Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense
 

2 probleme dacia 1310

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
tampao

tampao

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 18.03.2006
1. Imi pusca platinile imediat ce le schimb (mentionez ca avansul este reglat ca la carte, iar distanta dintre platini o reglez la distanta mai mare decat cea clasica, pentru ca altfel porneste foarte greu cand dau la automat). Sa incerc sa-i pun platini din alea cu gaura pe mijloc? sau am mai auzit o varianta in care se monteaza 2 condensatori in loc de unul.
2. in momentul in care e pornit motorul la ralanti, daca aprind farurile acul care indica nivelul de incarcare al bateriei coboara pana pe la portiunea hasurata cu alb (ceea ce mi se pare normal avand in vedere faptul ca sunt destul de puternice farurile, nu?), in schimb daca apas pedala de frana (fara nici un alt consumator) coboara acul pana la rosu!!! am cumva vreun scurtcircuit?? Si in mod asemanator se intampla si la semnalizari (scade acul pana spre rosu si toate becurile de la bord - nivel benzina, frana de mana, etc- slabesc in intensitate destul de vizibil in momentul in care se aprind semnalizarile)
   Astept cu nerabdare parerile voastre si eventualele sfaturi. Merci

#2
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,021
  • Înscris: 17.10.2003
- Pentru platini impuscate vezi intai ce e cu bobina.
- In cartea masinii scrie ca nu trebuie sa dai atentie unde se afla acul cand motorul e la relanti. Oricum, la 800 de ture nu are cum sa-ti incarce ca la 2000. Dar in nici un caz sa se simta la semnalizari. Cauze pot fi multe, de la scurt la contacte imperfecte sau ceva defect. Incearca intai sa cureti contactele, pe urma mai vezi tu...
De asemenea, nu e foarte aiurea sa mai scada un pic acul sau sa se simta la relanti sau la lumini, cand calci frana: eu am pe frana 4 becuri x  15 Watt = 60 Watt, adica mai mult decat un far. Si vreau sa spun ca se simte cum scade relanti-ul.

Edited by akeem, 22 June 2006 - 11:27.


#3
tampao

tampao

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 18.03.2006
Nu as da asa de mare atentie, dar in momentul in care cu farurile aprinse , la ralanti scade acul doar putin, pe stopurile de frana sau pe semnalizari ajunge pana pe rosu...nu cred ca e asa de normal.
Si in legatura cu bobina, cum as putea sa o verific?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate