Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre CASCO
Last Updated: Aug 11 2009 10:34, Started by
Alice
, Jan 17 2004 16:24
·
0
#38
Posted 04 June 2007 - 17:30
La masini noi, CASCO se invarte in jur de 4-5% din valoare.
|
#39
Posted 06 June 2007 - 09:29
alex tutti:
Deci tu nu ai vazut zgarieturile la momentul incheierii asigurarii. Dar ele apar in poze. Tu le-ai vazut ulterior. Sunt doua situatii: Ori stiai de ele si ai vrut sa fraudezi, ori nu stiai de ele si insemna ca zgarieturile sunt aproape invizibile. Mai si mentionai ca nu te fac pe tine niste zgarieturi si ca te-ai dus de buna credinta la service. Eu zic ca tu numai de buna credinta nu esti si din cauza astora ca tine au crescut asigurarile ca dracu. Taranul (am vrut sa zic romanul, dar nu toti fac asa) vrea sa scoata daca se poate 110% din banii pe care i-a dat pe asigurare. Si majoritatea reusesc. Dovada pierderile monstruase pe care le inregistreaza Alianz la asigurarile Casco. Rusine. Numai de buna credinta nu esti. Mai vrei sa actionezi si firma de asigurari in judecata. Vezi ca au avocati versati ca au sute de procese. Sa nu ti-o incasezi aiurea. Eu zic sa inghiti (propria) teapa si sa taci din gura. |
#40
Posted 06 June 2007 - 14:21
morogan, on Jan 22 2004, 16:07, said: Sa lamurim lucrurile: .............. 3. Casco schimba orice piesa defecta in urma unui eveniment, de orice natura .............. Va rog sa-mi spuneti cum te desbagubeste CASCO in cazul in care ti-ai lovit foarte putin masina (sa spunem ca avaria arata ca o zgarietura dar care ti-a impins putin in interior tabla). Mentionez ca e vorba de o masina noua. Ceea ce vreau sa stiu e daca, in urma constatarii, iti schimba elementul de caroserie avariat cu unul nou sau doar iti asigura reparatia (indreptat, chituit si vopsit)? Multumesc! |
#41
Posted 06 June 2007 - 15:10
Depinde de gravitatea si intinderea avariei. Sfatul meu: dupa constatarea inspectorului de asigurare, vorbeste in service (eventual cu spaga) sa trimita asigurarilor o adresa in care sa le spuna ca reperul nu poate fi reparat, ca trebuie inlocuit bla, bla. Se va face o reconstatare (inspectorul isi da acordul pe inlocuire) si ai terminat.
@Dragon Warrior: lasa-l ca si eu m-am certat cu el. Nu cred ca a inteles oricum despre ce e vorba. Doar are bani si Volvo. Nu-l intereseaza! Pe mine m-a injurat pe unul din zecile de topicuri unde si-a postat tampeniile. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! Edited by batman, 06 June 2007 - 15:14. |
#42
Posted 17 April 2009 - 09:18
Buna ziua!As avea si eu o intrebare in legatura cu CASCO!
Marti am condus masina tatalui meu si am fost implicat intr-un accident,iar in urma expertizei politiei eu as fi vinovatul(decizie luata incorecta,dar e alta poveste,in fine)!Din cate am citit anterior chiar daca sunt vinovat masina va fi reparata,dar din cate am auzit de la cineva in cazul in care se mai intampla un accident,dupa ce ai avut unul in care tu esti vinovatul,chiar daca esti nevinovat tu va trebui sa repari masina deoarece CASCO nu mai intervine.E adevarat acest lucru?Mentionez faptul ca masina e luata in leasing,si inca nu e achitata! Si inca o intrebare,daca tipul care m-a lovit(care nu avea nici pesrmis si nr false si banuiesc ca nici asigurare) imi va cere repararea masinii,va trebui sa achit eu aceasta reparatie sau se va plati din CASCO? Va multumesc! |
#43
Posted 17 April 2009 - 12:25
CASCO iti plateste oricate accidente faci atata timp cat polita e valabila. Deci stai linistit in legatura cu asta, nu trebuie sa dai din buzunar la urmatorul accident.
Faptul ca tipul n-avea permis, numere valabile, asigurare etc. nu are nicio relevanta atata timp cat tu ai fost vinovat de accident. El plateste pentru situatia lui (dosar penal pentru conducere fara permis si pentru numere false), iar tu esti responsabil pentru accident. Banii de reparatie nu ti-i cere tie, ci ii ia de la asiguratorul tau RCA. Deci daca A si B fac accident din vina lui A, atunci B isi repara masina pe RCA-ul lui A, si A ramane cu buza umflata. Daca A are casco, atunci il foloseste ca sa-si repare si el masina, dar daca nu are casco, trebuie s-o repare din buzunar. Nu conteaza daca B are sau nu RCA, casco etc, daca A e vinovat de accident, atunci B isi repara masina pe cheltuiala RCA-ului lui A. Sper ca te-ai lamurit. |
#45
Posted 18 June 2009 - 08:57
acum 2 zile, am obtinut de la un coleg un nr de telefon la un tip care se ocupa cu asigurarile CASCO... cica foarte avantajos
il sun, vine, inspecteaza masina, o supune la teste (nu ma gandeam ca asa e procedura) la un service agreat de ei si imi spune: "valoarea de catalog a masinii dvs e de 12.285 euro, la aceasta valoare o sa va facem polita" mai departe urmeaza discutiile, calcule, estimari bun... polita este de 930 euro pe an... dar intreb... cum dom'le? la o masina de 18.000 euro a facut o polita de 955 euro... e asa mica diferenta intre cele doua? imi zice... "la cei 18000 euro e o masina noua, pe cand a dvs are 3 ani" bun, si? "pai o masina noua se defecteaza mai greu decat una rulata pai CASCO despagubeste si defectiunle? asa mi-ar conveni sa platesc chiar 1.200 euro pe an in fine... zic... in caz de dauna totala, cat sunt despagubit?... imi zice: "7.500 euro" atunci pentru ce mai facem asigurari dom'le? ii multumesc pentru deranjul de a calcula si il trimit de unde a venit urmeaza sa ma mai gandesc daca se merita cu banii pe care ii dau pe asigurare... as putea achita ... (Doamne-fereste) o paguba |
#46
Posted 24 June 2009 - 22:37
Pe masura ce masina se invecheste Suma asigurata (Valoarea reala) scade in timp ce procentul din aceasta valoare ce trebuie sa il achiti creste astfel incat la o masina noua platesti 6%din 20 000 eur iar dupa 2 ani valoare scade la ...sa zicem 80%din pretul de nou iar procentul ce se achita este de 6.8% .
Toate cifrele sunt scoase de mine din cap ad-hoc. Ele pot diferi de la o companie la alta . Sa vedem ce o sa ne facem cand ne vom aliniaa la preturile din vest. Ma uitam pe un RCA de Italia pentru o Mazda 2 fabr.2009 si era cam 1400 de euro .Plus ca sistemul bonus/malus merge uns pe acolo. Edited by radudruncea, 24 June 2009 - 22:37. |
|
#47
Posted 26 June 2009 - 14:29
salutare,va rog sa ma luminati si pe mine!
am casco la generali cu fransiza 100eur/eveniment. la masina am 3 bube: parbriz fisurat(pietricica pe autostrada), usa fata lovita usor in trei locuri(un destept a lovit o cu usa lui) si spoiler fata ciupita putin vopseaua. intrebarea mea este daca le pot repara pe toate o data, adica sa mi faca un singur de constatare si saplatesc doar 100eur. mersi pt raspunsuri! |
#49
Posted 08 July 2009 - 11:45
#50
Posted 08 July 2009 - 13:10
#51
Posted 08 July 2009 - 21:43
[quote name='Alice' date='17th January 2004, 17:24' post='183742']
Doresc sa achizitionz un Cielo de prin '95-'96, in jur de 4000 EUR. De condus o sa-l conduc eu si prietena mea, si o sa-i fac CASCO. Mie mi s-au refuzat polițe CASCO pentru mașini peste 10 ani (Daewoo Leganza, Kia Besta și Renault Trafic). Chiar dacă ai primi derogare vei plăti o căruță de bani (peste 15 % din valoarea mașinii calculată de asigurator). Mai ales că Cielo nu se mai fabrică de ani buni. |
|
#52
Posted 08 July 2009 - 23:28
shyck, on 8th July 2009, 14:10, said: da, dar fii atent, acest da este numai cu o conditie sa poti demonstra ca sunt facute din acelasi accident Nu are cum. Poliția, dacă va constata că nu sunt din același accident iar tu ai declarat că sunt, poți fi pasibil de dosar penal pentru fals în declarații și înșelăciune (la fel și de către asigutator) iar milițianul tocmai de asta nu riscă să scrie prostii. Asiguratorul nu prea le mușcă (poate o șpagă). Deși cu banii de franciza poți să-ți acoperi cheltuielile pentru un parbriz nou eventual. Iar restul nu mi se par o avere pentru rezolvare. Edited by Gozmin, 08 July 2009 - 23:29. |
#53
Posted 10 July 2009 - 12:45
#54
Posted 24 July 2009 - 10:52
GTFMIOFE, on 26th June 2009, 15:29, said: salutare,va rog sa ma luminati si pe mine! am casco la generali cu fransiza 100eur/eveniment. la masina am 3 bube: parbriz fisurat(pietricica pe autostrada), usa fata lovita usor in trei locuri(un destept a lovit o cu usa lui) si spoiler fata ciupita putin vopseaua. intrebarea mea este daca le pot repara pe toate o data, adica sa mi faca un singur de constatare si saplatesc doar 100eur. mersi pt raspunsuri! Vei plati trei fransize! Tocmai din aceasta cauza au fost introduse fransizele! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users