Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Nissan Leaf 2018. Lucrurile nu sunt ceea ce par...
Last Updated: Sep 24 2018 10:20, Started by
Write&Run
, May 05 2018 10:30
·
0
#38
Posted 05 May 2018 - 21:07
ro_explorer, on 05 mai 2018 - 16:15, said:
Relevanta este ca 2 indivizi de pe softpedia se plang ca e scumpa, in timp de 300.000 de utilizatori de leaf si le-au cumparat si se bucura de ele. intr-adevar, irelevant. Asa cum unii spun ca decat o dacie mai bine un golf, asa si altii spun ca decat un golf mai bine un leaf ... e pur o chestie de preferinte. 2 indivizi? Sunt mult mai multi cei care spun ca electricele in general sunt o minciuna scumpa si proasta. Si cei care spun tind sa fie cei care gandesc logic. Voiam sa te intreb, ca tot spuneai ca pe tine te intereseaza o solutie locala, ca nu te intereseaza ce se intampla la nivel mondial: alea 300.000 de bucati vandute la nivel mondial in 8 ani de zile au devenit dintr-o data interesante pentru tine? Cum de nu te intereseaza doar cate s-au vandut in tara in care traiesti? Pai vezi? Asa e usor sa denaturezi realitatea in functie de cum crezi ca poti prosti lumea. Cei 2 indivizi de pe forumul asta si alte milioane de indivizi care opteaza in continuare pentru termice nu pot fi prostiti asa cum ar vrea hipstarimea progresista. |
#39
Posted 05 May 2018 - 21:27
Mai este o chestie despre care nu s-a vorbit, dar care cred ca e foarte relevanta pentru topic: masina face maxim 144 kmph. Ar putea mai mult, dar si-au dat seama oamenii ca ar da urat in presa progresista sa apara un paragraf de genul: "Am incercat sa rulam cu 180 kmph, dar dupa 15 minute a trebuit sa oprim pe banda de urgenta... bateria era goala."
|
#40
Posted 05 May 2018 - 21:31
Write&Run, on 05 mai 2018 - 21:27, said:
Mai este o chestie despre care nu s-a vorbit, dar care cred ca e foarte relevanta pentru topic: masina face maxim 144 kmph. Ar putea mai mult, dar si-au dat seama oamenii ca ar da urat in presa progresista sa apara un paragraf de genul: "Am incercat sa rulam cu 180 kmph, dar dupa 15 minute a trebuit sa oprim pe banda de urgenta... bateria era goala." Nu se poate. Nu da nici bateria si foarte probabil nici motorul subdimensionat Edited by Dany_Darke, 06 May 2018 - 07:05. |
#41
Posted 05 May 2018 - 21:31
Write&Run, on 05 mai 2018 - 21:27, said:
Mai este o chestie despre care nu s-a vorbit, dar care cred ca e foarte relevanta pentru topic: masina face maxim 144 kmph. Edited by Kroghy, 05 May 2018 - 21:32. |
#43
Posted 05 May 2018 - 21:34
#44
Posted 05 May 2018 - 21:35
#45
Posted 05 May 2018 - 21:39
#46
Posted 05 May 2018 - 21:46
Write&Run, on 05 mai 2018 - 21:27, said:
Mai este o chestie despre care nu s-a vorbit, dar care cred ca e foarte relevanta pentru topic: masina face maxim 144 kmph. Ar putea mai mult, dar si-au dat seama oamenii ca ar da urat in presa progresista sa apara un paragraf de genul: "Am incercat sa rulam cu 180 kmph, dar dupa 15 minute a trebuit sa oprim pe banda de urgenta... bateria era goala." |
|
#47
Posted 05 May 2018 - 22:20
Deci daca in unele zone viteza e 130 maximum, nu mai conteaza ca o masina pentru care se cer 35000 - 39000 de eur cu autonomie de 190 de km nu poate merge decat max 140 kmph. Foarte frumos rationament.
|
#48
Posted 05 May 2018 - 23:32
autonomie de 190 abuzata. cine vrea range mare exterior merge pe autostrazi(mai putin Romania ca noi n-avem nevoie, pilotii zboara..).
130km/h e peste tot, in afara de mici exceptii in germania. toate masinile ar trebui limitate, oricum in viitor vor fi autonome si limitate. ma enerveaza maxim ca cei care comenteaza la limitari de obicei sunt primii care iti sar in cap daca te apuci sa povestesti cum te-ai dat tu cu 200km/h. pai ori respectam legea ori ne prostim? ps; doar 23k...23...23...23...... Edited by 41ex, 05 May 2018 - 23:40. |
#49
Posted 06 May 2018 - 00:53
#50
Posted 06 May 2018 - 00:54
ericmario, on 05 mai 2018 - 20:58, said:
Aici subscriu, scaune încălzite fără garaj sună a porno fără perdea. Le folosești maxim de 3-4 ori pe an, deci chiar merită banii ăia aruncați pe fereastră? Cand vei conduce o masina hibrida sau electrica le vei aprecia. Folosind scaunele incalzite iti va permite sa folosesti clima pe modul econom, la o temperatura ambientala mult mai scazuta decat in mod normal, iar lucrul asta se reflecta in eficienta calatoriei. Nu mai zic la cei cu afectiuni la coloana care ajuta sa aibe ceva puncte de caldura. |
#51
Posted 06 May 2018 - 06:11
Write&Run, on 05 mai 2018 - 10:30, said:
A aparut noul Leaf 2018. Producatorul spune peste 380 km de autonomie. In teste a facut 190. Write&Run, on 05 mai 2018 - 22:20, said:
Deci daca in unele zone viteza e 130 maximum, nu mai conteaza ca o masina pentru care se cer 35000 - 39000 de eur cu autonomie de 190 de km nu poate merge decat max 140 kmph. Foarte frumos rationament. Attached Files |
|
#52
Posted 06 May 2018 - 07:11
Kroghy, on 05 mai 2018 - 21:31, said:
Mi se pare suficient, oricum ca posesor de vehicul electric (pe doua roti) observ ca la viteze mari autonomia scade puternic. dar la masina ta, termica, atunci cand tot cresti viteza, adica ii tot dai talpa, incepe sa consume mai putin? atentie ca nu vb de viteze de croaziera, ca stiu ce ai sa scoti la interval ca sa nu vada lumea ca te-ai facut de ras la afirmatia anterioara. plus de asta, o trotineta (la propriu vorbind) nu este echivalentul unei masini. nici ca baterie, nici ca motor, nici ca greutate de miscat, nici ca si electronica, nici ca si transmisie, ca NIMIC. singurul lucru comun este curentul electric. asadar, de unde comparatiile astea 1:1? ca nu e prima data cand filozofezi pe tema masinilor electrice pe principiul trotinetei tale. Edited by Dany_Darke, 06 May 2018 - 07:13. |
#53
Posted 06 May 2018 - 07:13
Dany_Darke, on 06 mai 2018 - 07:11, said:
dar la masina ta, termica, atunci cand tot cresti viteza, adica ii tot dai talpa, incepe sa consume mai putin? Masinile electrice au autonomie mare la viteze mici in oras, la drum lung la 120km/h cu AC pornit autonomia scade vazand cu ochii. Edited by Kroghy, 06 May 2018 - 07:14. |
#54
Posted 06 May 2018 - 07:15
benzina/motorina se masoara in litri, curentul electric se masoara in kw - cum ai facut raportul ca sa ai exact consumul si implicit diferenta?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users