Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...

Beneficii angajare somer
 Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)

Radiator spart? Pierdere freon - ...
 

Garantie Benvenuti

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Pe scurt situatia este urmatoarea
In data de 20.07.2017 am cumparat copilului o pereche de sandale de la Benvenuti. In data de 14.08.2017 aceste s-au rupt destul de urat  si m-am dus inapoi cu ele fiind in perioada de garantie. Am solicitat sa mi se restituie banii sau sa mi se inlocuiasca produsul. Tipa de acolo a spus ca nu se poate pentru ca mai intai se incearca repararea lor si in caz ca aceasta reparatie nu este posibila abia atunci se restituie banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am mentionat in procesul verbal ca NU SUNT DE ACORD CU REPARAREA LOR.
Acum astept raspunsul lor in termen de 15 zile. Mentionez ca in certificatul de garantie se specifica faptul ca intai se incearca repararea produsului
Sunt sigur ca ei imi vor spune ca sandalele puteau fi reparate dar deoarece eu am mentionat ca nu doresc acest lucru mi le vor trimite inapoi nereparate
Intrebare : Ma pot adresa la protectia consumatorului cu aceasta speta ?
Deci mare atentie in legatura cu garantia la acest magazin !

#2
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,319
  • Înscris: 08.11.2016
Cred ca nu mai ai ce face. Orice magazin incearca prima data sa repare produsul adus in garantie si nu sa-l inlocuiasca imediat mai ales ca se si specifica clar in acel certificat. Tu practic ai refuzat garantia.

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,707
  • Înscris: 24.11.2015
Cat au costat ? :))

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Am refuzat deoarece am patit ceva asemanator , eu de aceasta data dar la Deichman . Am cumparat in luna decembrie o pereche de ghete si in nici o saptamana s-a dezlipit talpa . Le-am dus inapoi si mi-au restituit banii pe loc fara niciun fel de comentariu
Nu este aceeasi lege peste tot sau fiecare magazin cu ale lui

 TruculMagic, on 21 august 2017 - 22:19, said:

Cat au costat ? Posted Image)

149 ron, dar nu banii sunt problema ci atitudinea lor

#5
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Adica in Romania de azi , ai garantie si la papuci ??? Intreb , ca lipsesc din zona de ceva ani .

#6
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,766
  • Înscris: 22.11.2007
eu nu inteleg.
in certificatul de garantie SCRIE ca se incearca repararea lor.
Care e problema? Tu iti doresti sa nu se respecte ce scrie acolo si sa returneze banii? Cum sa returneze banii daca procedura scrisa si care putea fi consultata dinainte de achizitie specifica ca ele se repara prima data( totusi cine naiba intreaba de conditiile de garantie la pantofi :))) ).

nici eu nu stiam ca exista garantie la incaltaminte, desi probabil ca e logic sa existe pana la urma, pot fi cu defecte de fabricatie.

in urma cu cateva saptamani eram la un magazin ccc si o femeie in fata mea se certa cu vanzatoarea cerand sa returneze niste sandale pe motiv ca le-a luat cadou si sunt prea mari. dar pe sandale se vedea ca erau purtate de cateva ori bune si femeia nu i le accepta :))))

#7
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,228
  • Înscris: 28.06.2005
Exceptând pe cei ca Decathlon (care oferă o garanție de 2 ani), la șoșoni primești obligatoriu o garanție de 30 de zile. În orice magazin care dă bon.

La Decathlon am dus înapoi o pereche de ghete de munte după ce am purtat-o (o singură dată), pentru că mă strângeau. În magazin nu mi-am dat seama, dar pe traseu, da.
Mi-au spus doar că nu îmi pot returna banii, dar pot cumpăra altceva. Era fix ceea ce doream.

Edited by sfantu.dracu, 22 August 2017 - 05:30.


#8
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 MembruAnonim, on 21 august 2017 - 22:02, said:

Intrebare : Ma pot adresa la protectia consumatorului cu aceasta speta ?
Deci mare atentie in legatura cu garantia la acest magazin !

Conform legii vanzatorul are mai multe variante de a oferi, la schimb un produs conform: reparatia produsului, un alt produs cu caracteristici similare sau banii inpoi... Doar in lipsa acestor variante te poti adresa ANPC. Deocamdata ti-au propus reparatia. Lasa-i sa-i repare si alta data nu mai cumperi de la ei.

Benvenuti e doar unul din sutele de magazine care vand incaltaminte indoielnica la preturi mari.

Edited by rosix, 22 August 2017 - 07:36.


#9
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,937
  • Înscris: 25.01.2007
Cu ce e o garanție la papuci diferita de orice alta garantie? Evident ca au dreptul sa incerce sa-ti repare televizorul, laptopul papucii sau ce ai dus la garantie. Daca nu se poate repara, nu au obligatia sa iti dea banii inapoi, ci sa iti dea un produs identic inapoi. Daca nu mai au produs identic, iti pot oferi unul asemănător.

#10
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,755
  • Înscris: 16.03.2007
LOL. Fix acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum o luna cu o pereche de sandale. Dupa ce au fost purtate o singura zi, s-a rupt sfoara cu care erau cusute bretelele.
Le-am dus inapoi la garantie, le-au dus la reparat. Dupa vreo 10 zile ma suna sa le iau. A doua zi FIX ACELASI LUCRU s-a intamplat... sfoara cu care au fost cusuti s-a rupt din nou. Nu le-am mai dus ca nu mai aveam timp de ei, probabil o sa le cos eu cu o sfoara mai rezistenta.

Eu m-am convins de calitatea Benvenuti, care pana acum erau ok, nu o sa mai cumpar de la ei. Le doresc s-o ia pe urmele Leonardo.

#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Trebuia sa accepti ce scrie in certificatul de garantie.
Cum crezi tu ca esti mai presus de lege ??
Acel certificat este perfect legal: reparatie, inlocuire sau banii inapoi - legea e destul de clara.
Ca ce ai patit tu pe la diverse magazine, este cu totul si cu totul alceva.
Acum, tu ai facut primul pas de nerespectare a legii, ei pot sa traga mitza de coada la nesfirsit.

#12
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 02.06.2005

 22pac22, on 22 august 2017 - 08:15, said:

Ma intreb ce fac cu papucii folositi, ii baga inapoi in vitrina ca ''noi''.

La decathon, Ii returneaza la producator (nu stiu si cu marcile proprii cum fac) Am dus inapoi niste incaltari nike (garantie 2 ani) dupa un an si jumatate si mi-au oferit ori banii pe un card la ei ori restituirea integrala cash - am ales banii pe card am cumparat o trotineta :D


Revenind la cazul de fata...

Quote

Mentionez ca in certificatul de garantie se specifica faptul ca intai se incearca repararea produsului
Pai asta au facut ei nu inteleg de unde supararea.

#13
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,319
  • Înscris: 08.11.2016

 dreaQ, on 22 august 2017 - 08:30, said:

Pai asta au facut ei nu inteleg de unde supararea.
De aici:

 MembruAnonim, on 21 august 2017 - 22:02, said:

Tipa de acolo a spus ca nu se poate pentru ca mai intai se incearca repararea lor si in caz ca aceasta reparatie nu este posibila abia atunci se restituie banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am mentionat in procesul verbal ca NU SUNT DE ACORD CU REPARAREA LOR.

Omul nu vrea sa respecte termenii garantiei, el vrea direct schimbarea produului. Sa astepte atunci. Eu i-as anula garantia.

#14
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 02.06.2005
Nu se poate anula garantia nu asta e atitudinea corecta. De multe ori reparatia iese perfect ba chiar "repara" un defect de fabricatie. Cred totusi ca o sa primeasca alta pereche.

#15
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,319
  • Înscris: 08.11.2016
Stiu ca nu se poate anula dar trebuie respectati niste termeni totusi. Scrie clar acolo, prima data se repara daca e posibil. Ori initiatorul refuza reparatia, ce-i de facut?

#16
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,877
  • Înscris: 01.11.2005
Alta data cumparati-va incaltaminte de calitate.

#17
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 dreaQ, on 22 august 2017 - 08:30, said:

La decathon, Ii returneaza la producator (nu stiu si cu marcile proprii cum fac)

Fac la fel. Marcile proprii Decathlon sunt produse in multe cazuri la fabricile de incaltaminte de la Brasov si Sibiu.
In general, pentru a putea returna la Decatlon trebuie sa reiasa clar lipsa de calitate - ex: s-a dezlipit talpa dupa doua purtari... Au contract cu furnizorii prin care acestia isi asuma retururile care provind din lipsa de calitate si, in general, Decatlon a inceput sa vanda produse mai trainice, care tin la tavaleala. De asta, in orasele mari, in care exista Decathlon, majoritatea oamenilor cumpara incaltari pentru tot familionul numai de acolo, pentru ca dau cam aceiasi bani sau mai putini pe produse de 3x mai trainice ca cele care se vand in mall-uri si care sunt adevarate mizerii China.

Edited by rosix, 22 August 2017 - 11:03.


#18
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,240
  • Înscris: 07.11.2006

 22pac22, on 22 august 2017 - 08:15, said:

Ma intreb ce fac cu papucii folositi, ii baga inapoi in vitrina ca ''noi''.

Aplica conceptul refurbished.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate