Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
NOUA FABIA (FABIA II)
Last Updated: Dec 04 2007 13:10, Started by
dragos_d
, May 28 2007 11:11
·
0
#2
Posted 28 May 2007 - 11:32
se stiu deja preturile? ca am vazut deja cateva prin niste poze de la dealeri
|
#3
Posted 28 May 2007 - 11:52
da. de la 8 mii si ceva pana la 13 - 14 mii !!! Mie 1 imi place cum arata. Are fatza de Roomster, cred ca si interiorul la fel (care e super elegant fatza de Fabia 1). Roomster ul ma deranjeaza ca nu si pastreaza linia ushilor, a geamurilor mai exact si pare ciudata asa. Dar fatza e dragutza !!! Ma duc diseara la reprezentzantza sa vad noua Fabia si revin cu impresii !!!
|
#5
Posted 28 May 2007 - 12:41
O masinuta interesanta, dar pe mine unul nu ma atrage... .
Pretul de achizitie va fi in jur de 10000E(+/- 2000E) in f. de echipare. |
#6
Posted 28 May 2007 - 17:44
Este configurator pe skoda.ro. Oricum, are de doua ori mai multe optionale decat vechiul model. Interesanta politica celor de la Skoda, poti sa iti iei o masina troaca si sa ii pui decat ESP, de ex, ceea ce nu ai sa vezi la alt producator, unde pt ESP trebuie sa cumperi nu-stiu-ce versiune de top. Daca puteti sa credeti, motorul ala amarat in trei pistoane de pe Fabia 1 de 64 de cai, il poti avea pe noua Fabia chiar si in fantastica varianta de 60 CP!!! , astia au luat-o razna, la urma urmei, e o chestie de soft, a doua versiune este acelasi motor dar cu 70 de CP, cel vechi, de 64 CP nu e disponibil. Haos total!
Ma rog, e frumusica masina, dar nu prea e deloc ieftina. Apropos, fara motor nu le livreaza (?!), ca i-as pune unul de Matiz sa fuga mai bine! " Edited by TrapJaw, 28 May 2007 - 17:46. |
#7
Posted 03 June 2007 - 13:16
TrapJaw, on May 28 2007, 17:44, said: Daca puteti sa credeti, motorul ala amarat in trei pistoane de pe Fabia 1 de 64 de cai, il poti avea pe noua Fabia chiar si in fantastica varianta de 60 CP!!! , astia au luat-o razna, la urma urmei, e o chestie de soft, a doua versiune este acelasi motor dar cu 70 de CP, cel vechi, de 64 CP nu e disponibil. Haos total! Pai nu putem sa credem si nici nu te-am crezut pe cuvant si de-aia m-am INFORMAT: fostul motor de 55 de cp a devenit 60 cp, iar "vechiul" motor de 64 cp , a fost adus la 70 cp. Se face din soft si toate astea "doar" pentru "etajarea" pretulrilor. Ce este atat de neobisnuit si extraordinar? O sugestie: fa un test-drive ca sa stii despre ce vorbesti. |
#8
Posted 03 June 2007 - 14:21
Mai omule, tu ai ceva cu mine si cu motorul ala de 1.2, pe unde il vorbesc mai de rau, apari tu si imi spui ca habar nu am ce vorbesc si ca de fapt el trage de rupe, crede-ma, am toata bunavointa pentru motorul ala dar in afara orasului se cam chinuie, nu mai vorbesc de situatii cu masina mai incarcata...pe vechea Fabia HB se mai descurca, dar pe sedan si combi este torturat...
Edited by TrapJaw, 03 June 2007 - 14:23. |
#9
Posted 03 June 2007 - 14:26
Nu spuneam decat sa te duci sa SI faci test-drive. Cum poti sa vorbesti altfel?
|
#10
Posted 03 June 2007 - 14:44
N-am timp pentru drive-test, am mers ca pasager intr-una de 64 cp hatchback prin oras si mi s-a parut o.k., dar proprietarul era nemultumit in ceea ce priveste comportamentul la drum lung si cu masina incarcata, cand creste si consumul destul de mult.
Mie personal imi place foarte mult Fabia, dar motorasul asta e cam suspect... Edited by TrapJaw, 03 June 2007 - 14:46. |
|
#12
Posted 04 June 2007 - 22:05
am vazut aseara o skoda Fabia II (live) in parcare la bloc , avea numere rosii , nu am avut aparatul la mine ca sa-i fac poze....
Cred ca omul a stat ceva pe lista de steptare.... Prima impresie: mai inalta decat fosta, si mult mai spatioasa la interior... In varianta de baza or avea toate faruri cu xenon?? |
#13
Posted 04 June 2007 - 22:17
#14
Posted 08 June 2007 - 14:10
Hai mai nu o mai criticati atata!!! E Roomster toata ziua, frumoasa dealtfel! Nu o iei chiar echiparea de baza cu motorul ala de 1.2 in 3 pistoane. M am orientat la 1.4 , 86 cai. Cred ca e de ajuns pt 1 tona a ei. Cel de 1.2 e cam suspect si ca look, cand am defacut capota la reprezentantza.... puii mei ..nici capac peste motor nu ti da. Arata ca un lighean de matze si gaturi . Macar ala de 1.4 e acoperit. Dar in interior arata acceptabil, varianta elegance bineinteles, cu clima si toate cele. Merge la 13 mii. Vedem. deocamdata ne gandim sa vedem ce si cum. Va tzin la curent !
Edited by dragos_d25, 08 June 2007 - 14:12. |
#15
Posted 08 June 2007 - 18:49
Urdub@n, on Jun 4 2007, 23:05, said: am vazut aseara o skoda Fabia II (live) in parcare la bloc , avea numere rosii , nu am avut aparatul la mine ca sa-i fac poze.... Cred ca omul a stat ceva pe lista de steptare.... Prima impresie: mai inalta decat fosta, si mult mai spatioasa la interior... In varianta de baza or avea toate faruri cu xenon?? Mai, esti sigur ca ai vazut xenon pe ea? Eu in configuratorul de pe skoda.ro nu am reusit sa gasesc, singura optionala legata de faruri este asta : Faruri adaptive, halogen (inclusiv proiectoare de ceata cu functie Cornering) EUR 186 |
|
#16
Posted 02 December 2007 - 22:13
Salut,
Skoda, noua Skoda Fabia...nu e bine sa-ti vorbesti "aproapele" de rau, insa uneori simti nevoia. Mai ales cand realizezi ca din cauza "lui" era sa ajungi la Sf Petru. La 65/h am derapat si intrat intr-un mare sant. Bine, actiunea a aparut in urma unei incercari de evitare a craterelor din asfaltul romanesc. Sunt milioane de masini care au schimbat parcul auto romanesc, insa Autoritatea Nationala a Drumurilor sau cum se numeste ea, nu face nimic, iar un proces cu ei presupune timp si bani, o multime din ambele. Partea prosat e ca trebuie sa scot banii de franchiza - 100 de euro- o nimica toata pe langa ce puteam sa patim. Cei care ne-au ajutat sa iesim din sant, pentru ca a trebuit sa fiu scos cu sufa de un camion si o asistenta careia ii multumesc din suflet, au spus ca ne-au vazut pe 2 roti si se mira cum de am reusit sa evit rasturnarea. E greu de explicat cum am ajuns cu viteza asta (65/h) sa derapez in ultimul hal. iar acum o sa merg la dealer sa cer explicatii. O Fabia Elegance de 13.700 de euro apropae ca era sa ne dea peste cap. Este rusinos pentru renumele pe care a reusit sa-l dobandeasca si la fel de rusinos este si faptul ca traim in Romania si nu stim de ce. In Franta se duc campanii intregi pe astfel de probleme, se intervine imediat cand vine vorba de siguranta persoanei si mai ales in siguranta traficului, fie ca e terestru sau de alt gen. Poate ca sunt un caz izolat, acesta cu derapajul la o viteza -asa- de 65/h, dar sunt sigur ca mai exista si alte cazuri, cazuri in care a ajuns sa derapeze pentru ca exista gropi cu diametru de juma' de metru. Inca de la achizitionare am realizat ca franele nu sunt din cele mai performante, plus ca intra prea rapid ABS-ul ala. Apropo, de aceasta data nu a mai intrat. Acceleratia este greoaie, si am ajuns sa fac diferenta dintre fosta masina si actuala. Nici nu as vrea sa mentionez marca cu care am mers pana la Fabia si totusi, chiar daca multi pot rade si nu stiu cum se comporta o Lada, da Lada, pentru ca a fost o Lada din 90, o sa sustin ca este o masina buna, atat ca la consumul ridicat face record maxim. O masina grea, dar care a trecut multe teste si nu am patit nimic. Acum plec dupa raspunsuri.... nu stiu pentru ce se incaseaza taxe, stie cineva?! |
#17
Posted 02 December 2007 - 22:40
TrapJaw, on May 28 2007, 17:44, said: Este configurator pe skoda.ro. Oricum, are de doua ori mai multe optionale decat vechiul model. Interesanta politica celor de la Skoda, poti sa iti iei o masina troaca si sa ii pui decat ESP, de ex, ceea ce nu ai sa vezi la alt producator, unde pt ESP trebuie sa cumperi nu-stiu-ce versiune de top. Daca puteti sa credeti, motorul ala amarat in trei pistoane de pe Fabia 1 de 64 de cai, il poti avea pe noua Fabia chiar si in fantastica varianta de 60 CP!!! , astia au luat-o razna, la urma urmei, e o chestie de soft, a doua versiune este acelasi motor dar cu 70 de CP, cel vechi, de 64 CP nu e disponibil. Haos total! Ma rog, e frumusica masina, dar nu prea e deloc ieftina. Apropos, fara motor nu le livreaza (?!), ca i-as pune unul de Matiz sa fuga mai bine! " prietene, degeaba te amuzi tu pe seama motorului de 1.2 de pe Fabia.... motorasul ala rupe multe masini cu pretentii.. ma refer la sprint. dar nici cu viteza maxima nu sta rau deloc. eu am avut ocazia sa conduc vreo 4000 de km Fabia unui coleg, pana si-a luat el permis... trage super bine chiar daca "e in 3 pistoane" si mai mult de 7.5 mixt nu consuma, oricat de sport as conduce si cu turatii de minim 3000rpm! asa ca.... te invit la un test cu HTP si mai vorbim.... e valabila invitatia si pentru cei care cred ca Unicul Motor din lumea asta romaneasca e "mirobolantul" 1.9 TDI al grupului VAG |
#18
Posted 02 December 2007 - 22:50
niss_is_me, on Dec 2 2007, 22:40, said: prietene, degeaba te amuzi tu pe seama motorului de 1.2 de pe Fabia.... motorasul ala rupe multe masini cu pretentii.. ma refer la sprint. dar nici cu viteza maxima nu sta rau deloc. Care ar fi celelalte masini cu pretentii ?? Poate Matiz .... sau poate Tico?? Ia pune tu Fabia 1.2 si Punto 1.2 ..... vezi care e mai sprintara. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users