Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
interceptare ip android

Nota de relație

Cand trebuie sa porti botnita la ...

Arc iesit din canapea. Ce e de fa...
 SSD-uri in 99% dupa restart - err...

Izolare camera PoE?

Click Sunet Butuc fata

Nu merge internet și touchpad
 Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...

Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024
 Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC

Coramet sau Caparol?
 

Cum accesez conținut Netflix din alte țări

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
kutez

kutez

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 11.11.2008
Întrebarea: ce funcționează în România cel mai bine pentru a vedea conținut din alte țări pe TV și nu numai.

--

Iertați, sunt un pic începător, nu am mai folosit un TV de vreo 15 ani, dar i-a sosit iar vremea recent.

Mă tentează să încerc Netflix, dar vreau să am acces la conținutul din SUA și din Germania.

Știu că că există cel puțin două soluții: VPN (pentru tablete, computere, telefoane), și ceva ce se numește smart DNS (unlocator ar fi un exemplu peste care am dat pe net).

Mă interesează să pot cât mai ușor să schimb țara. Cu unlocator, înțeleg că pot să schimb fie setările routerului, fie ale dispozitivului. Pare și mai ieftin decât vpn.

#2
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 23.10.2015
Poti folosi VPN sa te inregistrezi la Netflix din alta tara, dar dupa aceea vei ramane alocat tarii respective cand te loghezi la Netflix, indiferent de IP.

#3
kutez

kutez

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 11.11.2008

 LukRo, on 15 iulie 2020 - 14:59, said:

Poti folosi VPN sa te inregistrezi la Netflix din alta tara, dar dupa aceea vei ramane alocat tarii respective cand te loghezi la Netflix, indiferent de IP.