Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aerodricul - necesitate sau fantezie
Last Updated: Jun 07 2021 22:40, Started by
sicriu
, May 29 2021 08:29
·
0
#19
Posted 29 May 2021 - 11:05
#20
Posted 29 May 2021 - 12:02
sicriu, on 29 mai 2021 - 08:29, said:
, Costurile de repatriere este enorm, trebuie utilizate sicrie climatizate, in schimb cu avionul treaba s-ar putea desfasura mai rapid,, Deci in primul rand limba romana da rateuri la tine,in al doilea rand gandirea logica.Cu ce e mai ieftin cu masina sau cu avionul asta una la mana.A doua, un avion de ala costa cam 200 de mii de euro nou,Sh poate 100 de mii.Modificarea inca vreo 10 mii si licenta de PPL vreo 6 mii. Cam in cat timp crezi ca ai putea intra pe profit dupa investitie? |
#21
Posted 29 May 2021 - 12:20
#22
Posted 29 May 2021 - 12:54
#23
Posted 29 May 2021 - 14:24
Kean, on 29 mai 2021 - 12:02, said: Deci in primul rand limba romana da rateuri la tine,in al doilea rand gandirea logica.Cu ce e mai ieftin cu masina sau cu avionul asta una la mana.A doua, un avion de ala costa cam 200 de mii de euro nou,Sh poate 100 de mii.Modificarea inca vreo 10 mii si licenta de PPL vreo 6 mii. Cam in cat timp crezi ca ai putea intra pe profit dupa investitie? Un transport cu avionul utilitar sa xicem Italia Romania nu poate costa mai mult de 2000 euro. |
#24
Posted 29 May 2021 - 16:30
initiator, ce nu intelegi tu... costurile alea astronoimice nu se refera doar la transport...
transportul e insignifiant... un bagaj de cala... sau avioane cargo marfa nu trebuie sa stea neaparat la frig. cu toate ca o duba frigorifica si-ar face treaba pe relatia europa. marfa e sigilata si para sigilata. si nici proaspata nu e... chiar si fara frigorifica se gasesc metode... o cutie de polistiren si gheata carbonica dar sa revenim... nu transportul in sine costa mult. intelegi? actele, hârțogăraia, aprobarile... pregatirea pentru transport... astea costa... Edited by apocalipsul, 29 May 2021 - 16:30. |
#26
Posted 29 May 2021 - 16:41
poate fi o idee de afacere... de ce nu?
dar sa nu se imbete cu apa rece ce daca e la fun? ca fun nu mi se pare... Edited by apocalipsul, 29 May 2021 - 16:42. |
#27
Posted 29 May 2021 - 17:03
Aide plm
Servicii repatriere decedati exista de foarte mult timp Problema in sine nu o reprezinta transportul dar procedurile de repatriere care in cele mai multe cazuri costa mai mult decat transpotrul in sine Stiu caz concret - Anglia - costurile ajungeau la 6000 EUR in 2019 Este vorba de transport terestru. La transport aerian mai pui vreo 1000-1500 in plus Familia nu si-a permis sa acopere costurile iar "afacerea" a cazut |
#28
Posted 29 May 2021 - 20:46
|
#29
Posted 30 May 2021 - 17:04
Naijax, on 29 mai 2021 - 17:03, said:
Aide plm Servicii repatriere decedati exista de foarte mult timp Problema in sine nu o reprezinta transportul dar procedurile de repatriere care in cele mai multe cazuri costa mai mult decat transpotrul in sine Stiu caz concret - Anglia - costurile ajungeau la 6000 EUR in 2019 Este vorba de transport terestru. La transport aerian mai pui vreo 1000-1500 in plus Familia nu si-a permis sa acopere costurile iar "afacerea" a cazut Costurile alea foarte mari la transportul terestru sunt in primul rand datorita duratei mari a calatoriei, trebuie utlizate sicrie cu climatizare. Cu masina faci 48h, dar cu avionul faci 5-10 ore. |
#30
Posted 30 May 2021 - 17:08
#31
Posted 30 May 2021 - 17:16
@initiator
Iti spun un secret, dar il tii pentru tine. Familia decedatului va solicita incinerarea. Sa trimiti o urna e muuult mai ieftin. Daca cheltuielile sunt suportate de asiguratori, angajatori, ambasada, etc atunci e fezabil. Altcum, urna. |
#32
Posted 30 May 2021 - 23:43
Daca nu e macar un Learjet sau un Dassault Falcon cu scaune de piele si alte comoditati, nu se simte mortu' bine si poti sa ai surpriza sa invie si sa-ti ceara sa-l duci inapoi, ca altfel te reclama l;a CEDO
|
#33
Posted 31 May 2021 - 06:09
Daca avionul respectiv are un accident si se prabuseste, cel care era in sicriu cum e evidentiat? Decedat? Sau marfa pierduta in accident?
|
|
#34
Posted 31 May 2021 - 09:21
Decedatul e incarcat in mijlocul de transport in baza unui manifest. Probabil pe manifest scrie: one coffin + one dead body of late mr/ms xxx si dimensiunile + greutatea totala.
|
#35
Posted 05 June 2021 - 00:12
dar nu poti sa-l iei cu un prieten in brate si sa declari ca doarme/mahmur?
|
#36
Posted 07 June 2021 - 09:17
pufonel, on 30 mai 2021 - 23:43, said:
Daca nu e macar un Learjet sau un Dassault Falcon cu scaune de piele si alte comoditati, nu se simte mortu' bine si poti sa ai surpriza sa invie si sa-ti ceara sa-l duci inapoi, ca altfel te reclama l;a CEDO 41ex, on 05 iunie 2021 - 00:12, said:
dar nu poti sa-l iei cu un prieten in brate si sa declari ca doarme/mahmur? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users