Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Discutii despre Olcit
Last Updated: Jul 08 2005 12:06, Started by
driverx
, Aug 17 2003 00:01
·
0
#1
Posted 24 October 2003 - 20:53
Nu voi porni un flame acum dar stiu ce vorbesc. Nu ma intereseaza cum pleaca, nu fac liniutze sau mai stiu eu ce.
In 2000 cand mi-am luat Dacia am stat mult si m-am gandit si studiat ce sa iau Dacie sau Oltcit. M-am consultat cu apropiati care au Olcituri bune (chiar ca iti venea sa le iei cand vedeai cum aratau). Imi explicau foarte subtil ca e o mica tzeapa Oltcitu. Nu degeaba sunt mai ieftine..desi...cica ...sunt superioare. So: Plusuri Oltcit: - Tablarie mult mai buna decat daciile - Desi au tot 1300 fiind mai usoare sunt mai sprintene - Design mai nou fata de o Dacie 1300 Minusuri Oltcit - Daca nu e nou motoru te omoara. Tacane si efectiv se distruge singur. - Iarna consum imens. Tre sa te inveti cum ea cum sa conduci. Trebuie incalzit in prealabil bine inainte de a pleca la drum - Motor crizos.. Turatii mai mari alte motoare din aceasi categorie....mie cel putin nu imi place - Stabilitate indoielnica fata de o Dacie berlina cu arcuri de break - Piesele costa 2.x ori mai mult decat la Dacie. Calitatea relativ aceeasi. De ce sa dau dublu pe o masina ieftina. De aia iau masina ieftina ca nu am bani sa arunc in ea. - Piesele se gasesc tot mai greu - Nu e buna pentru calatorii. Cati ai vazut cu Olcituri la padure (oamenii in spate stau ca sardeaua in conserva, bagajele stau acasa ca nu au loc in masina). Dar...tot respectu pentru locurile din fata, si spun asta fiindca am 1.86 si 110k. Deci is maricel Astfel am ajuns sa imi iau o Dacie din 77 care are si astazi tablarie originala si e mai buna decat una noua. Doar motoru ma va lasa iarna asta. Motorul este original, francez fara segmentare. Azi, cand ma uit la Olcituri sunt bucuros ca nu am unul, desi era sa scot banii la unu din ele. Avea motor super, dar tablaria arata cam naspa. :cya: |
#2
Posted 27 October 2003 - 09:24
Hello,
Sa va zic si eu parerea mea despre Oltcit ca tocmai mi-am tras unul Adica sa incerc sa-i demontez minusurile lui driverx - motorul meu nu este nou (are 70000Km) si nu tacane absoltut deloc. - iarna consuma cam 10-12l daca este reglata calumea. un reglaz pe banc costa cam 300.000lei. - motorul se stie ca este mai turat (cu 3500rpm intr-a 4 am mers cu 100km/h. nu mi se pare foarte crizat sau turat) - la stabilitate este intr-adevar mai slaba decat o Dacie. daca iei o curba la 45grade cu 80 la ora parca o simti cum vrea sa-si ia zborul. - piese inca se gasesc si sunt facute de stat obligatoriu pana in 2005 (10 ani de la iesirea din productie) detalii: www.acsa.ro - nu pot sa zic nimik de calatorii la padure ca inca nu am facut , dar va spun ca 4 oameni incap bine in masina. soferul, adica eu, are 1.88 deci nu poti sa zici ca scaunul meu ar fi in fata ca sa incapa oamenii in spate. parerea mea ca mai bine dai 500$ pe un Oltict 12TRS din '94-'95 decat sa dai banii astia pe o dacie dinainte de '80. |
#4
Posted 29 October 2003 - 14:27
Quote Originally posted by driverx Minusuri Oltcit -- Stabilitate indoielnica fata de o Dacie berlina cu arcuri de break :cya: Cred ca aici nu dreptate. oltcitul este mult mult mai stabil decat o dacie, oricare de ar fi ea. Nu se compara cum sta un oltcit si cum sta o dacie, daca intr-adevar stii ce sa ii faci. |
#5
Posted 29 October 2003 - 15:20
Ce sa ii faci? Nu prea stiu ce poti modifica usor la Oltcit. La Dacia mea....doua arcuri de break..si deja e mai fericita.
Din cate stiu oltcit are pe spate bare de torsiuni. Shitty. Am condus un Renault 11 (bare pe spate) dupa o Dacie si credema ca am ramas fara fund la renault 11....ca pixu sarea fundu....trebuia sa iau cu grija curbele....lucru care nu tre sa il fac cu dacia comparativ Dacie vs. Renault 11 neincarcate...aleg repede Dacia :cya: |
#6
Posted 06 November 2003 - 17:53
driverx, nu vreau sa te necajesc, dar era mai bine sa alegi Oltcit-ul. ceciu are dreptate cu consumul si la traficul din oras este aproape identic cu cel al unei Dacii cu carburator.
La dimensiunile tale (nimic neobisnuit !) te-ai simti mai mult decat comfortabil in Oltcit. O suspensie (semi)independenta genereaza intotdeauna mai multa stabilitate comparativ cu puntea rigida. Toate Daciile au punte rigida !!! Poate ca senzatia ta de "instabilitate" se datoreaza inclinarii mai mari comparativ cu Dacia. Asa este, dar in nici un caz nu vei vedea un Oltcit derapand, pe cand Daciile o fac frecvent tocmai din cauza barii rigide. Insa de la o masina te astepti sa porneasca la cheie, sa o duci la service cat mai rar si sa te simti bine in ea cand o conduci. Si in nici un caz sa nu-ti intre apa in ea. Ce parere ai de cei care iarna sau pe ploaie sterg tot timpul geamul aburit, sau umbla cu portbagajul plin de scule si piese de schimb? Care masina in ce categorie se incadreaza? Sfatul lui ceciu merita urmat, o Oltena (asa se numesc ultimele modele) din 94-95 cu motor de 1300 si cutie in 5 trepte este super ... |
#7
Posted 03 December 2003 - 01:01
Astazi am condus si eu un Olict.
Era modelul "sport" cu bara extra ca in Nfs 7 si cu super eleroane. Fara indoiala necesita timp indelungat de acomodare pentru a conduce in bune conditii si in siguranta pe drumurile cotidiene... Am constatat ca trebuie turat mai agresiv la plecarile de pe loc, am constatat directia mai prezisa si mai usoara decat Dacia clasica, confortul celor din fata este de invidiat. In schimb daca eu stau in fata (am 1,88 m ) cel din spate nu are decat sa isi pupe genunchii. Trepetele de viteza aveau raport prea lung, probabil de aici se trage plecarea oarecum greoaie. Caldura era cu nemiluita... Omul avea parbrizul crapat. Cat costa un parbriz de Olcit? |
#8
Posted 03 December 2003 - 10:16
Quote Originally posted by Zvastrici Astazi am condus si eu un Olict. Am constatat ca trebuie turat mai agresiv la plecarile de pe loc, am constatat directia mai prezisa si mai usoara decat Dacia clasica, confortul celor din fata este de invidiat. In schimb daca eu stau in fata (am 1,88 m ) cel din spate nu are decat sa isi pupe genunchii. Trepetele de viteza aveau raport prea lung, probabil de aici se trage plecarea oarecum greoaie. Caldura era cu nemiluita... Omul avea parbrizul crapat. Cat costa un parbriz de Olcit? Nu trebuie turat agresiv deloc ... probabil cel pe care l-ai condus avea discul de ambreiaj dus ... Si eu am tot 1,88 m si stau in spate lejer cu scunul din fata dat la maxim (intre bancheta din spate si scaun raman cam 30 de centimetri) treptele de viteza sunt ok (cel putin la cutiile in 5 (frantuzesti)) aztec - un parbriz de oltcit costa exact cat unul de dacie ... nu mai delira aiurea |
#9
Posted 03 December 2003 - 10:25
Quote Originally posted by driverx Ce sa ii faci? Nu prea stiu ce poti modifica usor la Oltcit. :cya: Ia sa vii tu prin Craiova sa vezi ce se poate modifica la un oltcit ... sa vezi ce ramai cu gura cascata ... 4 prezoane, cauciucuri 185, spoilere fibra de sticla, faruri xenon, proiectoare, motoare mai puternice (de pe alte masini), aer conditionat, scaune piele (de pe alte masini), 2 carburatoare, carburatoare de dacie, toba sport ... si mai ma gandesc ... uite si un link: http://www.autostop....le/oltuning.htm |
#10
Posted 03 December 2003 - 10:27
|
#11
Posted 03 December 2003 - 14:00
Quote Originally posted by swentfos Nu trebuie turat agresiv deloc ... probabil cel pe care l-ai condus avea discul de ambreiaj dus ... Si eu am tot 1,88 m si stau in spate lejer cu scunul din fata dat la maxim (intre bancheta din spate si scaun raman cam 30 de centimetri) treptele de viteza sunt ok (cel putin la cutiile in 5 (frantuzesti)) aztec - un parbriz de oltcit costa exact cat unul de dacie ... nu mai delira aiurea Cu Dacia plec de pe loc cu 1000 rpm fara sa imi trepideze motorul. Pleci si tu asa cu Olcit-ul tau? Nu avea ambreiajul dus! Pozitia corecta in care se "testeaza" spatiul locurilor din spate este cea in care persoana respectiva sta cu genunchii cat mai apropriati. Daca tu stai cu picioarele paralel cu bancheta sigur ca vei avea loc chiar si cu scaunul din fata dat spre spate la maxim. Oricum in fata se sta ca bastanii... Treptele de viteza sunt ok numai daca ai condus pana acum numai aceasta masina. Oricum, la ce preturi se vand Olcit-uri, este super bine. Prea bine... |
#12
Posted 03 December 2003 - 14:26
eu am vandut Olcit-ul in 1996..
cred ca fost cea mai buna decie sa trec la Cielo..la revedere shoc la pornire, am 4 usi si geamuri electrice. Oricum Oltcit a fost -se zice- una din nereusitele lu' Citroen la care noi am pus botul..ca si cu termocentralele Turceni-Rovinari |
#13
Posted 05 December 2003 - 11:49
Zvastrici
"Pozitia corecta in care se "testeaza" spatiul locurilor din spate este cea in care persoana respectiva sta cu genunchii cat mai apropriati. Daca tu stai cu picioarele paralel cu bancheta sigur ca vei avea loc chiar si cu scaunul din fata dat spre spate la maxim." Cu genunchii apropiati, da ... dar am uitat sa specific ceva (ceea ce nu stiam cand am postat): bancheta din spate de la oltcitul meu este modificata (adica este mai scurta ...) "Treptele de viteza sunt ok numai daca ai condus pana acum numai aceasta masina." NU am condus nici aceasta masina nici altele ca nu am carnet ... dar am fost si in alte masini ... pot face diferenta si fara sa conduc eu ! "Trepetele de viteza aveau raport prea lung, probabil de aici se trage plecarea oarecum greoaie." Pai nu stiu cat de greoaie este dupa tine plecarea dar eu stiu ca oltcitul "face" multe masini la demaraj si nu numai la demaraj (inclusiv masini straine) dondo "cred ca fost cea mai buna decie sa trec la Cielo..la revedere shoc la pornire, am 4 usi si geamuri electrice." si la oltcit poti avea geamuri electrice si "alte avantaje majore" ca geamurile electrice ... dar la raportul pret/calitate ... cred ca nu este chiar cea mai buna alegere. Singura chestie importanta cred ca este ca ai 4 usi ... |
#14
Posted 05 December 2003 - 11:55
swentfos, te rog sa nu mai vorbesti in calitate de sofer de Olcit daca nu ai permis de conducere. Spune ca iti place, spune ca ti-ai lua si tu unul si atat!
Numai dupa cateva luni dupa ce ai obtinut permisul de conducere iti vei da seama la ce ma refer. Adica, dupa ce vei conduce mai multa vreme iti vei da seama ca este cu totul si cu totul altceva fata de ce simti atunci cand esti in locul mortului. |
#15
Posted 18 January 2004 - 23:27
masina super la banii pe care ii dai, iata site-ul pentru aceasta masina..........www.oltcit.ro, ce parere aveti?
|
|
#16
Posted 19 January 2004 - 02:44
Am un Oltcit 12TRS din 95. L-am luat nou, din fabrica. E-adevarat ca are un consum imens (mai ales in oras), dar nu se compara cu D'acia la nimic. E cit se poate de stabil, nu derapeaza, se inscrie perfect in curba si are un demaraj excelent. Am fost de nenumarate ori pe drumuri forestiere imposibile, unde alte masini se dabeau cu burta de pamint si ramineau acolo. Garda la sol ridicata o face perfecta pentru relieful accidentat. Mai mereu ma aliniez la start la semafor si in 8 cazuri din 10 cistig De tablarie nu mai vorbesc ! Am tamponat ceva tinichele capitaliste si pot sa spun ca le-am provocat pagube mai mari M-am si rasturnat (nu cu a mea) la 120km/h si n-am avut nici o zgirietura (n-am avut centura pusa, masina a fost facuta praf ... ). Deci : n-as schimba-o decit cu un Peugeot 206 RC.
|
#17
Posted 03 February 2004 - 22:05
Quote Originally posted by Zvastrici Astazi am condus si eu un Olict. ................................................................ Asta era... |
#18
Posted 03 February 2004 - 22:07
Proprietarul si-a modificat carburatia. De la dublu corp la simplu...
Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users