Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...

Cine produce AC Tesla?
 Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...

Dop furtun evacuare condens combi...
 Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...
 

Airbus depaseste Boeing

* - - - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
159 replies to this topic

#1
geostorm

geostorm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 03.12.2017
Airbus a confirmat marți că livrările sale au crescut cu 28% în primul semestru din acest an, la 389 de aeronave, astfel încât pentru prima dată în ultimii opt ani grupul aeronautic european și-ar depăși rivala americană Boeing, transmite Reuters.

La rândul său, Boeing a informat marți că livrările sale au scăzut cu peste o treime în primele șase luni din 2019, afectate de reținerea la sol a avioanelor 737 MAX. În total, Boeing a livrat companiilor aeriene 239 de avioane în primul semestru, cu 37% mai puțin decât cele 378 avioane livrate în perioada similară a anului trecut, în condițiile în care peste 150 de avioane 737 MAX au fost produse, dar sunt parcate la sol.

https://financialint...ioane-din-lume/

Bravo Europa, sa moara americanii de ciuda.
Sa vedem ce mai inventeaza americanii pentru a bloca activitatea airbus. Vreun scandal cu normele de poluare ca la VW, interdictii ca la huawei... Gasesc ei ceva sa boicoteze activitatea europenilor de la airbus.

Edited by geostorm, 10 July 2019 - 22:57.


#2
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,619
  • Înscris: 17.08.2007
Eu sper  ca Boeing sa nu intre in faliment si sa invete ceva si ei si ceilalti din greseala cu softul externalizat si netestat de la MAX. Am zburat azi cu un 737-800 si mi-a placut mult mai mult decat cu A321.

#3
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,968
  • Înscris: 28.11.2006
Aici depinde si de cerintele fiecarei companii (de ex. cat spatiu lasa intre scaune). Daca pe pun mai dese ca sa incapa mai multi pasageri, normal ca nu va fi la fel de confortabil. Mie personal mi-a placut mai mult cu Airbusul.

Cat despre Airbus, au avut si ei pariurile lor pierdute, cel mai nasol fiind "balena" A380. Chiar daca n-au avut probleme majore cu el, conceptul de super-jumbo nu pare viabil, mai ales pe pietele gen Europa, unde sunt multe aeroporturi mici si calatorii prefera sa mearga direct de la A la B decat sa schimbe pe un aeroport supra-aglomerat.

#4
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,093
  • Înscris: 17.03.2009

 atupi, on 10 iulie 2019 - 23:07, said:

Eu sper  ca Boeing sa nu intre in faliment si sa invete ceva si ei si ceilalti din greseala cu softul externalizat si netestat de la MAX. Am zburat azi cu un 737-800 si mi-a placut mult mai mult decat cu A321.
Serios?
Tu pilotai avionul, sau cum ți-a plăcut mai mult?
E timpul să-ți dai seama că nu e bine să-ți bazezi afirmațiile pe senzații subiective ...
Mai ales când variabilele sunt și ele foarte multe.

#5
PopaXXX

PopaXXX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 03.05.2018
Problema cu avioanele de azi e ca au prea multă electronica in ele - sunt pline de senzori, cipuri, sisteme computerizate, sunt infinit mai complexe decât acum 50 de ani, si daca se strica ceva acolo, pot imediat să o ia razna si sa se întâmple o catastrofă.

#6
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011

 PopaXXX, on 10 iulie 2019 - 23:28, said:

Problema cu avioanele de azi e ca au prea multă electronica in ele - sunt pline de senzori, cipuri, sisteme computerizate, sunt infinit mai complexe decât acum 50 de ani, si daca se strica ceva acolo, pot imediat să o ia razna si sa se întâmple o catastrofă.
Fugi ba de aici...

#7
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 PopaXXX, on 10 iulie 2019 - 23:28, said:

Problema cu avioanele de azi e ca au prea multă electronica in ele - sunt pline de senzori, cipuri, sisteme computerizate, sunt infinit mai complexe decât acum 50 de ani, si daca se strica ceva acolo, pot imediat să o ia razna si sa se întâmple o catastrofă.

Si cu toate astea, aviatia civila n-a fost niciodata mai sigura decat e in prezent.

Un articol interesant pe tema problemelor de la Boeing: The Coming Boeing Bailout?

 geostorm, on 10 iulie 2019 - 22:56, said:

Bravo Europa, sa moara americanii de ciuda.
Sa vedem ce mai inventeaza americanii pentru a bloca activitatea airbus. Vreun scandal cu normele de poluare ca la VW, interdictii ca la huawei... Gasesc ei ceva sa boicoteze activitatea europenilor de la airbus.

Cum sa iei o tema interesanta si sa injectezi niste cretinism in ea. Ghid practic.

Edited by shefu_de_combinat, 10 July 2019 - 23:33.


#8
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,619
  • Înscris: 17.08.2007

 stancosty, on 10 iulie 2019 - 23:16, said:

Serios?
Tu pilotai avionul, sau cum ți-a plăcut mai mult?
E timpul să-ți dai seama că nu e bine să-ți bazezi afirmațiile pe senzații subiective ...
Mai ales când variabilele sunt și ele foarte multe.
Pai interior mai modern decat ce am vazut prin Airbusuri, cabina mai spatioasa si nu ma refer la spatiile dintre scaune care pot varia, mai silentios si mai smooth in timpul zborului. Si ca sa nu ziceti ca sunt hater am si cateva actiuni la Airbus, am lucrat ptr ei.

#9
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,708
  • Înscris: 27.06.2007
Partea cu spațiul dintre scaune este dată de configurația cerută de client. La fel și calitatea / confortul scaunelor. Orice avion poate fi configurat de la înghesuit pasagerii unul în altul până la ceea ce vedeți la Fly Emirates.

#10
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 05.08.2007

 atupi, on 10 iulie 2019 - 23:32, said:

Pai interior mai modern decat ce am vazut prin Airbusuri, cabina mai spatioasa si nu ma refer la spatiile dintre scaune care pot varia, mai silentios si mai smooth in timpul zborului. Si ca sa nu ziceti ca sunt hater am si cateva actiuni la Airbus, am lucrat ptr ei.

Fals la capitolul spatiu interior si de transport (calele de bagaje/cargo, spatiu inaccesibil din postura de pasager, dar f important pentru liniile aeriene), unde Airbus este incontestabil si masurabil peste Boeing (si nu ma refer la distanta dintre scaune, care este variabila pentru ambele in functie de capacitatea stabilita). Dpdv modernitate, din nou, Airbus a fost intotdeauna pionierul, avand iluminare cu led si comenzi pentru controlul interiorului digitalizate (asta ca sa ne referim strict la cabina pasagerilor) mult inaintea Boeing (nu ca ar fi un criteriu important cand vorbim despre aeronave). Probabil ca ai calatorit cu Airbus ceva mai vechi si cu un Boeing relativ nou daca perceptia de interior modern a inclinat catre Boeing. Intradevar, zgomotele mecanice (provocate de executarea comenzilor, gen flaps sau slats/ailerons si chiar coborarea-ridicarea trenului de aterizare) sunt mult mai evidente in cazul Airbus si, tot corect, schimbarile in deplasarea pe orice directie (sus/jos/stanga/dreapta) sunt facute ceva mai evident/brutal in cazul Airbus.

#11
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Concurența este benefica.

#12
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007

 shefu_de_combinat, on 10 iulie 2019 - 23:32, said:

Cum sa iei o tema interesanta si sa injectezi niste cretinism in ea. Ghid practic.

pai, are dreptate, americanii au fost intotdeauna marsavi cu produsele europene, atat cat s-a putut - nu le place concurenta.
de ce crezi ca s-a terminat proiectul concorde? daca nu faceau americanii pe tampitii, astazi aveam un supersonic superior( mai rapid, mai silentios, mai spatios, mai ieftin) - au ingropat o tehnologie avansata doar pentru ca nu era a lor. sunt niste lepre( la capitolul asta)!

Edited by morenno, 11 July 2019 - 07:22.


#13
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,542
  • Înscris: 30.10.2003
Nu stiu ce companie spaniola s-a decis sa cumpere Boening in detrimentul Airbus. Diferenta de vanzari va scadea mai incolo.

#14
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007
e vorba de grupul IAG ( british airways, iberia, vueling). de fapt, le cumpara britanicii( daca le cumpara), pentru ca brexit si pentru ca trebuie sa suga pupe inelul( ei le si opereaza, iberia nu se atinge de ele).
oricum, este doar o intentie, nu exista un contract semnat.
eh, mai faci cate un anunt de genul, mai cresc actiunile boeing cu 2%...

pe cealalta parte, airbus trebuie sa renunte cat mai rapid la motoarele americane - aia bat pasul pe loc, nu pot vor sa produca mai multe motoare, doar nu vor americanii ca airbus sa livreze si mai multe avione.
incurcate sunt caile capitalismului.

Edited by morenno, 11 July 2019 - 07:54.


#15
criztu

criztu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,298
  • Înscris: 03.09.2002

 geostorm, on 10 iulie 2019 - 22:56, said:

Bravo Europa, sa moara americanii de ciuda.

Eu intotdeauna am sustinut ca europenii sunt mai buni. Noi, europenii, suntem un popor de oameni harnici si cinstiti, seriosi si priceputi.

#16
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007
aliatii americanilor, sauditii, isi muta comanda la airbus.

https://www.nbcnews....-who-s-n1027441

#17
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,214
  • Înscris: 15.01.2017

 geostorm, on 10 iulie 2019 - 22:56, said:




1. Bravo Europa,

2. sa moara americanii de ciuda.

3.Sa vedem ce mai inventeaza americanii pentru a bloca activitatea airbus. Vreun scandal cu normele de poluare ca la VW, interdictii ca la huawei... Gasesc ei ceva sa boicoteze activitatea europenilor de la airbus.
1. Concurenta e buna, deci bravo, într-adevăr.
2. Retine chestiunea aceast: numai imbecilii aia cei mai imbecili mor de ciuda când altora le merge mai bine.
3. Idioțenii de toată jena.

#18
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012

 geostorm, on 10 iulie 2019 - 22:56, said:


Sa vedem ce mai inventeaza americanii pentru a bloca activitatea airbus. Vreun scandal cu normele de poluare ca la VW, interdictii ca la huawei... Gasesc ei ceva sa boicoteze activitatea europenilor de la airbus.

Arca VW nu indeplinea in Nemtzika normele UE

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate