Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Am alimentat cu benzina cu plumb in loc de benzina fara plumb
Ultima postare: nov 25 2008 13:03, Inițiat de
anakyn
, iun 30 2006 07:09
·
0
#40
Publicat: 18 mai 2008 - 12:06
sebulbus, on May 18 2008, 12:00, said: Pai mergi la un OMV si bagi benzina de 95 cea cu sigla albastra. E cu aditiv care inlocuieste plumbul, tot ce poti gasi la noi. O sa vezi, daca o sa incerci sa bagi pompa la o masina E2 sau peste ca nu incape. |
#41
Publicat: 19 mai 2008 - 10:01
Scumpicuta, on May 16 2008, 15:17, said: jay333, Mai verifica si sursa inainte sa cazi in capcane de naivi... Benzina Ecopremium 95, este fara plumb, spre deosebire de benzina Premium 90, care e cu plumb si cu care faci tu confuzii... http://www.apmdb.ro/.....feb. 2006.htm Ca sa tii minte pentru tine, tot ce este peste 95 este fara plumb... Sub 95 e cu plumb... Se referă la benzina cu înlocuitori ai plumbului, de regulă cu aditivi pe bază de mangan. Se interzice utilizarea acestui carburant la autovehiculele prevazute cu convertor catalitic."? Eu unul inteleg ca ar fi benzina fara plumb cu aditivi (inlocuitori ai plumbului). Unde e confunzia mea? Scumpicuta, on May 17 2008, 08:28, said: Revenind ontopic, benzina fara plumb nu strica motoarelor non euro. |
#42
Publicat: 20 mai 2008 - 07:45
makaveli_2peu, on May 18 2008, 11:06, said: dar folosirea benzinei fara pb la o masina non-euro poate sa aibe efecte grave???nu gasesc benzina cu plumb nici sa dau cu tunu!am vreo 3 benzinarii pe langa mine si nici una nu are benzina cu pb ... Benzina cu plumb se foloseste la motoarele mai vechi ca un film etanseizant intre supapa si scaun si pentru proprietatile antidetonante alte aditivului. Implicit, alimentand cu benzina care n-are adaugat un aditiv cu proprietati similare compresia are un pic de suferit prin neetanseitate. (Sebulbus) Citeste si ce s-a scris anterior. Adica n-are nimic motorul. Eu folosesc la Dacia veche numai fara Pb. Asta si pt. ca la benzinaria Petrom din oras, aia Eco95 (cu ''Pb'') de multe ori a avut apa in ea. |
#45
Publicat: 20 mai 2008 - 10:03
Condensul din instalatia de alimentare este foarte pacatos si nu scapi de el cu una cu doua. De la statia de benzina este aproape exlus sa iei combustibil cu apa in el deoarece baietii sunt foarte atenti cu apa din condens din tancurile de combustibil pentru ca ii poate ruina asa ceva. Au niste instrumente dedicate cu care sonteaza dupa apa pe fundul tancurilor si o scot de acolo. Si oricum apa sta intr-o zona in care sorburile pompelor nu ajung sa traga. Exista o adancitura speciala in care se aduna apa din condens si de unde este extrasa cu o sonda periodic.
Asadar, ce ai experimentat tu este de fapt condensul din instalatia proprie de alimentare a masinii. Sunt convins de asta intr-o proportie de 99,99%. Si de ce consideri tu ca ma bag aiurea in seama? Cu ce iti argumentezi afirmatia calomnioasa? |
#46
Publicat: 20 mai 2008 - 10:43
Pt. ca e un obicei de-al tau sa te bagi aiurea in discutii dar hai s-o lasam asa.
Bun, deci fii atent, de ce nu mai am ''condens'' (ca e apa in benzina toata ziua, nu are cum sa faca atata condens) de cand alimentez fara Pb? (au fost momente cand am incercat sa alimentez din nou cu Pb si fenomenul s-a repetat) Si ce de cand alimentam cu Pb scoateam din rezervor, pompa (ajungea si la carburici) apa 100-200 gr?? Atenti pe naiba.... |
|
#47
Publicat: 20 mai 2008 - 11:25
Octavian___28, on May 20 2008, 10:43, said: Pt. ca e un obicei de-al tau sa te bagi aiurea in discutii dar hai s-o lasam asa. Nu. N-o lasam asa. Da-mi niste exemple cu citate unde ma bag eu aiurea ca sa nu creada lumea ca obiceiul tau este sa fii papagal. In alta ordine de idei design-ul tancurilor de combustibil te contrazice. Este imposibil ca apa sa fie trasa de pompe pentru ca se aduna intr-o gaoace. Daca junge sorbul sa traga apa, iti umple rezervorul cu apa mestere. Editat de Dragon Warrior, 20 mai 2008 - 11:26. |
#48
Publicat: 20 mai 2008 - 11:32
Alimentarea cu benzina fara plumb la o masina al carei motor este prevazut sa functioneze cu benzina cu plumb(ex clasic, Dacia 1310) poate duce in timp la arderea supapelor/garniturii de chiuloasa. Un alt efect al plumbului din benzina este acela ca actioneaza ca un catalizator de ardere, mai exact, un inhibator. De ce credeti ca cei cu dacii, care au bagat benzina fara plumb in masina spuneau apoi: "mama ce fuge masina"?(am si eu unul acasa care la fel zice..) Ardere mai violenta=>temperaturi si presiuni mai mari=>masina "trage" mai bine.
Chestia asta este pe langa ce au zis ante-postatorii, acela ca la masinile gandite pentru acest tip de combustibil, actioneaza ca o pelicula protectoare pentru supape. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi