Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu merge internet și touchpad

Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024
 Tur auto 2024

Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC
 Coramet sau Caparol?

Probleme cu un vecin de pe scara

Ford Focus 2007, motorul se opres...

Ce tip de detergent preferați pen...
 Companie din USA care livreaza in...

Recomandare saltea latex natural

Proceduri vamale Port Constanta

ETF crestere LYMS vs QDVE vs VVSM.
 

scheme

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
cartita

cartita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 21.08.2006
dati-mi si mie niste scheme mai simple sunt incepator.
schemele nu conteaza de ce sunt.
mulrumrsc mult pt cai care ma ajuta


multumesc mult pt.cei care ma ajuta

#2
geos

geos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,512
  • Înscris: 04.12.2003

View Postcartita, on Nov 28 2006, 23:14, said:

dati-mi si mie niste scheme mai simple sunt incepator.
schemele nu conteaza de ce sunt.
mulrumrsc mult pt cai care ma ajuta
multumesc mult pt.cei care ma ajuta

aici   http://forum.softped...t...11503&st=60

#3
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,427
  • Înscris: 01.10.2005
Inteleg din al tau topic faptul ca esti incepator...
Bine-ai venit printre noi!
De ce nu incepi cu 2 magneti ce se atrag sau se resping...Sau cu o mica bobina alimentata la 2-12 V in preajma unui magnet?
Sau cu un redresor cu 1 dioda, apoi cu doua, apoi cu 4....
Ce aparat de masura ai?
Daca esti din Brasov, vino in Racadau cu 3-4 portbagaje goale de Dacia 1300, si-ti dau eu componente de ars....De verificat si de invatat....

#4
extremehouser

extremehouser

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 29.11.2006
:clapping: :)))))rau mai esti mircele