![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident LOGAN
Last Updated: Jan 02 2009 00:52, Started by
brebe85
, May 07 2006 21:15
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 07 May 2006 - 21:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Astazi am fost martorul unui accident in Bucuresti. E vorba de un Logan, conducatorul auto se afla in timpul unui drive test
![]() M-a depasit pe mine, a facut un pic de slalom de pe banda 1 pe banda 2, din cate am vorbit cu el nu a vazut refugiul de tramvai si a intrat in el. A fost lansat de rampa creata si s-a rostogolit o data in aer. Din poze de vede unde a lovit bordura. Important e ca nimeni nu a fost ranit, baietii au iesit cu bine din masina. Masina, dupa parerea mea s-a comportat bine: usile s-au putut deschide si airbag-urile au functionat cum trebuie. Conditii de drum: ploaie. Ei aveau dupa estimarile mele cam 50-60. In concluzie, zic ca Loganul in ciuda formei de dulap s-a descurcat bine, cam de 3 stele ![]() Poze: Attached Files |
#2
Posted 07 May 2006 - 21:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
vad ca plafonul nu s-a deformat in mod periculos pentru pasageri. Ceea ce e bine. Si arata inca odata nevoia de siguranta pasiva in caz de accident. Is curios daca un chevrolet aveo se comporta la fel de bine intr-un asemenea accident, caci la aveo s-a deformat destul de naspa plafonul la euroncap..
|
#3
Posted 07 May 2006 - 21:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
are o masa mica, nu avea ce apasa foarte tare pe montanti.
legat de a2a ta intrebare: probabil ca da. eventual nu asa bine, dar decent. la aveo montantul fata e mai inclinat, si primeste respectiv transmite plafonului o mai mare parte din forta impactului frontal suportat. |
#4
Posted 07 May 2006 - 23:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pai nu conteaza numai masa masinii ci si viteza la care a aterizat pe acoperis ,aterizare care pune la incercare destul de bine rezistenta montantilor si a plafonului.
Cat despre aveo, una dintre problemele lui la impact ar fi punctele de sudura din zona montantilor. Care is convins ca ar fi dat batai de cap serioase aveo-ului. Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive? |
#6
Posted 07 May 2006 - 23:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
romaximusro, on May 8 2006, 00:04, said: Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive? Sincer sa fiu nu stiu, insa din cate am vazut ca vorbea soferul cu un reprezentant de la Dacia, nu parea f ingrijorat. Mi-a luat id-ul de messenger ca sa ii trimit pozele ![]() |
#8
Posted 08 May 2006 - 08:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
treaba asta nu spune foarte multe deoarece masina practic a alunecat pe plafon fara sa preaia energia unui impact frontal in adevaratul sens al cuvantului dar oricum e de laudat ca s-au deschis usile fara probleme
ca fapt divers , taica-meu dupa ce s-a dat de 2 ori peste cap cu o dacie berlina( cazuse intr-o rapa de vreo 6 metri ) a iesit singur din masina fara nici o problema , cam dupa vreo 10 ore a realizat ca are o mica vanataie la piciorul stang .... cand am ajuns eu la locul accidentului era cineva care tocmai ii spunea lu' taica-meu ce concluzie a tras el : Dacia berlina e o masina FOARTE SIGURA ![]() |
#9
Posted 08 May 2006 - 09:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
axel_1, on May 8 2006, 09:18, said: treaba asta nu spune foarte multe deoarece masina practic a alunecat pe plafon fara sa preaia energia unui impact frontal in adevaratul sens al cuvantului dar oricum e de laudat ca s-au deschis usile fara probleme ca fapt divers , taica-meu dupa ce s-a dat de 2 ori peste cap cu o dacie berlina( cazuse intr-o rapa de vreo 6 metri ) a iesit singur din masina fara nici o problema , cam dupa vreo 10 ore a realizat ca are o mica vanataie la piciorul stang .... cand am ajuns eu la locul accidentului era cineva care tocmai ii spunea lu' taica-meu ce concluzie a tras el : Dacia berlina e o masina FOARTE SIGURA ![]() ![]() Ideea principala e ca usile s-au deschis si cei aflati in masina nu au patit nimic. In schimb, ma enervau carcotasii care afirmau, cum sa se rastoarne la viteza aia, cum bla, bla. O baba chiar a pus mana sa vada cat de groasa e tabla ![]() ![]() |
#10
Posted 08 May 2006 - 10:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
romaximusro, on May 8 2006, 00:04, said: Ca o mica curiozitate, oare la asemenea accidente cine plateste? Banui ca asigurarea daca este asigurata. Are insa firma de asigurari baze ca sa recupereze prejudiciul de la soferul care facea test drive? In Romania CASCO asigura masina nu soferul. Cand am intrebat daca-mi dau un discount daca conduc DOAR eu masina mea, au spus ca nu-i intereseaza cine conduce masina. Deci asigurarile n-au nici o baza sa-i intereseze cine era la volan si ce s-a intamplat. Se declara la politie si salut calu'... De ce sa recupereze prejudiciu de la sofer?!? E ca si cum as provoca un accident si asigurarile ar recupera prejudiciul de la mine ca asigurat. ![]() Edited by big_ipaq, 08 May 2006 - 10:56. |
|
#11
Posted 08 May 2006 - 10:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Orice dealer auto cu capul pe umeri iti va da la semnat inainte de a iesi la test o hartie in care se specifica ca tu nu vei avea nici o pretentie in caz de accident chiar daca vei fi ranit grav...cat despre ''cum recupereaza asiguratorul banii'' soferul nu va trebui sa plateasca nimic...asta stiu sigur...si inca ceva masinile de test drive au o alta ''politica'' in momentul in care sunt asigurate...
|
#12
Posted 08 May 2006 - 11:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote si inca ceva masinile de test drive au o alta ''politica'' in momentul in care sunt asigurate... ne poti da detalii? ![]() |
#13
Posted 08 May 2006 - 11:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#14
Posted 08 May 2006 - 13:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sint curios daca soferul, dupa acest drive test reusit (din punctul de vedere al securitatii pasive), a mai dorit sa cumpere loganul...
PS Sa presupunem ca macar la drive test si-au pus centura de siguranta... |
#15
Posted 08 May 2006 - 13:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
parerea mea e ca nu s-a deformat asa tare plafonul datorita unghiului si vitezei pe care masinea le avea cand a aterizat pe asfalt
![]() |
|
#16
Posted 08 May 2006 - 14:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dar de accidentul de la 23August , jud COnstanta, din data de 30Aprilie a.c. nu vb nimeni?
Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un Dacia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine. revenind la Logan, a intrat cu 140 , s-a ridicat pe 2 roti in curba (masina plina 5 persoane) a inceput sa se rostogoleasca si a imbratisat cu plafonul un copac in cele din urma... 2 morti pe loc, 2 la spital si unu in coma si acum. Deci? 3 stele ? huh |
#17
Posted 08 May 2006 - 14:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
apciu, on May 8 2006, 15:23, said: dar de accidentul de la 23August , jud COnstanta, din data de 30Aprilie a.c. nu vb nimeni? Un Logan a intrat in "curba de la 23" cu vreo 140Km, in conditiile in care eu am intrat cu 120 in curba aceea cu un Dacia break din 2000 si bineinteles de pe banda I pe contrasens(bandaII) , si mi-a fugit fundul, am accelerat si am scos-o cu bine. revenind la Logan, a intrat cu 140 , s-a ridicat pe 2 roti in curba (masina plina 5 persoane) a inceput sa se rostogoleasca si a imbratisat cu plafonul un copac in cele din urma... 2 morti pe loc, 2 la spital si unu in coma si acum. Deci? 3 stele ? huh ![]() |
#18
Posted 08 May 2006 - 14:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
apciu.. la 140 de km/h nici mama stelelor euroncap nu te salveaza. Si cred si eu ca e o diferenta intre a lua o curba cu 120 km/h si a lua o curba cu 140 km/h. Mai ales ca masina era incarcata la refuz.Ca sa nu mai zic ca nu ai de unde sa stii tu ce experienta a avut soferul, si daca nu cumva nu a stiut sa redreseze masina.. Din pacate cred ca soferul ala si-a facut-o cu mana lui. Is curios cat de stransa e curba de care vorbesti..
Edited by romaximusro, 08 May 2006 - 14:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users