Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...
 Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...
 Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai
 Releu protectie tensiune

Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta
 

Problema ambreiaj

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
10 răspunsuri în acest subiect

#1
floppy76

floppy76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 08.05.2005
Este vorba de o masina noua (9000 km) care nu a fost fortata in nici un fel (condus cuminte) si la care de vreo cateva sute de km a aparut un zgomot la ambreiaj care se manifesta astfel: la relanti, in partea superioara a pedalei de ambreiaj la o apasare foarte usoara (cca 2 cm) se simte o bataie ritmica destul de puternica care dispare la apasarea pedalei. La ambreiere, respectiv la ridicarea pedalei se aude un zgomot fin gen "rontait" in zona ambreiajului, pe care-l simt si in pedala pe toata cursa ei. Fazele astea se accentueaza cu motorul cald si la drum lung si sunt mai atenuate la rece (cand rontaitul nu se aude dar persista bataia in pedala).
Masina trage foarte bine, are demaraj, ambreiajul cupleaza ok, nu smuceste dar e foarte deranjanta problema si mi-e frica sa nu se strice ceva.
Ma apropii de 10000 km cand trebuie sa fac revizia si ma tem sa nu faca figuri service-ul. Nu cred ca poate fi vorba de uzura ambreiajului la 9000km. Ce ziceti ?

#2
alin_serban

alin_serban

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 31
  • Înscris: 12.12.2004

 floppy76, on Jun 15 2006, 20:47, said:

Este vorba de o masina noua (9000 km) care nu a fost fortata in nici un fel (condus cuminte) si la care de vreo cateva sute de km a aparut un zgomot la ambreiaj care se manifesta astfel: la relanti, in partea superioara a pedalei de ambreiaj la o apasare foarte usoara (cca 2 cm) se simte o bataie ritmica destul de puternica care dispare la apasarea pedalei. La ambreiere, respectiv la ridicarea pedalei se aude un zgomot fin gen "rontait" in zona ambreiajului, pe care-l simt si in pedala pe toata cursa ei. Fazele astea se accentueaza cu motorul cald si la drum lung si sunt mai atenuate la rece (cand rontaitul nu se aude dar persista bataia in pedala).
Masina trage foarte bine, are demaraj, ambreiajul cupleaza ok, nu smuceste dar e foarte deranjanta problema si mi-e frica sa nu se strice ceva.
Ma apropii de 10000 km cand trebuie sa fac revizia si ma tem sa nu faca figuri service-ul. Nu cred ca poate fi vorba de uzura ambreiajului la 9000km. Ce ziceti ?



Da si eu am aceasi problema la un Logan... nu se aude chiar asa tare dar se aude... am fost cu ea la service si mecanicii de acolo mi-au spus ca e ceva normal sa nu ma stresez ca asa face discul de ambreiaj. E un sunet ca si cum s-ar fi transformat motorul intr-un diesel. Pe altii i-am auzit ca au schimbat discul de ambreiaj si tot n-au scapat de problema. Nu stiu daca ar treb sa ne culcam pe-o ureche dar alta alternativa n-am avut. Poate stie totusi cineva o solutie.

#3
floppy76

floppy76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 08.05.2005
Cineva mi-a zis azi ca e de la discul de ambreiaj care bate si care se poate regla in service, ca nu e o problema grava. Sper sa fie asa

Iar chestia cu mecanicii care zic "asa fac ele" deja ma dispera. Niste incompetenti. Habar n-au sau sunt prea comozi sa se apuce de ceva fara ciubuc.

Editat de floppy76, 16 iunie 2006 - 17:47.


#4
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 1.019
  • Înscris: 08.12.2003
am avut si eu problema asta cu vibratiile in pedala de ambreiaj la alfa 156 anul trecut la ~125.000 km
schimbat in prima faza discul si rulmentul (doar astea se uzeaza in viziunea mecanicilor)
iar a doua zi (pentru ca problema nu a disparut)
role, placa de presiune si cablu

Editat de alexpreda, 16 iunie 2006 - 18:18.


#5
floppy76

floppy76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 08.05.2005
da, dar acolo erau 125000 km nu 9000, era uzura nu altceva

#6
lulu mob

lulu mob

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 630
  • Înscris: 26.10.2005
Despre ce masina e vorba?

#7
floppy76

floppy76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 08.05.2005

 lulu mob, on Jun 17 2006, 08:38, said:

Despre ce masina e vorba?

Suzuki Ignis 2005

#8
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.371
  • Înscris: 01.01.2002
huruie cand apesi pedala de ambreiaj? da vezi sa fie liniste cand faci "testul"

#9
floppy76

floppy76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 08.05.2005

 Blade, on Jun 18 2006, 07:19, said:

huruie cand apesi pedala de ambreiaj? da vezi sa fie liniste cand faci "testul"

nu huruie, doar bate pedala iar zgomotul la ridicarea pedalei e unul foarte fin, mai degraba o vibratie, o rontzaiala, decat o huruiala  :)

#10
lulu mob

lulu mob

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 630
  • Înscris: 26.10.2005
Parerea mea e ca ori s-au slabit putin arcurile de la discul de ambreiaj si vibreaza putin in locas atunci cand nu sunt in sarcina, ori ai putina uzura in rulmentul de presiune. Nici una din aceste piese nu se poate regla, ci doar schimba; ce se poate regla -acolo unde nu se regleaza automat- este cursa libera a ambreiajului, aceasta neputand fi, insa, sursa zgomotului sau a vibratiei pe care o simti tu.
Du-te la service si vezi ce raspuns primesti.

#11
marian rosu

marian rosu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 305
  • Înscris: 21.04.2004
Am si eu un zgomot (suierat subtire) la relanti cand iau piciorul de pe ambreiaj. Cand calc ambreiajul dispare.
Suieratul se accentueaza daca turez motorul pe loc, in mers insa, parca nu se aude asa tare.
Masina e un Ford Fusion pe benzina din 2003, 12000 km facuti in conditii necunoscute mie :confuzzled:
Un nea gigel mecanic mi-a zis ca e rulmentul de presiune pe duca
Altul mi-a zis ca e autoreglabil rulmentul (hidraulic sau asa ceva) si ca are niste limite intre care se regleaza singur si nu e nevoie sa-l schimbi
Dar am citit pe forumuri ca ar putea fi si alte motive sau ca asa e normal sa faca

Faza e ca n-as desface motorul pe degeaba, dar nici n-as vrea sa raman cu ea in drum
Orice sfat e binevenit :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate