info cost-ul (in 4, am data de facturare).....daca nu se actualizeaza o sa sun si sa depun o reclamatie (plangere sau cum naiba ii zice) a doua chestie e cu internet-ul....nu ma taxeaza...sincer, n-am de gand sa le zic pentru ca e problema lor sa ma taxeze la timp si corect..... legat de ideea de a fi furat...iti dau dreptate...nu conteaza minutul ci ideea..... |
#488
Posted 10 November 2008 - 20:30
Astazi am avut surpriza ca verificand minutele sa-mi apara la info cost pe langa minutele nat./internationale sa-mi apara si 21:40 minute nationale, lucru pe care (urmarind forumul) am vazut ca li s-au mai intamplat unora, in rest min + mesaje in retea si costul suplimentar sunt ok. M-am dus la magazinul Cosmote si i-am intrebat ce sunt cu acele 21 de minute , mi s-a spus ca cica ar fi minute neconsumate reportate de acum 2 luni cand minutele nationale nu se puteau folosi si international. Mi se pare cam ciudat ca aceste minute sa se reporteze tocmai dupa 2 luni si asta cu atat mai mult cu cat maine mi se reactualizeaza contul. In aceasta situatie m-as putea astepta sa mi se reporteze maine mai putine minute decat ar fi normal???
|
#489
Posted 10 November 2008 - 20:37
vasilemadalincristian, on Nov 10 2008, 20:30, said: In aceasta situatie m-as putea astepta sa mi se reporteze maine mai putine minute decat ar fi normal??? Ei acum isi repara greselile din trecut cand nu reportau nimic si mai bagau si cost suplimentar. Deci acum chiar nu este o greseala si totul a revenit la normal. |
#490
Posted 10 November 2008 - 20:48
cristian0007, on Nov 10 2008, 20:37, said: Ei acum isi repara greselile din trecut cand nu reportau nimic si mai bagau si cost suplimentar. Deci acum chiar nu este o greseala si totul a revenit la normal. Am avut cartela de 1 an si 7 luni , iar abonamentul asta de 5 luni... nu am avut absolut nici o problema cu ei din punct de vedere al taxarii sau reportarii minutelor in tot acest timp. Nu m-ar deranja faptul ca as pierde cateva minute pentru ca oricum am mai multe decat vorbesc, insa ce m-ar deranja cel mai mult ar fi traderea increderii in aceasta companie, seriozitatea de care a dat dovada pana acum.... Sunt curios daca celor care au primit cateva minute in plus asa ... au avut surprize la reportarea lor luna viitoare? |
#491
Posted 15 November 2008 - 13:08
Cred ca a luat-o razna de to Info Costul.
Mie imi apare in mesajul de la 1515 inca 60 minute nationale, pe langa cele din abonamentul CFO 60 care cica sunt si pt international pe fix. Imi apare ceva de genul 49 minute nat/internationale 60 minute nationale 2xx minute bonus (normal pe astea nu trebuia sa le mai primesc, odata cu modificarea abonamentului) 4xx minute Cosmote 4xx mesaje Cosmote + cost suplimentar. Ma gandesc ca cele 60 nationale ar putea fi cele pe care mi le-au luat luna trecuta, dar nu cred, nu ii vad eu chiar asa de super corecti, sa spun asa. Peste 2 zile mi se emite factura si am sa vad daca am cost suplimentar mai mult de aia 10 centi(pe 2 smsuri) Daca e asa cum apare pe mesaj, la cat mai multe minute. Am sa revin cu amanunte. P.S. Trebuie totusi sa tinem cont ca e vorba de un serviciu CU CARACTER ORIENTATIV (mai degraba dezOrientativ) |
#492
Posted 15 November 2008 - 14:04
Daca zici ca luma trecuta ti-au disparut 60 de minute nationale , bag mana in foc ca minutele care iti apar alea sunt. Prietenei mele ii disparuse vreo 22 e minute si pe urmatoarea factura le-a primit inapoi sub aceeasi forma care este prezenta si la tine.
|
#493
Posted 15 November 2008 - 15:02
manea_razvanro, on Nov 15 2008, 14:04, said: Daca zici ca luma trecuta ti-au disparut 60 de minute nationale , bag mana in foc ca minutele care iti apar alea sunt. Prietenei mele ii disparuse vreo 22 e minute si pe urmatoarea factura le-a primit inapoi sub aceeasi forma care este prezenta si la tine. Probabil ca alea or fi. Daca ai sti cate telefoane si cate mail-uri am trimis. Daca nu as fi insistat oare le-as fi recuperat? Sunt sigur ca se merge pe faza CINE OBSERVA , BINE, CINE NU, SI MAI BINE. Acum cu minutele bonus care imi apar (cele 300) pe care eu le-as fi pierdut prin schimbarea abonamentului, nu mai stiu care e faza. Sper sa nu ma trezesc cu cost suplimentar exagerat, ca "m-am scos" |
#494
Posted 15 November 2008 - 22:51
Pe mine m-au asigurat ca le primesc pe cele pierdute cu o luna in urma. Am primit fix o coacaza!
Mi-a apart si mei defalcarea pe nationale si nationale/internationale, insa....nu a fost nimic primit inapoi...doar ca mi-au luat din cele nat/internat si le-au facut nationale! |
#495
Posted 16 November 2008 - 12:13
Si mie si mamei mele ne-au furat din minute !
In plus , sa stiti ca actualizarile sunt cateodata facute la o diferenta de 48 ore , chiar daca am consumat in aceasta perioada minim 100 de minute in retea , vreo 20 nationale si cel putin 60 de sms-uri ! |
#496
Posted 16 November 2008 - 15:31
Si nu le pasa. de ce? unii nu observa, pe unii nu-i intereseaza....iar altii sunt in perioada minima contractuala. De facut reclamatii m-am saturat!
Edited by joystick, 16 November 2008 - 15:31. |
|
#497
Posted 16 November 2008 - 15:51
Pai e ok pentru ei daca tot au crestere de 3-4 ori mai mare decat Orange sau Vodafone. Anul il termina cu minim 6 milioane clienti.
|
#498
Posted 16 November 2008 - 17:00
Tare de tot
Mi-a venit de plata vreo 10 centi . Pe langa minutele bonus primite am primit si o luna (deocamdata) de abonament gratis. Sa auzim de bine. |
#499
Posted 16 November 2008 - 18:04
#500
Posted 17 November 2008 - 10:33
joystick, on Nov 16 2008, 18:04, said: Am patit si eu la vodafone. Cine crezi insa ca a platit luna urmatoare de 2 ori abonamentul? Aici e vorba de Cosmote, nu Vodafone. Si faza cu luna de abonament gratuita e valabila( am primit cate 2 luni in primii 2 ani, abonament gratis) . Eu cred ca au omis ei. |
#501
Posted 30 November 2008 - 17:21
ok imi dau si eu cu pararea pe aici ....
Cosmote fura , ciupeste insa stie pe cine... am avut 3 abonamente facute pe aceelasi nume(mama) , 1 al meu si 2 apartinand pariltilor mei . Eu ma incadram in minutele incluse in abonament (f rar depaseam cu putin doar in alte retele) si e adevarat ca si pe mine m'au taxat la sms cand aveam sms'uri... sau le convorbiri cand inca aveam minute insa cumulat nu se adunau mai mult de 2~3 euro deci nu m'a deranjat... Insa pe un abonament se vorbea destul de mult si s'au prins baietii de la cosmo... si taxau acolo angro ) facturile pentru numarul acela erau astronomice pe cand la celelalte 2 erau normale . Acelasi lucru se intampla la prietena mea... are abonament de 1 an ... se incadreaza in minute si deocamdata cel mai mult a depasit cu 4lei .... Deci daca va plangeti ca va fura cosmote cu nu stiu cat la factura inseamna ca si vorbiti deci treceti la alt abonament cu mai multe minute ) |
|
#502
Posted 30 November 2008 - 17:51
Inca tot fura Cosmote? Credeam ca au renuntat la astfel de practici. Am reziliat cu ei mai demult pt mai multe situatii de genul asta si sincer speram ca intre timp sa fi renuntat la astfel de practici. Urat e ca la Cosmote nu prea ai control asupra ab printr-un cost control eficient si de multe ori chiar daca le demonstrezi ca ti-au gresit in defavoarea ta nu obtii niciun sprijin si nicio intelegere in remedierea situatiei.
Edited by Regis, 30 November 2008 - 17:53. |
#503
Posted 30 November 2008 - 18:04
Regis, on Nov 30 2008, 17:51, said: Inca tot fura Cosmote? Credeam ca au renuntat la astfel de practici. Am reziliat cu ei mai demult pt mai multe situatii de genul asta si sincer speram ca intre timp sa fi renuntat la astfel de practici. Urat e ca la Cosmote nu prea ai control asupra ab printr-un cost control eficient si de multe ori chiar daca le demonstrezi ca ti-au gresit in defavoarea ta nu obtii niciun sprijin si nicio intelegere in remedierea situatiei. Am intalnit cateva persoane care au convingerea ca sunt furati de cosmote, dar tind sa cred ca acest lucru se intampla doar in imaginatia lor. Am 3 abonamente la Cosmote de mai mult de un an si nu am sesizat lucruri "neortodoxe" cu privire la facturare. Unii vorbesc la telefon ca inecatii iar dupa o luna cand vine factura sar de c_r in sus ca au fost inselati de operator... bla, bla... Sper sa nu imi sara tot forumul in cap... |
#504
Posted 30 November 2008 - 18:06
dnnydemon, on Nov 30 2008, 18:04, said: Am intalnit cateva persoane care au convingerea ca sunt furati de cosmote, dar tind sa cred ca acest lucru se intampla doar in imaginatia lor. Am 3 abonamente la Cosmote de mai mult de un an si nu am sesizat lucruri "neortodoxe" cu privire la facturare. Unii vorbesc la telefon ca inecatii iar dupa o luna cand vine factura sar de c_r in sus ca au fost inselati de operator... bla, bla... Sper sa nu imi sara tot forumul in cap... Daca tu nu ai patit-o si nu stii despre ce vorbesc altii nu generaliza te rog. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users