Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Balama inchidere LCD Laptop
Last Updated: Jul 29 2010 13:07, Started by
mike22
, Mar 31 2006 17:41
·
0
#19
Posted 02 April 2006 - 11:11
am un Compaq de piese, ma uit acasa daca seamana cu balamaua ta, poate ai noroc si nu dai un milion dracu pe ea. :)
|
#20
Posted 02 April 2006 - 12:51
Stau si ma uit cat de proaste pot fi produsele de firma cateodata mai ales cele produse in ultima perioada 2004-2005-2006. O balama nenorocita care daca o iau de noua de poate strica oricand, in afara de asta costa si o groaza de bani, ca deh, e de "firma".
Taica-miu are un laptop IBM mai vechi (P2/ 400Mhz sau ceva de genul numai pt mail il tine cand se duce in vacanta) dar nu a avut nici o problema cu el pana acum desi se comporta mult mai brutal cu componentele electronice ( neindemanatic). Eu la laptopul asta al meu care 80% din timp a stat numai pe birou si nu a fost miscat carat etc. sunt la a 2-a problema. Acum vreo cateva luni cand era in garantie am avut surpriza de a ma tine bateria de la 2 ore ....la 20-50 secunde. Faza tare......sun la cei de la SCOP Computers Buc. care asigurau garantia si imi zic ca este iesit din garantie. Le spun ca nu se poate pt ca am factura si certificatul in mana si garantia expira peste 2 luni. La care cel de la tel imi zice ca garantia nu este de 12 luni de cand l-am luat din magazin ci de la data la care SCOP Computers l-a vandut magazinului (DOMO) de unde l-am cumparat eu :curse: . In felul asta i-am explicat celui de la tel ca daca eu luam lap. la 1 an dupa ce il vindeau ei catre DOMO era f. posibil ca eu sa cumpar un lap de 40 mil fara Garantie ! I-am amenintat cu OPC si m-au sunat dupa 1-2 zile sa imi spuna ca au gresit si ca "pot" trimite lap. catre ei la garantie la Buc. Te doare capu' cat de retarzi sunt unii sau cat de rau voite sunt unele firme in ceea ce priveste acordarea garantiei. Sa nu mai zic de faptul ca Fujitsu Siemens in toate pliantele cu care a venit laptopul asigura garantie 2 ani de zile dar firma de la care a fost cumparat in Ro asigura numai 1 an de zile. In sfarsit.........traim in Romania....si tot timpul suntem luati de prosti/fraieri. Off Topic: Era o emisiune mai devreme pe National TV unde tema emisiuni era LOGAN versus OPEL ASTRA si Hyundai Accent. Trageti voi concluziile.....eu m-am prapadit de ras!! Edited by mike22, 02 April 2006 - 12:53. |
#21
Posted 02 April 2006 - 14:24
o sa te anunt luni cu un pret pt balama..... cat despre garantie iti spun eu cum sta treaba: notebookul e luat de la fujitsu cu un an garantie sa zicem.... firma care e reseller trebuie sa se asigure ca il vinde cat mai repede. Daca il vinde dupa 2 luni ce a stat la ei inseamna ca de la fujitsu mai exista 10 luni garantie. Daca notebook-ul se strica in luna a 11-a sau a 12-a, atunci reseller-ul suporta costurile reparatiei. Cu chestia asta poti sa-i ai la mana oricand. Modelul tau de notebook nu mai exista in listele noastre, dar toate din seria Amilo L au intr-adevar 2 ani garantie de la Fujitsu.... de aceea ti-am cerut si serial number-ul pt ca il poty verifica in baza de date de garantii de la Fujitsu... poate ai noroc si inca apare in garantie la ei..... dar nu mi-ai trimis decat modelul, fara s.n.
Cu capacul de Asus nu te pot ajuta, eu lucrez la un service autorizat Fujitsu-Siemens, insa daca esti din Cluj te pot indruma la un service pentru Asus. Edited by alicumircea, 02 April 2006 - 14:30. |
#22
Posted 02 April 2006 - 17:26
alicumircea, on Apr 2 2006, 15:24, said: o sa te anunt luni cu un pret pt balama..... cat despre garantie iti spun eu cum sta treaba: notebookul e luat de la fujitsu cu un an garantie sa zicem.... firma care e reseller trebuie sa se asigure ca il vinde cat mai repede. Daca il vinde dupa 2 luni ce a stat la ei inseamna ca de la fujitsu mai exista 10 luni garantie. Daca notebook-ul se strica in luna a 11-a sau a 12-a, atunci reseller-ul suporta costurile reparatiei. Cu chestia asta poti sa-i ai la mana oricand. Modelul tau de notebook nu mai exista in listele noastre, dar toate din seria Amilo L au intr-adevar 2 ani garantie de la Fujitsu.... de aceea ti-am cerut si serial number-ul pt ca il poty verifica in baza de date de garantii de la Fujitsu... poate ai noroc si inca apare in garantie la ei..... dar nu mi-ai trimis decat modelul, fara s.n. Cu capacul de Asus nu te pot ajuta, eu lucrez la un service autorizat Fujitsu-Siemens, insa daca esti din Cluj te pot indruma la un service pentru Asus. ti-am dat pm dar intre timp am vazut si eu DB-ul fujitsu.......e tare ciudata treaba. Pe pliantele care vin cu laptopul scrie clar 2 years warranty iar in urma cautarii pe si site-ul fujitsu-siemens.com dupa SN imi apare : Identification number: 3904810231 Product: AMILO L6825 C2,8 Warranty performance: 1 Jahr Material/Ersatzteil Service Inteleg ca pana la urma e vorba de doar 1 an garantzie. In sfarsit tampiti si nemtzii ashtia... Astept maine pretul de la tine....poate gasesti piesa / sau probabil se vand la set (pereche) cu tot cu chestiile alea lungi de tabla care sprijina LCD-ul. in poza de mai sus se poate vedea cum s-a rupt tabla aceea cand am incercat sa il inchid din cauza blocarii balamalei. |
#23
Posted 04 April 2006 - 14:49
Salut!
Scuze de intarziere. O balama costa 5 euro. Se poate comanda numai una. Daca iti trebuie si capacul costa 50 euro (capac+balamale). fara tva.... |
#24
Posted 04 April 2006 - 18:31
#25
Posted 03 August 2009 - 00:07
Salut
In al doilea rand am o problema cu balamalele de la un Asus X58C, cumparat de nou acum 3 luni. Problema se manifesta astfel: daca las ecranul laptopului mai mult de cateva minute deschis, cand vreau sa-l inchid sau sa-l misc agata undeva in balamaua din stanga cred (sunt 3 la numar), cel mai adesea pe la 90 de grade si pe la 10 grade (la inchidere). Dupa ce pocneste putin si il misc de 2-3 ori, se elibreaza si face toata cursa de 180 grade fara nicio problema. Laptopul are 2 ani garantie. Ma baga cineva in seama daca merg acum cu el asa? Daca e ceva defectiune presupun ca va crapa balamaua in urmatoarele luni...si ar fi ceva mai serios pentru cei de la service. Dar nu vor zice atunci ca l-am scapat pe jos/l-am lovit/m-am asezat pe el etc.? Daca solutia e "lubrifiant" sau ceva ce pot face acasa fara sa pierd garantia, o prefer pe aceasta :rolleyes: Edited by mister_rf, 03 August 2009 - 00:19. |
#26
Posted 03 August 2009 - 01:44
Orice "ungere" duce la pierderea garantiei. Vorbeste cu aia de la garantie, poate prefera sa schimbe o balama de 5 Euro in loc de un ecran de 100 mai tarziu.
|
#27
Posted 03 August 2009 - 09:50
#28
Posted 03 August 2009 - 10:10
are dreptate bit.
suruburile de prindere a balamalei se slabesc in timp. acest lucru face ca pozitia balamalei sa nu mai fie un fixa. in timp aceasta va smulge suruburile din carcasa. rezolvarea nu este ungerea balamalei ci strangerea suruburilor. inainte de strangere este bine sa se foloseasca o substanta blocanta.(loctite) |
|
#29
Posted 03 August 2009 - 14:31
Multumesc pentru ajutor. Am incercat sa dau niste telefoane la service dar nu mi-a raspuns nimeni :death: . Si mai grozav... service-ul e in Bucuresti. Parca vad ca raman fara laptop 2 saptamani pentru o reparatie de 20 minute.
|
#30
Posted 04 August 2009 - 11:35
M-a mancat undeva sa inspectez problema mai de aproape si am desfacut capacelele de la balamale (2 suruburi, fara sa las urme :P). M-am uitat pe acolo, am miscat de cateva ori si le-am pus inapoi. Acum functioneaza perfect, nu mai agata, nu mai pocneste :D . Poate problema era de la capacel. Nu era strans, sau nu era asezat cum trebuie sau ceva de genul. Oricum...case closed
|
#31
Posted 10 June 2010 - 19:50
Cristist50, on 31st March 2006, 22:45, said: Eu te cred. Dar sa imi spui ca e normal sa misti balamaua cu patentul cu se exprima bietul om, mi se pare putin exagerat. Nu sunt specualist si nici nu ma dau. Eu unul i-am spus omului cum poate sa o rezolve. Sa nu crezi ca acum imi cade displayul peste tastatura sau pe spate (si eventual il sprijin cu niste carti). Nu. Pur si simplu se misca "smooth", mult mai bine ca la inceput. Si sta la fel de tzeapan. |
#32
Posted 10 June 2010 - 20:00
Singurul lucru viabil care se poate face este schimbarea lor.
Ma refer la balamale. |
#33
Posted 29 July 2010 - 12:42
Acum am si eu o problema cu laptopu meu.
Aseara stateam in apt ma uitam la un film si adormind am scapat laptopu jos si am auzit o pocnitura crezand ca s-a spart. dar din fericire nu. s-a rupt o balama Am desfacut displayu si am gasit unde este rupt. nu este rupta balamaua dar metalul acela care este prins de balama are forma de "L" si s-a rupt la imbinarea unghiului de 90 grade(adica in coltul "L"-ului). Intreabarea mea este daca metalul acela se poate suda, daca va tine sudura, ce fel de metal este si cu ce il sudez. precizez ca am un notebook hp compaq 6720s |
|
#34
Posted 29 July 2010 - 13:07
In general sint facute dintr-un aliaj aluminiu +zinc.
Teoretic se pot suda ca si aluminiul ,deci in atmosfera inerta.Argon ,de exemplu. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users