![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Revolut card inghetat
Last Updated: Sep 20 2022 15:48, Started by
krtyna
, Sep 12 2022 11:05
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 12 September 2022 - 11:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am vreo 20 de carduri in Revolut si unul din ele il folosesc pentru plati de facturi si alte plati mici.
Si azi a fost inghetat de Revolut dupa ce s-a incercat o plata de la "Facebk Ads". In storic apar: 2 card verification si apoi 2 incercari de plata a cate $100 fiecare. Cu acest card fac plati prin Pago de obicei si este singurul serviciu unde cardul e salvat la ei. La restul trec prin ceva procesator, deci ei nu vad nr cardului. A compromis oare Pago cardurile noastre? Aplicatia lor e cam praf si nu m-as mira ca cineva sa fi obtinut acces la baza lor de date. Sau mai rau, a spart cineva baza de date a vreunui procesator... |
#2
Posted 12 September 2022 - 11:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am înrolat un card Unicredit în Pago, nu am avut probleme până acum.
Ia legătura cu cei de la Pago să facă niște verificări. |
#3
Posted 12 September 2022 - 12:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pana la urma ce te intereseaza? Sa afli ce s-a intamplat sau sa opresti eventualele plati ce nu le "faci" tu?
Ce s-a intamplat - incearca cu help Revolut. Mai ales daca nu recunosti acea plata este bine ca l-a inghetat... Pago ce crezi ca ar putea sa-ti zica? Ei au un token ce poate fi folosit doar de ei asa ca nu prea are cum sa fi scapat de la ei ceva (si orice-ar fi scapat nu ajuta pe nimeni) in teorie. Sa opresti alte plati: sterge-l din Pago, sterge-l din Revolut si creaza altul in Revolut (iar daca vrei adauga-l pe cel nou din Revolut si in Pago) iar dupa aceea schimba pin-ul de accesare aplicatie revolut si/sau securizeaza-ti mai bine telefonul iar pentru alte plati online foloseste doar cardurile unice virtuale. Edited by Ravy, 12 September 2022 - 12:02. |
#4
Posted 12 September 2022 - 12:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
20 de carduri in Revolut.....
![]() nu este de mirare ca nu mai ai control asupra lor ![]() |
#5
Posted 12 September 2022 - 12:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Le folosesc la plati pe Aliexpress inclusiv pe acesta. Sunt carduri virtuale albastre.
Dar cardul inghetat este folosit si la plati facturi. Sa fie coincidenta ca doar acesta a fost furat? Cardul l-am sters, vroiam sa stiu cine mi l-a compromis |
#6
Posted 12 September 2022 - 13:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
krtyna; ai dispozable card bah....
si sa nu imi spui ca nu stii de ele sau ca nu merg. (ca folosesc si eu AliExpress si cu ele platesc) Edited by Mihai_3, 12 September 2022 - 13:21. |
#7
Posted 12 September 2022 - 13:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Uite patania mea, cu Fb Ads
https://forum.softpe...4#entry29198454 Si eu am folosit Pago, deci e posibi ca ei sa fie problema. |
#8
Posted 12 September 2022 - 13:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Deja mi-ai dat de gândit.
O să inrolez și eu cardul Revolut, acum am in Pago cardul obișnuit de cumpărături, pe care am destul de mulți bani. |
#9
Posted 12 September 2022 - 14:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cred ca e vreo scurgere de date undeva. E clar ca Revolut ti-a blocat cardul pentru ca i s-au parut ciudate platile. E lucru bun ce a facut Revolut. Ce ai tu de facut e sa afli unde e scurgerea de date. Probabil ar fi bine sa intrebi la Revolut, poate e un punct de start, daca cumva iti pot oferi unele informatii in plus fata de ce se vede in aplicatie.
La prima vedere, ori Revolut are scurgere de date, ori Pago, daca doar la ei ai folosit cardul. Asta daca omitem vreun virus pe telefon. |
#10
Posted 12 September 2022 - 21:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Folosești un card Revolut virtual și puteți seta limita de plată de pe el și așa nu vă expuneți,chiar dacă aveți mai mulți bani în Revolut. Limită de cheltuire o puteți seta inclusiv pentru cardurile fizice Revolut.
|
|
#11
Posted 13 September 2022 - 09:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
e vreun card la care să nu poți limita suma cheltuită?
|
#12
Posted 13 September 2022 - 09:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nici eu nu am probleme , clar problema e de la revolut.
|
#13
Posted 20 September 2022 - 15:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O avea treaba cu asta?
https://www.startupc...utilizatori.htm Quote Revolut a confirmat că a fost victima unui atac cibernetic care a permis accesul unor hackeri la datele personale a peste 50.000 de clienți. O terță parte neautorizată a obținut acces la datele personale a 0,16% din clienții companiei fintech pentru o scurtă perioadă de timp, a spus purtătorul de cuvânt al Revolut, Michael Bodansky, pentru TechCrunch. Compania a descoperit atacul pe 10 septembrie și l-a izolat în dimineața următoare. „Am identificat și izolat imediat atacul pentru a limita efectiv impactul său și am contactat clienții afectați”, a mai spus purtătorul de cuvânt pentru aceeași sursă, completând că acei clienți care nu au primit email-ul de la Revolut, nu au fost afectați de atac. Revolut nu a specificat exact câți clienți au fost afectați și nici ce tipuri de date au fost accesate, dar a declarat că în incident nu au fost furate și fondurile utilizatorilor. Compania a format și o echipă responsabilă cu monitorizarea conturilor clienților, pentru a se asigura că banii și datele acestora sunt în siguranță. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users