Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reclama stupida Lays Chips
Last Updated: Oct 27 2020 21:41, Started by
MembruAnonim
, Jul 17 2020 15:02
·
0
#1
Posted 17 July 2020 - 15:02
O reclama stupida dpmdv. Recunosc, este o parere subiectiva. Ma intreb de ce au dezactivat intre timp comentariile la clip. Banuiesc motivul daca ma uit la numarul de dislike-uri.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iTqHb43VeRE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v5PNSrtVUas?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 17 July 2020 - 15:03
Face aluzii la ASMR.
E cringe. Reclamă pentru copii și hipstări. Oricum sunt nașpa chipsurile lor. Gustă Pringles și vei înțelege ce zic. Edited by waterman, 17 July 2020 - 15:04. |
#3
Posted 17 July 2020 - 15:17
Ce nu îți place la clip?
Oricum eu nu mănânc "gunoaie" din astea. Doar fulgi de ovăz. Clipul e ok, dar nu mă va convinge să mănânc chipsuri. |
#4
Posted 17 July 2020 - 15:27
Clipul e nașpa că n-are pic de inventivitate.
Enervant. Au luat ideea aia de pe Youtube cu ASMR și au pus-o pe asta să simuleze orgasmu provocat de cartofu lor prăjit cu vrăjeală. Ete ici reclame mișto nu leșinătura asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Qdb_E7OCu7I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TYYUsHOSRIA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 17 July 2020 - 15:32
Si pe mine ma enerveaza reclamele din ziua de azi. De cativa ani nu se mai fac reclame bune.
|
#6
Posted 17 July 2020 - 15:38
Este o tehnica de marketing. Obisnuieste-te. Uneori se foloseste psihologia inversa: [reclama] "enerveaza" pana ajunge sa vanda.
|
#8
Posted 17 July 2020 - 16:08
Ai mai vazut reclame sa nu fie stupide? Pai sunt exact pe gustul si nivelul intelectual al celor carora li se adreseaza.Gospodinelor proaste, ipohondrilor ,celor chititi pe slabire/ingrasare/facut muschi (dar doar umflaturi, nu fibre )bautori de bere ieftina, (si buuuuna, gustul tare si amarui, ca prietenii stiu de ce,...)....
Si culmea e ca pana si cei cu pretentii de "telectuali" se uita la reclame, le analizeaza ca forma sau continut, le dezavueaza, sau le apreciaza, fara sa realizeze ca asta este rostul reclamei: sa atraga artentia si sa te puna in situatia s-o urmaresti. Pentru ca banii din reclame se fac din numarul celor care se uita la ea, nu dupa numarul celor care o si aplica. Un exemplu concret, e initiatorul, care in mod sigur nu va cumpara produsul multumita reclamei, dar.... A URMARIT RECLAMA! Carevasazica, "maurul si-a facut datoria, maurul poate sa moara"! stlk, on 17 iulie 2020 - 15:54, said:
La fel de "stpida" ca si titlul subiectului? NU! Ca subiectul in sine. Am "yesplicat" mai sus de ce. |
#9
Posted 17 July 2020 - 16:20
wagmich, on 17 iulie 2020 - 16:08, said:
Si culmea e ca pana si cei cu pretentii de "telectuali" se uita la reclame, le analizeaza ca forma sau continut, le dezavueaza, sau le apreciaza, fara sa realizeze ca asta este rostul reclamei: sa atraga artentia si sa te puna in situatia s-o urmaresti. Pentru ca banii din reclame se fac din numarul celor care se uita la ea, nu dupa numarul celor care o si aplica. Un exemplu concret, e initiatorul, care in mod sigur nu va cumpara produsul multumita reclamei, dar.... A URMARIT RECLAMA! Carevasazica, "maurul si-a facut datoria, maurul poate sa moara"! Vrei, nu vrei.. tot ajungi sa le "urmaresti". Zilele trecute urmaream stirile pe digi24 si pac reclama cu pricina. N-ai cum sa te feresti. Edited by MembruAnonim, 17 July 2020 - 16:21. |
#10
Posted 17 July 2020 - 16:22
Pai asta e ste explicatia urmaririi "rating"-ului. N-ai observat ca la filmele intens urmarite(aka telenovelele turcesti,) te astupa cu reclame insipe, incolore si inodore?
|
|
#11
Posted 17 July 2020 - 16:41
Nu stiu cine a schimbat titlul insa acum cu numele de brand adaugat arata a reclama...mai stupida
zic ca la titlu mai trebuie adaugat: "cu Feli" Edited by stlk, 17 July 2020 - 16:43. |
#12
Posted 17 July 2020 - 17:11
MembruAnonim, on 17 iulie 2020 - 16:20, said: Vrei, nu vrei.. tot ajungi sa le "urmaresti". Zilele trecute urmaream stirile pe digi24 si pac reclama cu pricina. N-ai cum sa te feresti. Cum vine reclama, oac schimb canalul. Pe la ora xx,52 min sunt reclame peste tot. Așa că atunci mai citesc pe SP. |
#13
Posted 17 July 2020 - 17:16
Ce e stupid e ca sunt defapt chipsuri cu 59% cartof, si o gramada de ..faina, deci paine, deci sticksuri sau covrigi.
Chestii prajite. Cu un strop de cartof. Si milka are 30% ciocolata, a venit si randul chipsurilor sa contina cartof. |
#14
Posted 17 July 2020 - 17:21
#15
Posted 17 July 2020 - 17:28
atat de mult ii zeificati pt cei de la marketing incat ajungeti sa-i condamnati pe oameni,ca ,vezi Doamne,nu inteleg mesajul si ca de fapt ideea este sa te enerveze pana cumperi!!Serios?O reclama de cacat ramane de cacat si n-am sa cumpar in veci fix de-asta.Exista reclame placute ,mai ales prin anii de mult trecuti,reclame cu mesaj clar,inteligente,funny,etc.Rahaturile de genul celei din topic sunt facute de niste ratati din marketing care n-au parasit biroul si lumea lor se invarte doar in jurul calculatorului.
|
|
#16
Posted 17 July 2020 - 17:30
Hai ma... Nu va plac chipsurile CU cartofi ?
Nu DE cartofi... Adica au si ceva cartofi prin compozitie... resturi tocate ramase de la chipsurile veritabile. |
#17
Posted 17 July 2020 - 18:56
Pololica, on 17 iulie 2020 - 15:38, said:
Este o tehnica de marketing. Obisnuieste-te. Uneori se foloseste psihologia inversa: [reclama] "enerveaza" pana ajunge sa vanda. Stai bine pe psihologie Deci reclama enervează omu care de nervi cumpara ? wagmich, on 17 iulie 2020 - 16:08, said:
Pentru ca banii din reclame se fac din numarul celor care se uita la ea, nu dupa numarul celor care o si aplica. Complet fals. Impactul reclamei se măsoară in vânzările post-reclama - mai mari, dacă sunt mai mari sau nu rămâne de văzut , nu in numărul de vizualizari. |
#18
Posted 17 July 2020 - 19:51
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TydlZyRYjqk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Urmatoarea o sa fie cu astia 3 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users