![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Ultima postare: iun 12 2024 06:04, Inițiat de
spinname
, mar 03 2020 10:56
·
136
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#11071
Publicat: 15 decembrie 2021 - 12:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De cand am luat masina am observat ca nu pot incarca de la statiile publice de 22kw(incarcare la priza normala sau pe CCS e ok), la cele renovation nici macar nu porneste incarcarea pe type 2, la cele free de la kaufland, porneste dar dupa 1 min se pune pe pauza. Astazi am dat "Resume" din aplicatie, de cateva ori, dupa care nu a mai incarcat deloc si a aparut eroare pe bord: "incarcare baterie imposibila" Se pare ca este o problema la modulul de incarcarcare(cineva pe fb are aceiasi problema)Mi-am facut programare in service, dar am fost programat abea pe data de 14 IANUARIE si doar pentru constatare, urmand ca apoi Dacia sa trimita piesele/metoda de inlocuire si sa fiu din nou programat pt reparatie
Mai are cineva aceasta problema? Au reusit sa ajunga in service mai repede? |
#11072
Publicat: 15 decembrie 2021 - 12:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#11074
Publicat: 15 decembrie 2021 - 12:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
TehCube, on 14 decembrie 2021 - 23:55, said:
E o chestie normala la baterii, reactia chimica e mai lenta la temperaturi mai joase. Ideal e sa o pui la incarcat dupa ce ai plimbat-o putin, mai ales daca o incarci la fast charger. Poti face un test la charger sa vezi care-i puterea la rece, si care-i puterea dupa ~1 ora de rulaj, cred ca e aproape dublu din ce citeam p-aici. Exista unele electrice premium care au sistem de incalzire a bateriei, dar vorbim de total alta gama de pret, de multe ori mai scumpe decat pretul de lista Spring. costini, on 15 decembrie 2021 - 01:15, said:
Ar trebui (de fapt, sunt sigur ca asa e) sa scrie si in manual despre treaba asta, la partea despre incarcare. Orice masina electrica are probleme in a incarca bateria la putere mare daca bateria este rece. Unele masini o incalzesc (pentru ca exista management activ al temperaturii bateriei), altele se bazeaza pe caldura generata in mers / la incarcare. Daca bateria e rece cand ajungi la statie, puterea maxima va fi limitata (cel putin temporar), drept pentru care timpul necesar reincarcarii e mai lung. In principiu ar trebui sa eviti DC charging la rece si ar trebui sa eviti DC charging in general, daca e posibil, pentru a avea grija de baterie. mersi, deci atata poate Spring. Am fost si la reprezentanta si exact cum ma asteptam, banalul raspuns ca ce vreau mai mult o masina ieftina. (care nu e deloc ieftina daca tot e la o adica, dar nu asta conteaza) Deloc raspunsul pe care il asteptam, preferam un raspuns tehnic, cu ce capabilitati are Spring-ul. La fel si cu aplicatia de nu merge ori merge dupa 3-5 incercari, de parca stau 10 min sa incerc sa pornesc caldura, cand eu in alea 10 minute trebuie sa plec, nici macar sa imi ceara un log ceva.. ca n-am semnal.. si rahaturi de genul. (in mijlocul orasului stau, unde e semnal la orice retea posibila de pe pamant) P.S. astazi am aflat fara sa vreau, ca tot am incercat sa pornesc caldura mai repede si sa plec mai repede, a pornit caldura insa nu s-a pasalit plecarea mea la timp, si dupa 10 min cred.. banui, s-a oprit caldura. eu am plecat la masina dupa vreo 15minute de la porniea caldurii din aplicatie, si cand am ajuns la masina caldura era oprita, insa era cald si dezaburit tot frumos. consum 2kw in acest ciclu de incalzire fara altceva (10min). deci.. puteti da si inainte cu 30min - 60 min pt dezaburire, pentru ca se va opri automat oricum. 2) legat de problema ca inca merg stergatoarele dupa ce opresti masina. mi-a spus ca e ceva normal. i-am spus ca nu e normal ca iau contactul, scot cheia din masina. mi-a spus ca e ceva normal i-am spus ca la al meu Audi nu face asa ceva mi-a spus ca nu comparam cu Audi i-am spus ca si la Aixam nu face asa (masina aia ce troncane fara permis) nu a mai zis nimic, dar e ceva normal. ![]() in concluzie, nu recomand Verbita Arad sub nici o forma. Editat de 3dward87, 15 decembrie 2021 - 13:04. |
#11077
Publicat: 15 decembrie 2021 - 13:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
3dward87, on 15 decembrie 2021 - 12:52, said:
2) legat de problema ca inca merg stergatoarele dupa ce opresti masina. Hai sa dezvoltam putin problema asta si altele similare, pe criterii tehnice. In trecutul mai putin tehnologizat al masinilor, consumatorii din masina erau problematici din mai multe puncte de vedere. Bateria plumb acid de 12V e de capacitate teoretica destul de mica, vreo 0.78kwh (12v*65ah de ex), practica si mai mica deoarece nu poate fi descarcata constant sub 50-60% fara sa o distrugi. Rolul principal al acelei baterii este sa dea curent mare la demaror. Mai demult erau problematice si implementarea strategiilor de power saving, din diverse motive. De aceea la unele modele farurile, becurile din interior,etc, cum le lasai cand plecai de la masina, tot asa le gaseai cand veneai inapoi. Daca tinea bateria atat. In ziua de azi cam toate masinile au power saving pe circuitele de putere. Consumatorii chiar si lasati porniti se opresc fie dupa un timp, fie dupa ce blochezi usile, etc. Bateria de 12v nu mai e in asa mare pericol de a se descarca. La electrice nu mai are nici consumatori uriasi, cum e demarorul. In plus, cea de 12v e incarcata la nevoie din bateria de tractiune. Un calcul simplu arata ca o faza scurta cu 2xH7 lasata aprinsa (presupunand ca e posibil) goleste o baterie plina de spring undeva inspre 10 zile. Asa ca eu nu mi-as bate prea tare capul cu un stergator care nu se opreste cand scoti cheia, nu-ti va goli bateria. Tot se va opri, cand inchizi usa, dupa un minut-doua, etc. Probabil din aceleasi motive nici proiectantii nu si-au batut capul cu aspectul asta. Editat de pisoiu2, 15 decembrie 2021 - 13:48. |
#11080
Publicat: 15 decembrie 2021 - 13:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pisoiu2, on 15 decembrie 2021 - 13:42, said:
Asa ca eu nu mi-as bate prea tare capul c Am vazut pe YT un Hyundai ca avea probleme de genul asta. Femeia mergea drumuri scurte, prin oras si nu a mai apucat bateria mica sa se incarce. |
|
#11081
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Sigur ca nu mai poti porni daca e goala aia de 12v, ca de acolo se alimenteaza toate ECU-urile. Insa e destul de stupid dpdv al proiectarii sa lasi bateria de 12v sa se descarce cand ai energie in bateria de tractiune, indiferent ca masina e pornita sau nu. Insa nu stiu cum se poate incerca asta intr-un mod simplist.
|
#11082
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu cred ca Spring e atat de evoluat incat in standby sa citeasca singur tensiunea de pe bateria de 12v si sa conecteze singur bateria de tractiune ca sa incarce bateria de 12v. Da, nu e mare filozofie, dar sunt multe masini care nu stiu asta. Si Spring cred ca e printre ele. Si daca iti pica bateria de 12v, nu mai ai energie sa actionezi contactorii pe bateria de tractiune.
Eu am ramas cu electrica peste noapte fara bateria de 12v, am uitat-o cu pozitiile aprinse. I-am dat cabluri de la o termica si le-am luat dupa 2 secunde, cat si-a conectat bateria de tractiune. |
#11083
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#11085
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
LiviuGeo, on 15 decembrie 2021 - 14:02, said:
Eu am ramas cu electrica peste noapte fara bateria de 12v, am uitat-o cu pozitiile aprinse. I-am dat cabluri de la o termica si le-am luat dupa 2 secunde, cat si-a conectat bateria de tractiune. Uau. Ce model? Sa nu stinga consumatorii dupa un timp, o masina electrica, mi se pare..... Nu e asa mare filozofie sa mentii un ECU in 'trickle' mode si sa citesti diversi senzori, chiar si cu masina oprita. Oricum se face asta, priza de incarcare e supravegheata sa vezi daca se conecteaza masina la statie, receptoarele RF de la telecomanda merg, modemul GSM merge si ala, e conectat la retea, ca altfel nu poate primi comenzi de la aplicatia ta, etc. |
|
#11086
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
BogdanG2004, on 15 decembrie 2021 - 13:29, said:
Ma grabeam foarte tare si nu am apucat sa vad finalul.. Oare avea o canistra in masina??? ![]() ![]() Old habits, dar pt ca vb de Ro, e posibil sa fi crezut ca tot de acolo o alimenteaza...era interesant de vazut Mai era unu cu Tesla prinnAmerica asa filmat si a cautat pe gugl cum alimenreaza masina.. |
#11088
Publicat: 15 decembrie 2021 - 14:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cred ca foarte multa lume nu a inteles care-i rostul si de ce e teapa cu acel incarcator flexi pe care Dacia nu l-a livrat conform specificatiei. As vrea sa explic din nou si eventual oricare are argumente in plus sa le adauge aici.
Incarcatorul flexi il poti folosi in orice moment. Portabil pentru cazul in care la destinatie ai o sursa obisnuita de curent. La domiciliul posesorului de Spring il poti folosi odata in varianta de 10 A la o priza standard sau in cazul in care doresti o putere/viteza de incarcare mai mare la 16 A evident cand instalatia electrica suporta si e echipata cu o priza green up. Aceasta priza este fabricata special ca sa suporte o putere mai mare de 16A care in afara de durabilitate te ajuta sa incarci mai repede. Ambele prize standard si green up constructiv sunt asemanatoare doar ca cea green up are un sensor magnetic montat sa nu limiteze puterea pe care o trage masina doar la 10 A ca la priza standard. Este in avantajul oricarui posesor de Spring sa foloseasca incarcatorul flexi pentru ca il poate folosi indiferent unde se afla daca e FLEXIBIL la putere mica 10 A sau mare 16 A . Cel standard poate fi folosit in toate prizele chiar si green up dar nu stie decat maxim 10 A . Cu siguranta ca desi Dacia cica nu a vrut sa faca o economie in defavoarea clientului pentru ca, exista o diferenta de pret intre cele doua in defavoarea celui care a comandat flexi/ mai scump si primit standard mai ieftin. Constructiv incarcatorul flexi prin faptul ca e la 16 A va fi mult mai rezistent in exploatare si timp. Cu siguranta cablul, izolatia este mai groasa, stecherul mai solid si dintr-un metal mai rezistent ca sa suporte sarcina mai ridicata. Revin cu recomandarea ca cei care au deja flexi sa nu pacaleasca senzorul de siguranta cu magnetul pana la urma safety first. Editat de automatic, 15 decembrie 2021 - 14:22. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi