Duster cu motor de 2.0dci?
Last Updated: Feb 21 2021 16:19, Started by
MaryusS03
, Feb 21 2021 12:34
·
0
#1
Posted 21 February 2021 - 12:34
#2
Posted 21 February 2021 - 12:49
Pe langa posibile incopatibilitati motor-cutie va trebui sa iei in calcul alta turbina,pompa de injectie,senzori,cablaje,etc.
|
#5
Posted 21 February 2021 - 13:00
MaryusS03, on 21 februarie 2021 - 12:34, said:
Treaba nu e deloc usoara in ce vrei sa faci, dar nu imposibila. E nevoie de alt motor in primul rand, apoi ar trebui schimbate toate anexele ce tin de motorul respectiv ( slabe sanse sa se potriveasca ceva ), apoi nu mai zic de cutie de viteze, planetare, o sa ai nevoie de suspensii noi pentru stabilitate buna in curbe, alte sisteme de franare sa faca fata pentru noua putere dezvoltata de noul motor ( discuri, etrieri, placute ) - evident aici e voie de tot ansablu fuzeta, rulmenti si tot ce e pe acolo. Asa la o prima vedere, cam la astea m-am gandit, dar sigur sunt mai multe de schimbat. |
#6
Posted 21 February 2021 - 13:00
Daca Dusterul nu a avut din fabrica varianta cu motorul respectiv, nu ti-l omologheaza RAR-ul. A zburat pasarica cand puteai pune orice tip de motor pe masini.
Dar ca sa mergi cu el pe camp, nu este o problema. 2.0 dci 163 cp am eu pe Megan gt. Este un motor destul de gurmand in comparatie cu 2.0 hdi de la Citroen. Edited by shmecherul, 21 February 2021 - 13:09. |
#7
Posted 21 February 2021 - 13:04
Garantat cutia de viteze de pe 1.5 dci nu se pupa cu 2.0 DCI.Duster 2.0 dci si 2.0 i se gaseste la vanzare in Rusia,Asia,tarile arabe.In Maroc se comercializeaza Duster fara sistem de incalzire(asta mi s-a parut destul de ciudat).Sunt foarte multe versiuni pe plan mondial.
Edited by PiticVerde, 21 February 2021 - 13:10. |
#8
Posted 21 February 2021 - 13:20
Nu le trebuie marocanilor incalzire pe masini. Temperatura minima este undeva la 18 grade Celsius.
Initiator: nu cred ca treci de RAR cu ce vrei tu. |
#9
Posted 21 February 2021 - 13:29
eug3n92, on 21 februarie 2021 - 13:00, said: o sa ai nevoie de suspensii noi pentru stabilitate buna in curbe, alte sisteme de franare sa faca fata pentru noua putere dezvoltata de noul motor ( discuri, etrieri, placute ) - evident aici e voie de tot ansablu fuzeta, rulmenti si tot ce e pe acolo. motorul trebuie sa vina complet cu toate echipamentele aferente, cutie de viteze, ECU Edited by dan210, 21 February 2021 - 13:32. |
#11
Posted 21 February 2021 - 13:54
OFF
ffaannee, on 21 februarie 2021 - 13:20, said:
Nu le trebuie marocanilor incalzire pe masini. Temperatura minima este undeva la 18 grade Celsius. Initiator: nu cred ca treci de RAR cu ce vrei tu. ON Parcă era o regulă că poți pune un motor dacă are cu cel mult 40% mai mulți cai decît cel din fabrică. S-a scos regula asta? |
#12
Posted 21 February 2021 - 14:05
dan210, on 21 februarie 2021 - 13:29, said:
nu cred ca sunt diferente din ce-ai enumerat mai sus intre cele doua motorizari daca sunt in echiparea masinii respective motorul trebuie sa vina complet cu toate echipamentele aferente, cutie de viteze, ECU |
#13
Posted 21 February 2021 - 14:12
Da, ai dreptate.
Registrul Auto Român Oficial 16 iunie 2016 · Stimati clienti, Schimbarea motorului cu unul diferit (alt cod) determina omologarea vehiculului si completarea urmatoarei coloane disponibile in cartea de identitate a vehiculului (CIV). Prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante, sens in care RAR efectueaza o verificare de conformitate in ceea ce priveste sistemul de depoluare. Daca nu se poate stabili norma de poluare, vehiculul trebuie supus testului dinamic privind incadrarea in normele de poluare. De asemenea, si in cazul inlocuirii unui -mas- cu un -mac- sau a unui -mac- cu un -mas-, pentru autovehiculele din categoriile M1 si N1 cu o masa de referinta de cel mult 2840 kg si care respecta cel putin norma de poluare Euro 3 (mentionata in cartea de identitate a vehiculului -CIV-), norma de poluare EURO se stabileste pe baza unui raport de incercare obtinut in urma efectuarii unui test dinamic privind incadrarea in normele de poluare. Inlocuirea motorului cu unul diferit, avand alt cod, determina omologarea vehiculului si completarea urmatoarei coloane disponibile in cartea de identitate a vehiculului (CIV). Prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante fata de configuratia inscrisa in CIV. Daca nu se poate stabili norma de poluare, vehiculul trebuie supus testului dinamic privind incadrarea in normele de poluare In anumite situatii, schimbarea motorului unui autovehicul presupune, in plus fata de verificarile care se realizeaza in cadrul reprezentantelor RAR la omologarea individuala, si efectuarea unor incercari privind performantele sistemului de franare, determinarea repartitiei de mase, a zgomotului autovehiculului si etalonarea vitezometrului (probe costisitoare al caror tarif se stabileste pe baza de deviz). Omologarea se acorda numai daca rezultatele incercarilor si verificarilor efectuate atesta indeplinirea conditiilor tehnice aplicabile. Cazurile in care sunt necesare aceste incercari sunt: - Schimbarea unui motor cu unul provenit de la un vehicul cu o alta marca, cu exceptia celor fabricate sub licenta sau prin proiecte comune de mai multi producatori; - Schimbarea motorului cu unul cu o putere mai mare de 40% la vehicule din categoriile M1, N1; - Echiparea ulterioara a unui motor cu elemente care conduc la marirea puterii cu peste 40% la vehicule din categoriile M1, N1. Pentru autovehicule cu nivel de poluare cel putin Euro 3, schimbarea motorului se efectueaza in mod obligatoriu intr-un atelier autorizat (reparatii motor). Menţionăm că modificările vehiculelor înmatriculate în România ce determina omologarea acestora se pot efectua numai în ateliere specializate, autorizate conform legislaţiei în vigoare. Lista de ateliere autorizate le găsiţi la sediul oricărei reprezentanţe R.A.R. sau pe site-ul nostru. Actele necesare sunt: – act identitate deţinător vehicul; – cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de către solicitant pe propria sa răspundere, va fi semnată în prezenţa angajatului R.A.R. care efectuează prestaţia); – carte de identitate vehicul; – adeverinţa din partea atelierului autorizat care a efectuat înlocuirea motorului. Informaţii suplimentare se pot obţine la tel.: 021/9672 SURSA Se pare ca nu trebuie omologare Edited by shmecherul, 21 February 2021 - 14:18. |
#14
Posted 21 February 2021 - 14:34
1.5 dci este extrem de fiabil.Are si cuplu pe off road si destula viteza.Nu inteleg de ce vrei unul mai mare cu toate complicatiile de rigoare.
|
#15
Posted 21 February 2021 - 14:52
Te complici inutil. Mai bine iei o masina care are motorul sau puterea pe care o doresti.
|
|
#16
Posted 21 February 2021 - 15:39
#17
Posted 21 February 2021 - 16:19
Bine ca sunt 13 nu 18. La o cautare sumara pe internetul mare aia era temperatura minima in ultimii 5 ani.
Eu nu mai pornesc incalzirea daca sunt peste 10 grade afara. Posibil sa pornesc AC daca bate soarele. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users