Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plita inducție gorenje IC340...

info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie

Importul de cod extern avantaje v...
 Alegere sistem usi glisante\...

Am primit credit in avans desi op...

3 ani dobanda fixa vs 5 ani fixa?

Sfaturi recuperare cont facebook
 Piese pentru trenul de rulare Meyle

o masina legendara, Moskvitch 408

Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...
 Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...

Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...
 

Romanii nu au bani de masini noi

* * * - - 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
100 răspunsuri în acest subiect

#73
asffga

asffga

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 514
  • Înscris: 04.04.2023

View Postflorinellll, on 21 iulie 2023 - 09:22, said:

Se spune ""maintenance"" Este in functie de cat de inteligent sau prost este proprietarul. Detin Honda Accord CU2, 2011,in urma cu 6 ani mi-au zis de la reprezentanta ca trebuie sa schimb kit ambreiaj si kit distributie. Cost total pe ""original"" 2500euro,au trecut 6 anisori si functioneaza perfect fara "schimbare"
La reprezentanta au obiceiul sa recomande orice le aduce bani.
Si din ce am observat pe la unele, au slaba calitate la mecanici, adica aia de lucreaza efectiv pe masina. De inginerul care da cu biciul in mecanici nu iti prea poti face idee ce e de capul lui, ca el doar vorbeste, adica doar da sfaturi cum sa cheltui mai multi bani la ei.

View PostManelistDeSuccesMaxim, on 21 iulie 2023 - 09:52, said:

Am impresia că ție-ți place riscul prea tare, cu distribuția nu-i de glumit deloc că-ți face motorul praf și pulbere atunci când cedează.
Mituri urbane, nu iti face nici un motot praf si pulbere. Am patit-o si motorul a functionat bine cel putin 2 ani dupa.
Singura diferenta e ca mai platesti vreo 200 euro in plus la schimbul de distributie, plus ceva bani de transport pe platforma, in functie de unde te lasa.

View Postqew, on 21 iulie 2023 - 10:26, said:

Iar aia ce il iau cu banii jos cand ei oficial castiga 3000 de lei pe luna... cred ca stii si tu ce inseamna.
Ca spre nefericirea unora ca tine ei nu s-au nascut in familii sarace?
Ca s-au descurcat in viata si s-au inconjurat de oameni cu bani?

Vezi ca invidia asta va tine in saracie, daca nu ati mai avea invidia asta poate ca ati fi reusit in viata, sa va permiti sa cumperi lucruri scumpe cu banul jos, fara credit, si fara sa lucrezi pe plantatie doar cu scopul de a plati datoriile.

#74
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.577
  • Înscris: 05.04.2023

View Postasffga, on 21 iulie 2023 - 11:02, said:

Mituri urbane, nu iti face nici un motot praf si pulbere.
Da, sigur, tot mit e și că pistoanele știu a dansa sincron după cum le cântă injectoarele...

#75
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.862
  • Înscris: 24.05.2020
Exista motoare la care supapele nu ating pistoanele in cazul in care se rupe cureaua de distributie.


In alta ordine de idei, conduc cele mai tari masini din lume de 10 ani incoace.

Masini de firma adica, incluse in pachetul salarial, cu toate costurile (mele) de exploatare zero. Nici nu vreau sa mai aud vreodata de masina proprietate. Poate doar cand oi iesi la pensie si n-o sa mai am de ales.

Editat de murdar, 21 iulie 2023 - 11:39.


#76
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.657
  • Înscris: 02.09.2006

View Postbai3tzash, on 20 iulie 2023 - 20:23, said:

Românii, adică majoritatea, nu au bani nici de mașini sh, darămite noi.
Nu luați procente dacă nu le și raportați la ceva. 10% din cât, electrice?
Mulți încă umblă cu rable de 20-30 de ani. Măcar să-și ia sh de 5-10 ani.
Aiurea! de aia n-ai loc pe strazi de masini? si fiecare centrimetru patrat de teren e parcare?

#77
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.657
  • Înscris: 02.09.2006

View Postovidiu21, on 20 iulie 2023 - 20:37, said:

Romanii se descurca: mai o evaziune mai o combinatie... in tara cu salariul minim pe economie 500 euro tara e plina de vile si masini. mai o balanta contabila gresita. are balta peste: noroc cu bancile ca dau credite. circula banii. datorii globalizare etc.
vanzari nu produceri, importuri banii se fac din profituri din adaosuri comerciale, in afara de dacia medicamente cateva, jocuri de noroc, renault  nimic nu se mai nu produce, it e in floare etc
in constructii totul se importa, nici nisip nu mai face in Romania cred.

In loc sa crezi povesti, cauta pe net si vezi din ce se compune PIB-ul, care a fost structura exporturilor si apoi vei ride singur de ce prostii ai scris!

#78
ovidiu21

ovidiu21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.450
  • Înscris: 09.08.2006

View Posttytysor, on 21 iulie 2023 - 11:42, said:


In loc sa crezi povesti, cauta pe net si vezi din ce se compune PIB-ul, care a fost structura exporturilor si apoi vei ride singur de ce prostii ai scris!
N-am nevoie sa citesc pe net, e suficient ce vad pe la munca, pe strada,in oras, adica in REALITATE !

#79
Alex432

Alex432

    involt

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.218
  • Înscris: 28.05.2020

View Postmurdar, on 21 iulie 2023 - 11:35, said:

conduc cele mai tari masini din lume de 10 ani incoace.
Ce modele de Ferrari, Lamborghini si Rolls-Royce ai condus ?

View Postflorinellll, on 21 iulie 2023 - 10:00, said:

Crezi ca stai de vorba cu un "puțoi" ?
Da.

#80
djl

djl

    Lustră cu ventilator. Oile au votat cuțitul.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 113.034
  • Înscris: 13.06.2004
Ioi-ioi, ce de exagerări. Se produc încă unele chestii în România. Producem materiale de construcţii şi unele chestii de finisaj. Că nu mai producem unele chestii, adevărat.
În fine, maşina e un status social pentru unii. Aşa că se dau mari sau vor să arate că pot. Balcanism + Americănism. Şi mai sunt şi mituri. Acum ar fi incorect să zic că Nemţii nu au făcut maşini bune, dar cât de bună e maşina, depinde de cum a fost întreţinută. Pe De aLtă parte, dacă poţi beneficia de confort în plus la bani mai puţini, de ce nu. Sau de aceiaşi calitate. Numai să vezi ce alegi. Eu de exemplu la banii pe care i-am dat pe o bicicletă s.h. o.k.-ish (mai are şi ea nevoie de reparaţie, precum orice vehicul) nu-mi permiteam una nouă.
Despre maşini electrice există mituri. Poate unele le-ar încerca, dar sunt scumpe şi în ţările mai dezvoltate.
Maşini mai vechi de 20-25 de ani, nu prea mai vezi. Cel puţin în Bucureşti. Cum îmi plac maşinile mai vechi, le observ uşor. Am câteva în zonă, nu folosite prea des. Au dispărut maşini frumoase ca urmare a "creşterii nivelului de trai". Ieri m-a durut să văd o poză de prin 1961 de la un cimitir de maşini din Marea Britanie, că era şi o maşină cu acea cutie de viteze interesantă! În 1960 s-au introdus nu ştiu ce I.T.P. pe la ei şi adios multe maşini vechi din anii '30 (care rezistau mai bine la rugină decât cele din anii '60!). Parcă îmi luam adios de la cineva drag. Şi câte maşini pe care şi le doresc oamenii au fost distruse aşa! Deja m-am întristat. Ce sărăcie le doresc celor cu progame "rabla"! În fine, la noi se lăsa maşinile moştenire, căci precum a zis cineva, nu avem bani. Dar în general nu sunt maşini prea vechi. "Creşterea nivelului de trai" a arătat că mulţi doar îşi iau maşină de chestie, nu pentru că ar iubi-o.
Eu merg cu tramvaiul (adică transportul în comun), chiar dacă nu e perfect şi îmi fac nervi. Ce-i drept, din fericire, nu trebuie să merg la costum şi nici copii nu am. În rest bicicleta, ocazional taxi. Iar o staţie pot să merg şi pe jos. Ca f.d., am mers cu diverse maşini de-a lungul timpului, inclusiv din alea de epocă.

#81
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.577
  • Înscris: 30.03.2023

View Postqew, on 21 iulie 2023 - 10:26, said:

Toti jmekerii care au suv bmw + iphone, plus vila au luat fara credit si probabil prin munca cinstita. Eu cred ca tu habar nu ai ce e jmecheria.
vorbeai in numele tau, aberezi si pe forum lab501 ;) Te stie colegul kretzu77 ff bine :D

View Postasffga, on 21 iulie 2023 - 11:02, said:

Ca spre nefericirea unora ca tine ei nu s-au nascut in familii sarace?
Ca s-au descurcat in viata si s-au inconjurat de oameni cu bani?

Vezi ca invidia asta va tine in saracie, daca nu ati mai avea invidia asta poate ca ati fi reusit in viata, sa va permiti sa cumperi lucruri scumpe cu banul jos, fara credit, si fara sa lucrezi pe plantatie doar cu scopul de a plati datoriile.
+1  like :)

Editat de dani1985, 21 iulie 2023 - 13:03.


#82
victor29cr

victor29cr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.438
  • Înscris: 04.06.2016

View Postqew, on 21 iulie 2023 - 10:26, said:

Eu nu am avut bani de masina SH si mi-am luat noua. Ma uit in juru meu si vad oameni cu masini SH smechere, cred ca au bani ca lumea.



Toti jmekerii care au suv bmw + iphone, plus vila au luat fara credit si probabil prin munca cinstita. Eu cred ca tu habar nu ai ce e jmecheria.



Logan nou 11500 de euro cu intretinere moca 4 ani...
Plus ca poti face leasing si stii exact cati bani dai si calcula sa nu simti suma aia.

Asa sa iei leasing pt un audi de 15000 de euro in care bagi bani in el extra... Iar aia ce il iau cu banii jos cand ei oficial castiga 3000 de lei pe luna... cred ca stii si tu ce inseamna.

Conteaza mult contextul in care este folosita masina.

Pentru unu care face 70-100k pe an, da, e mult mai indicat sa o ia fie noua, fie sa aiba un amic foarte bun mecanic.
Pentru marea majoritate a oamenilor care fac 10-12k km pe an, au foarte mari sanse sa bage niciun ban in masina aia "veche" multi ani, posibil pana o sa da-si ia alta.

Vorbim de doua drumuri pe zi servici - gradinita - acasa.
La rulajul asta, un bmw/audi sau orice alta masina mai... frumoasa de pein 2014 2015 o sa faca fata cu brio 10 ani de acum inainte.

Exemplu aiurea dar pertinent: touareg din 2004 luat in 2014, mers doar sotia cu el aprox 9k km. In afara de consumabile, nimic schimbat la el, luat cu 320k km. acum are vreo 390k. Am schimbat recent uleiul si am zis hai sa fiu mai catolic decat papa, am schimbat si uleiul la cutie. Filetul ala nu a fost deschis de cand s-a fabricat masina. Am mai si stricat filetul ep deasupra :lol: Pana si stopurile si farurile sunt ale ei. Stiu pt ca am vrut sa fiu iar exagerat si sa schimb stopurile, si nu putem deschide suruburile decat daca dau gaura si pun altele :))

Editat de victor29cr, 21 iulie 2023 - 13:22.


#83
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.159
  • Înscris: 02.09.2009

View PostAlex432, on 21 iulie 2023 - 12:48, said:

Ce modele de Ferrari, Lamborghini si Rolls-Royce ai condus ?


Da.
Nu vorbeam cu tine "maimutoiule"Posted Image

#84
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.512
  • Înscris: 06.02.2008

View Postldpe, on 21 iulie 2023 - 07:44, said:


Cum bine s-a spus de pretul de achizitie al unei masini nu ar trebui sa depaseascade 6-8 ori venitul , romanul cauta sa epateze, cumpara ceva ce da bine cand pronunti exact ca Iphone langa ceasca de cafea la restaurant .

Aa, păi stai așa. Conform criteriului cu 6 venituri ar trebui ca un român cu o mie de euro net n-ar trebui să se bage nici la un amărât de Logan nou, că și ăla chel depășește 12 venituri. La un sh străin de vreo 6000 euro (ca să se încadreze în regulă) iar n-ar trebui să se bage, poate de nou a fost mult mai scump. Eu cred că nu e dracul atât de negru și poți întreține o mașină nouă sau sh care costă mai mult de 6-8 venituri.

Editat de caiuscorneliu, 21 iulie 2023 - 13:36.


#85
Noua_pe_site

Noua_pe_site

    Heartless Biatch

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.538
  • Înscris: 26.01.2010

View Postflorinellll, on 21 iulie 2023 - 09:22, said:


Se spune ""maintenance""
Este in functie de cat de inteligent sau prost este proprietarul.
Detin Honda Accord CU2, 2011,in urma cu 6 ani mi-au zis de la reprezentanta ca trebuie sa schimb kit ambreiaj si kit distributie.
Cost total pe ""original"" 2500euro,au trecut 6 anisori si functioneaza perfect fara "schimbare"

Hunday Elantra 2013, in noiembrie face 10 ani. Dusa la reprezentanta pentru maintenance de 2 ori pe an , schimbat ulei si tot ce ziceau ca tre sa schimb. O lasam la ei, imi ziceau ce au de facut spuneam ok fa si gata.
Acum 2 luni am avut un recall ,le zic sa se uite bine la ea si sa repare ce au de reparat.
Primesc telefon de la mecanicu sef care incepe sa spuna ca tre sa schimb aia ,aia si o gramada de altele. Placute de frana, sasiu,mama ma-sii habar nu am. Suma totala vreo 1900 dolari.
Norocu meu a fost ca mecanicul meu de camioane ,care repara masini in timpul liber,venise in biroul meu sa ma intrebe what's next si a ascultat toata conversatia.
Cand l-a auzit pe ala ce voia sa "repare" la masina mea mi-a facut semn sa zic nu.
A doua zi am avut 3 mecanici licentiati pe camioane si care repara masinile vecinilor de cand erau in burta la mamele lor impreuna cu sefu care si ala si-a facut din 3 masini una smechera,au luat masina mea la puricat si nu au gasit nimic!
Un filtru de cabina au schimbat
I-am intrebat daca vor sa fac accident cu masina ca nu vor sa schimbe/repare nimic din ce a zis reprezentanta ca trebuie reparat.
Masinuta mea are 70-71 mii de km la bord. Mecanicul meu sef vrea sa-i in judecata ca m-a mintit reprezentanta si ca au pierdut o ora cautand toate bubele insirate de ei.



#86
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.228
  • Înscris: 21.08.2003

View Posttfmercedez, on 20 iulie 2023 - 23:06, said:

Pacat ca la noi RAR nu permite omologari si modificari pe masini. Mie mi-ar placea o vechitura americana din anii '60, electrificata.  Cred ca niciodata nu s-ar putea inmatricula in Ro asa ceva.
Ba da, si se pare ca avem una dintre cele mai permisive regimuri din Ue la acest capitol, pe ytb sunt niste straini cu logane si transportere electrificate la noi care zic, si nu o data, ca la ei nu s-ar putea face asa ceva. La noi se poate dar costa ceva, trebuie proiect de omologare facut de inginer auto pe fiecare parte: mecanica, electrica, structura... Din ce ziceau acolo, in principiu, trebuie respecate cateva reguli, de bun simt oricum: nu se umbla la frane, directie si lumini, astea raman originale. Ce se da jos se inlocuieste cu aceeasi greutate prinsa de suporturile originale ale masinii, adica dai jos motor de 500 kg pui la loc 450, dai jos rezervor de 60 pui greutate 50 in locul lui ...si tot asa. Nu se taie din lonjeroane, stalpi etc, masina ramane la fel. In afara de vitezometru si "litrometru" nu e nevoie de altceva, doar astea-s obligatorii. Dar totul costa, gandeste-te ca numai la calculele si schemele din proiect care trebuie reverificate la alta firma si apoi de rar...dar iti da apoi civ-ul, legal. E aproape la fel ca omologarea unei masini noi si nu toata lumea are puterea financiara a unui constrcutor auto...dar se poate dcaa iti doresti cu adevarat. Dar nu la muscle car, alea trebuie sa fie zgomotoase si sa miroasa a benzina arsa cand o calci...

#87
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 73.571
  • Înscris: 15.06.2007

View PostNoua_pe_site, on 21 iulie 2023 - 13:42, said:

A doua zi am avut 3 mecanici licentiati pe camioane si care repara masinile vecinilor de cand erau in burta la mamele lor impreuna cu sefu care si ala si-a facut din 3 masini una smechera,au luat masina mea la puricat si nu au gasit nimic!
Un filtru de cabina au schimbat
I-am intrebat daca vor sa fac accident cu masina ca nu vor sa schimbe/repare nimic din ce a zis reprezentanta ca trebuie reparat.
Masinuta mea are 70-71 mii de km la bord. Mecanicul meu sef vrea sa-i in judecata ca m-a mintit reprezentanta si ca au pierdut o ora cautand toate bubele insirate de ei.
hynday nu sunt masini rele, mai ales cele facute in ultiul deceniu.  Numarul ala de km, practic desi perioada a expirat, rulajul inca e in garantie.   Dupa 200.000km apar problemele mai grave, care se lasa cu reparatii scumpe, si daca masina este batrana cu valoare mica de piata, ajungi in situatia sa coste reparatia mai mult decat toata masina. O repari, si te gandesti ca ai salvat o masina buna. Apoi se strica alta, si tot asa..

View Postvictor29cr, on 21 iulie 2023 - 13:08, said:

Exemplu aiurea dar pertinent: touareg din 2004 luat in 2014, mers doar sotia cu el aprox 9k km. In afara de consumabile, nimic schimbat la el, luat cu 320k km. acum are vreo 390k. Am schimbat recent uleiul si am zis hai sa fiu mai catolic decat papa, am schimbat si uleiul la cutie. Filetul ala nu a fost deschis de cand s-a fabricat masina. Am mai si stricat filetul ep deasupra :lol: Pana si stopurile si farurile sunt ale ei. Stiu pt ca am vrut sa fiu iar exagerat si sa schimb stopurile, si nu putem deschide suruburile decat daca dau gaura si pun altele :))
contra exemplu la fel de aiurea: cumnatu meu a vandut x5 din 2014 la jumate de pret fata de cat a dat pe el, dupa ce a dus-o de la 70.000 la 200.000km in 4 ani, pentru ca nu voia sa bage mii de euro in revizii scumpe.
A luat un.. touareg 2005, arata tipla cu 5000, scaunele aratau de parca era noua. A mai bagat 2000 de euro in ea, a schimbat cardan, garnituri prin motor etc, mergea jucaria, avea ca. 270.000km
Anul asta, dupa 15000km rulati, a decedat motorul intr-o benzinarie in afara tarii. A sfarsit prin a o da cu 2000 de euro celui care a adus-o pe șlep.

Editat de tfmercedez, 21 iulie 2023 - 17:57.


#88
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.862
  • Înscris: 24.05.2020

View PostAlex432, on 21 iulie 2023 - 12:48, said:

Ce modele de Ferrari, Lamborghini si Rolls-Royce ai condus ?

Mașini de la corporație. Ce nu a fost clar? Sau nu știai că cea mai bună mașină din lume e mașina de firmă?

Editat de murdar, 21 iulie 2023 - 18:51.


#89
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 73.571
  • Înscris: 15.06.2007
Sa le-o zici asta curierilor de la cargus sau altele care au niste dube de 20 de aninfara clima..

#90
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 33.322
  • Înscris: 21.06.2016
Crezi ca ar prefera sa isi cumpere ei masinile? si sa le intretina?

Editat de vrajitoruldinoz, 21 iulie 2023 - 20:08.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate