Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Noul Mercedes GLE

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 figo1988, on 20 noiembrie 2018 - 08:01, said:

Ideea de modificare a pozitiei scaunului e foarte misto si nu atat de greu de facut. Am niste prieteni care au lucrat la un proiect asemanator cu o firma de mobila din Romania (nu stiu ce s-a mai intamplat cu proiectul). In final ideea e sa monitorizeze distributia greutatii pe cateva puncte si sa incerce sa o uniformizeze. Dificultatea nu e atat tehnica, cat medicala, sa ai niste date clare si corecte despre cum ar trebui sa fie distribuita greutatea pentru confort maxim. Cred ca e destul de complicat, mai ales ca depinde de constitutia fizica, postura naturala a persoanei etc.



In general o parte din tehnologii sunt cumparate de la furnizori comuni, gen Continental, Bosch etc.  Diferenta de pret intre RR si Mercedes e undeva la 30% daca nu ma insel, nu? As zice ca cel mai probabil o sa fie doar un avans temporar, dat de faptul ca au lansat primii.
Pai compara RR Sport cu GLE si o sa vezi ca esti pe acolo, RRS e poate 5-7% mai scump. RR mare e comparabil cu GLS in opinia mea.

La ce resurse are MB cred ca au putut studia si dpdv medical situatia.
Normal ca postura si fiecare corp sunt diferite dar sunt niste puncte comune la fiecare om, si probabil ajusteaza ariile unde se formeaza presiune. Banuiesc... habar nu am cum functioneaza. Scaunul in sine este extrem de ajustabil am avut experienta masajului in scaun pe un S class. Sunt zeci de puncte in scaun unde actioneaza sistemul de masaj, teoretic asta l-ar face ajustabil pentru o varietate foarte mare de oameni.

#20
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 emil_sv, on 20 noiembrie 2018 - 15:29, said:

Pai compara RR Sport cu GLE si o sa vezi ca esti pe acolo, RRS e poate 5-7% mai scump. RR mare e comparabil cu GLS in opinia mea.

La ce resurse are MB cred ca au putut studia si dpdv medical situatia.
Normal ca postura si fiecare corp sunt diferite dar sunt niste puncte comune la fiecare om, si probabil ajusteaza ariile unde se formeaza presiune. Banuiesc... habar nu am cum functioneaza. Scaunul in sine este extrem de ajustabil am avut experienta masajului in scaun pe un S class. Sunt zeci de puncte in scaun unde actioneaza sistemul de masaj, teoretic asta l-ar face ajustabil pentru o varietate foarte mare de oameni.

Nu stiu, nu sunt in target-ul pentru astfel de masini inca, stiu ca imi sarise in ochi un Range Rover cu supercharger de 150k si aveam impresia ca un GLE nu trece de 120k. Daca sunt echivalente la pret (cu RRS), atunci da, poate sa fure mult din clientela. Desi, daca ma intrebi pe mine, design-ul unui RR este mult mai misto decat GLE. Dar, din nou, poate sunt eu mai ciudat, mie imi place la nebunie si G-klasse, daca ar fi sa-mi iau un SUV, pe ala l-as vrea (motorizare normala, nu AMG).

Am mai auzit diferite lucruri din proiectul celor din Romania si nu era chestie triviala, dupa cum ziceam. Nu ma indoiesc insa ca Daimler (impreuna cu furnizorul) au infinit mai multe resurse si motivatie sa dezvolte tot sistemul asa cum ar trebui.

#21
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

 emil_sv, on 19 noiembrie 2018 - 20:05, said:

Mercedes e pe val si nu se lasa, doteaza noul GLE cu tot ce are mai bun. Ca tehnologie e un pas peste orice altceva a mai lansat concurenta.


https://www.topspeed...e-ar182491.html

Ce mi-a atras atentia din pleiada de noi tehnologii:






Suna foarte interesant sper sa nu fie doar un artificiu.

si




Asta e o evolutie a sistemului de pe S class numit magic body control. E cel care inclina masina in curbe ca motocicleta.

Sa vedem testele, dar am un sentiment ca Range Rover urmeaza a fi detronat la capitolul comfort.

cand a fost Range rover rege la comfort? range e rege la cat te costa intretinerea... circa 5000 euro plus pe an. si is regi la cat de repede se strica lol.
Range e cel mai bun offroader. cand merge. e regele pe teren accidentat. pt strada , toti is inaintea rover.

#22
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 figo1988, on 20 noiembrie 2018 - 20:49, said:

Nu stiu, nu sunt in target-ul pentru astfel de masini inca, stiu ca imi sarise in ochi un Range Rover cu supercharger de 150k si aveam impresia ca un GLE nu trece de 120k. Daca sunt echivalente la pret (cu RRS), atunci da, poate sa fure mult din clientela. Desi, daca ma intrebi pe mine, design-ul unui RR este mult mai misto decat GLE. Dar, din nou, poate sunt eu mai ciudat, mie imi place la nebunie si G-klasse, daca ar fi sa-mi iau un SUV, pe ala l-as vrea (motorizare normala, nu AMG).

Am mai auzit diferite lucruri din proiectul celor din Romania si nu era chestie triviala, dupa cum ziceam. Nu ma indoiesc insa ca Daimler (impreuna cu furnizorul) au infinit mai multe resurse si motivatie sa dezvolte tot sistemul asa cum ar trebui.
Da G class imi place si mie, asta nou, care inteleg ca se conduce vast mai bine decat tractorul ala vechi. Dar mi se pare aiurea sa nu il iei amg.180k pe configuratorul nemtesc... Sunt prea sarac. In momentul de fata e singurul SUV pe care l-as cumpara pentru mine ca daily driver.  E pe lista, poate mai scade la pret pe viitor, ca acum daca il vrei e 20k peste pret. Oricum e tare rau au dat lovitura cu G-ul asta nou.

 vapeClouds, on 20 noiembrie 2018 - 20:53, said:

cand a fost Range rover rege la comfort? range e rege la cat te costa intretinerea... circa 5000 euro plus pe an. si is regi la cat de repede se strica lol.
Range e cel mai bun offroader. cand merge. e regele pe teren accidentat. pt strada , toti is inaintea rover.
E rege la comfort, am unul in garaj, si nici nu s-a stricat pana acum (doamne ajuta!). Intretinerea nu e chiar asa de dramatica.

Edited by emil_sv, 20 November 2018 - 22:49.


#23
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

 emil_sv, on 20 noiembrie 2018 - 22:46, said:

Da G class imi place si mie, asta nou, care inteleg ca se conduce vast mai bine decat tractorul ala vechi. Dar mi se pare aiurea sa nu il iei amg.180k pe configuratorul nemtesc... Sunt prea sarac. In momentul de fata e singurul SUV pe care l-as cumpara pentru mine ca daily driver.  E pe lista, poate mai scade la pret pe viitor, ca acum daca il vrei e 20k peste pret. Oricum e tare rau au dat lovitura cu G-ul asta nou.


E rege la comfort, am unul in garaj, si nici nu s-a stricat pana acum (doamne ajuta!). Intretinerea nu e chiar asa de dramatica.

sper sa nu ti se strice niciodata man! insa si tu stii cat de bine stau la fiabilitate... in sensul asta ma refeream. in marea britanie nu e vazuta ca fiind o masina care o iei fara sa te astepti la ceva. adica face parte din grupul masinilor cu intretinere si mai scumpa si mai deasa.

la comfort , este intradevar magnifica , insa nu cred ca e numarul 1.  cred ca nr 1 doar la capabilitate off road. asta dintre suvurile de lux.

https://cars.usnews....ble-luxury-suvs

Mie personal imi place GLE asta. Defapt mai toata linia noua de la Mercedes imi place. in special C class ul nou. se pricep baietii. Si clar orice e mercedes se va vinde. si se va vinde bine. Dupa cum spunea si colegul mai sus... chiar si daca fac "jeg" uri cum a fost A class ul anterior , tot se vinde. Si asta e ceva ce Land Rover nu va avea niciodata.

#24
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 emil_sv, on 20 noiembrie 2018 - 22:46, said:

Da G class imi place si mie, asta nou, care inteleg ca se conduce vast mai bine decat tractorul ala vechi. Dar mi se pare aiurea sa nu il iei amg.180k pe configuratorul nemtesc... Sunt prea sarac. In momentul de fata e singurul SUV pe care l-as cumpara pentru mine ca daily driver.  E pe lista, poate mai scade la pret pe viitor, ca acum daca il vrei e 20k peste pret. Oricum e tare rau au dat lovitura cu G-ul asta nou.

Aici trebuie sa nu fiu de acord. Saltul la G63 AMG mi se pare ca are sens doar daca banii aia sunt in plus si degeaba in buzunare. Nu am mers vreodata cu genul asta de masina (foarte grea si cu extrem de multa putere), dar nu imi imaginez ca poate oferi cine stie ce senzatii sportive si atunci de ce ai lua AMG-ul? :)

#25
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 figo1988, on 22 noiembrie 2018 - 10:22, said:

Aici trebuie sa nu fiu de acord. Saltul la G63 AMG mi se pare ca are sens doar daca banii aia sunt in plus si degeaba in buzunare. Nu am mers vreodata cu genul asta de masina (foarte grea si cu extrem de multa putere), dar nu imi imaginez ca poate oferi cine stie ce senzatii sportive si atunci de ce ai lua AMG-ul? Posted Image
Toata masina n-are sens, chiar si asta nou e rudimentar fata de un GLE de pilda, asa ca daca tot iei o masina fara sens, e cel putin rezonabil sa o iei pe cea care face cel mai putin sens posibil Posted Image

Am mers eu cu G63 vechi destul de mult. Era un tractor, in orice curba luata cu mai mult de 40 aveai un gol in stomac pana te obisnuiai cu senzatia, la viteza mai mare de 140km/h trebuia sa dai muzica tare ca zgomotul la vant devenea infernal, volanul parea a fi complet deconectat de roti, era si cam incomfortabila dar:

Se auzea senzational, mai ales din cauza tevilor de esapament laterale ( la care ca si pasager in spate trebuia sa fii atent ca daca te atingeai cu gamba de ele cand te dadeai jos, te frigeau) si are un cool factor iesit din comun. Atragi priviri vrei nu vrei cu masina aia. Era gen asa o a 5 a masina pentru oameni bogati. Mie mi-a placut dar nu mi s-a parut o masina pe care as fi putut sa o tolerez zi de zi si nici bani de a 5 a masina nu aveam Posted Image

Asta noua din ce inteleg e mult evoluata dar nu atat de mult incat sa ii strice farmecul, adica nu e moderna propriu zis. Nu e o masina pe care o cumperi cu ratiunea e emotionala la fel ca o masina sport. Mi se pare fantastic ca au reusit sa genereze asa o pasiune pentru un suv. Daca iei orice altceva in afara de G63 pierzi din farmec ( ca zgomotul e senzational) si doar te alegi cu o masina mediocra, scumpa si care arata bine ce-i drept, dar nu primesti experienta completa zic eu. Si g500 tinde catre 140-150k. Sunt extrem de scumpe.

Trebuie sa mergi cu una ca sa intelegi. E fun crede-ma, e foarte greu sa nu iti placa, pt ca e altceva, asa grea si cu putere mare cum e.

Edited by emil_sv, 22 November 2018 - 10:50.


#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Test drive2020 Mercedes-Benz GLE

#27
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 emil_sv, on 22 noiembrie 2018 - 10:43, said:

Toata masina n-are sens, chiar si asta nou e rudimentar fata de un GLE de pilda, asa ca daca tot iei o masina fara sens, e cel putin rezonabil sa o iei pe cea care face cel mai putin sens posibil Posted Image

Am mers eu cu G63 vechi destul de mult. Era un tractor, in orice curba luata cu mai mult de 40 aveai un gol in stomac pana te obisnuiai cu senzatia, la viteza mai mare de 140km/h trebuia sa dai muzica tare ca zgomotul la vant devenea infernal, volanul parea a fi complet deconectat de roti, era si cam incomfortabila dar:

Se auzea senzational, mai ales din cauza tevilor de esapament laterale ( la care ca si pasager in spate trebuia sa fii atent ca daca te atingeai cu gamba de ele cand te dadeai jos, te frigeau) si are un cool factor iesit din comun. Atragi priviri vrei nu vrei cu masina aia. Era gen asa o a 5 a masina pentru oameni bogati. Mie mi-a placut dar nu mi s-a parut o masina pe care as fi putut sa o tolerez zi de zi si nici bani de a 5 a masina nu aveam Posted Image

Asta noua din ce inteleg e mult evoluata dar nu atat de mult incat sa ii strice farmecul, adica nu e moderna propriu zis. Nu e o masina pe care o cumperi cu ratiunea e emotionala la fel ca o masina sport. Mi se pare fantastic ca au reusit sa genereze asa o pasiune pentru un suv. Daca iei orice altceva in afara de G63 pierzi din farmec ( ca zgomotul e senzational) si doar te alegi cu o masina mediocra, scumpa si care arata bine ce-i drept, dar nu primesti experienta completa zic eu. Si g500 tinde catre 140-150k. Sunt extrem de scumpe.

Trebuie sa mergi cu una ca sa intelegi. E fun crede-ma, e foarte greu sa nu iti placa, pt ca e altceva, asa grea si cu putere mare cum e.


Eu ma gandeam la ea in contextul de a inlocui un SUV gen Porsche Cayenne, Range Rover sau GLE ca unica masina. Inteleg ca nu ar fi deloc potrivita. Cu mesajul tau cred ca incep sa inteleg ce e masina asta si, prin inutilitatea ei, factorul de sarm i-a crescut cu 10x in ochii mei. :) Un fel de supercar pe care-l iei de placere, dar cu totul alte calitati. Da, acum are sens de ce ziceai ca G63 AMG ar fi alegerea, mai ales ca nu e un extra cost atat de mare fata de modelele inferioare.

#28
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 figo1988, on 22 noiembrie 2018 - 13:16, said:

Eu ma gandeam la ea in contextul de a inlocui un SUV gen Porsche Cayenne, Range Rover sau GLE ca unica masina. Inteleg ca nu ar fi deloc potrivita. Cu mesajul tau cred ca incep sa inteleg ce e masina asta si, prin inutilitatea ei, factorul de sarm i-a crescut cu 10x in ochii mei. Posted Image Un fel de supercar pe care-l iei de placere, dar cu totul alte calitati. Da, acum are sens de ce ziceai ca G63 AMG ar fi alegerea, mai ales ca nu e un extra cost atat de mare fata de modelele inferioare.
Nu, n-are nici o treaba cu Cayenne, RR etc alea sunt altceva vast mai evoluate si mai moderne, adica cine isi ia un g class de obicei are si un RR prin garaj daca nu e pe muchia saraciei (de asta zic ca   ala vechi era gen o a 5 a sau a 6 a masina pentru oameni bogati, asta nou poate a evoluat suficient sa fie a doua sau a treia) Posted Image. G class-ul nou inca are sasiu separat de caroserie etc. Nu are cum sa le faca fata dpdv al comfortului, dinamicii etc. Cu toate astea le intrece in farmec si satisfactia pe care ti-o da de 10x. Chiar nu are concurent, poate in urmatorul LR Defender pe care ne tot ameninta ca il scot. Dar chiar si asa, LR defender nu a fost niciodata o masina de lux cum a fost G class-ul. E pur si simplu un dinozaur cu traditie care in mod uimitor are inca o piata imensa e cum e Wranglerul la Jeep. Are fani si de asta l-au produs decenii intregi.
Asta noua din ce inteleg si eu de prin review-uri e pretabila ca daily chiar daca nu se compara la comfort cu RR sau GLE. Au reusit sa elimine neajunsurile generatiei trecute dar totusi sa ii pastreze farmecul.
Am vorbit cu un prieten care lucreaza la tiriac auto sa il intreb daca pot face un test drive, mi-a zis ca nici o sansa in urmatoarele luni, lor nu le-au alocat nici macar o masina de dealer. Se asteapta intre 8-12 luni pentru una noua. Chiar si asa, mai mult o sa imi fac sange rau, ca nu imi permit un daily de 180k, e mult prea mult si asa si cu bmw-ul asta am trecut peste regula mea de pret pt daily. Dar daca as putea cu siguranta l-as alege. gt3+g63 = dream garage nu mai mi-ar trebui altceva. Si asta mai e misto, ca nu cred ca o sa schimbe modelul prea curand daca ti-ai lua acum, 10 ani o tii linistit. Si peste 10 ani cand vrei sa o vinzi tot o sa se inghesuie lumea sa iti dea 70-80k pe ea.

Edited by emil_sv, 22 November 2018 - 15:09.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate