Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Transferurile de active intre bro...

Solutie amenajare interior apartm...

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 Variante incalzire pentru un apar...

Bataie ritmica la viteza resimtit...

Poza necunoscuta.

panou de sigurante la casa
 

UC cu E6600

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
mascotzel

mascotzel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 07.06.2006
daca ne vei impartasi si noua politica LG cu privire la pixelii morti,vedem daca-ti impartasim parerea

#20
kmi26

kmi26

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.11.2004
Pe mine ma lasa rece politica LG in privinta pixelilor morti.

Era vorba de Shopix care mi-a vandut un produs departe de impecabil (dupa cum era descris), iar apoi nu si-a asumat nici o responsabilitate.

Nici nu ma asteptam de la LG sa faca ceva, dar ma asteptam de la acest comerciant la orice rezolvare: inlocuire produs, returnare contravaloare - fie ea si partiala.

Eu nu am avut legatura directa cu LG-ul, ci cu acest comerciant. Din punctul meu de vedere in aceasta situatie eu nu ii pot imputa nimic Producatorului - LG intrucat tranzactia nu am facut-o cu el.

#21
katman

katman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 16.05.2004
Lol. pai normal ca numai producatorului ii poti imputa ceva.
Hai sa-ti explic.

Client: mi s-a stricat monitorul, are 1 pixel mort, dati-mi altul
ShopIt: ok, uitati alt monitor.

ShopIT: draga LG, ni s-a returnat un monitor cu 1 pixel mort, va rog sa ne trimite-ti altul
LG: Ai baut? Nu vezi politica noastra? La 3 pixeli morti schimbam monitorul. Ai dat monitor nou pe barba ta

ShopIT (aparte): Tzeapa frate. nu mai dau oricui monitoare!

Client2 (aka kmi26):mi s-a stricat monitorul, are 1 pixel mort, dati-mi altul
ShopIT (aparte): asta-i d-ala de-mi iau tzeapa. Ne pare rau, nu putem sa-l inlocuim
Client2: ma duc si ma plang pe softpedia pentru ca nu m-am documentat
ShopIT: succes! sa ne trimiteti link-ul.

Nota Bene: Exemplificarea cu 3 pixeli morti la politica LG este o teorie. Am senzatia ca doar la 10 inlocuiesc.

Edited by katman, 28 March 2007 - 14:39.


#22
kmi26

kmi26

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.11.2004
1. ShopIX - nu ShopIT (departe de mine gandul sa induc in eroare; nu am avut absolut nici o exeperienta cu ShopIT).

2. Cred ca nu faci distinctie intre Producator (LG) si Vanzator / Comerciant (ShopIX).

2. Daca tu cumperi un produs defect din prima zi, un defect neacoperit de certificatul de garantie de ce te-ai certa cu producatorul?!? Certificatul de garantie este standard si nediscutabil. Scrie 5 pixeli? Scrie. Atunci nici macar nu ai de ce sa ii intrebi de vorba.
In cel mai bun caz un om cu scaun la cap ii spune Vanzatorului ca a cumparat un produs ale carui specificatii nu includ 1 pixel mort (sau 2, sau 3, sau cati or fi) si se asteapta la suport din partea acestuia. Nu de alta, dar ne pretindem oameni civilizati, care nu mai accepta sa dea banii si sa ia orice = comert modern.

3. As numi-o publicitate falsa - sau dezinformare - sau lipsa conformitatii cu specificatiile tehnice date de producator - sau ...

4. In ceea ce priveste ipotetica ta discutie, pe mine chiar nu ma intereseaza daca as fi si cel de-al douazecilea client care reclama acelasi lucru. Si eu si cei 19 clienti dinaintea mea au platit (retine au achitat o suma de bani) in schimbul unui produs cu anumite specificatii tehnice si nu altele. Vrei sa imi spui ca daca ai da 800 RON pe un monitor care ar suporta o anumita rezolutie maxima conform descrierii si de fapt nu ar suporta-o nepermitandu-ti sa joci cine stie ce joc ai sta calm cu bratele in san?!? Daca ai face-o, ai tarie de caracter. Eu, cand dau banii mei pe ceva ma astept sa primesc fix ce am platit.

5. Eu nu ma plang pe Softpedia. Chiar exista modalitati pentru a imi rezolva problemele, nu lamentarea. Am incercat sa ofer un raspuns unui user care a cerut o parere a unui client Shopix.

#23
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,482
  • Înscris: 06.06.2006
pai daca e pe asa, putem sa batem campii pana maine
daac nici macar vanzatorul nu are vina?
poate vinovat este transportatorul  ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate