![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
moneybookers
Last Updated: Dec 22 2010 12:50, Started by
legalizes_crime
, Oct 24 2006 01:20
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#109
Posted 26 June 2007 - 10:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am rezolvat pana la urma
Toata treaba merge fooarte greu Nu recomand Moneybookers ![]() |
#110
Posted 26 June 2007 - 10:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mi-au venit niste bani azi pe card dupa 6 zile. Cand am vazut chitanta nu mi-a venit sa cred.
Sper ca si-au rezolvat definitiv problemele. |
#111
Posted 26 June 2007 - 10:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#112
Posted 26 June 2007 - 16:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cum ai rezolvat? Da detalii. A cui a fost vina? si in final am bagat sa`i retrag pe un card de la ING si abia atunci mi-a aparut faza cu codul de acces si asa am reusit sa`i scot pe acelasi card vina lor fiindca nu au suficiente informatii pe site ... am tot cautat unde sa bag codul ala de accces si nimic... poate si vina mea..sunt mai comod sunt obijunuit cu transferuile care sa dureze cateva ore nu zile |
#113
Posted 26 June 2007 - 17:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pur si simplu nu ma lasa sa folosesc acelasi cont sa scot banii si in final am bagat sa`i retrag pe un card de la ING si abia atunci mi-a aparut faza cu codul de acces si asa am reusit sa`i scot pe acelasi card vina lor fiindca nu au suficiente informatii pe site ... am tot cautat unde sa bag codul ala de accces si nimic... poate si vina mea..sunt mai comod sunt obijunuit cu transferuile care sa dureze cateva ore nu zile |
#114
Posted 02 July 2007 - 15:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Moneybookers nu au nici un pic de respect fata de clienti. Daca faci greseala sa folosesti serviciul lor nu ai nici o garantie ca iti vei putea recupera banii intr-un interval rezonabil.
|
#115
Posted 02 July 2007 - 15:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Moneybookers nu au nici un pic de respect fata de clienti. Daca faci greseala sa folosesti serviciul lor nu ai nici o garantie ca iti vei putea recupera banii intr-un interval rezonabil. Problema e la tine ![]() |
#116
Posted 14 July 2007 - 23:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Altceva nu ai de zis? Din 10 posturi toate sunt impotriva moneybookers. Problema e la tine ![]() 1.We would like to inform you that, your withdrawal has been processed with a little delay due to bank issues. So, please allow 3-4 more business/banking days for this payment to be received on your end. 2.Your withdraw transaction in question (transaction ID xxxxx) has been scheduled for execution and will shortly be sent out to the beneficiary bank account provided. The delay of the execution of the transaction is due to some issued with our bank in Romania. 3.Please, be kindly informed that we have removed the field requesting you to provide your branch code from step 2 of the withdrawal procedure. You will now be able to order a withdrawal successfully without being required to provide any additional details of your bank account. 4.This email is with regard to your bank wire withdrawal from the xth of March. We would like to inform you that the transaction has not bee successfully processed and has therefore been cancelled by our Payments department. The funds are currently available in your moneybookers account balance 5.Please be informed that your withdawal has not been processed due to technical reason with our Romanian bank account. If the bank account details submitted in your moneybookers 'profile' are correct, please request another transfer. This way you should receive your funds within the normal timeframe. |
#117
Posted 16 July 2007 - 13:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sunt la prima retragere de la Mb si am o neclaritate: am ajuns in faza asta a 2a faza a retragerii (la prima am adaugat contul meu BCR) unde imi cere un fel de confirmare:
Se solicită verificarea identitatii! Din nefericire nu am putut verifica datele din profilul dvs. dintr-o sursă independentă. Conform prevederilor legale din Marea Britanie cu privire la prevenirea spălării de bani, ne trebuie o dovadă suplimentară a identității dvs. înainte de a vă putea procesa solicitarea. Vă oferim următoarele opțiuni ușoare și rapide: Opțiunea 1: Reținerea unei taxe mici de pe cardul de credit/debit (instantaneu) Vom reține o taxă de pe cardul dvs. de credit/debit (și astfel va puteți mări suma retrasă). Opțiunea 2: Verificați-vă contul bancar (cuprins în 3 zile bancare) Vă vom efectua o plată în contul dvs. bancar. În câmpul corespunzător al scopului plății vom include un cod unic de verificare pe care trebuie să-l introduceți înapoi pe site-ul nostru. Opțiunea 3: Verificați-vă adresa (în 2-5 zile bancare) După solicitare vă vom trimite o scrisoare la adresa înregistrată în contul dvs. Această scrisoare va conține un cod de verificare pe care va trebui să-l introduceți înapoi pe site-ul nostru. Dacă alegeți această opțiune veți fi direcționat către secțiunea de verificare a adresei. Pentru care ma sfatuiesti sa optez? Am inteles ca daca optez pt prima trebuie neaparat sa ma duc la banca ca sa scot extras pt a introduce apoi pe site suma exacta pe care mi au oprit-o ei (intre 1 si 3 euro), așa este? Nu exista alta modalitate mai comoda? Inca ceva, daca retrag prin var.2 sau 3, banii ii voi avea pe card sau tot asa doar de la ghiseu ii pot retrage? Multumesc! |
#118
Posted 16 July 2007 - 13:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cel mai simplu opteaza pentru varianta1. Nu trebuie sa te duci neaparat la banca pentru extras de cont, eu am sunat la numarul de pe spatele cardului si am intrebat acolo, mi-a zis instantaneu suma.
|
|
#119
Posted 16 July 2007 - 13:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
[quote name='Tiberiu07' date='Jul 15 2007, 00:51' post='3101323']
@Maradonistu': colaborezi cumva cu excrocii astia ? Eu am reusit sa-mi recuprerez banii din contul moneybookers dupa aproximativ 5(CINCI) LUNI, N telefoane date le e in GBi(cu suprataxa pusa de ei) , ticketuri etc. E simplu nu le pasa de clienti dar nu iti fura direct banii ii mai ruleaza si ei si baga in fata "probleme tehnice" sau motivatii puerile de genul : banca dvs nu clureaza cu swift, incercati cu alta banca (la a 5 INCERCARE de retragere cu ACELASI CONT la ACEEASI BANCA). De fiecare data am priimit alte motive ex.:avem problem cu banca corespodenta din Romania(de mai multe ori) Nu nu lucrez la ei, tu nu ti-ai dat seama ca problmele sunt de la banca? ![]() Eu am patit-o de mai multe ori cu ei. De exemplu: retrag din moneybookers suma in euro si o primesc in Ron, sau la fel ca si tine din cauza sistemului lor informatic de kkt imi blocheaza banii 30zile. Normal ca angajatii de la banca au dat vina pe cei de la moneybookers dar sunand tocmai la bucuresti am aflat ca pot face o cerere la banca la ei ca sa-mi returneze banii inapoi pe card altfel ei tinandu-mi banii in aer 30zile lucratoare; angajati care nu stiau ca cu cardul lor poti face tranzactii pe internet si automat la vreo reclamatie dadeau din umeri ca nu se poate si multe altele dar niciuna nefiind din cauza moneybookers ci din cauza angajatilor bancii respective. |
#120
Posted 16 July 2007 - 16:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@maradonistu'
Angajatii de la banca au fost foarte amabili. Doar suportul moneybookers e prost. Pentru propria ta cultura generala ORICE TRANSFER INTRE 2 BANCI DIN RO DUREAZA MAI PUTIN DE 2(DOUA) ZILE. Si nu am chiar nici un motiv sa ma indoiesc de asta sau experienta negativa in ultimii 2-3 ani. |
#121
Posted 16 July 2007 - 16:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
asa e , cunosc oameni pe alt forum care au asteptat si 2 saptamani sa isi primeasca banii
Edited by jablonsky, 16 July 2007 - 16:42. |
#122
Posted 29 July 2007 - 20:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dupa ce in ultimul timp mi-au venit banii in aprox. 5zile lucratoare, acum a trecut o saptamana si iar n-au sosit
![]() Si ma bazam pe banii astia asa ca a trebuit sa ma imprumut ca moneybookers nu se sinchisesc sa-mi trimita banii. Astia merita dati in judecata. Messaging center e degeaba, a primit cineva vreodata raspuns? |
#123
Posted 17 August 2007 - 10:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am si eu o intrebare, am facut o retragere de la 10bet catre moneybookers, si mi-a aratat
"Retragerea dvs. a fost efectuata cu succes.Tranzactie ID nustiucat.Asteptati confirmarea." Confirmarea asta vine prin mail?si cam cat dureaza pana cand ajung banii in contul de la moneybookers? |
|
#124
Posted 17 August 2007 - 11:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am si eu o intrebare, am facut o retragere de la 10bet catre moneybookers, si mi-a aratat "Retragerea dvs. a fost efectuata cu succes.Tranzactie ID nustiucat.Asteptati confirmarea." Confirmarea asta vine prin mail?si cam cat dureaza pana cand ajung banii in contul de la moneybookers? http://www.10bet.com...e...=1&st=1#324 Dar tu ai depus cu moneybookers sau nu? Daca nu cred ca iti vor invalida retragerea ![]() |
#125
Posted 23 October 2007 - 21:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu merge decat sa trimiti prin Paypal. Asa ca ... tot moneybookers ramane. La mine a mers pana la urma. Vezi ca trebuie sa ai contul din banca in lei, altfel nu va merge. Merge si la Paypal de la noi din Romania sa primesti bani. Ieri am dat si eu click-uri ca sa imi verific cardul. Vad ca noua metoda e sa spui tu cat vrei sa iti intre pe card din banii pe care ii ai disponibili in contul de la MB. Azi am fost la banca sa imi iau un extras de cont si nu a aparut nici o operatiune legata de MB. Inca mai astept si sper sa imi vad si eu banii in mana. |
#126
Posted 01 November 2007 - 22:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
o intrebare... cam cate zile dureaza pana iti poti scoate banii... am facut retragere prin transfer bancar, am scris swift, iban, tot.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users