Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hidrofor defect arunca apa inapoi...

Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?
 Valeriu Nicolae

Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...

Umplere gol tamplarie-glaf
 Produse inapoiate cu zgarieturi

Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...

1 zi/noapte Gura Portitei
 Samsung Galaxy S23 Plus

Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin
 

Accident - dilema vinovat

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#19
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,657
  • Înscris: 13.01.2011

View PostLowrider, on 06 decembrie 2020 - 02:22, said:

A franat cu acceleratia :D

Măcar dacă trăgea frîna de mînă, răsucea Golanul și pleca în sens invers, de unde venise  :roflmaofast:

#20
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Un fel de Benjamin Button al Loganurilor :D

View Postwaterman, on 06 decembrie 2020 - 02:24, said:

De ce sa sara de pe drum?
Era suficientă atenție și frâna la timp.
Astea-s deja pretentii absurde :D
Il furase piesa lui Deliric, n-avea timp si de detalii minore gen atentie, calcat frana, etc.

#21
BUDAIbeer

BUDAIbeer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 10.04.2020

View PostIon_Bumbu, on 06 decembrie 2020 - 01:18, said:

Tras mai tare pe dreapta si masina din care s-a filmat scapa, asa este vinovat cel care a condus`o ca a lovit Loganul din fata.
Doamne Ajuta ca s`a terminat doar cu fiare indoite, probabil incepator si precis neatent.

Nu functioneaza asa cu trasul de volan simultan cu frana brusc pusa la viteza, ca nu sunteti in jocuri pe calculator. Eu am patit-o pe autostrada sa imi franeze in fata de la 150 pana la zero in ritm de mers in coloana.
Nu mai detii complet controlul volanului si al franei. Pe langa viteza, distanta si reflexul de franare, conteaza foarte mult ce fel de masina ai, anvelopele, daca ai discuri fata+spate, greutatea piciorului la pedala cand franezi, numarul persoanelor din masina si nu in ultimul rand, daca te panichezi sau nu.

Ati sarit toti sa ziceti ca dormea pe el, dar daca va uitati atent din nou la filmare, si cei din fata lui aveau viteza, el oarecum pastra distanta, dar i-au franat brusc ambii. Pentru faptul ca nu a avut reflexul cu o secunda mai devreme, l-a costat mult.
Pe langa asta, nu stiu daca ati fost atenti, inainte sa se produca accidentul a avut in fata un moment gen truc de magie. Ceva gen cum sucesc aia la alba neagra bila. S-au sucit masinile pe benzi intre ele si l-a derutat. I-a creeat o iluzie optica in cap si l-a ametit. Doar prin treaba asta, cu un avocat bun si niste expertize avansate, eu as scapa curat lacrima si cu 10 victime decedate in locul lui.
In secuda 25-26 aia aveau 90 la ora si au franat brusc dupa ce s-au sicanat intre ei in fix 5 secunde.
https://nacto.org/do..._time_upenn.pdf

#22
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,602
  • Înscris: 11.06.2010
Si ce daca au franat brusc? N-are nicio importanta ce zici tu acolo. Trebuia sa pastreze distanta si sa fie atent.

#23
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,940
  • Înscris: 17.12.2019
Chiar dacă sunt de părere că discuția asta trebuia să fie pe topicul despre accidente, acolo unde a mai fost postată, scriu și aici.
Loganul albastru se vede clar la secunda 25. Reacția vine abia la secunda 30 când pasagerul îi spune să oprească. Timp suficient să oprească dacă ar fi fost atent la trafic. Este filmarea proastă dar eu cred că ambele mașini au stopurile de frână aprinse în tot acest timp.

#24
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Despre ce dilema e vorba?

#25
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,918
  • Înscris: 12.01.2018
drumul acela nu pare cu patru benzi oficiale.daca-i asa loganul mergea pe banda de urgenta si astfel de modifica total dinamica accidentului.zic asta fiindca linia continua din deapta pare a avea rol de separare de acostament.langa jarba trebuia sa mai fie ceva linii trasa si nu-s
dar vad ca este si linie intrerupta sir pe contrasens pare a fi o singura banda

Edited by EMPP, 06 December 2020 - 08:35.


#26
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,153
  • Înscris: 29.06.2005
Clar, conducatorul se uita dupa pasarele, nu la drum.
Da` nici la aia de-au oprit de urgenta nu le-a trecut prin cap sa puna avariile.....

#27
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Puteau sa puna si pomul de craciun, omul nostru a nimerit acceleratia in loc de frana si avea si ambreiajul apasat, cum ii invata, mai nou, in scoala de soferi, sa franeze.

#28
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,772
  • Înscris: 01.12.2001
Avea comenzi vocale? Că zicea unul "oprește, oprește"

Dar a uitat:"hey Google".
Dobitoc. Nu știa că trebuie in engleza sau germana? Halt!

#29
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,232
  • Înscris: 21.08.2003
Pai tot e bine, cu ultimul neuron a tras dreapta, in Constanta se intra pe contrasens obilgatoriu. Pe bune, daca sunteti in Constanta si aveti coloana pe contrasens in 99% din cazuri ultimul va va intra in fata chiar daca sunteti la 10 m unul de altul.

#30
BUDAIbeer

BUDAIbeer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 10.04.2020
Aici nu e vorba de nici un mers in coloana. E drum de viteza in care se circula cu viteza si un dobitoc intra brusc pe contrasens si se opreste acolo chiar daca vede ca se vine tare si creeaza accident. Asta a fost tot.
Ala din dreapta a zis opreste pentru ca a avut vizibilitate intre masinile din fata sa-l vada pe ala.

#31
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Nu a gresit pedala! A apasat exact frana, pentru ca se vede viteza la impact, de 57km/hm...redusa de la peste 100. Camera, desi filmeaza prost, are GPS si inregistreaza viteza reala instantanee...(de ce statea stramba?!)
Stopurile masinilor oprite nu se vad din cauza soarelui care bate in ele, dar, e drept ca puteau sa puna avariile...cred totusi ca n-au mai avut timp, s-a intamplat foarte repede. Oricum, vinovatul (e clar ca e vinovat), nu a avut soarele in ochi, doar ca a fost total neatent...Cele 2 masini din fata au putut sa opreasca fara probleme, el NU!
Inca ceva, remarcati ca masina albastra care vroia sa intre in parcare, nu avea farurile aprinse!!!...asta nu-l absolva pe vinovat.

#32
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,940
  • Înscris: 17.12.2019

View PostBUDAIbeer, on 06 decembrie 2020 - 09:34, said:

E drum de viteza in care se circula cu viteza
si un dobitoc intra brusc pe contrasens si se opreste acolo chiar daca vede ca se vine tare si creeaza accident.
Eu nu sunt de cord că e drum de viteză. E un amărât de național la care niște deștepți au făcut un acostament atât de larg încât pare bandă de circulație.
Și nici cu intratul brusc în față nu sunt de acord pentru că dacă ar fi fost atât de brusc, îl lovea duba sa loganul sau ambele. Cum ăia doi au avut timp să oprească și încă la o distanță decentă, cameramanul avea toate elementele necesare să înțeleagă că traficul se oprește. Dar când nu știi decât călcâie la accelerație, pățăști nasoale. Grav este că au de tras și alții.

#33
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

View PostBUDAIbeer, on 06 decembrie 2020 - 09:34, said:

un dobitoc intra brusc pe contrasens si se opreste acolo chiar daca vede ca se vine tare si creeaza accident.
Eu nu cred ca se oprise, ci doar mergea incet. De ce s-ar fi oprit, daca astia 2 oprisera, tocmai ca sa-l lase sa treaca el?!...si sunt convins ca astia 2 n-au oprit cu scartait de frane.
Indiferent ca e drum de viteza sau national, viteza maxima legala e de 100km/hm si esti obligat sa mergi cu lumini de zi aprinse (sau faza scurta)!

Edited by danpet, 06 December 2020 - 09:56.


#34
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,306
  • Înscris: 13.03.2015
Dacă nu mă înșală memoria, cel ce făcea stânga se duce la o firmă de dezmembrări auto. Drumul de acces e un drumeag cu clibură. E după Focșani cum mergi spre Adjud, după un sat.

#35
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,772
  • Înscris: 01.12.2001
E "clasicul" DN2 cu acostamentul consolidat ce are doar o singura banda pe sens. E prin zona Garoafa acolo. Doar pe pod sunt 2 benzi.
Dar na.... comenzile vocale nu au ascultat. Știți aia "call baby" :)

E85
https://maps.app.goo...RELLb5UAafjQQV7
Aici e

#36
pownee13

pownee13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 760
  • Înscris: 31.03.2005
Oare de ce nu a intrat in duba. Ca ala a intrat in depasire si a pus frana. Ce vina are loganul bej ca a circulat corect si preventiv.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate