![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uneori, mașinile mai vechi sunt mai bune
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 03 May 2021 - 23:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
"BMW E39 - cea mai bună serie 5 din toate timpurile. Dovedește-mi că mă înșel"
La ce e cea mai buna? Un top 3 caracteristici de top e de ajuns. Din toate timpurile sau de pana acum? La ce nu e cea mai buna e simplu - la aproape orice ![]() Sau poate te referi la cea mai buna serie 5 in comparatie cu concurenta contemporana dar aici poate fi vina concurentei, nu meritul lui e39. Edited by underb, 03 May 2021 - 23:16. |
#20
Posted 04 May 2021 - 08:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si la ce iti trebuie atatia cai? Intreb serios, chiar sunt curios. Noua romanilor nu ne trebuie,la gropile noastre din asfalt asta ne mai lipseste,o masina cu 1000 de CP ![]() |
#22
Posted 04 May 2021 - 09:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Parerea mea,e ca e39 e peste E60 si urmatoarele,si foarte fiabila pentru ce ofera,indiferent de motorizare.Am avut e12 si m-am dat cu multe e28,alta masina emblematica a acelor vremuri... Cu E39 sunt perfect de acord.Conform unui vechii samsar ce mai stau la palavre din cand in cand(samsarii astia batrani la cate masini le-au trecut prin mana,majoritatea cu defecte ,sunt o enciclopedie auto ambulanta ![]() Edited by PiticVerde, 04 May 2021 - 09:08. |
#23
Posted 04 May 2021 - 09:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Samsarii si aia sunt impartiti in unii ce repara masini cu probleme sau accidentate,si altii ce le spala doar si cer bani in plus la revanzare...Apoi daca extrapolam discutia,daca intrebi alfistii,multi spun ca 164 a fost ultima Alfa Romeo.....Si eu sunt de acord cu ei....
|
#25
Posted 04 May 2021 - 21:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Samsarii si aia sunt impartiti in unii ce repara masini cu probleme sau accidentate,si altii ce le spala doar si cer bani in plus la revanzare...Apoi daca extrapolam discutia,daca intrebi alfistii,multi spun ca 164 a fost ultima Alfa Romeo.....Si eu sunt de acord cu ei.... Sau nu e? ![]() |
#26
Posted 05 May 2021 - 09:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Au fost modele de Mercedes și Volvo care au depășit 3 milioane de km parcurși. Au fost VW 1.9 diesel, Honda 1.8 și chiar Logan taxi din Slobozia care au depășit un milion de km. Nu cred să aud vreodată însă de prima "ascuțitoare turbo" care să se apropie măcar de un milion de km, asta în condițiile în care actuala mașină are motor 0.9TCe.
Sunt mașini care încă mai circulă și au peste 50 de ani vechime, dintre mașinile noi actuale încărcate de electronică nu cred că va mai fi în circulație niciuna peste 50 de ani. Edited by alin2pas, 05 May 2021 - 09:33. |
#27
Posted 05 May 2021 - 10:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E usor de "romantizat" chestiunea asta dar adevarul e ca acum 50 de ani masinile erau in general niste mizerii. Exceptiile sunt exceptii.
Si pentru fiecare exceptie din aia veche de 50 de ani au fost sute de mii de panarame care n-au atins varsta de 5 ani fara rugina si fara sa borseasca toate peste tot si nici varsta de 15 ani pe roti. Si nu vorbesc de Dacii. Si de noi iti porneau dupa cum era vremea afara (la propriu) iar cei atehnici trebuiau sa aibe la ei si un bilet de autobuz si marja de timp in caz ca iar nu le porneste masina. Aparent confortul exagerat al vremurile moderne ne face sa nu dam importanta unor lucruri simple si sa le consideram implicite adica faptul ca masina porneste de fiecare data. Faptul ca masina opreste de fiercare data si ca se duce unde vrei tu cand franezi nu unde vrea ea sau unde vrea drumul si asa mai departe... Legat de durata de viata a masinilor moderne, sa nu fim ipocriti. Cei mai multi le schimba in stare ok de functionare din motive care nu tin de degraderea masinii. Masina ajunge pe mana "distrugatorilor" rupti in cur si aia e tot. |
#28
Posted 05 May 2021 - 15:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si de noi iti porneau dupa cum era vremea afara (la propriu) iar cei atehnici trebuiau sa aibe la ei si un bilet de autobuz si marja de timp in caz ca iar nu le porneste masina. . . . Legat de durata de viata a masinilor moderne, sa nu fim ipocriti. Masina ajunge pe mana "distrugatorilor" rupti in cur si aia e tot. ![]() |
|
#29
Posted 07 May 2021 - 14:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
98-2006 a cam fost epoca de aur, pe urma a venit criza si s-a stricat totul. In perioada asta au fost Golful 4, Octavia I , Passatul B5, Touareg 7L, Mercedesul W211 ( W210 a fost super ca motorizari si confort, dar se dizolva de rugina), BMW-ul E39, Volvoul S40 cu motor de la francezi 1.9 D, Volvoul S60 cu indestructibilul 2.4D si multe alte nemuritoare.
Din punct de vedere structural, se facusera suficiente progrese incat la siguranta la impact erau ok, la confort si materiale erau MULT mai bune decat cele de azi ( lemnul era lemn, pielea era piele, aluminiul era aluminiu, multe tapiterii veneau cu plus/velur, care s-a pierdut complet in anii urmatori, era unul din cele mai misto materiale de scaun). La suspensie nu se facea rabat, tocmai se introdusese independenta spate pe clasa compacta prin Focus si restul luau exemplu, francezii au renuntat de curand si la hidropneumatica lor legendara... Incepeau sa aiba ceva electronica, dar nu atat de multa incat sa puna nspe probleme, iar dieselurile erau facute cu simt de raspundere si pana la euro 4 nici nu erau vai de capul lor adunand atata mizerie in admisie. Benzinarele aspirate n-aveau moarte daca primeau ulei la timp. Tratamentele anticoroziune erau cat de cat puse la punct ( cu mici exceptii, dar oricum super fata de generatia 80-90 vezi GOLF4 fata de GOLF3 ). Majoritatea celor care luau o masina atunci nu aveau nici o problema maricica in garantie si in general nimic grav in 10 ani de utilizare. Azi sunt exceptii masinile care reusesc performante din astea. Daca e sa analizam la sange ( si nu doar in curtea VAG, unde e evident ) , masinile nu s-au schimbat tare mult de atunci, doar sar in ochi reducerile de costuri. Totul a devenit plastic care imita pielea, aluminiul, janta de aliaj, sticla de far si tot ce se mai poate imita, inclusiv la motor, galerii de admisie din plastic, chiulase ici-colo din plastic; tabla s-a subtiat considerabil, au mai aparut niste ranforsari structurale pe ici-colo pe la stalpii laterali; vopseaua si lacul e o gluma la orice masina moderna fata de ce aveau alea; cele noi au venit cu o gramada de briz-brizuri ( luminite, leduri, ecrane), downsizing, electronica, filtre, aditivi de depoluare si solutii la limita unei fiabilitati decente pe perioada garantiei. Dar masinile efectiv ca solutie tehnica sunt in trend descendent fata de acea perioada ( s-a pierdut suspensia independenta de pe clasa compacta, in curand si de pe clasa medie , nu mai exista modele cu 4x4 , materialele bune de interior s-au pierdut demult etc. ), iar fiabilitatea e clar mai slaba fata de ce era atunci. Drept dovada, masinile din acea epoca inca deservesc Europa ( nu doar cea de EST ) cu succes, mai ales ca s-au ieftinit piesele si s-au dezmembrat multe exemplare pe motiv de accident / rulaje f mari. De aceea e plin inca de masini Euro3-Euro4. Pentru ca au fost bune. Si fata de 3 euro 6-uri fabricate in acelasi interval de timp ca sa tina cat un Euro 4, sunt sigur ca acel Euro4 e cel putin la fel de eco. Eu nici nu prea mai vad motive sa iei masina noua in ultima vreme, sansa sa ai cu ea probleme si sa bati serviceuri e cam aceeasi cu una veche aleasa corect, pusa bine la punct si cu ceva mentenanta preventiva. Edited by Mihai_mb, 07 May 2021 - 15:00. |
#30
Posted 07 May 2021 - 15:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
* erata: am vrut sa scriu capace de chiulasa din plastic, inca n-am vazut chiulase din plastic, dar cine stie ce rezerva industria auto dupa o noua criza economica, cred ca vom asista la un nou low al "masinilor" care imita ceea ce erau candva masini si la noi materiale de toata bafta, dar "eco" ( plastic cat incape, pluta, textil pe bord, spandex pe la tapiterii la interior, c*cat pansat pe discurile de ambreiaje si placute de frana ca sa reziste un sfert din cat duceau inainte dar sa fie eco - suna cunoscut?
![]() Edited by Mihai_mb, 07 May 2021 - 15:25. |
#31
Posted 08 May 2021 - 15:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Parerea mea,e ca e39 e peste E60 si urmatoarele,si foarte fiabila pentru ce ofera,indiferent de motorizare. La capitolul coroziune..E39 e varza pe langa E60. Antifonare la fel. Motorizarea...toate motoarele de pe planeta, au problemele lor. Doar designul frontal al lui E39 este legendar. Restul...cam praf. |
#32
Posted 09 May 2021 - 15:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
stanga -> STI 2002, cvasi-integrala
centru -> EVO IV/1998, singura integrala "adevarata" ever to date dreapta -> STI 2016, cvasi-integrala ![]() true JDM/1996/rust frei, sau cum plm se zice pe japoneziana la stainless-steel... ![]() Edited by freaka-da-disk, 09 May 2021 - 15:28. |
#33
Posted 10 May 2021 - 11:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ciudat ce zici. Singura integrala adevarata (pentru mine) cu motor transversal e transmisia Q4. Pe restul le stiam cu fata "pe direct" si nu vad cum ar fie "adevarate" si fara bias in situatia asta daca fata nu trece prin diful central.
Exista metode de a schimba biasul pe spate de exemplu, chiar si la una cu fata cuplata "pe direct" prin folosirea unor raporte usor diferite ale difurilor fata-spate (sau gume cu diametre exterioare usor diferite), sa tii cuplajul spate activ tot timpul si sa fortezi cuplu mai mult spre spate din usoara diferenta de rotatie intre intrarea si iesirea din cuplajul puntii spate dar... meh. Sau te refereai la prezenta LSD pe fata si pe spate? Edited by underb, 10 May 2021 - 11:58. |
|
#34
Posted 10 May 2021 - 16:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sau te refereai la prezenta LSD pe fata si pe spate? ![]() in acceptiunea orezarilor de la Mitsubishi/Subaru, respectiv varzarii Audi, tractiune "integrala" inseamna capacitatea "cotetului" de a vectoriza cuplul intre rotile aceleiasi punti, nu numai intre punti (pentru asa ceva exista "restul" ![]() EVO IV + STI 22B, comparativ cu orice alt EVO/STI/Audi, stiu sa vectorizeze cuplul si intre rotile aceleiasi punti si asta numai din LSDurile fata/spate, fara a apela la frane. departe de mine gandul de a fi nesimtit dar notiunea de "tractiune integrala", asa cum a fost explicata de "parintii fondatori", este un pic diferita de ceea ce se vehiculeaza pe Softpedia... ![]() Edited by freaka-da-disk, 10 May 2021 - 16:16. |
#35
Posted 10 May 2021 - 17:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() in foto atasata un GTR32/1999, underseal original, fara rugina. se observa cele 2 rear diff oil-cooler Omori cu care masina a venit echipata de origine, "in case of further development" (la origine masina avea 285CP la roata, acum 720CP la roata, de unde necesitatea de a "raci" LSDul spate). deh, cocalari japonezi, au si ei mandria lor... Edited by freaka-da-disk, 10 May 2021 - 17:35. |
#36
Posted 26 May 2021 - 11:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
s-a pierdut suspensia independenta de pe clasa compacta, in curand si de pe clasa medie Nu de pe toate, eu am multilink la compacta mea si e din 2020. In rest da, cam asa e cum zici. Totusi nu e 100% vina producatorilor pentru ce se intampla, daca n-ar exista curentul asta ecologist extrem, n-ai vedea nici plastic in loc de aluminiu sau lemn si tabla ca foita de staniol sau motoare de 0.9L puse pe masini de peste 1 tona. Cand combini asta cu lacomia si tendinta de a reduce costurile de peste tot, rezulta ce vedem azi pe strazi, computere pe roti cu durata de viata prestabilita la cativa ani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users