![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre antigel: e un subiect mai complicat decit pare?
Last Updated: Nov 28 2010 17:21, Started by
Zetics
, Nov 03 2003 14:41
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 04 November 2003 - 17:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
multumesc!
inteleg ca imi recomanzi sa inlocuiesc tot antigelul si nu sa il completez pe cel existent. |
#20
Posted 04 November 2003 - 19:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by Zvastrici Daca se pune moderat, putin, nu se ajunge la infundarea furtunelor. De exemplu, in cazul prafului de radiator se va pune jumatate din recipient si nu vor aparea probleme. Daca se pune tot recipientul, atunci da, vor aparea probleme. Si asta doar in cazuri de maxima nevoie, adaug eu. Eu dupa doua tratamente de acest fel a trebuit sa schimb radiatorul de incalzire (cu dat jos de bord etc). Asta numai pt ca mi-a fost lene sa merg la service si am zis ca se rezolva mai comod cu prostiile alea. |
#21
Posted 04 November 2003 - 23:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by liviutrt multumesc! inteleg ca imi recomanzi sa inlocuiesc tot antigelul si nu sa il completez pe cel existent. Cu multa placere! ![]() Avand in vedere faptul ca ti-ai luat aceasta masina de curand si daca nu stii de cand este pus antigelul, eu l-as schimba ca sa nu ma doara capul. Daca totusi, vechiul proprietar iti este cunoscut si iti garanteaza ca este relativ proaspat antigelul, verifica cu ajutorul unui tester sau intr-un service temperatura de inghet. |
#22
Posted 05 November 2003 - 07:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am inteles ca nu este recomandat a pune antigel pur in instalatie pentru ca se comporta exact ca apa, adica ingheata. Numai atunci cand ii pui apa pura atunci nu va mai ingheta si poti sta linistit. Nu-i de la mine stiinta ci altii mai "experimentati" mi-au spus-o.
|
#23
Posted 05 November 2003 - 13:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by fradu Am inteles ca nu este recomandat a pune antigel pur in instalatie pentru ca se comporta exact ca apa, adica ingheata. Numai atunci cand ii pui apa pura atunci nu va mai ingheta si poti sta linistit. Nu-i de la mine stiinta ci altii mai "experimentati" mi-au spus-o. Fradu, uita-te la graficul atasat de mine ieri ![]() Referitor la praful ala de 30.000 lei, am folosit si eu exact cum spune Zvastrici: jumatate de recipient. Nu s-a cunoscut nimic. Cand sa pun restul am observat ca al dracu praf se facuse ca un capac sub buson. L-am spart si l-am aruncat dupa care am turnat cealalta jumatate de cutie, avand grija sa amestec cu un betisor. De atunci n-am mai avut probleme (adica de aproape un an) - dar la mine era situatie grea: treimea de sus + treimea de jos la radiator care "lacrimau". Ca sa cumpar altul nu-mi convenea (si scumpe si proaste, eu il am pe cel original, metalic) iar ca sa suspend celulele era ca si cum as fi montat un calorifer in loc (tot atata suprafata radianta mai ramanea. |
#24
Posted 08 November 2003 - 05:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Praful se pune numai atunci cand motorul este rece! Se recomanda ca acesta sa fie trunat direct in radiator, dupa care se va lasa motorul sa functioneze la relanti timp de cateva minute.
Pentru cazurile in care se pierde lichid sucurand, praful nu va avea mare randament. In 99 % din cauzele in care lacrimeaza, praful are randament. Daca il folositi, nu puneti la autoturisme mai mult de jumatate din recipient. Exista si Stop Leak lichid pe care vi-l recomand. Este mai "usor" decat praful... Revenind on topic, iarna aceasta se prevede o mica criza de antigel. Motivele sunt legate de ambalaj. Producatorul ambalajului are grija sa asigure intai exportul...Of course, vorbim de antigelul romanesc. |
#25
Posted 08 November 2003 - 05:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by fradu Am inteles ca nu este recomandat a pune antigel pur in instalatie pentru ca se comporta exact ca apa, adica ingheata. Numai atunci cand ii pui apa pura atunci nu va mai ingheta si poti sta linistit. Nu-i de la mine stiinta ci altii mai "experimentati" mi-au spus-o. Asa este. Mai simplu spus, nu se va pune numai antigel pur (concentrat). Acesta se va dilua in functie de concentratia lui cu apa pura sau distilata. |
#26
Posted 24 November 2003 - 09:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare!!! Oameni buni imi tot scade apa din vasul de expansiune.Am o dacie.Am verificat furtunele, pompa de apa si nu gasesc nimic.Garnitura de chiuloasa am schimbat-o acum o luna. Si totusi un pana mea sa ma mai uit??
|
#27
Posted 24 November 2003 - 11:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca masina stationeaza in garaj sau pe un loc uscat e usor sa verifici uitandu-te sub masina. Daca nu e nici o "balta" si e uscat sunt doua posibilitati:
1. Fie cand ai schimbat lichidul de racire nu ai aerisit bine instalatia si au mai ramas "dopuri" de aer care s-au eliminat in timp (locul fiind ocupat de lichid, ceea ce explica scaderea nivelului) 2. Fie, din pacate, si garnitura asta de chiulasa are probleme. Tind totusi sa cred ca e prima varianta, mai ales ca zici ca acum o luna ai schimbat garnitura de chiulasa, deci ai schimbat si lichidul de racire (sau cel putin l-ai dat jos si l-ai pus din nou). De multe ori chiar daca purjezi "ca la carte", tot mai raman goluri de aer. |
#28
Posted 24 November 2003 - 11:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cat de rau scade?
Ai schimbat antigelul de curand (cateva zile?). Pentru ca eu nu omor prea mult cu aerisitul, se aeriseste si singura, deci scade cam cat e intre cele 2 semne. Ai verificat si furtunul ala de dedesubt? Baga mana si vezi daca e ud. La calorifer te-ai uitat? Nu numai la furtune, dar si la bazine. Daca ai umblat si l-ai fortat, se poate sa se fi deplasat, au un sistem foarte prost de asamblare (vorbesc de tipul ala vechi de afara). Eu am patit-o si a trebuit sa-l schimb, i-am turnat toate rasinile si SuperGlue-urile posibile dar degeaba. Deocamdata atat imi vine in cap. Edited by akeem, 23 November 2005 - 18:14. |
|
#29
Posted 25 November 2003 - 08:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am o dacie cu bord CN. Specialistul mi-a spus ca instalatia se aeriseste singura.Intradevar dupa ce am schimbat lichidul si am plecat mi-a scazut apa in vas, semn ca s-a areisit. Dupa asta am completat la nivelul maxim. Dupa 500 km parcursi nivelul a a juns la minim. Nu pot spune ca am verificat cu atentie toate furtunele, insa la o prima aspectare totul e in regula. Chestia cu caloriferul e complicata. Trebuie sa desfac tot bordul ca sa am acces la el. Oricum eu va multumesc pentru informatii.
|
#30
Posted 25 November 2003 - 08:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Akeem, am schimbat lichidul acum o luna si a scazut cat este intre repere.
|
#31
Posted 25 November 2003 - 08:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai, asta e. Completeaza pana la semnul de sus si gata.
|
#32
Posted 25 November 2003 - 09:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu ai inteles akeem. Dupa ce s-a aerisit am completat iar si iar a scazut.Asta-i problema!!!
|
#33
Posted 25 November 2003 - 09:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Trebuie neaparat sa iei fiecare furtun in parte. Nu te astepta la balti sub masina. Daca mai ai si scut... De asemenea, se intampla ca purjele sa se reteze de sub colier si tu sa nu observi. Dar de curs, curge. Pe urma, motorul fiind incins, tot ce curge se evapora foarte repede si daca nu te uiti imediat n-ai cum sa vezi umezeala. Iti dai seama ca la tine se pierd cam 100 grame de lichid sau nici atat. Ce sunt 100g intr-o zi intreaga, n-ai cum sa le observi. In plus, cel mai mult se pierd in mers, cand face pompa presiune.
Deci, controleaza toate imbinarile. E nasol, eu am un coleg care patea la fel si a fost de 2 ori in service degeaba. A trebuit sa puna praf din ala si s-a rezolvat. Oricum, nici acum nu stie pe unde pierdea. Antigelul e nenorocit rau, se infiltreaza prin orice gaurica. Vezi si colierele, alea cu splint sunt proaste (citeste ce am scris in prima pagina nu mai stiu cui, nu stiam ca are Tico). Cred ca ti-am facut capul calendar, dar asta e. Si sper sa fie numai asta, furtune + coliere, nu altceva mai rau. Bafta. |
|
#35
Posted 19 January 2004 - 07:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare si la multi ani!!!
Fratilor cat costa praful acela care se baga in lichidul de racire ca sa-ti astupe porii??Nu am reusit nici pana cum sa descopar pe unde pierd antigel. |
#36
Posted 19 January 2004 - 07:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Anul trecut era vreo 30.000. Da' ia vezi si de solutia aia de care zicea Zvastrici, poate e mai buna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users