Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aspirator cu partea de control al puterii arsa.Motorul merge
Last Updated: Feb 25 2006 18:04, Started by
cosmin_cosmin_1
, Feb 25 2006 13:44
·
0
#1
Posted 25 February 2006 - 13:44
Salut
Am un aspirator Vortex ce nu mai porneste.Nu a fost al meu,doar l-am primit,dar se vede ca a fost umblat inauntru la partea electronica. Motorul l-am incercat vreo 2 secunde,sa vad daca merge,si merge.La fel,intrerupatorul merge. Intrebarea mea este daca pot elimina complet partea de control electronic a turatiei, si sa alimentez direct motorul de la retea,sa functioneze la turatie maxima. Ce m-a speriat putin a fost atunci cand l-am incercat, mai mai ca plecase motorul de pe masa,probabil socul de la pornire a fost prea mare. Este normal? Va merge bine daca il folosesc tot timpul la puterea maxima? In timp nu se va defecta prematur? Pe aspirator scrie: Vortex Avanti + 1400W Suction Power 300W De asemenea: este nevoie de un condensator in paralel cu motorul? Va ca in circuit apare in paralel un condensator de 0.15uF 275VAC Cu butonul de pornire nu va fi nici o problema?Pe el scrie: 7/14A/250V~ Multumesc Astept parerea voastra si sfaturi |
#2
Posted 25 February 2006 - 13:52
Probabil ca va merge...
Condensatorul asigura o filtrare a perturbatiilor produse de periile colectoare si este indicat sa-l pastrezi in circuit. Si da, este normal ca la o pornire cu motorul scos din aspirator sa existe un cuplu puternic... :) |
#3
Posted 25 February 2006 - 17:31
mai bine repara electronica , ca nu e complicata. Banuiesc ca e vorba de un tiristor sau triac si ceva diode. Daca folosesti pe direct ti se va arde motorul in scurt timp...
|
#4
Posted 25 February 2006 - 18:04
cum a zis Sir_Vaska, probabil ca e vorba de un circuit cu triac. Cu 50.000 poti cumpara un triac (peste 50% sanse ca acesta sa fie stricat), iar un diac costa cateva mii de lei. De fapt cea mai scumpa componenta este triacul (in masura in care variatia puterii se face clasic prin potentiometru, nu prin ceva circuit integrat)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users