Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Au innebunit producatorii,fratzilor !!!
Ultima postare: ian 03 2004 09:43, Inițiat de
scooby
, dec 30 2003 15:35
·
0
#19
Publicat: 02 ianuarie 2004 - 20:04
a) pt senzorul SuperCCD ai posibilitatea de a alege size'ul RAW, spre deosebire de senzorii normali. la rezolutia de 20 MP, RAW'ul are cam 25 MB. Ce spui tu acolo este 41 MBytes la resolutia maxima.
legat de accounting iara vorbesti ca un om care nu stie despre ce e vorba. sti, in US sunt legi... nu e ca in ro. daca ai avea experienta unui studio serios american ai sti ce inseamna bugetele si care este bataia intre fotografi si contabili cand e vorba de achizitii.. mai ales cand e vorba de 5 cifre. De altfel aparatul nici nu se vinde in US si se stie bine de ce. iar daca vorbesti de accounting "creativ" cred ca situatia e aberanta.. nu? ideea e sa fi tu mai creativ, nu sa poti sa justifici o camera de 22k. rezultatele similare sau mai bune le obti la un sfert pretul sau mai jos.. (sa zicem ca nu ai nici camera, nici scanner, pe film) ideea e sa faci profit nu sa cauti solutii de a evada de la plata taxelor. c) ok, body'ul te va costa cu ceva peste 5k. Am sa'tz dau ocazia foarte curand sa'l cumperi. merge cu orice obiective eos. fa'ti un card taifun si aprovizioneaza'l cu .. hmmm.... nu stiu cati lei, baga 200 milioane ca sa fi acoperit. shipping va fi cam $50 iar vama... nu stiu, asta te priveste. daca chiar te intereseaza... pm me. in 2-3 weeks chiar vei avea ocazia sa'l cumperi (vorbesc foarte serios) acu, legat de resolutii la senor.... si de ce nu e bine sa ne bagam atunci cand habar n'avem.... de ce nu e bine sa compari o camera normala cu un SLR sau mai mare... sony f707 nu este SLR si nu este de peste 5 MP... ci este 4.9, stiu ca e asemanator insa are mare importanta daca nu uitam un aspect.... senzorul de la 707 are suprafata de 8.80 x 6.60 mm, cool ? senzorul camerei Fuji de mai sus este de 52 x 37 mm.... impresionant, nu ? daca facem un average de pixeli pe mm patrat (mm2) vom avea: Sony 75.68 mm2 cu 4.93 MP pe el = 65142 pixeli / mm2 Fuji 1924 mm2 cu 20,680,000 pixeli pe el... = 10748 pixel / mm2 vedem cred ca senzorul de la Sony, este de aprox 6 ori mai fin decat cel de la Fuji, scos dupa 2 ani (dupa spusele tale) altfel spus, daca senzorul de la Sony ar fi la dimensiunea (geometric vorbind) a senzorului Fuji, acesta ar fi avut (Standrd CCD, nu Super) 120 MP ! iar daca r fi si SuperCCD... cine stie cat... concluzie: senzorul celor de la fuji nu e nush ce big deal la o adica. este sub resolutia standard de multe ori chiar si pt o camera amatoare... iar pretul atat de mare este doar pt ca este un model de serie mica si foarte mica, ineficient, pt studiouri sau alti clienti potentiali vizati. pricepi? size does matters... |
#20
Publicat: 02 ianuarie 2004 - 20:41
La SuperCCD-uri normale ai posibilitatea sa-ti alegi 2 size-uri (in RAW-uri), la acest digital back, nu. Si in plus, chiar si la cele normale cei care aprecieaza calitatea folosesc modul maxim, pentru ca toate imaginile sunt oricum interpolate la rezolutia superioara, dupa cum spuneam mai sus. Deci folosirea RAW-uri mai mici e doar din economie de spatiu, in schimb pierzi un pic de calitate (downsampling-ul hardware e o idee mai prost decat cel facut cu suita aditionala de procesare in software) si creste timpul de scriere (se adauga operatiunea de downsample).
Argumentul cu aparatul care nu se vinde in US din cauza ca nu s-ar cumpara e evident complet gresit. Dupa cum am aratat si in primul mesaj sunt multe alte variante (folosind CCD-uri Kodak si DALSA) de digital back-uri 20-22 MPixeli care se vand in US, si se vand chiar foarte bine (daca ii credem pe cei de la Creo, de exemplu). Quote ideea e sa fi tu mai creativ, nu sa poti sa justifici o camera de 22k. rezultatele similare sau mai bune le obti la un sfert pretul sau mai jos.. (sa zicem ca nu ai nici camera, nici scanner, pe film) ideea e sa faci profit nu sa cauti solutii de a evada de la plata taxelor. Si este clar ca poti sa faci profit cu o combinatie camera+digital back, chiar la astfel de preturi. Asta fara sa mai adaug avantajele legate de modelul digital de a lucra, care sunt oricum de multe ori mai importante pentru relatia agentie/client/fotograf decat costurile. Faptul ca ti se pare ca pe film clasic e mai ieftin inseamna ca nu calculezi decat pretul initial de cumparare, ceea ce - dupa cum stie oricine care face afaceri - e o greseala imensa. Cand investesti bani intr-o chestie profesionala te intereseaza atribute ca TCO, OC+materials, s.a.m.d., iar acolo, dupa cum am tot spus, solutia digitala este absolut competitiva, de la un anumit nivel in sus (nu pentru fotografii de nunti!). Ah, in cazul in care ai deja un setup functional de body de camera de film + partea de post-procesare, atunci, da, e o decizie mai greu de luat. Desigur, ajuta ca digital back-urile sunt direct compatibile cu body-ul si lentilele pe care le ai, insa reprezinta o investitie destul de mare incat sa stai un pic si sa reflectezi. Insa chiar si asa, numai cand pui in balanta costurile filmului per an vs. costul unui digital back deja incepi sa te pregatesti sa scoti cecul din buzunar. Quote ) ok, body'ul te va costa cu ceva peste 5k. Am sa'tz dau ocazia foarte curand sa'l cumperi. merge cu orice obiective eos. fa'ti un card taifun si aprovizioneaza'l cu .. hmmm.... nu stiu cati lei, baga 200 milioane ca sa fi acoperit. shipping va fi cam $50 iar vama... nu stiu, asta te priveste. daca chiar te intereseaza... pm me. in 2-3 weeks chiar vei avea ocazia sa'l cumperi (vorbesc foarte serios) Cool, eu am banii, putem face Amex sau VISA, desi am si un Taifun, daca e cazul, neaparat. Insa prefer sa-l ridic din State direct - trec pe acolo intr-o saptamana, ce pacat ca nu e inca disponibil. Ah, btw., sper ca vorbim de un 1Ds de nou, caci nu ne jucam aici de-a second-hand-urile, right? Quote sony f707 nu este SLR si nu este de peste 5 MP... ci este 4.9, stiu ca e asemanator insa are mare importanta daca nu uitam un aspect.... Care parte din "aparate consumer de 5 MPixeli la $1000" sau "body-urile fixed lens ar fi inceput sa muste chiar din piata profesionala, in felul cum au evoluat." n-ai inteles, de simti nevoia sa repeti evidentul? Calculul tau in privinta densitatii de pixeli este zguduitor de... irelevant. Dupa cum se stie, cu cat suprafata senzorului este mai mare, cu atat costurile de productie sunt mai mari. Exact din acest motiv exista foarte putini senzori full-frame chiar si in body-urile DSLR de 35 mm. Pur si simplu nu este rentabil economic. Evident, daca incerci sa faci un senzor de dimensiuni format mediu (asa cum sunt cele de la Fuji, Kodak sau DALSA) cu densitatea unuia dedicat camerelor non-SLR, costurile ar iesi nu prin acoperis, ci prin stratosfera, din cauza de defecte de productie. Evident ca toate body-urile SLR au nevoie de senzori cu dimensiuni mai mari decat cele fixed lens, de aceea si costurile au fost prohibitive (pana de curand). Insa crop-ul de FOV este o problema suficient de mare (pentru cei care folosesc astfel de aparate) incat producatorii sa isi schimbe orientarea de la "hai sa punem cati mai multi MegaPixeli, ca sa cumpere tartanul" la a gasi solutii pentru aceasta problema - cum e de exemplu initiativa 4/3" a lui Olympus sau noul mount EF-S de la Canon, care imho prevesteste niste schimbari majore in line-up-urile lor de obiective si senzori din gama profesionala (chiar daca paradoxal l-au lansat intr-un aparat consumer, practic). Insa revenind la predictiile tale, faptul ramane ca nu exista inca absolut nici o indicatie in privinta unei progresii geometrice a rezolutiei senzorilor din gama affordable, in asa fel incat pana in 2006 un aparat de tipul EOS300D sa aiba rezolutie nativa de 20 Mpixeli. Salutari, Andrei P.S.: Si btw., nu inteleg de ce insisti pe 1Ds ca argument. DCS Pro 14n-ul de la Kodak e mult mai interesant - 14 Mpixeli, senzor full frame, pret de sub $4k. Problema e ca tot 1Ds-ul se vine mai bine. De ce oare... |
#21
Publicat: 02 ianuarie 2004 - 23:58
Insist pe 1ds pt ca la ora asta e cea mai buna camera digitala.
Kodak'ul e o camera mult mai proasta si mai veche.. d'aia... 1Ds'ul e mult mai bun, mai fiabil si cu o plaja de obiective accesibile. M'am jucat o dupamasa cu el, de la un amic, l'am cerut sa vad si eu cum m'ash descurca cu unul... este scump, GREU si destul de nepractic, iar daca tot esti used cu canon... EF-S e ok, insa e departe sa inlocuiasca ceva pe piata EOS. E mai simplu sa faca senzorii full frame sa dispara crop'ul... si mai ieftin. e greu sa conving un fotograf sau un studio care are obiective de 20k de'a lungul anilor ca trebuie sa le vanda... e mult mai usor sa pui un full frame.... piata cere fullframe, EOS300D este exact o camera de prouser.. amatori pasionati. deja costa sub 900 aici cu tot cu lentila. iar daca esti membru ifpo sau ceva la fel, ai unele avantaje si il duci si mai jos... iar pt everyday use rebelul e chiar cool, mie imi place. am 2 hmmm, unde mergi in US, pot sa incerc sa'tz aranjez sa'l ridici de unde vei fi. Il ship UPS la locatia unde vei fi. daca vi pe coasta de west, daca il am pana atunci ti'l inmanez persoanl si iti dau si o bere |
#22
Publicat: 03 ianuarie 2004 - 00:06
revenind la predictii: piata "fierbe" vin fullframe'urile si va fi o competitie acerba. 1ds'ul la anu va fi pe la 1500... body'ul... dar va fi obsolete si tot mai greu de gasit... ca orice model discontinued (cum va fi atunci) iar piata va mai avea inca cel putin 10 modele fullframe.. de la kodak/nikon/sigma/canon/pentax si am inteles ca si minolta vrea sa se bage.... MP ... pe undeva pe la 12-13 .. o sa vedem... pret range asteptam pe la 1k-2k... body'uri .. fiecare spre plaja de obiective proprie sau nikon sau eos.
cam asa stau lucrurile... de aia am spus ca in 2 ani lucrurile vor fi pe la 20 MP.. e firesc si normal. acum ca va fi in jan sau in august, sorry, n'am de unde sa stiu... |
#23
Publicat: 03 ianuarie 2004 - 00:52
In Vegas merg. Ca sa iau al doilea EOS 300D, printre altele.
Sigma SD10 are FOV crop/multiplier de 1.7x, *ist D are crop de 1.5x, Nikon D2H are FOV crop/multiplier tot de 1.5x iar Olympus E-1 foloseste bineinteles lens-urile 4/3". Dupa cum vezi, nici unul dintre modelele cu care intra in 2004 firmele mentionate nu au senzori full-frame. Acestia sunt rezervati inca pentru plaja over-$4k minimum, pentru urmatorul an. Si anyway, fiecare dintre ele (modelele noi prosumer/profesional, vreau sa spun) se invarte in plaja de 4 MPixeli pana la 6 MPixeli (ma rog, asta lasand la o partea "marketing stunts"-urile de la Sigma cu X3-ul de la Foveon si cei "10 Mpixeli" ai lui). Cum atat 10D-ul cat si 1Ds-ul se vand in draci, Canon nu are nici un interes sa se impuste in picior - concurenta lor e inca in deruta. Asa ca ma indoiesc ca la PMA o sa anunte mai mult decat un body 1D intermediar intre 10D si 1Ds, si ca pret, si ca rezolutie. Poate o sa diferentezieze mai bine si 10D-ul de 300D, ca sa nu mai cumpere lumea modelul ieftin. La fel, nici macar sub forma de zvonuri nu sunt camere sub $2k cu senzori mai mari de 8 MPixeli. De exemplu, Nikon D70, care e pozitionat ca un concurent direct pentru EOS-300D, are un senzor (probabil) de 6 Mpixeli, ca D100, deci nimic extraordinar. Evident, cu lens-mount DX si o lentila wide similara cu EF-S-ul de la Canon. Disponibil in primavara si mai probabil pe rafturi prin vara. Salutari, Andrei |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi