Garantie Benvenuti
Last Updated: Aug 29 2017 19:21, Started by
MembruAnonim
, Aug 21 2017 22:02
·
0
#1
Posted 21 August 2017 - 22:02
Pe scurt situatia este urmatoarea
In data de 20.07.2017 am cumparat copilului o pereche de sandale de la Benvenuti. In data de 14.08.2017 aceste s-au rupt destul de urat si m-am dus inapoi cu ele fiind in perioada de garantie. Am solicitat sa mi se restituie banii sau sa mi se inlocuiasca produsul. Tipa de acolo a spus ca nu se poate pentru ca mai intai se incearca repararea lor si in caz ca aceasta reparatie nu este posibila abia atunci se restituie banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am mentionat in procesul verbal ca NU SUNT DE ACORD CU REPARAREA LOR. Acum astept raspunsul lor in termen de 15 zile. Mentionez ca in certificatul de garantie se specifica faptul ca intai se incearca repararea produsului Sunt sigur ca ei imi vor spune ca sandalele puteau fi reparate dar deoarece eu am mentionat ca nu doresc acest lucru mi le vor trimite inapoi nereparate Intrebare : Ma pot adresa la protectia consumatorului cu aceasta speta ? Deci mare atentie in legatura cu garantia la acest magazin ! |
#2
Posted 21 August 2017 - 22:15
Cred ca nu mai ai ce face. Orice magazin incearca prima data sa repare produsul adus in garantie si nu sa-l inlocuiasca imediat mai ales ca se si specifica clar in acel certificat. Tu practic ai refuzat garantia.
|
#4
Posted 21 August 2017 - 22:21
Am refuzat deoarece am patit ceva asemanator , eu de aceasta data dar la Deichman . Am cumparat in luna decembrie o pereche de ghete si in nici o saptamana s-a dezlipit talpa . Le-am dus inapoi si mi-au restituit banii pe loc fara niciun fel de comentariu
Nu este aceeasi lege peste tot sau fiecare magazin cu ale lui TruculMagic, on 21 august 2017 - 22:19, said:
Cat au costat ? ) 149 ron, dar nu banii sunt problema ci atitudinea lor |
#5
Posted 21 August 2017 - 22:57
Adica in Romania de azi , ai garantie si la papuci ??? Intreb , ca lipsesc din zona de ceva ani .
|
#6
Posted 22 August 2017 - 00:11
eu nu inteleg.
in certificatul de garantie SCRIE ca se incearca repararea lor. Care e problema? Tu iti doresti sa nu se respecte ce scrie acolo si sa returneze banii? Cum sa returneze banii daca procedura scrisa si care putea fi consultata dinainte de achizitie specifica ca ele se repara prima data( totusi cine naiba intreaba de conditiile de garantie la pantofi )) ). nici eu nu stiam ca exista garantie la incaltaminte, desi probabil ca e logic sa existe pana la urma, pot fi cu defecte de fabricatie. in urma cu cateva saptamani eram la un magazin ccc si o femeie in fata mea se certa cu vanzatoarea cerand sa returneze niste sandale pe motiv ca le-a luat cadou si sunt prea mari. dar pe sandale se vedea ca erau purtate de cateva ori bune si femeia nu i le accepta ))) |
#7
Posted 22 August 2017 - 05:27
Exceptând pe cei ca Decathlon (care oferă o garanție de 2 ani), la șoșoni primești obligatoriu o garanție de 30 de zile. În orice magazin care dă bon.
La Decathlon am dus înapoi o pereche de ghete de munte după ce am purtat-o (o singură dată), pentru că mă strângeau. În magazin nu mi-am dat seama, dar pe traseu, da. Mi-au spus doar că nu îmi pot returna banii, dar pot cumpăra altceva. Era fix ceea ce doream. Edited by sfantu.dracu, 22 August 2017 - 05:30. |
#8
Posted 22 August 2017 - 07:36
MembruAnonim, on 21 august 2017 - 22:02, said:
Intrebare : Ma pot adresa la protectia consumatorului cu aceasta speta ? Deci mare atentie in legatura cu garantia la acest magazin ! Conform legii vanzatorul are mai multe variante de a oferi, la schimb un produs conform: reparatia produsului, un alt produs cu caracteristici similare sau banii inpoi... Doar in lipsa acestor variante te poti adresa ANPC. Deocamdata ti-au propus reparatia. Lasa-i sa-i repare si alta data nu mai cumperi de la ei. Benvenuti e doar unul din sutele de magazine care vand incaltaminte indoielnica la preturi mari. Edited by rosix, 22 August 2017 - 07:36. |
#9
Posted 22 August 2017 - 07:45
Cu ce e o garanție la papuci diferita de orice alta garantie? Evident ca au dreptul sa incerce sa-ti repare televizorul, laptopul papucii sau ce ai dus la garantie. Daca nu se poate repara, nu au obligatia sa iti dea banii inapoi, ci sa iti dea un produs identic inapoi. Daca nu mai au produs identic, iti pot oferi unul asemănător.
|
#10
Posted 22 August 2017 - 07:52
LOL. Fix acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum o luna cu o pereche de sandale. Dupa ce au fost purtate o singura zi, s-a rupt sfoara cu care erau cusute bretelele.
Le-am dus inapoi la garantie, le-au dus la reparat. Dupa vreo 10 zile ma suna sa le iau. A doua zi FIX ACELASI LUCRU s-a intamplat... sfoara cu care au fost cusuti s-a rupt din nou. Nu le-am mai dus ca nu mai aveam timp de ei, probabil o sa le cos eu cu o sfoara mai rezistenta. Eu m-am convins de calitatea Benvenuti, care pana acum erau ok, nu o sa mai cumpar de la ei. Le doresc s-o ia pe urmele Leonardo. |
|
#11
Posted 22 August 2017 - 08:27
Trebuia sa accepti ce scrie in certificatul de garantie.
Cum crezi tu ca esti mai presus de lege ?? Acel certificat este perfect legal: reparatie, inlocuire sau banii inapoi - legea e destul de clara. Ca ce ai patit tu pe la diverse magazine, este cu totul si cu totul alceva. Acum, tu ai facut primul pas de nerespectare a legii, ei pot sa traga mitza de coada la nesfirsit. |
#12
Posted 22 August 2017 - 08:30
22pac22, on 22 august 2017 - 08:15, said:
Ma intreb ce fac cu papucii folositi, ii baga inapoi in vitrina ca ''noi''. La decathon, Ii returneaza la producator (nu stiu si cu marcile proprii cum fac) Am dus inapoi niste incaltari nike (garantie 2 ani) dupa un an si jumatate si mi-au oferit ori banii pe un card la ei ori restituirea integrala cash - am ales banii pe card am cumparat o trotineta Revenind la cazul de fata... Quote Mentionez ca in certificatul de garantie se specifica faptul ca intai se incearca repararea produsului |
#13
Posted 22 August 2017 - 09:02
dreaQ, on 22 august 2017 - 08:30, said:
Pai asta au facut ei nu inteleg de unde supararea. MembruAnonim, on 21 august 2017 - 22:02, said:
Tipa de acolo a spus ca nu se poate pentru ca mai intai se incearca repararea lor si in caz ca aceasta reparatie nu este posibila abia atunci se restituie banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am mentionat in procesul verbal ca NU SUNT DE ACORD CU REPARAREA LOR. Omul nu vrea sa respecte termenii garantiei, el vrea direct schimbarea produului. Sa astepte atunci. Eu i-as anula garantia. |
#14
Posted 22 August 2017 - 09:12
Nu se poate anula garantia nu asta e atitudinea corecta. De multe ori reparatia iese perfect ba chiar "repara" un defect de fabricatie. Cred totusi ca o sa primeasca alta pereche.
|
#15
Posted 22 August 2017 - 09:17
Stiu ca nu se poate anula dar trebuie respectati niste termeni totusi. Scrie clar acolo, prima data se repara daca e posibil. Ori initiatorul refuza reparatia, ce-i de facut?
|
|
#17
Posted 22 August 2017 - 11:01
dreaQ, on 22 august 2017 - 08:30, said:
La decathon, Ii returneaza la producator (nu stiu si cu marcile proprii cum fac) Fac la fel. Marcile proprii Decathlon sunt produse in multe cazuri la fabricile de incaltaminte de la Brasov si Sibiu. In general, pentru a putea returna la Decatlon trebuie sa reiasa clar lipsa de calitate - ex: s-a dezlipit talpa dupa doua purtari... Au contract cu furnizorii prin care acestia isi asuma retururile care provind din lipsa de calitate si, in general, Decatlon a inceput sa vanda produse mai trainice, care tin la tavaleala. De asta, in orasele mari, in care exista Decathlon, majoritatea oamenilor cumpara incaltari pentru tot familionul numai de acolo, pentru ca dau cam aceiasi bani sau mai putini pe produse de 3x mai trainice ca cele care se vand in mall-uri si care sunt adevarate mizerii China. Edited by rosix, 22 August 2017 - 11:03. |
#18
Posted 22 August 2017 - 11:02
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users