![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factura Booking...
Last Updated: Mar 25 2024 14:12, Started by
murilexix
, Mar 23 2024 20:59
·
2
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 25 March 2024 - 14:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu ceri factura de la procesatorul de plati, in cazul asta Emag. Sau alte magazine care au ca procesator Netopia, nu ceri factura de la Netopia, unde ai facut plata, ci de la magazin. Confunzi termenul de procesator de plati cu cel de market place (unde se proceseaza comenzi). Emag, daca nu ma insel are procesator de plati pe PayU. In ce priveste facturile emise prin Booking Le furnizez facturi oaspeților? Informații esențiale: Partenerii Booking.com trebuie să le ofere oaspeților factură la check-out, dacă acest lucru este solicitat de legislația locală. Chiar dacă tipul facturii variază și în funcție de legislația locală, deoarece rezervările reprezintă acorduri legale între parteneri și oaspeți, partenerii sunt cei care trebuie să emită facturi dacă este necesar. Când un oaspete rezervă o proprietate, rezervarea devine un acord legal între partener și client și, drept rezultat, Booking.com nu poate trimite facturi partenerilor sau oaspeților lor pentru rezervări. Booking.com poate pune la dispoziție chitanțe ca dovadă a plății, dar, din motive legale, partenerii de cazare sunt întotdeauna singurii care pot emite facturi oaspeților. Important: În situațiile în care partenerii sunt plătiți de oaspeți prin transfer bancar, iar check-out-ul are loc înainte de procesarea plății, în principiu partenerii pot oferi în continuare facturi pe baza dovezii de plată (adică transferul bancar în curs). În baza legislației locale, dacă dovada plății nu este suficientă pentru a le oferi oaspeților facturi, partenerii trebuie să ia măsuri pentru a pregăti și informa oaspeții că facturile vor fi transmise prin e-mail după finalizarea plății prin transfer bancar. Drept rezultat, partenerii trebuie să le ofere oaspeților factură la check-out, în format fizic sau prin e-mail (sau ambele), în funcție de prevederile legislației locale. De asemenea, în funcție de reglementări, aceste facturi pot fi facturi fiscale sau chitanțe pentru oaspeți. Ce se întâmplă cu facturile pentru rezervările oaspeților prin Plăți Online sau Plăți prin Booking.com? Chiar și în situațiile în care Booking.com facilitează plata oaspetelui dvs., partenerii trebuie să le furnizeze oaspeților o factură la check-out - fie în format fizic, fie via e-mail, sau amândouă, dacă legislația dvs. locală solicită acest lucru. Acest lucru se datorează faptului că acordul de rezervare rămâne între partener și oaspete. ... Dar dacă pot furniza o factură doar pe numele Booking.com, din moment ce primesc plata de la Booking.com? După cum este prevăzut în Termenii Generali de Livrare (GDT), Booking.com doar facilitează plata pentru și în numele proprietății partenerului. Partenerii sunt în continuare cei care îi furnizează oaspetelui camera. Booking.com nu (re)vinde camera. Prin urmare, similar cu situația în care oaspetele vă achită direct suma, partenerii vor trebui să emită o factură fiscală sau o chitanță, în cazul în care legislația solicită lucru. Edited by strongsss, 25 March 2024 - 14:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users