Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Omega B -- Bune si Rele
Last Updated: Apr 22 2016 20:53, Started by
alex.20
, Nov 22 2006 23:21
·
0
#19
Posted 24 March 2008 - 00:19
shaftt24, on Mar 22 2008, 16:50, said: sal..detin un omega din 2001.adus recent in tara..are motorul de 2200dti ,ca si consum e ok..insa acei 120 de cai sunt cam putin pt masina de 1700 de kg:D eu personal sunt multumit.este o masina mare spatioasa..o adevarata limuzina..insa piesele sunt scumpe..si nu pt ca sunt originale..asteas aberatii..sunt scumpe pt ca perioada de fabricare e mica... am dat pe un termosta facut la CEHI..200 de ron..cel mai ieftin un vas de expansiune costa 60 de euro am schimbat un rulmet..cel mai ieftin 240ron o bieleta.de la directie 140ron ..si nici una nu era originala..garantie nexa.. tin sa spun ca am aduso in octombrie anul trecut masina..si de atunci ma tot trag pe cur cu inmatricularea..am scos de 2 ori nr TOL iar acuma am nr rosi de romania..am luat masina crezand ca cakatii astia vor schimba taxa din ianuarie 2008 insa MUMU..cu taxa aea ma costa 1700 de euro so inmatricule..acuma tot 2800 costa..acum ramane de vazut ce voi face..pana in iulie..sa speram ca mio reduc sau ...poate..poate o vor scoate...asa suntem noi..un neam de CKT.. -mi se pare o treaba de kct ..cunosc oameni care au cump Logan din Ungaria..acolo au gasit acelasi packet ca la noi la 6000 de euro..pe cand la noi cost in jur de 9000:Dasta da TARA! Rederitor la masina..am luato ieftin..dar daca as da timpul inpoi nu as fi luato...:De prea scumpa la piese..va spun ca detinator nu ca cioflingar..iar pe drumurile noastre o bucse noua rulment ..mai mult de 1 an nu tine.!!! cine are omega si detine cd-de navigare sa ma contacteze messenger-shaftt24 variantele caravan nu o sa fie niciodata limuzine. motorul diesel e puturos ce vrei sa faci e sa cumperi v6 de 2,6 litrii benzina si 170 sau 180 de cai. apoi nu mai sta nimeni in cale |
#20
Posted 24 March 2008 - 00:34
badegheo, on Mar 23 2008, 18:19, said: variantele caravan nu o sa fie niciodata limuzine. motorul diesel e puturos ce vrei sa faci e sa cumperi v6 de 2,6 litrii benzina si 170 sau 180 de cai. apoi nu mai sta nimeni in cale nu neaparat..ma refer ca la motorizarea pe care o are si caroseria grea..acei cai sunt putini..iarasi referitor la motorizarea pe care ai ziso tuh..ar trebui sa am un 'tata' patron la OMV..sau ma rog alta beninarie! masina e un pic submotorizata ma refer la 2,2dti pt ca e prea grea caroseria...dar ma rog..este limuzina nu masina sport..iar OMEGA CARAVAN eu unul nu mi-as lua..1-e prea mare,2-nare stabilitate in viraje-3-pt mine arata urat parca e AUTOBUZ..dispare acel cuvant 'limuzina' ps=eu am BERLINA nu CARAVAN am uitat sa precizez liwiu, on Mar 27 2007, 15:46, said: Salut . eu am un Opel omega din 95, benzina, motor de 3000, mv6, 240 de cai, caravan si sunt super multumit de el, 13 oras , 7,5-8 afara. e masina super omega oricare ar fi ea pe unde circulai tu cu asa motor si consum numa 13 in oras.. eventual 20l pe gaz:D Edited by shaftt24, 24 March 2008 - 00:26. |
#21
Posted 24 March 2008 - 10:05
shaftt24, on Mar 24 2008, 00:34, said: nu neaparat..ma refer ca la motorizarea pe care o are si caroseria grea..acei cai sunt putini..iarasi referitor la motorizarea pe care ai ziso tuh..ar trebui sa am un 'tata' patron la OMV..sau ma rog alta beninarie! masina e un pic submotorizata ma refer la 2,2dti pt ca e prea grea caroseria...dar ma rog..este limuzina nu masina sport..iar OMEGA CARAVAN eu unul nu mi-as lua..1-e prea mare,2-nare stabilitate in viraje-3-pt mine arata urat parca e AUTOBUZ..dispare acel cuvant 'limuzina' ps=eu am BERLINA nu CARAVAN am uitat sa precizez pe unde circulai tu cu asa motor si consum numa 13 in oras.. eventual 20l pe gaz:D repet , (si nu am spus ca ce ai tu e nush cum) : NICI un caravan , BREAK , COMBY , etc nu este limuzina prin simplu fapt ca este diferita de varianta sedan de baza. Asta nu e ceva rau , doar o afirmatie. Motorul diesel e slab pt greutate. Daca nu ai bani de benzina 2,6 litrii cumpara ti smart sau tractor usor. |
#22
Posted 25 March 2008 - 06:44
badegheo, on Mar 24 2008, 10:05, said: repet , (si nu am spus ca ce ai tu e nush cum) : NICI un caravan , BREAK , COMBY , etc nu este limuzina prin simplu fapt ca este diferita de varianta sedan de baza. Asta nu e ceva rau , doar o afirmatie. Motorul diesel e slab pt greutate. Daca nu ai bani de benzina 2,6 litrii cumpara ti smart sau tractor usor. asta e parerea ta. oricum, nu se poate incadra la categoria "limuzine" insa una cu motor de 3 litri, interior de piele si lemn, o culoare tare si niste jante pe masura... nu stiu cum crezi dar eu zic ca ESTE limuzina. [ http://www.dezmembrarimasini.ro/img/thumbs/dm-0EGAA-Opel-Omega-0-0.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://classifieds.weyak.ae/uploaded/77c2ec631290cc0cf55265cd3f4ad387.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://carview-img5.bmcdn.jp/ucmimages/608120_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motoroads.com/images/sofia-car-hire/opel-omega-2.2i-automatic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sunt fan Opel, recunosc:D |
#23
Posted 25 March 2008 - 13:56
liwiu11evo, on Mar 25 2008, 00:44, said: asta e parerea ta. oricum, nu se poate incadra la categoria "limuzine" insa una cu motor de 3 litri, interior de piele si lemn, o culoare tare si niste jante pe masura... nu stiu cum crezi dar eu zic ca ESTE limuzina. [ http://www.dezmembrarimasini.ro/img/thumbs/dm-0EGAA-Opel-Omega-0-0.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://classifieds.weyak.ae/uploaded/77c2ec631290cc0cf55265cd3f4ad387.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://carview-img5.bmcdn.jp/ucmimages/608120_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motoroads.com/images/sofia-car-hire/opel-omega-2.2i-automatic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sunt fan Opel, recunosc:D |
#24
Posted 19 October 2008 - 21:32
Salut.Sunt proaspatul posesor al uni Opel Omega B 2.0 16V 136Cp. 143000Km fabricatie 12/1998 si am si eu o problema cu masina si anume nu merge reglajul farurilor de la buton. Stie cineva care ar fi cauzele? Mentionez ca farurile sunt cu xenon din fabrica si reglaj electric.
Attached Files |
#26
Posted 28 October 2008 - 19:04
AM un priten care pe care ultima reparatie l+a costat 5000Lei. Si tot porneste cand vrea el. Pacat de masina, o gramada de chestii, confort cat cuprinde, dar ce folos ca se chinuie cu ea din vara.
|
#27
Posted 29 October 2008 - 18:47
Daca a reparato in spatele blocului.....se poate sa nu mearga....dar daca a mers la un service de specialitate nu cred ca il lasau sa pleca cu ea defecta sau cu probleme cum spui tu....
|
#28
Posted 20 November 2008 - 03:19
Salutare tuturor... Am intrat si eu intr-o mica dilema.. Am ocazia sa iau un Opel Omega 2.5 TD si as vrea ceva pareri despre masina. Nu ma intereseaza varianta benzina pt ca am un socru sofer pe TIR Din pacate din posturile de mai sus nu pot sa inteleg nimic. Piesele sunt scumpe sau nu? Consumul mare/mic? As vrea parerea unui posesor de Omega 2.5 TD.
P.S.: Caravan |
|
#29
Posted 20 November 2008 - 13:43
Am eu Omega 2.5 TD 2003 sedan.
Piesele sunt undeva intre serie 3 si serie 5. Problema e ca stai dupa ele sa vina. Da' daca ai una intretinuta bine nu o sa ai probleme cu piesele, adica piese pe care trebuie sa le platesti tu, nu asigurarea. Eu o am din 2005 si de atunci a pleznit un furtun. Ala l-am gasit repede. Evident la reprezentanta piesele sunt scumpe ca dracu'. Consumul e undeva pe la 6 in afara si 10 in oras (Bucuresti). Eu fac 12 acum, ca o cam calc si merg 90% la ore de varf. Masina se simte foarte bine la drum lung. Si in oras o conduci usor ca ai vizibilitate si manevrabilitate bune. (asta spusa de posesor de serie 3 si serie 5) Iarna sunt ceva probleme pentru ca ai motorul greu in fata si programul de stabilitate e aproximativ. Tractiunea e pe spate. Evident nu stiu cum se comporta caravanul. Motorul este licenta BMW, da' din pacare nu e din aluminiu ca cel de pe BMW. Uite ce mai zic si altii: http://www.carsurvey...vauxhall/omega/ |
#30
Posted 21 November 2008 - 01:06
Ceea ce gasisem eu e an `95... deh.. finantele nu-mi permit cine stie ce, sunt relativ ieftine in afara pt ca nu e un model foarte raspandit iar taxa asta nenorocita pe care au uitat-o pe masa la deputati vad ca nu dispare... Merci de informatii dar speram sa gasesc pe cineva cu o Omega ceva mai batranica, sa se apropie la varsta de cea pe care vreau eu s-o cumpar.. 2005 e an FOARTE nou din punctul meu de vedere si nu stiu daca se intalnesc aceleasi probleme la un omega `05 cu cele de la una din `95. Cu pretul pieselor sunt inca in pom. Adevarul e ca nici nu am apucat sa ma interesez decat ceea ce am citit in acest post iar aici din pacate nu toti oamenii sunt de acord intr-o anume privinta. Merci inca odata si astept noi reply-uri
|
#31
Posted 22 November 2008 - 01:25
windigo989, on Nov 21 2008, 01:06, said: Ceea ce gasisem eu e an `95... deh.. finantele nu-mi permit cine stie ce, sunt relativ ieftine in afara pt ca nu e un model foarte raspandit iar taxa asta nenorocita pe care au uitat-o pe masa la deputati vad ca nu dispare... Merci de informatii dar speram sa gasesc pe cineva cu o Omega ceva mai batranica, sa se apropie la varsta de cea pe care vreau eu s-o cumpar.. 2005 e an FOARTE nou din punctul meu de vedere si nu stiu daca se intalnesc aceleasi probleme la un omega `05 cu cele de la una din `95. Cu pretul pieselor sunt inca in pom. Adevarul e ca nici nu am apucat sa ma interesez decat ceea ce am citit in acest post iar aici din pacate nu toti oamenii sunt de acord intr-o anume privinta. Merci inca odata si astept noi reply-uri opel omega s a produs pana in 2003. omul de mai sus a cumparat o in 2005 , la fel cum si tu poti sa cumperi in 2008 o masina contruita in 1967 de exemplu |
#32
Posted 23 November 2008 - 04:13
supramax, on Nov 22 2008, 02:25, said: opel omega s a produs pana in 2003. omul de mai sus a cumparat o in 2005 , la fel cum si tu poti sa cumperi in 2008 o masina contruita in 1967 de exemplu am inteles ideea... problema e ca eu nu am bani pt una dupa 2000.. in plus cu cat ma apropii mai mult de 2000 cu o masina euro 2 cu atat creste mai mult taxa.. mai ales ca are motor de 2.5. eu gasesc pe la 1000 euro masina si mai dau inca pe atat sa o inmatriculez? |
#33
Posted 23 November 2008 - 09:19
windigo989, on Nov 23 2008, 04:13, said: am inteles ideea... problema e ca eu nu am bani pt una dupa 2000.. in plus cu cat ma apropii mai mult de 2000 cu o masina euro 2 cu atat creste mai mult taxa.. mai ales ca are motor de 2.5. eu gasesc pe la 1000 euro masina si mai dau inca pe atat sa o inmatriculez? bine ca nu vrei sa dai pe o masina cat dai pe o paine. |
|
#34
Posted 29 November 2008 - 15:45
Salut! Am si eu de vreo 6 luni un Opel OMEGA 2,5 / 1997 pe benzina, cutie hidramata, are super dotari si sunt multumit de ceea ce-mi ofera plus modul in care se comporta la drum, am adus-o din Germania, am dat pe ea 2600 Euro, avea in burd 126000 Km, arata excelent. Din pacate aici dupa o luna au inceput juliturile pe la colturile de la bare plus oglinzile care nu au scapat nici ele, dar ii multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-au lovito sa-i indoaie ceva. Dezavantajul este consumul 17,4 in oras (Galati) la blana ori de cate ori am posibilitatea si 11,6 extraurban (Galati - Constanta) cu viteza de 100 - 160. Am schmbat craua de transmisie si cea de distributie 90 Ron transmisia, 110 Ron distributia, rola intinzatoare de la transmisie vine cu tot cu corp de pe motor m-a costat parca vreo 70 Ron , rola intinzatoare de la distributie 130 Ron tot asa vine cu un corp cu tot, iar rolele de ghidaj vreo 30 Ron, toate vin prin comanda ca nu sunt cautate, eu am dat comanda dimineata la ora 10 si pe la vreo 14.00 le-am luat.
Cine spune ca cele pe benzina consuma mai putin nu-l cred, am facut proba si la pompa, la fel mi-a dat, sunt motorizate prea tare, am facut proba cu un tanar ce avea Seria 5 si l-am vazut cum ia dat maxim, dar cu sincroanele sport activate l-am facut, unde mai pui ca te lipeste de scaun cand ii dai in gura, iar a mea e hidramata, nu pot sa cred ca una cu cutia manuala nu are zvac. Daca am spus vre-o prostie ii rog pe cei ce vor sa ma contrazica sa o faca acum, daca nu sa taca pe vacie! Masinuta isi merita laudele. Daca ai bani de benzinica IA-O! Succese! Attached Files |
#35
Posted 13 June 2009 - 18:46
shaftt24, on 22nd March 2008, 17:50, said: sal..detin un omega din 2001.adus recent in tara..are motorul de 2200dti ,ca si consum e ok..insa acei 120 de cai sunt cam putin pt masina de 1700 de kg:D eu personal sunt multumit.este o masina mare spatioasa..o adevarata limuzina..insa piesele sunt scumpe..si nu pt ca sunt originale..asteas aberatii..sunt scumpe pt ca perioada de fabricare e mica... am dat pe un termosta facut la CEHI..200 de ron..cel mai ieftin un vas de expansiune costa 60 de euro am schimbat un rulmet..cel mai ieftin 240ron o bieleta.de la directie 140ron ..si nici una nu era originala..garantie nexa.. tin sa spun ca am aduso in octombrie anul trecut masina..si de atunci ma tot trag pe cur cu inmatricularea..am scos de 2 ori nr TOL iar acuma am nr rosi de romania..am luat masina crezand ca cakatii astia vor schimba taxa din ianuarie 2008 insa MUMU..cu taxa aea ma costa 1700 de euro so inmatricule..acuma tot 2800 costa..acum ramane de vazut ce voi face..pana in iulie..sa speram ca mio reduc sau ...poate..poate o vor scoate...asa suntem noi..un neam de CKT.. -mi se pare o treaba de kct ..cunosc oameni care au cump Logan din Ungaria..acolo au gasit acelasi packet ca la noi la 6000 de euro..pe cand la noi cost in jur de 9000:Dasta da TARA! Rederitor la masina..am luato ieftin..dar daca as da timpul inpoi nu as fi luato...:De prea scumpa la piese..va spun ca detinator nu ca cioflingar..iar pe drumurile noastre o bucse noua rulment ..mai mult de 1 an nu tine.!!! cine are omega si detine cd-de navigare sa ma contacteze messenger-shaftt24 Salut. Si eu detin de 1 an, Omega B face-lift 2001,2.2 DTI, si a trebuit sa schimb o bieleta,care a costat doar 55 ron ,nu 140 cum zici tu,si pe deasupra este si made in Germany si are si garantie. Nu stiu de unde scoti preturile astea, ca eu am ramas masca. Afla ca inainte sa cumpar o masina ,ma interesez de pretul pieselor si un pivot costa 50 ron, cap bara 50 ron, filtru motorina 16 ron,filtru ulei 25 ron, filtru polen 50 sau 75 ron cu particule carbon,amortizoare,placute si tot ce doresti mult mai ieftine ca la Logan si vb de piese aduse la comanda ,(magazin cu traditie nu vreo dugheana turceasca).Ia-ti Passat ,sa vezi cand vei da pe bucsi 2400ron, sau Renault si atunci sa vezi durere. |
#36
Posted 26 August 2009 - 18:34
imi poti spune si mie ce magazin are preturile astea? multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users