Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Maimuta si Negru

Chiar nu mai suntem in stare sa f...

Soluție de supraveghere ieft...

1 capatana de usturoi pe zi, pune...
 Latenta uriasa la laptop cu i7-12...

Unde se afla acest local ?

Activitați extracurriculare ...

Sprayul de muste RAID nu mai func...
 Baterie termica cu acetat de sodi...

Branza maturata/betonata

Imagine ecran laptop tremura si e...

Hamsie si Capelin prajiti in tiga...
 Seat Leon FR !

faculatea potrivita

Upgrade CPU --> upgrade RAM?

Parchet care se lasa
 

Accident LOGAN

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#1
brebe85

brebe85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 31.10.2004
Astazi am fost martorul unui accident in Bucuresti. E vorba de un Logan, conducatorul auto se afla in timpul unui drive test  :cursing:

M-a depasit pe mine, a facut un pic de slalom de pe banda 1 pe banda 2, din cate am vorbit cu el nu a vazut refugiul de tramvai si a intrat in el. A fost lansat de rampa creata si s-a rostogolit o data in aer.

Din poze de vede unde a lovit bordura.

Important e ca nimeni nu a fost ranit, baietii au iesit cu bine din masina. Masina, dupa parerea mea s-a comportat bine: usile s-au putut deschide si airbag-urile au functionat cum trebuie.

Conditii de drum: ploaie. Ei aveau dupa estimarile mele cam 50-60.

In concluzie, zic ca Loganul in ciuda formei de dulap s-a descurcat bine, cam de 3 stele :)

Poze:

Attached Files



#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
vad ca plafonul nu s-a deformat in mod periculos pentru pasageri. Ceea ce e bine. Si arata inca odata nevoia de siguranta pasiva in caz de accident. Is curios daca un chevrolet aveo se comporta la fel de bine intr-un asemenea accident, caci la aveo s-a deformat destul de naspa plafonul la euroncap..

#3
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,402
  • Înscris: 03.12.2005
are o masa mica, nu avea ce apasa foarte tare pe montanti.

legat de a2a ta intrebare: probabil ca da. eventual nu asa bine, dar decent. la aveo montantul fata e mai inclinat, si primeste respectiv transmite plafonului o mai mare parte din forta impactului frontal suportat.

#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai nu conteaza numai masa masinii ci si viteza la care a aterizat pe acoperis ,aterizare care pune la incercare destul de bine rezistenta montantilor si a plafonului.

Cat despre aveo, una dintre problemele lui la impact ar fi punctele de sudura din zona montantilor. Care is convins  ca ar fi dat batai de cap serioase aveo-ului.

Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive?

#5
invisible

invisible

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 06.07.2005
cartarescu frateeeeeeee:)
just logan

#6
brebe85

brebe85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 31.10.2004

 romaximusro, on May 8 2006, 00:04, said:

Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive?

Sincer sa fiu nu stiu, insa din cate am vazut ca vorbea soferul cu un reprezentant de la Dacia, nu parea f ingrijorat.

Mi-a luat id-ul de messenger ca sa ii trimit pozele :D (am mai multe) si cred ca il voi intreba atunci.

#7
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Where's Cartarescu? :eheyebrow:

#8
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005
treaba asta nu spune foarte multe deoarece masina practic a alunecat pe plafon fara sa preaia energia unui impact  frontal in adevaratul sens al cuvantului dar oricum e de laudat ca s-au deschis usile fara probleme

ca fapt divers , taica-meu  dupa ce s-a dat de 2 ori peste cap cu o dacie berlina( cazuse intr-o rapa de vreo 6 metri )  a iesit singur din masina fara nici o problema , cam  dupa vreo 10 ore a realizat ca are o mica vanataie la piciorul stang ....
cand am ajuns eu la locul accidentului era cineva care tocmai ii spunea lu' taica-meu  ce concluzie a tras el : Dacia berlina e o masina FOARTE SIGURA    :D

#9
brebe85

brebe85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 31.10.2004

 axel_1, on May 8 2006, 09:18, said:

treaba asta nu spune foarte multe deoarece masina practic a alunecat pe plafon fara sa preaia energia unui impact  frontal in adevaratul sens al cuvantului dar oricum e de laudat ca s-au deschis usile fara probleme

ca fapt divers , taica-meu  dupa ce s-a dat de 2 ori peste cap cu o dacie berlina( cazuse intr-o rapa de vreo 6 metri )  a iesit singur din masina fara nici o problema , cam  dupa vreo 10 ore a realizat ca are o mica vanataie la piciorul stang ....
cand am ajuns eu la locul accidentului era cineva care tocmai ii spunea lu' taica-meu  ce concluzie a tras el : Dacia berlina e o masina FOARTE SIGURA    :D

:D  si frati-miu a iesit dintr-o masina facuta acordeon, o berlina 1300.

Ideea principala e ca usile s-au deschis si cei aflati in masina nu au patit nimic.

In schimb, ma enervau carcotasii care afirmau, cum sa se rastoarne la viteza aia, cum bla, bla. O baba chiar a pus mana sa vada cat de groasa e tabla  :lol:  :coolspeak:

#10
big_ipaq

big_ipaq

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,466
  • Înscris: 13.05.2004

 romaximusro, on May 8 2006, 00:04, said:

Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive?

In Romania CASCO asigura masina nu soferul. Cand am intrebat daca-mi dau un discount daca conduc DOAR eu masina mea, au spus ca nu-i intereseaza cine conduce masina. Deci asigurarile n-au nici o baza sa-i intereseze cine era la volan si ce s-a intamplat. Se declara la politie si salut calu'...

De ce sa recupereze prejudiciu de la sofer?!? E ca si cum as provoca un accident si asigurarile ar recupera prejudiciul de la mine ca asigurat. :D Eventual reintregirea, dar nu vad baza nici la asa ceva. Crede cineva ca o masina de drivetest nu are CASCO?

Edited by big_ipaq, 08 May 2006 - 10:56.


#11
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
Orice dealer auto cu capul pe umeri iti va da la semnat inainte de a iesi la test o hartie in care se specifica ca tu nu vei avea nici o pretentie in caz de accident chiar daca vei fi ranit grav...cat despre ''cum recupereaza asiguratorul banii'' soferul nu va trebui sa plateasca nimic...asta stiu sigur...si inca ceva masinile de test drive au o alta ''politica'' in momentul in care sunt asigurate...

#12
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

si inca ceva masinile de test drive au o alta ''politica'' in momentul in care sunt asigurate...

ne poti da detalii? :peacefingers:

#13
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 romaximusro, on May 8 2006, 12:29, said:

ne poti da detalii? :peacefingers:
persoana fizica :un pret de asigurare
dealer auto :> masina test drive : alt pret/alte clauze adaugate in contract

revin cu detalii exacte

#14
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Sint curios daca soferul, dupa acest drive test reusit (din punctul de vedere al securitatii pasive), a mai dorit sa cumpere loganul...

PS Sa presupunem ca macar la drive test si-au pus centura de siguranta...

#15
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
parerea mea e ca nu s-a deformat asa tare plafonul datorita unghiului si vitezei pe care masinea le avea cand a aterizat pe asfalt :w00t:

#16
apciu

apciu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 06.05.2006
dar de accidentul de la 23August , jud COnstanta, din data de 30Aprilie a.c. nu vb nimeni?
Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un Dacia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine.
revenind la Logan, a intrat cu 140 , s-a ridicat pe 2 roti in curba (masina plina 5 persoane) a inceput sa se rostogoleasca si a imbratisat cu plafonul un copac in cele din urma... 2 morti pe loc, 2 la spital si unu in coma si acum.

Deci? 3 stele ? huh

#17
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 apciu, on May 8 2006, 15:23, said:

dar de accidentul de la 23August , jud COnstanta, din data de 30Aprilie a.c. nu vb nimeni?
Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un Dacia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine.
revenind la Logan, a intrat cu 140 , s-a ridicat pe 2 roti in curba (masina plina 5 persoane) a inceput sa se rostogoleasca si a imbratisat cu plafonul un copac in cele din urma... 2 morti pe loc, 2 la spital si unu in coma si acum.

Deci? 3 stele ? huh
Nu stiu daca cele 3stele fac referire la viteza de 140 km/h  :death:

#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
apciu.. la 140 de km/h nici mama stelelor euroncap nu te salveaza. Si cred si eu ca e o diferenta intre a lua o curba cu 120 km/h si a lua o  curba cu 140 km/h. Mai ales ca masina era incarcata la refuz.Ca sa nu mai zic ca nu ai de unde sa stii tu ce experienta a avut soferul, si daca nu cumva nu a stiut sa redreseze masina.. Din pacate cred ca soferul ala si-a facut-o cu mana lui. Is curios cat de stransa e curba de care vorbesti..

Edited by romaximusro, 08 May 2006 - 14:43.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate