Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme baterie monde 3

Tipuri de acces Gura Portitei, di...

Crearea unei formule Excel cu div...

Filme ce urmeaza in 2024 - horror
 Tarot (2024)

Prescriere datorii parinti decedati

Utilizare credit cartela Vodafone

La multi ani @Cousteau !
 Inlocuire hdd cu ssd la NVR

Multe fisiere apar ca protejate c...

Serie noua - Profetii biblice cu....

Probleme functionare motocoasa Ma...
 Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone
 

Audi A6 C5 2.8i V6 Quattro - 2001 5MT

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Sebalaurul

Sebalaurul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 18.10.2018
Vă salut! Doresc să vă prezint mașina mea.
Povestea ei a inceput de cand am ochit-o eu pe OLX. Nu aveam in plan să cumpăr vreo mașină, dar din poze arata bine, prea bine pentru anii ei. Era vândută de o firmă, si la descriere nu era mai nimic interesant. Prețul ei era 4500 de lei, și mna, normal ca asta m-a facut și mai mult sa o vreau.

Il sunt pe nenea de acolo, imi raspunde prietenos, discutăm despre mașină, si ajungem la partea cu probleme.
1. Cum pui apă, o scuipa afară. Mi-a spus ca de atunci n-au mai mers cu ea si nici interesul de a o face nu i-a izbit.
2. Merge servodirectia doar pe partea dreapta, pe stanga nu.
Și cam atât. Mi-am spus că bă, am de unde negocia in cazul asta. Avea ITP valabil, asigurare, totul era frumos.
Merg sa o vad a doua zi, mașina nu arăta așa binișor. Aripa pe partea dreapta era ruginita, lip-ul ala al lor negru era sarit din suruburi, așa ca primă impresire, din nou, mi-am spus ca am de unde scade la preț.
Deschid capota, motorul curat, fara scurgeri vizibile. I-am spus sa imi aduca un bidon de apa sa vad pe unde curge. Nu mi-am dat seama initial, dar n-a fost o problema. M-am pus inauntru sa o pornesc, la prima cheie a pornit (mai avea apă în vas atunci), numa că problemă, se auzea foarte tare, in sensul că pe sub scaunul soferului era o crapatura la evacuare destul de mare in dimensiuni. In continuare, am zis ca ok, am de und scade.

Mașina avea rezervorul full, alta chestie faina. Ii iau seria de sasiu pentru verificare, m-am uitat prin cartile ce le avea, spre surprinderea mea avea carte de service la zi. I-am spus aluia sa o ia de la anunt, ca si-a gasit cumpărător. Ultimul pret la care am ajuns: 3000 lei.
Ulterior am adus-o acasă, masina avea 270k km, reali. Era adusă din Germania in 2003 și de atunci numai la firma respectiva a stat. Verificata pe RAR, totul conform. M-a lasat placut surprins si asta. Avea si service facut cu 5k km in urma, distributie si pompa de apa, cu tot cu role.
Ca dotări:
- Xenon cu spălător din fabrică
- Sistem audio BOSE
- Interior piele neagră Recaro, electrice si încălzite (și bancheta tot incalzita)
- Oglinzi electrice rabatabile si încălzite
- Navi Plus
- Comenzi pe volan
- Quattro (cu toate ca e manuala in 5 rapoarte)
- Perdeluta la luneta, perdelute la scaunele din spate
Și cam atât știu eu. Știu ca e un model rar dat fiind faptul ca e manuala cu quattro.
Primul pas a fost sa ii fac scurgerea de apă. Inițial am crezut ca am scapat ieftin, fiind niste furtunase de la termostat, dar nu, nu a fost sa fie.
Ii dau fața jos si ma uit mai bine, ce credeti ca era. Capacul de la termostat, era crăpat tot fiind din plastic. Il iau frumos si ma duc la un magazin de piese. Il gaseste doar original, 650 de lei. Super tare, nu l-am luat. Am avut noroc ca avea una pe langa mine la dezmembrari, il sun pe ala si imi spune ca vrea 100 de lei pe ea. Am zis ca ok, vin sa o vad, ca daca era si aia crapata aveam ce umple frigidere in ziua aia. Eram cu el, i-am dat fata mașinii jos, ne uitam, ma uit si eu si ma asteptam sa vad capacul ala negru, da nu ma oameni buni, era argintiu. Era de aluminiu. Am zis ca mi-o pus Dumnezeu mana in cap, pentru 100 de lei de aluminiu, i-am dat banii si pa ma omule, sanatate multa. Ma uit pe net, 1250 de lei piesa pe care am luat-o cu 100. O pun, ii bag antigel cu apa, o pornesc, totul minunat.
Da nu stiu ce m-a mancat in fund sa misc ceva furtun pe acolo pe la vas, si ce sa vezi, am rupt un fel de T care lega 3 furtunase. Ma duc la omul ala cu dezmembrarile, mi-a spus sa ma duc sa imi iau singur ala. Termin, ma duc la el, se uita la mine, ma uit la el si il intreb cat vrea. Rade si imi intinde mana sa dam noroc. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, un om exceptional. Rezolv si treaba aia, merg la un drum mai lung cu ea si mi-o picat un racord cu totul. Se auzea de iti venea sa înghiți creierii.
Am cautat prin tot orasul sudor, o laie ca n-am gasit. Pana la urma gasesc, dar imi cerea 250 lei pe racord. Adica 500 de lei sa imi sudeze doua amarate de racoarde. Manca rahat ca tre sa dea evacuarea jos. I-am spus ca du-te si viseaza in continuare acolo ca nu pupa de la mine 500 de lei. Ajung la un prieten care m-a îndrumat la un om, pe doua racoarde fara sa dea evacuarea jos, 90 de lei manopera. 100 am dat pe amandoua racoarde, plus ce i-am lasat si lui, tot n-am ajuns la pretul pe care il cerea ala dpar pe un racord. Intre timp masina nu mi-a facut nicio problemă. O am de 6 luni si de la 270k cat am luat-o, am in bord acum 291k km. Motorul se aude superb, toarce frumos, trage liniar si fara ezitari, pe curbe sta bine, are suspensie sport reglabila, si asta n-am stiut cand am luat-o
Intre timp mi-a crapat placa de presiune (hehe), a trebuit sa o schimb si pe aia, 150e kit fin dezmembrari cu tot cu volanta, de pe o masina cu 140k km. Pareau noi alea. Ambreiaj nou, am dat 350 de lei ca am luat ceva mai calumea, manopera 150e la un service, si atat.
Am luat o aripa noua pe culoare din dezmembrari, am dat 100 lei pe ea. Urmeaza sa o schimb. Are defecte optice dar cu un polish trece.

Am planuri mari cu ea, si urmeaza sa ii fac evacuare dubla, dar pe moment e bine
Imi fac treaba cu ea si nu se oprește din a ma face sa zâmbesc.
Am asteptat sa ninga iarna asta ca sa ma dau oleaca cu ea, dar cum a fost vara, n-am avut noroc.

Eu zic ca, 3000 de lei, plus cat am investit, masina a meritat orice banut si nerv la final.
Masina are un tren de rulare impecabil, consum de 7,4 la drum lung, mixt undeva la 9 10, depinde de mine. Am 14.7 acum in bord.
Pe viitor imi voi lua un A6 C5 facelift 2.7 BiTurbo, iar pe asta ori o vand, ori o tin de piese.
Mai jos si niste poze. Povestea continua!
Urmeaza sa ii vopsesc partile negre de la bari si praguri, sa ii iau extensie la pragrui de pe un AllRoad, spoiler de RS6, distantiere si jante pe 19 cum au A8-urile, ceva in multe spite.

Attached Files



#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,710
  • Înscris: 24.11.2015
Poze aiurea puse. 7.4% la o asa vechime + 2.8i quattro chiar e foarte bun consumul :)
Cu impozitul cum faci ? Sa te bucuri de ea, neaparat o evacuare, ca e v6 benzina.

#3
Sebalaurul

Sebalaurul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 18.10.2018

 TruculMagic, on 15 martie 2020 - 18:10, said:

Poze aiurea puse. 7.4% la o asa vechime + 2.8i quattro chiar e foarte bun consumul :)
Cu impozitul cum faci ? Sa te bucuri de ea, neaparat o evacuare, ca e v6 benzina.
Am observat si eu ca-s aiurea. Am pus totul pe telefon si probabil de aia. Oricum revin cu un link probabil, am sa pun pozele pe un site ceva.
Impozit, 1700 si ceva de lei, n-am apucat sa il plătesc inca dar stiu ca pe acolo se învârte

#4
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 24.07.2019

 Sebalaurul, on 15 martie 2020 - 18:01, said:

Vă salut! Doresc să vă prezint mașina mea.
Povestea ei a inceput de cand am ochit-o eu pe OLX. Nu aveam in plan să cumpăr vreo mașină, dar din poze arata bine, prea bine pentru anii ei. Era vândută de o firmă, si la descriere nu era mai nimic interesant. Prețul ei era 4500 de lei, și mna, normal ca asta m-a facut și mai mult sa o vreau.

Il sunt pe nenea de acolo, imi raspunde prietenos, discutăm despre mașină, si ajungem la partea cu probleme.
1. Cum pui apă, o scuipa afară. Mi-a spus ca de atunci n-au mai mers cu ea si nici interesul de a o face nu i-a izbit.
2. Merge servodirectia doar pe partea dreapta, pe stanga nu.
Și cam atât. Mi-am spus că bă, am de unde negocia in cazul asta. Avea ITP valabil, asigurare, totul era frumos.
Merg sa o vad a doua zi, mașina nu arăta așa binișor. Aripa pe partea dreapta era ruginita, lip-ul ala al lor negru era sarit din suruburi, așa ca primă impresire, din nou, mi-am spus ca am de unde scade la preț.
Deschid capota, motorul curat, fara scurgeri vizibile. I-am spus sa imi aduca un bidon de apa sa vad pe unde curge. Nu mi-am dat seama initial, dar n-a fost o problema. M-am pus inauntru sa o pornesc, la prima cheie a pornit (mai avea apă în vas atunci), numa că problemă, se auzea foarte tare, in sensul că pe sub scaunul soferului era o crapatura la evacuare destul de mare in dimensiuni. In continuare, am zis ca ok, am de und scade.

Mașina avea rezervorul full, alta chestie faina. Ii iau seria de sasiu pentru verificare, m-am uitat prin cartile ce le avea, spre surprinderea mea avea carte de service la zi. I-am spus aluia sa o ia de la anunt, ca si-a gasit cumpărător. Ultimul pret la care am ajuns: 3000 lei.
Ulterior am adus-o acasă, masina avea 270k km, reali. Era adusă din Germania in 2003 și de atunci numai la firma respectiva a stat. Verificata pe RAR, totul conform. M-a lasat placut surprins si asta. Avea si service facut cu 5k km in urma, distributie si pompa de apa, cu tot cu role.
Ca dotări:
- Xenon cu spălător din fabrică
- Sistem audio BOSE
- Interior piele neagră Recaro, electrice si încălzite (și bancheta tot incalzita)
- Oglinzi electrice rabatabile si încălzite
- Navi Plus
- Comenzi pe volan
- Quattro (cu toate ca e manuala in 5 rapoarte)
- Perdeluta la luneta, perdelute la scaunele din spate
Și cam atât știu eu. Știu ca e un model rar dat fiind faptul ca e manuala cu quattro.
Primul pas a fost sa ii fac scurgerea de apă. Inițial am crezut ca am scapat ieftin, fiind niste furtunase de la termostat, dar nu, nu a fost sa fie.
Ii dau fața jos si ma uit mai bine, ce credeti ca era. Capacul de la termostat, era crăpat tot fiind din plastic. Il iau frumos si ma duc la un magazin de piese. Il gaseste doar original, 650 de lei. Super tare, nu l-am luat. Am avut noroc ca avea una pe langa mine la dezmembrari, il sun pe ala si imi spune ca vrea 100 de lei pe ea. Am zis ca ok, vin sa o vad, ca daca era si aia crapata aveam ce umple frigidere in ziua aia. Eram cu el, i-am dat fata mașinii jos, ne uitam, ma uit si eu si ma asteptam sa vad capacul ala negru, da nu ma oameni buni, era argintiu. Era de aluminiu. Am zis ca mi-o pus Dumnezeu mana in cap, pentru 100 de lei de aluminiu, i-am dat banii si pa ma omule, sanatate multa. Ma uit pe net, 1250 de lei piesa pe care am luat-o cu 100. O pun, ii bag antigel cu apa, o pornesc, totul minunat.
Da nu stiu ce m-a mancat in fund sa misc ceva furtun pe acolo pe la vas, si ce sa vezi, am rupt un fel de T care lega 3 furtunase. Ma duc la omul ala cu dezmembrarile, mi-a spus sa ma duc sa imi iau singur ala. Termin, ma duc la el, se uita la mine, ma uit la el si il intreb cat vrea. Rade si imi intinde mana sa dam noroc. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, un om exceptional. Rezolv si treaba aia, merg la un drum mai lung cu ea si mi-o picat un racord cu totul. Se auzea de iti venea sa înghiți creierii.
Am cautat prin tot orasul sudor, o laie ca n-am gasit. Pana la urma gasesc, dar imi cerea 250 lei pe racord. Adica 500 de lei sa imi sudeze doua amarate de racoarde. Manca rahat ca tre sa dea evacuarea jos. I-am spus ca du-te si viseaza in continuare acolo ca nu pupa de la mine 500 de lei. Ajung la un prieten care m-a îndrumat la un om, pe doua racoarde fara sa dea evacuarea jos, 90 de lei manopera. 100 am dat pe amandoua racoarde, plus ce i-am lasat si lui, tot n-am ajuns la pretul pe care il cerea ala dpar pe un racord. Intre timp masina nu mi-a facut nicio problemă. O am de 6 luni si de la 270k cat am luat-o, am in bord acum 291k km. Motorul se aude superb, toarce frumos, trage liniar si fara ezitari, pe curbe sta bine, are suspensie sport reglabila, si asta n-am stiut cand am luat-o
Intre timp mi-a crapat placa de presiune (hehe), a trebuit sa o schimb si pe aia, 150e kit fin dezmembrari cu tot cu volanta, de pe o masina cu 140k km. Pareau noi alea. Ambreiaj nou, am dat 350 de lei ca am luat ceva mai calumea, manopera 150e la un service, si atat.
Am luat o aripa noua pe culoare din dezmembrari, am dat 100 lei pe ea. Urmeaza sa o schimb. Are defecte optice dar cu un polish trece.

Am planuri mari cu ea, si urmeaza sa ii fac evacuare dubla, dar pe moment e bine
Imi fac treaba cu ea si nu se oprește din a ma face sa zâmbesc.
Am asteptat sa ninga iarna asta ca sa ma dau oleaca cu ea, dar cum a fost vara, n-am avut noroc.

Eu zic ca, 3000 de lei, plus cat am investit, masina a meritat orice banut si nerv la final.
Masina are un tren de rulare impecabil, consum de 7,4 la drum lung, mixt undeva la 9 10, depinde de mine. Am 14.7 acum in bord.
Pe viitor imi voi lua un A6 C5 facelift 2.7 BiTurbo, iar pe asta ori o vand, ori o tin de piese.
Mai jos si niste poze. Povestea continua!
Urmeaza sa ii vopsesc partile negre de la bari si praguri, sa ii iau extensie la pragrui de pe un AllRoad, spoiler de RS6, distantiere si jante pe 19 cum au A8-urile, ceva in multe spite.

Mereu am avut o 'pasiune' pentru generatia asta, de A6....
https://www.tiriacau...-25-v6-tdi/8711
Am pus ochii pe asta,dar,din pacate,s-au stricat anumite planuri...

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,710
  • Înscris: 24.11.2015

 Sebalaurul, on 15 martie 2020 - 18:12, said:

Am observat si eu ca-s aiurea. Am pus totul pe telefon si probabil de aia. Oricum revin cu un link probabil, am sa pun pozele pe un site ceva.
Impozit, 1700 si ceva de lei, n-am apucat sa il plătesc inca dar stiu ca pe acolo se învârte

Pai si merita sa platesti masina 2 ani pe impozit ? Daca tot as da atat de mult, mi-as fi luat un model mai nou 3.0 mult mai puternic :) Daca nu un BMW cu 2.5i (e30 , e34) sunt suficiente :)

#6
Sebalaurul

Sebalaurul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 18.10.2018

 Excelsior01, on 15 martie 2020 - 18:16, said:



Mereu am avut o 'pasiune' pentru generatia asta, de A6....
https://www.tiriacau...-25-v6-tdi/8711
Am pus ochii pe asta,dar,din pacate,s-au stricat anumite planuri...
Dacă mă întrebi pe mine, cu toate ca probabil are km certificati, primesti garantie si alte treburi, nu cred ca isi face toti banii. Ii lipsesc dotări. Acum nu iti stiu nevoile, dar e parerea mea. Si mie imi place Allroad-ul, dar la banii ăia, poti gasi si in Germania o masina mult mai bine pusa la punct

 TruculMagic, on 15 martie 2020 - 18:20, said:



Pai si merita sa platesti masina 2 ani pe impozit ? Daca tot as da atat de mult, mi-as fi luat un model mai nou 3.0 mult mai puternic :) Daca nu un BMW cu 2.5i (e30 , e34) sunt suficiente :)
Nu, nu merită din start. Nu cred ca am de gand sa o tin 2 ani, m-a lasat placut surprins masina, dar eu ma axez si pe performanță, iar pe motorul asta nu prea ai ce scoate. Este un kit de supercharger, parca de la PES, G2 ii spunea, si promitea 100, 120 de cai la roata jos. Dar costa peste 3000$ si clar, nu. De aia mai încolo doresc sa imi cumpăr tot un C5, de prim 2003 2004, cu 2.7 BiTurbo. Are un potențial major.
Am condus un 3.0 si da, este mult mai faina senzația. Dar daca as avea banii, i-as schimba motorul cu unul de 3.0. Trebuie doar motorul si calculatorul din ce m-am interesat, pe restul le are. Dar sunt doar planuri, si stii cum e cu planurile..
La un E39 ma tot uit de mult timp, cu motor de 2.5/2.8/3.0 benzină. Toate la timpul lor

#7
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 24.07.2019

 Sebalaurul, on 15 martie 2020 - 18:21, said:

Dacă mă întrebi pe mine, cu toate ca probabil are km certificati, primesti garantie si alte treburi, nu cred ca isi face toti banii. Ii lipsesc dotări. Acum nu iti stiu nevoile, dar e parerea mea. Si mie imi place Allroad-ul, dar la banii ăia, poti gasi si in Germania o masina mult mai bine pusa la punct

Chiar acum ma uitam pe mobile.de, la allroad, fabricatie 2000-2004....

#8
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,210
  • Înscris: 16.10.2018

 Sebalaurul, on 15 martie 2020 - 18:01, said:

...

- Comenzi pe volan
...
Comenzi pe volan pentru claxon? :D
Ca mi-am sucit gatul la pozele alea de am ramas cu sechele...
Sa fie intr-un ceas bun si sa o forjezi cu mare-mare atentie!

Oricum, pentru o magaoaie de 193 cai, 7.4% e consum super. Cat zici ca ai acum in bord, ala e consumul de oras. Minim. Oricum, masina asta te baga-n scaun,,, Misto senzatie, pacat ca n-ai unde sa o manevrezi...

#9
Sebalaurul

Sebalaurul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 18.10.2018

 _R_A_D_U, on 15 martie 2020 - 19:16, said:


Comenzi pe volan pentru claxon? :D
Ca mi-am sucit gatul la pozele alea de am ramas cu sechele...
Sa fie intr-un ceas bun si sa o forjezi cu mare-mare atentie!

Oricum, pentru o magaoaie de 193 cai, 7.4% e consum super. Cat zici ca ai acum in bord, ala e consumul de oras. Minim. Oricum, masina asta te baga-n scaun,,, Misto senzatie, pacat ca n-ai unde sa o manevrezi...
Aia e o poza mai veche, cand am luat-o n-avea comenzi. I-am schimbat volanul cu unul care avea comenzi, e tip S Line si are cumva ce Audi le zice padele pe volan. La mine nu-i cazul fiindca e manuala. Dar comenzile merg fiindva avea mufa acolo. Tind sa cred ca nu e prima data cand volanul e schimbat. Si nici semne de accidente nu are sa zici ca i-o fi sărit airbag-ul

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate