Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!
 DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance
 Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...
 Sigma 28-45mm F/1.8

BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...
 

Noua Toyota Corolla

- - - - -
  • Please log in to reply
215 replies to this topic

#127
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
daca nu ai fi gica contra ti-ai da seama ca foarte putine persoane ar putea vedea in auris vre-o masina care sa arate bine. e doar o masina insipida si uratica pe deasupra. in sfarsit. si da, interiorul nu straluceste, du-te in showroom sa o vezi. Singurul lucru tare sunt ceasurile alea, in rest..

#128
david1979

david1979

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 28.09.2007
nu e chiar mai ieftina decat masinile frantuzesti. la dotari insa la capitolul siguranta e sus de tot. vedeti testele NCAP
iar la acceasi bani iti ofera ceva mai multe decat golf 5 de exemplu. de focus nu mai vorbim pentru ca e mult sub el , calitativ vorbind
cineva vorbea aici de stabilitate ca nu se compara cu golf sau focus. cred ca nu e asa . am condus noua Corolla , merita sa faci un drivetest inainte sa te pronunti
constat ca sunt multi care analizeaza piata auto numai din auzite .
oricum, nu cred ca o sa mai imi iau vre-o data o masina frantuzeasca. ever  :deadtongue:
acum 1 luna am facut si eu comanda pentru corolla, ceea ce am de reprosat e timpul fooooarte mare de livrare, se pare ianuarie. acum 1 an de zile nici nu vroiam sa aud de marca asta, nu ii spunea nimic. eram fan skoda VW. am codus destul de multe sa imi fac o parere. dupa ce am vazut si am condus corolla, am luat decizia pe loc. e altceva fata de ce ofera piata in segmentul acesta.

Edited by david1979, 05 October 2007 - 15:14.


#129
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003

View Postromaximusro, on Oct 5 2007, 09:05, said:

daca nu ai fi gica contra ti-ai da seama ca foarte putine persoane ar putea vedea in auris vre-o masina care sa arate bine. e doar o masina insipida si uratica pe deasupra. in sfarsit. si da, interiorul nu straluceste, du-te in showroom sa o vezi. Singurul lucru tare sunt ceasurile alea, in rest..


nu-s Gica contra, hai sa fi seriosi

incerc sa va fac sa intelegeti ca discutiile de gen
" mie imi place masina aia
- mie nu , e urata
- dar mie mi se pare frumoasa
- nu e deloc, e urata
- dar totusi eu o gasesc frumoasa
- ma tu nu intelegi ca e urata, nu conteaza ca tu zici ca e frumoasa, eu zic ca e urata si atunci toata lumea crede ca urata si tu ar trebui sa crezi la fel
-etc "

sunt stupide.
La fel de stupide ca asocierea parerii a catorva persoane cu parerea intregii populatiei globului.

Edited by pimp, 05 October 2007 - 15:17.


#130
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

View Postromaximusro, on Oct 4 2007, 22:30, said:

oricum sa o stapanesti sanatos si sa ajungi la 1 milion de km fara probleme. Inainte de orice e o masina bunuta, cu care nu mi-ar fi rusine sa ies pe strada

ptiu, sa nu te deochi :OK: !

romaximus, incet, incet te dam pe brazda  :rolleyes: !

Sora-mea are Corolla noua in echiparea terra, cu motorul de 1.4 benzina! Masina nu e ieftina, e chiar scumpa pentru ce ofera, mult mai scumpa decit frantuzoaicele! Plasticul la bord intr-adevar putea sa fie mai bun! Alta chestie care mie nu-mi place e directia care e foarte usoara, prea usoara pentru gustul meu, dar sora-mii i se pare perfecta, si are experienta la condus de 14 ani, deci nu e incepatoare!
In privinta designului nici mie nu mi s-a parut grozav, pina am vazut una rosie si am ramas surprins ce bine arata! A sora-mii e neagra si arata destul de bine, parerea mea  :coolspeak: !
Consumul e destul de mic, ultima oara avea vreo 7.3 media pe aproape 4000 de km, trebuie sa ma mai uit acum! In iulie cind erau 60 de grade afara aerul conditionat facea fata fara probleme, si nu e climatizare automata!

Singura problema: o data nu a vrut sa porneasca radioul&mp3 playerul, apoi a pornit! A fost la service cu el dar nu i-au facut nimic si de atunci  nu a mai facut probleme de nici un fel, adica de vreo doua luni jumate!

Ramane de vazut comportamentul masinii pe mai departe! Si eu ma gindesc tot la o Corolla, dar n-am timp  :greedy: , deocamdata!

PS: Nu e nici un emoticon cu bani?

#131
bogdan_cotoc

bogdan_cotoc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 25.04.2007
Mai da chiar vad ca astia cu frantuzestile chiar nu se lasa. Si se vad ca nu vorbesc in cunostinta de cauza , confunda Auris cu Corolla care Auris e hach toata ziua iar corolla e sedan.Tinuta de drum nu au de unde sa stie (aici intra si aia care sustin Ford si opel) pentru ca nu au condus noua corolla ( si eu dupa cum am zis am facut ceva drive test inainte), ca pret intradevar ce am luat eu vesiunea Luna + vopsea metalizata = 18000.
Ca siguranta e maxim posibil. Iar daca consideram ca frantuzestele is mereu la reducere (ca na se mai poate lipsi omu de o protectie la capota, de o aparatoare la motor, de un pres la masina numai sa ia masina rpd redusa :) ).
Deci cu siguranta ca design nu vreau sa comentez gusturile , dar in rest ar trebui sa conduceti o corolla sau in speta orice alta masina despre care va dati cu parerea nu doardin auzite.Si dupa ce conduceti un amanunt de luat in considerare e sa va dati jos ochelarii de cal acolo unde e ste cazul. Apropo de design are cel mai mic coef aerodinamic din clasa.
Eu de la inceputul anului am tot osclat mereu intre f focus, astra, c4 si Megane sedan in sensul ca am zis ca o sa aleg sigur una din astea dupa ce faca drive test cu ele.
Felicitari celui care a ales Toyota corolla dar ar fi meritat sa incerce versiunea luna, e dif mare (aici sunt subiectiv)

#132
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007

View Postbogdan_cotoc, on Oct 7 2007, 00:51, said:

Mai da chiar vad ca astia cu frantuzestile chiar nu se lasa. Si se vad ca nu vorbesc in cunostinta de cauza , confunda Auris cu Corolla care Auris e hach toata ziua iar corolla e sedan.Tinuta de drum nu au de unde sa stie (aici intra si aia care sustin Ford si opel) pentru ca nu au condus noua corolla ( si eu dupa cum am zis am facut ceva drive test inainte), ca pret intradevar ce am luat eu vesiunea Luna + vopsea metalizata = 18000.
Ca siguranta e maxim posibil. Iar daca consideram ca frantuzestele is mereu la reducere (ca na se mai poate lipsi omu de o protectie la capota, de o aparatoare la motor, de un pres la masina numai sa ia masina rpd redusa :) ).
Deci cu siguranta ca design nu vreau sa comentez gusturile , dar in rest ar trebui sa conduceti o corolla sau in speta orice alta masina despre care va dati cu parerea nu doardin auzite.Si dupa ce conduceti un amanunt de luat in considerare e sa va dati jos ochelarii de cal acolo unde e ste cazul. Apropo de design are cel mai mic coef aerodinamic din clasa.
Eu de la inceputul anului am tot osclat mereu intre f focus, astra, c4 si Megane sedan in sensul ca am zis ca o sa aleg sigur una din astea dupa ce faca drive test cu ele.
Felicitari celui care a ales Toyota corolla dar ar fi meritat sa incerce versiunea luna, e dif mare (aici sunt subiectiv)

Am condus Auris la drive-test si m-a dezamagit crunt, tinuta de drum mai slaba decat la Astra mea. In cele din urma mi-am luat focus, se vedea dif intre ele cu ochiul liber. Si nu zic asta ca sunt eu posesor al modelelor astora. Nu am probleme sa admit ca gofl, Leon stau mai bine pe drum decat Astra de exemplu. Dar Auris dupa ce ca mai e si scumpa, mai arata si banal, si in plus nici la stabilitate nu e vreo castigatoare. Probabil va fi la fiabilitate. Tragi si tu cu ochiul la review-uri de specialitate sa vezi ca Auris se claseaza ultima de fiecare data, indiferent de concurentul din clasa compacta. Poate sunt toti anti Auris, e de fapt o conspiratie impotriva modelului. Ne-ai prins. Corolla e in schimb mult mai reusita la design. In interior nu stiu cum e, nu m-am urcat. In ce priveste frantuzoaicele, spui numai balarii. Asteapta sa vina 308-ul, sa vezi acolo calitate la interior, nu plasticele ieftinache de pe Auris. Eu am vazut 308-ul in showroom cand am fost in Bordeaux...si m-a uimit. Iar masinile frantuzesti sa stii ca nu au revizii monstruoase, asa cum se spune prin folclor. As lua un 308 inaintea Auris fara sa clipesc. Corolla nu ma intereseaza, pt ca nu cumpar sedan oricum.

Edited by Genesis, 08 October 2007 - 13:41.


#133
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postbogdan_cotoc, on Oct 7 2007, 00:51, said:

Mai da chiar vad ca astia cu frantuzestile chiar nu se lasa. Si se vad ca nu vorbesc in cunostinta de cauza , confunda Auris cu Corolla care Auris e hach toata ziua iar corolla e sedan.Tinuta de drum nu au de unde sa stie (aici intra si aia care sustin Ford si opel) pentru ca nu au condus noua corolla ( si eu dupa cum am zis am facut ceva drive test inainte), ca pret intradevar ce am luat eu vesiunea Luna + vopsea metalizata = 18000.
Ca siguranta e maxim posibil. Iar daca consideram ca frantuzestele is mereu la reducere (ca na se mai poate lipsi omu de o protectie la capota, de o aparatoare la motor, de un pres la masina numai sa ia masina rpd redusa :) ).
Deci cu siguranta ca design nu vreau sa comentez gusturile , dar in rest ar trebui sa conduceti o corolla sau in speta orice alta masina despre care va dati cu parerea nu doardin auzite.Si dupa ce conduceti un amanunt de luat in considerare e sa va dati jos ochelarii de cal acolo unde e ste cazul. Apropo de design are cel mai mic coef aerodinamic din clasa.
Eu de la inceputul anului am tot osclat mereu intre f focus, astra, c4 si Megane sedan in sensul ca am zis ca o sa aleg sigur una din astea dupa ce faca drive test cu ele.
Felicitari celui care a ales Toyota corolla dar ar fi meritat sa incerce versiunea luna, e dif mare (aici sunt subiectiv)


18.000 de euro pentru o corolla diesel de 90 cp? pai costa cu vre-o 2000-3000 de euro mai mult ca multi dintre concurentii sai de clasa compacta. Enorm. Masina asta imi pare prea scumpa, o fi ea toyota si nu se strica niciodata (lol, am vazut cateva toyote pe marginea drumului cu capota ridicata) insa sa dai 2000-3000 de euro in plus pentru asta..

asta la nivel cerebral, ca daca voua v-a placut masina , banui ca nu conteaza ca nu ati facut cea mai buna afacere posibila

#134
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,558
  • Înscris: 04.05.2006
Am avut ocazia sa fac vreo 250 km (Bucuresti -Rinca) pe-o Corolla. Era un motor de 1.6...124 de cai pe cutie automata, nu stiu ce versiune de echipare.

Per ansamblu, masina mi-a facut o impresie buna, exceptand:

- Cutia de viteze automata, in modul "E" merge execrabil, dupa parerea mea. In "S" merge bine. Pe manual nu m-am jucat.  Motorasul trage frumusel, fara sa exceleze insa.
- Pozitia in scaun, imi aduce aminte de Renault (foaaaarte inalta). Incomoda la drum lung.
- Stabilitatea destul de slaba. E adevarat, neconducand de mult ceva din clasa aia si in special sedan si coborat proaspat din Accord, e posibil sa nu pot avea o parere pertinenta. Dar, cel putin fata de Honda, stabilitatea lasa enorm de dorit. Am fost dezamagit la capitolul asta. Pana si sotia mea, care n-a condus Honda de loc in afara localitatilor, fiind in spatele meu cu Honda, se mira de ce franez atat de mult in curbe, cand ea intra accelerand....:).

In rest...nu ma pot plange de nimic.

#135
twins1

twins1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,518
  • Înscris: 24.01.2007
Daca nu ma insel topicul este la "just cars" nu la "versus":
Deci:
  - trecand peste reviste, forumuri si radio sant (in ordinea asta pt. mine ca si credibilitate) cel mai bine faceti drive-teste
  - pe mine doua drive-teste cu Corolla m-au convins si acum sunt proprietar de Toyota  :D (inainte am avut golf IV)
  - comparativ cu skoda si VW pretul mi s-a parut mai aproape de ce ofera
  - nu este o masina perfecta, sunt si lucruri aiurea(capota motor necapitonata)

Sfatul meu: testati, testati si iar testati.

#136
spider8

spider8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 14.01.2006
La Toyota mai luați în calcul și faptul că autoturismul se plătește INTEGRAL înainte de a i se face măcar vama, ceea ce înseamnă că din acel moment mai durează circa 2 - 3 săptămâni, cel puțin, până o primiți, timp în care deja ați dat banii, spre deosebire de alte modele, unde plătești inițial un avans și abia apoi, când primești mașina, plătești restul.

#137
twins1

twins1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,518
  • Înscris: 24.01.2007

View Postspider8, on Oct 8 2007, 23:10, said:

La Toyota mai luați în calcul și faptul că autoturismul se plătește INTEGRAL înainte de a i se face măcar vama, ceea ce înseamnă că din acel moment mai durează circa 2 - 3 săptămâni, cel puțin, până o primiți, timp în care deja ați dat banii, spre deosebire de alte modele, unde plătești inițial un avans și abia apoi, când primești mașina, plătești restul.

exemplu de alte modele:
  - skoda unde dai avans 30% si astepti 3 luni pana vine masina  ;), intr-adevar e mai rentabil  :D

#138
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Pai si ce, la Toyota nu astepti ? A, pardon, poate nu astepti ca nu ti-o configurezi cum vrei tu... :P

#139
bogdan_cotoc

bogdan_cotoc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 25.04.2007
Daca va uitati la topicurile mele nu am zis ca e masina perfecta, ci am zis ca am testat cam tot ce mi-as fi dorit sa cumpar, spre deosebire de voi.
In nici un moment nu m-am referit la Auris, care sincer nu imi place , chiar daca m-am urcat si in ea
Cu referire la pret, se poate ca e putin prea mare, dar am mai zis in comparatie cu celelate modele la aceeasi mototrizare (poate dotari) , dar trebuie tinut cont ca toate celelalte cam au reduceri,iar pretul initial e cam tot acelasi.(au reduceri pt ca mai scot unu alta de pe la masina, ca sa reduca costurile iar cumparatorii habar n-au, ex Megane fara protectie capota de la motor ...)
Nu m-am referit la 308 niciodata, masina e intradevar frumoasa dar atat (pretul cred ca e cam acelasi). Despre fiabilitate la 307 stiu doar 2 exemple, fratele lu taicamiu a ascimbat motoru la 8000 km !!!, nu mai reusea sa invarta masina :) , un coleg de servici schimbat 2 amortizoare + 2000 de greieri la 15000!!!). A si inca ceva daca mergi 100 km pe un drum putin denivelat te doare spatele 2 saptamani.

Si cum au mai zis si altii aici nu e versus ci o discutie despre noua Toyota Corolla, si e de preferat sa vorbeasca cei care au condus macar o data, sau cei interesati nu toti blogerii care poate nici nu au permis si au condus doar masina lu tata de 2 ori pe an

So test, test then speak :) :D

#140
bogdan_cotoc

bogdan_cotoc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 25.04.2007

View Postrichelieu, on Oct 8 2007, 16:13, said:

- Stabilitatea destul de slaba. E adevarat, neconducand de mult ceva din clasa aia si in special sedan si coborat proaspat din Accord, e posibil sa nu pot avea o parere pertinenta. Dar, cel putin fata de Honda, stabilitatea lasa enorm de dorit. Am fost dezamagit la capitolul asta. Pana si sotia mea, care n-a condus Honda de loc in afara localitatilor, fiind in spatele meu cu Honda, se mira de ce franez atat de mult in curbe, cand ea intra accelerand....:).

In rest...nu ma pot plange de nimic.

E posibil sa nu fii inca obisnuit ( dar accord nu tot sedan !)
Eu cand am condus la drive test, dealerul mi-a zis sa ii dau pedala cat pot pe curbe si vreau sa zic ca am trecut pe acolo cu Opel astra si Ford focus si pe la 110 nu m-am sintit prea bine iar cu Corolla la 120-130 nu a intrat in functiune nici un sistem de protectie si nu m-a speriat ca nu reusesc sa mai ies intreg :)

#141
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Daca mi se permite (si, what the hell, si daca nu) o sa-mi dau si eu cu presupusul.
VECHEA Corolla HB Intorcandu-ne putin in timp, acum +/- un an eram super-setat sa dau avansul pentru un 1.6 Sol. Din diverse considerente care au depins extrem de putin de subsemnatul, acest lucru nu s-a intamplat in cele din urma, si bine-mi pare. Sa ma explic: am avut placerea de a face drive-test in Cluj cu un D4D, echipare Terra, deci cam opusul a ce voiam eu sa cumpar, fiindca aia nu aveau la test una la fel cu cea pe care o doream eu. Masina parea OK. Banala, stearsa, nimic spectaculos (conduc un Golf V despre care sustin acelasi lucru). Materialele din interior (aspect al imbinarii, calitatea la atingere) mi s-au parut submediocre, in schimb amplasarea lor era cea mai fericita pe care am intalnit-o la clasa asta, dintre Golf, Focus, 307, Astra (yuck!), Megane (yuck!), Octavia 2. New Civic nu stiu, mi s-a parut cam "out of my league" ca pret. Deci, pe moment ramasesem fara masina. Primul meu contact cu masina dupa care jinduiam s-a petrecut in Martie, in Elvetia. Intamplarea a facut ca cel mai bun prieten al meu sa-si ia fix ce voiam eu (devenisem putin invidios, in fine...) L-am rugat sa ma lase sa o conduc pe autostrada. Oameni buni, la 120 km/h nu auzeam radioul din masina cu informatii despre trafic. Nu intelegeam ce zice aia! Supra-turata, zgomot mare la rulare, iar peste 140 (viteza la care omul se uita ingrozit la mine "In Elvetia nu conduce nimeni cu viteza asta!") de-abia ma intelegeam cu el. In celelalte masini, la viteza asta si motorizare comparabila, e liniste (nu de mormant, dar oricum, MULT mai liniste) Una peste alta, mi s-a parut enervant faptul ca (scuzati!) cheia nu e pliabila. N-ar fi fost o problema, daca n-ar fi fost asa de Goddamn lunga. Cand am coborat, m-am bucurat ca nu mi-am luat asa ceva. As fi regretat.
Despre 307: Morcovul de Aur pe 2007. Nu e nevoie de cuvinte suplimentare. Noul 308 promite, alaturi de 208, sa se califice pe podium la concursul "Cea mai gay masina ever." iar parfumul ala de interior mi se pare o fitza de domnishoara. N-am condus, nu ma pot pronunta despre cat de bune sau proaste sunt, insa ambele sunt foarte gay.
Focus mi se pare mult mai bun decat fosta generatie, mai ales varianta Tournier. Ce nu mi-a placut e faptul ca dupa 200 km ma durea spatele, desi avea sustinere lombara. In plus, satelitul ala de comanda a instalatiei audio e cumplit. In rest, o masina buna.
Megane 2 Nu mi-a placut ABSOLUT deloc. Amplasare neinspirata a comenzilor pe bord, instrumentele arata aiurea, scaunele sunt prea moi. Sedanul este estetic foarte reusit, insa ramane tot un Reno. Naspa rau. Directie precisa, stabilitate buna in viraje abordate mai nervos, o usoara tenta subviratoare, insa controlabila.
Astra GTC sexy, dar doar atat. Alea cu 5 usi au un bord de te doare capu'. Complicat, multe butoane orientate prost, in jos, iar robinetul ala din mijloc e ca la radiourile alea cu lampi. Nu mi-a placut. Ca plus: distributie pe lant. MARE plus.
Golf V e banal, n-are nimic special, croncane 1.9 TDI-ul ala de nu se poate (bine ca nu vad ce fum lasa in spate). La interior, in afara faptului ca toate comenzile sunt excelent amplasate (insa mai putin fericit decat la vechea Corolla), nimic spectaculos. Consuma putin daca nu te dai Alonso, insa tind sa cred ca asta e valabil la toate masinile. N-are roata de rezerva ci kit de pana, iar daca pui una, se ridica podeaua portbagajului si materialul se lasa la colturi. SE VEDE ca ai roata de rezerva (asta e chiar naspa). Montantii din spate sunt mult prea lati pentru gustuirile mele si cateodata chiar imi e teama sa dau cu spatele.
Octavia 2 e, in esenta, tot Golf, deci n-o mai lungesc inutil.
Revenind la topic (daca m-am indepartat nitel, scuze) noua Corolla (si aici ma refer doar la sedan) este trei clase deasupra predecesoarei, care arata nicicum (era chiar unpic urata). Asta e eleganta, seamana cu Lexus si singura critica pe care o am legata de ea este obstinenta cu care astia de la Toyota ofera doar 3 niveluri de echipare. Eu le-am zis: bah fratilor, io masina n-o conduc de afara, asa ca daca se reduce pretul la Sol, dandu-mi jante de tabla nu de alu, batem palma. "Nu, ca nu se poate, ca asa vin astea, ca bla." Asta seamana cu Metro: sau 2 samponuri, sau 4. 1 sau 3, nu se poate. Poi cum vine asta???  :huh:
Inainte sa fiu judecat pentru PAREREA MEA, vreau sa va reamintesc ca TOATE sunt bucati de tabla, care te duc din A in B, singura diferenta facand-o feelingul pe care il ai la interior (si, eventual, costurile de intretinere). Eu mi-am luat Golf fiindca recunosc deschis ca sunt un tip conservator si fiindca peste 3 ani, or sa fie stive de romani care or sa-l vrea, deci nu raman cu el in targ enshpe luni, ca si cu un Kia sau Hyundai, explicandu-le ca, da, marca da 6-7 ani garantie, da' numa' mie, ca prim proprietar, si ca masina e buna, chit ca e exotica.
In rest, doar Respekt  :peacefingers:

Edited by Michtaux, 09 October 2007 - 13:28.


#142
twins1

twins1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,518
  • Înscris: 24.01.2007

View Postlucicop, on Oct 9 2007, 09:25, said:

Pai si ce, la Toyota nu astepti ? A, pardon, poate nu astepti ca nu ti-o configurezi cum vrei tu... :P
comparand strict Skoda Octavia cu noua Corolla diferenta este ca la skoda astepti 3 luni cu 30% banii TAI in contul LOR si la toyota astepti 3 luni cu 3% banii Tai in contul LOR si 2 saptamani (atat a fost la mine) dupa ce achiti tot  ;)

#143
spider8

spider8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 14.01.2006

View Posthiena, on Oct 9 2007, 09:16, said:

exemplu de alte modele:
  - skoda unde dai avans 30% si astepti 3 luni pana vine masina  ;), intr-adevar e mai rentabil  :D

Plecând de la termenele de livrare, nu știu dacă te-ai interesat, dar la Toyota Corola și Auris se așteaptă 5 - 6 luni, deci dublu față de cât ai spus tu la Skoda, singurele mașini de la Toyota care se iau în termene rezonabile fiind cele care se află deja în țară, în zona liberă, caz în care nu poți să mai alegi culoarea sau să mai pui altceva pe ea. Nu știu care sunt sursele tale de venit, dar dacă ție ți se pare normal ca o mașină de serie, care se află deja în România să o plătești INTEGRAL înainte de a o vedea și încă înainte de a i se face vama, deci înainte ca firma Toyota România să miște un deget referitor la acel autoturism, înseamnă că nu am ce argument să mai aduc.

View Posthiena, on Oct 9 2007, 15:11, said:

comparand strict Skoda Octavia cu noua Corolla diferenta este ca la skoda astepti 3 luni cu 30% banii TAI in contul LOR si la toyota astepti 3 luni cu 3% banii Tai in contul LOR si 2 saptamani (atat a fost la mine) dupa ce achiti tot  ;)

Normal ar fi să continui comparația până la capăt, respectiv la : skoda astepti 3 luni cu 30% banii TAI in contul LOR si la toyota astepti 3 luni cu 3% banii Tai in contul LOR, după care
- la skoda dai 70% banii TĂI în contul LOR și pleci cu mașina acasă;
-la Toyota  dai 97% din banii TĂI în contul LOR și pleci pur și simplu acasă, pentru că mașina nici măcar nu are vama făcută și nici nu poți să o vezi, urmând să o primești peste două săptămâni, asta dacă totul merge bine.

#144
twins1

twins1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,518
  • Înscris: 24.01.2007
[quote name='spider8' date='Oct 9 2007, 23:16' post='3496012']
Plecând de la termenele de livrare, nu știu dacă te-ai interesat, dar la Toyota Corola și Auris se așteaptă 5 - 6 luni, deci dublu față de cât ai spus tu la Skoda, singurele mașini de la Toyota care se iau în termene rezonabile fiind cele care se află deja în țară, în zona liberă, caz în care nu poți să mai alegi culoarea sau să mai pui altceva pe ea. Nu știu care sunt sursele tale de venit, dar dacă ție ți se pare normal ca o mașină de serie, care se află deja în România să o plătești INTEGRAL înainte de a o vedea și încă înainte de a i se face vama, deci înainte ca firma Toyota România să miște un deget referitor la acel autoturism, înseamnă că nu am ce argument să mai aduc.



Eu am o toyota Corolla (nu doar m-am interesat  :D)  pt. care am asteptat 2 luni si jumatate (din 30 iunie pana in 18 septembrie). Cat despre calcule financiare le stapanesc destul de bine (experienta de ani buni intr-o banca) si te asigur ca strict financiar este muuult mai bine sa stai 10 zile fara 100% bani tai decat 3 luni fara 30% din pretul masinii (aici cred ca ai avea o surpriza daca ai compara cursurile folosite de toyota si cei de la skoda).

Scuze pentru off-topic si revin la rugamintea de a discuta despre noua corolla de la toyota  ;)

Edited by hiena, 10 October 2007 - 08:42.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate