Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...
 Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet
 Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat
 Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...
 

Problema extracost

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1
iamliviufinesse

iamliviufinesse

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.12.2019
Salut internauti si clienti Voda!

Am o mare problema.

Luna trecuta am decis sa imi fac abonament Vodafone pentru ca eram disperat de a imi pastra numarul de telefon al simului stricat. M-am dus eu frumos in Afi Cotroceni si am picat in plasa unui agent de vanzari slinos, care mi-a promis marea si sarea cu beneficiile abonamentului. Vrand cu ardoare numarul de telefon, am facut abonament, am zis "hai ba, facem ca tine". Zis si facut! SI uite asa am trecut eu de la Cartela la Abonament.
Mica poveste: Imi foloseam eu frumos si calculat "optiunile noi dispobinile" ale noului abonament si trebuia sa merg la un party de tehno pentru a face un ban cinstit, debarasand pe-acolo la petrecere drept ciubuc. Am mers cu un "tovaras bun" si o cunostinta de a lui.
Ma trezesc eu apoi zilele urmatoare petrecerii cu un mesaj de la Vodafone in care mi se spune ca "serviciile dumneavoastra au fost sistate datorita extracostului aferent". Citesc eu inca odata mesajul si verific "40 de euro extracost". Am innebunit! De unde!?
M-am trezit la munca cu apel de la un reprezentant Vodafone dimineata, care imi spune ca "serviciile au fost sistate. extracost blabla", in conditiile in care eu doar folosesc wifi/date pt. facebook si browsing. Apoi mi-a picat fisa, "tovarasul asta bun". Am mai avut o faza cu el, cand a incercat sa imi ia cardul unicredit din buzunar. in timp ce eu dormeam si atunci mi-a folosit datele cardului pentru a-si trage 7 milioane treptat prin online banking. L-am amenintat cu multe pentru a imi recupera banii, mi-a dat si "l-am iertat".
Acum, disperat sa vad de unde si pana unde extracostul, am cerut o factura detaliata/desfasurator de la Vodafone (bataie de cap, dar a venit). Imi zisese o consultanta, ca s-au trimis niste mesaje de pe numarul abonamentului catre nu stiu ce pensiune sau skinuri pe league of legends. Am facut multe eforturi "callcenterice" de a afla UNDE,CATRE CINE SI CAND s-a facut acest minunat extracost de 2 milioane, tinand in minte faptul ca am fost limitat cu actiunile mele si cu posibilitatea ca acest tovaras sa imi fi folosit IARASI datele pentru brese/tepe, pe care sa le platesc EU. Dar am factura.

Insa, acum ca am factura la indemana in format PDF, tot nu sunt lamurit pe ce, cine si CUM sa platesc eu 2 milioane pentru ceva ce nu am consumat EU ANUMIT.
Va rog din suflet sa ma ajutati (chiar daca e posibil sa fi facut eu asta, imi asum) sa deslusesc acest extracost pentru ca innebunesc si nu vreau sa platesc ceva ce nu am consumat intentionat.
Vad pe factura asta niste numere de telefon/sms, pe care eu nu stiu cum sa le interpretez. Tipa consultanta mi-a spus ca sms-urile astea au fost trimise catre parteneri Vodafone (pensiune sau ce zicea ea, desi pe factura nu apare destinatia exacta) si mi-a zis sa sun in centrala (nu raspunde nimeni) si sa vad despre ce este vorba. Mi-a zis ca Vodafone e doar intermediar si practic e ca la Uber, o teapa folosind o bresa/date cu caracter personal. Am tinut sa am factura, ca sa am dovada si sa il confrunt pe asa zisul "tovaras". Logic ca m-ar fi mintit si cu ea detaliata.
Va atasez mai jos factura si va rog sa imi spuneti daca stiti, ce reprezinta numerele astea de telefon/sms. Orice sfat/sugestie/raspuns m-ar ajuta si va pun o vorba buna la Mos Craciun jur! Eventual o sa mai sun in callcenter pentru detalii.
(https://imgur.com/E3ZRdny)

#2
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Tu dormi in pat cu tovarasii tai?

#3
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
Plateste si trece la pierderi tot! Alta data ai grija ce si cum faci etc.

#4
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,161
  • Înscris: 04.10.2005
Poate e o tovarasa...

http://www.pemeserie...cum_platesc.php
Unde se du-se banii...

Ceva parcari... Si alte kkturi

Edited by khristian78, 21 December 2019 - 08:28.


#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,762
  • Înscris: 01.12.2001
Ai dat telefonul cuiva la ora 22? Daca DA, ăla e făptașul.
Daca NU, ai vreo aplicație ceva ce ți-a făcut costurile. Poate chiar tu ai dat yes, next, ok.
Plătești și gata.
Pe viitor pui amprenta la telefon și îl folosești doar tu.

#6
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,913
  • Înscris: 12.01.2018
tu te cânți acum?

#7
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,336
  • Înscris: 18.12.2007
Operatorul nu are nicio vina. Data viitoare ai grija cu cine te 'intovarasesti'.

Edited by AlexEn, 21 December 2019 - 13:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate