Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nissan Qashqai J11 1.5 dci
Last Updated: Jul 19 2019 10:48, Started by
MixMaster
, Jul 18 2019 14:55
·
0
#1
Posted 18 July 2019 - 14:55
Buna,
Nu am facut vreo achizitie noua, insa nu am vazut vreun jurnal de bord al vreunui Qashqai J11, astfel ca am zis ca poate e timpul sa il fac eu, deoarece poate vor si altii informatii despre acest model, sau despre aceasta motorizare. Inainte de acest model am avut tot un Nissan Qashqai (primul model - productie 10/2007, cumparat de catre mine in 2013, cu un rulaj de aprox. 78 000 km) cu aceeasi motorizare. Desi nu am fost mare fan Qashqai, dupa ce l-am achizitionat, a inceput sa imi placa tot mai mult, astfel ca in septembrie 2016 am decis sa iau modelul nou. Astfel ca, acum aproape 3 ani, am achizitionat urmatoarea masina: Model: Nissan Qashqai J11 Motorizare: 1.5 dci (110 cp) Echipare: Tekna Optionale: parbriz incalzit si vopsea perlata In acest moment masina are 48 000 km si ma declar extrem de multumit. Motorul e la cea de-a 6-a generatie, si il consider unul extrem de bun si de fiabil, iar cei 110 cai putere sunt suficienti pentru viata de zi cu zi. Locuiesc in Austria, astfel ca in 90% din cazuri, cand plec de acasa, merg pe autostrada, deci: pilot automat, 140 kmh in bord, relaxare. In rest, prin oras, o masina extrem de agila, la volan avand o senzatie de hatchback, dar cu o pozitie inalta (care e pe placul meu). Pana acum au fost facute doua revizii, una in septembrie 2017 si una in septembrie 2018. Ambele au costat undeva la 300 euro, efectuate la dealer-ul Nissan de la care a fost achizitionat. Urmatoarea revizie si prima inspectie tehnica, in septembrie 2019. Singura problema avuta pana in acest moment a fost cu incalzirea din scaunul soferului, schimbata pe garantie in doua zile, in noiembrie 2018. Sa speram ca o sa o tina tot asa. Ce imi place: Farurile - cu led, foarte bune, mai ales pe drumurile de aici, marcate si semnalizate corespunzator. Faza lunga automata e de asemenea extrem de comoda. Scaunele - ca si la modelul precedent, extrem de confortabile, insa acum si cu reglaj lombar, iar cel al soferului, electric. Camerele 360 grade - credeam ca nu o sa folosesc, insa mai ales la parcarile laterale sunt perfecte. Mai usor de atat, cred ca este doar cu sistemul de parcare automata. Parbrizul incalzit - perfect pentru iernile lungi si reci din Austria. Recunoasterea semnelor de circulatie - cred ca fiecare masina ar trebui sa aiba asa ceva! Motorul - desi mic, e surprinzator de rafinat si silentios pentru un diesel, beneficiind de un cuplu bun. De consum nici nu mai vorbesc. Datorita faptului ca are capacitatea (si puterea) mica, asigurarea si impozitul sunt scazute, ceea ce e un plus avand in vedere ca aici costurile sunt mari. Aspectul - chiar si acum, dupa 3 ani, ma uit cu drag la el, mai ales vara! Iarna, fiind incaltat cu jantele de 17 inch, ma enerveaza! Oglinzile - de dimensiuni generoase, imi plac. Plafonul panoramic - pur si simplu imi place mie. Acesta a fost si unul din principalele motive pentru care am achizitionat primul Qashqai. Poate mai sunt cateva lucruri, dar le-am uitat. Ce nu imi place: Ecranul de la navigatie - nu are Android Auto (facelift-ul actual are din octombrie 2018 parca) iar rezolutia este extrem de scazuta. Nici de miscat nu se misca ceva de vis. In pozele cu navigatia, se poate vedea ca atunci cand e activa camera se simte rezolutia scazuta. Nu e ceva cu ce sa nu se poata trai, dar dupa ce te uiti la un ecran de S Class sau X5, ai impresia ca ce vezi pe camera din Qashqai e un desen animat. Unul desenat cu mana stanga! Butoanele pentru incalzirea in scaune - le-au pastrat exact ca la vechea generatie, intre cotiera centrala si schimbator. Nu e deranjant, insa as fi preferat sa fi fost integrate in consola centrala. Sunt si destul de inestetice. Butoanele control geamuri - in primul rand, ma enerveaza ca automat este doar geamul soferului. la restul geamurilopr, trebuie sa tii apasat butonul. Nu am pretentia sa fie toate automate, dar macar si cel al pasagerului. E enervant. Nu mai vorbesc de faptul ca nu sunt iluminate. E greu de inteles o astfel de decizie, deoarece nu cred ca se simte la costul de productie. Dovada ca la facelift s-a rezolvat problema. La fel, poate mai sunt si aici unele lucruri pe care le-am uitat. Oricum, deranjante sunt lucruri minore si cu care se poate trai. Sunt sigur ca la orice masina se gasesc astfel de lucruri. Una peste alta, repet, ma declar extrem de multumit. Imi ofera exact ceea ce asteptam sa imi ofere de banii cheltuiti. Il recomand, si consider ca daca cineva cauta un crossover de oras, fiabil, agil, practic si usor de intretinut, Qashqai-ul merita pe deplin sa fie in top 3 in acest segment. Mai jos aveti si poze, si mai noi, si mai vechi. Attached Files |
#2
Posted 18 July 2019 - 15:22
#4
Posted 18 July 2019 - 16:18
La momentul respectiv le-am testat pe amândouă, iar 1.5 mi-a plăcut mai mult deoarece e mai silentios si mai rafinat. Iar diferența de putere a fost aproape insesizabila, cel putin pentru mine. M-am si documentat, destul de bine sper, si majoritatea recomandă acest motor. Nu stiu cum e cu actualul 1.7 .
Edited by MixMaster, 18 July 2019 - 16:18. |
#5
Posted 18 July 2019 - 16:58
Sa o stăpânești sănătos.
O mica paranteză daca nu te superi si anume as dori sa reflectez putin asupra cuvântului "fiabilitate" care se pare că este uzitat din ce in ce mai des de posesori ale caror angrenaje nu au ajuns nici macar la 100.000 km. Mai pe românește:ce probleme vrei sa ai la 78.000 ? Așteaptă sa ajungă la 200.000-250-300 mii si apoi sa te pronunti daca un anumit model/motorizare se dovedește a fi fiabil sau nu. Nu cred ca la acești kilometri putem vorbi de injectoare,turbine...etc ...picate.(sau mai stiu eu ce subansamble). |
#6
Posted 18 July 2019 - 17:27
Sunt de acord cu tine. Cel vechi l-am dat la 128 000 km. Dar la fel, consider ca dupa 250 - 300 mii km e normal sa inceapa sa cedeze componente. Nu e fiabil decat daca efectiv crapa. Sau? Deoarece conteaza cum s-a condus masina, cum a foat întreținuta, in ce mediu, etc. etc..
|
#7
Posted 18 July 2019 - 21:42
missionnad, on 18 iulie 2019 - 16:58, said:
Sa o stăpânești sănătos. O mica paranteză daca nu te superi si anume as dori sa reflectez putin asupra cuvântului "fiabilitate" care se pare că este uzitat din ce in ce mai des de posesori ale caror angrenaje nu au ajuns nici macar la 100.000 km. Mai pe românește:ce probleme vrei sa ai la 78.000 ? Așteaptă sa ajungă la 200.000-250-300 mii si apoi sa te pronunti daca un anumit model/motorizare se dovedește a fi fiabil sau nu. Nu cred ca la acești kilometri putem vorbi de injectoare,turbine...etc ...picate.(sau mai stiu eu ce subansamble). Edited by PiticVerde, 18 July 2019 - 21:43. |
#8
Posted 18 July 2019 - 21:59
#9
Posted 19 July 2019 - 10:48
Asta a fost scopul, sa las aici niste informatii, in caz ca e cineva curios sau interesat.
Nu stiu daca e bijuterie, dar cel putin mie, mi se pare o masina corecta, si care isi merita banii. Iar legat de fiabilitate, primul l-am condus de la 78 000 la aprox. 129 000 km, in care am schimbat compresorul de clima si un rulment la o roata. Deci motorul nu a avut nimic. Actualul, l-am luat nou si dupa cum am spus, am acum 48 000 km. In conditiile date, eu consider ca pot spune despre motor ca e fiabil. Era o problema daca se intampla ceva pana acum. Dar consider ca dupa o anumita uzura, deja nu mai poti spune despre un motor ca nu e fiabil, daca se strica ceva. Dar, din experienta mea, mai ales cu doua generatii diferite, consider ca e un motor chiar bun pentru uz zilnic si in conditii normale. Daca vrei curse, poti sa-l uiti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users